Auteur Topic: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8  (gelezen 9940 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Gepost op: 6-03-2008, 15:41:25 »
Wat vonden jullie van WIDM seizoen 8? Wat waren de grappigste, ontroerendste of spannendste momenten?

En wat gaan jullie doen om van je molfixatie af te komen?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2008, 16:29:34 »
Wat vonden jullie van WIDM seizoen 8? Wat waren de grappigste, ontroerendste of spannendste momenten?

De spannendste opdrachten vond ik de maïsveldopdracht en de verfbomfabriek. Spannendste momenten: de topo-diefstal van Patrick en ongetwijfeld de toekomstige ontknoping ::jaja::

Citaat van: annebeth

En wat gaan jullie doen om van je molfixatie af te komen?

Helemaal niets ::tandpastasmiley:: lekker toeleven naar de volgende serie ;D
2024: wie is de Mol?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2008, 16:30:48 »
Molcrazy, we willen nog wel graag lekker speculeren over Aflevering 10, kun je daar het slotje even vanaf halen ::hypocriet::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2008, 16:34:05 »
Molcrazy, we willen nog wel graag lekker speculeren over Aflevering 10, kun je daar het slotje even vanaf halen ::hypocriet::

Dat doe ik sewens, nog effie geduld ;)
2024: wie is de Mol?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2008, 16:35:46 »
Aflevering 4 is gewoon nog steeds de beste aflevering in de Molgeschiedenis, wat een opdrachten, wat een spanning, en wat een verrassende afvaller! ::ok::

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2008, 16:40:38 »
Ik ben zeer tevreden over dit seizoen.
De deelnemers waren stuk voor stuk sympathiek, al ging Joris af en toe bijna over 't randje (Nadja-syndroom).
De opdrachten, en vooral de uitwerking daarvan, vond ik het beste ooit! Het zag er allemaal mooi afgewerkt uit.
De locaties waren super. Applaus voor de scouting club van de avro.

Ik ben blij dat de jokers na aflevering 1 niet meer terug kwamen (was wel ff bang).
Er is dus naar ons geluisterd in Huizen!  ::ok::

De topito's zijn een leuke vondst, al hoeven die niet nog een keer terug te komen.

De forums waren weer goed bevolkt, en er werd positief getheoretiseerd en geanalyseerd, een zeer belangrijke zaak voor mij in een molseizoen.

Al met al een dikke voldoende.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2008, 16:43:42 »
Ik vond het ook echt een fantastich seizoen!
De leukste aflevering vond ik denk ik de 8e met dat Cruiseschip en het Pokeren.  ;D
De stomste aflevering vond ik denk ik de 3e omdat Georgina toen wegging.  :\'(

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2008, 16:45:38 »


Ik ben blij dat de jokers na aflevering 1 niet meer terug kwamen (was wel ff bang).

-

De topito's zijn een leuke vondst, al hoeven die niet nog een keer terug te komen.

Waarom wil je niet dat De jokers en topitos terugkomen? Vind het leuk dat die er zijn omdat dat ze dan ook nog buiten de opdrachten hun best doen om zo veel mogelijk jokers te hebben, of topitos.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2008, 16:46:19 »
De topito's zijn een leuke vondst, al hoeven die niet nog een keer terug te komen.

Dit is zéér waarschijnlijk wel het geval: waarom denk je dat ze die dingen niet willen veilen? ;)
2024: wie is de Mol?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2008, 16:46:57 »
Super seizoen met leuke opdrachten en kandidaten.
Dit seizoen kan voor mij niet meer stuk.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2008, 16:48:34 »
Ik vond dit echt een erg leuk seizoen met goede en leuke opdrachten, alleen toch kan dit seizoen niet tippen aan seizoen 5. Dat blijft nog steeds het leukste seizoen.

Van mij krijgt dit seizoen dus een dikke 8. ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2008, 16:48:49 »
Heel leuke opdrachten en leuke kandidaten, maar het uiteindelijke succes hangt toch af van de vraag: Was er een goede mol?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2008, 16:48:57 »
Ja, ik weet dat de topito's zullen blijven.
Ze zijn ook lang niet zo erg als die competitievervalsende jokers.
Ik hou gewoon van een zo eerlijk mogelijk spel. Degene die de minste vragen goed heeft moet er gewoon uit. (But that's just me).
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2008, 16:52:11 »
Ik vond dit echt een erg leuk seizoen met goede en leuke opdrachten, alleen toch kan dit seizoen niet tippen aan seizoen 5. Dat blijft nog steeds het leukste seizoen.

Ik ga voor de Portugal-serie: 11 kandidaten, 21 dagen & 1 heerlijke Mol!

Ik hou gewoon van een zo eerlijk mogelijk spel. Degene die de minste vragen goed heeft moet er gewoon uit. (But that's just me).

Enerzijds ben ik ook absoluut voor dit principe, anderzijds vind ik het ook wel iets hebben dat de kandidaten een vrijstelling met topito's kunnen verdienen: het brengt extra spanning én kandidaten kunnen langer in het spel blijven om meer informatie te verzamelen over de Mol (indien ze fout zitten).
2024: wie is de Mol?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2008, 16:53:38 »
Ik vond dit echt een erg leuk seizoen met goede en leuke opdrachten, alleen toch kan dit seizoen niet tippen aan seizoen 5. Dat blijft nog steeds het leukste seizoen.

Van mij krijgt dit seizoen dus een dikke 8. ::ok::
Ik kijk vanaf seizoen 5 en mijn top 4 is dus:
1. 2006 (Cijfer: 9.0 )
2. 2008 (Cijfer 8.7)
3. 2005 (Cijfer 8.0)
4. 2007 (Cijfer 7.6)

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2008, 16:57:58 »
Ik vond dit echt een erg leuk seizoen met goede en leuke opdrachten, alleen toch kan dit seizoen niet tippen aan seizoen 5. Dat blijft nog steeds het leukste seizoen.

Helemaal mee eens! Wat was die geweldig, daar heb ik echt zo van genoten.

Dit seizoen was ook gaaf  ::trots::.

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2008, 17:07:04 »
Van dit seizoen zijn aflevering 2 en 8 m'n favorieten..
Dit seizoen staat op een tweede plaats achter het 3e seizoen. Ookal kan ik me daar niet helemaal meer alles van herrineren :P
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #17 Gepost op: 6-03-2008, 17:08:59 »
Ik vond dit ook een erg leuk seizoen... misschien wel de leukste die ik gezien heb. Ik kijk WIDM pas sinds het moment dat het met bekende nederlanders en ondanks mijn verslaving tijdens de eerste twee seizoenen heb ik vorig jaar de serie niet afgekeken. Dit kwam voor een deel door drukte op mijn werk, maar ook omdat die serie mij niet erg aansprak.
Dit jaar ben ik tijdens WIDM verhuisd, waardoor ik het nog drukker had dan vorig jaar, maar toch bleef ik geboeit. Zelfs de meest simpele opdrachten zijn dit jaar zo fantastisch aangekleed. De foto opdracht bijvoorbeeld; in principe een heel simpel spelletje, maar door de aankleding (vooral van Patricks kamer) een fantastische opdracht. De locaties zijn dit jaar ook erg mooi.
Daarnaast vindt ik het ook wel fijn dat alle kandidaten dit jaar erg fanatiek waren en niet domweg vakantie aan het vieren.

Ik vindt het ook wel mooi dat ik nu nog altijd niet 100% zeker ben over wie de mol is...

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #18 Gepost op: 6-03-2008, 17:14:29 »
Ik vond dit echt een erg leuk seizoen met goede en leuke opdrachten, alleen toch kan dit seizoen niet tippen aan seizoen 5. Dat blijft nog steeds het leukste seizoen.

Van mij krijgt dit seizoen dus een dikke 8. ::ok::
Jep, seizoen 5 is toch met Marc-Marie en zo? Dat was écht een heeeeeel leuk seizoen  ::bravo::
Tja, ik kijk pas vanaf dit seizoen maar heb alle andere seizoenen en afleveringen terug gekeken.

Dit seizoen vond ik trouwens ook echt heel leuk! er deden mensen mee die ik eigenlijk allemaal wel kende van tv, terwijl ik bij andere seizoenen wel vaker had van: 'Huh?! wil die weer terug komen als BN'ner ofzo?'

Echt een topseizoen!

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: Straks is het voorbij...Terugblik seizoen 8
« Reactie #19 Gepost op: 6-03-2008, 19:48:07 »
Het seinen (vooral tussen Georgina en Patrick) en de taxiopdracht vond ik erg goed verzonnen. Vooral Patrick, Edo en Joris hebben voor veel grappige momenten gezorgd.  ;D

De opdracht waar je de mol een vraag mag stellen was wel een dieptepunt. Dat mogen ze de volgende keer eruit laten, want de 'mindfck' is er bij de kijker ook niet meer. Dat ze een maya-priester een vraag mochten stellen is dan wel weer leuk bedacht. (hoewel je ook daar als kijker niet zoveel mee kunt)