Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 203912 keer)

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2009, 23:20:03 »
Ze had ook expres die test kunnen verkloten, ze had die vrijstelling toch. Om zo wat verdenken van zich af te kunnen laten vallen.
Ik had precies hetzelfde gedacht. Stel dat ze de Mol is, dan vult ze gewoon alle vragen met opzet fout in, niemand verdenkt haar, en kan ze de volgende paar afleveringen even ongestoord mollen.

Ik denk persoonlijk dat het wel mogelijk is dat de Mol een rood scherm krijgt. Bovendien is dit spel één en al bedrog, de Mol klooit met de kandidaten hun hoofd. Enkel de strafsten in dit spel zullen de Mol uiteindelijk doorhebben. Het lijkt wel het perfecte scenario voor de Mol om de verdenkingen allemaal van zich af te gooien. Wat is er beter dan een rood scherm om dat gedaan te krijgen?

Is het nog iemand opgevallen dat Anniek zich nogal snel vrijwillig opgeeft bij verschillende opdrachten?

Nog iets waar ik me vragen bij stel is dat ze aanvankelijk beweerde erg bang te zijn toen zij aan de beurt was tijdens de opdracht met de vrijstelling. Later zie je ze nochtans heel anders als ze uiteindelijk de vrijstelling vindt. Hetzelfde gebeurt er wanneer ze een rood scherm krijgt. Het lijkt alsof we medelijden moeten hebben met dat rood scherm maar naderhand zie je haar heel uitgekookt even melden dat ze dan toch de vrijstelling heeft. Ze heeft dus wel degelijk een staalhard pokerface. Ofwel de Mol en anders een héél goeie actrice.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2009, 23:28:25 »
Ik vind Anniek inderdaad een hele goede actrice.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2009, 23:35:36 »
ls kandidaat zou ze de test op 1 iemand invullen. Ze zou er nooit uit gaan omdat ze de vrijstelling had en als ze dan een rood scherm kreeg kon ze al een iemand van haar lijstje afstrepen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2009, 23:51:05 »
Slimme observatie, Elise.
The British are not impressed.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2009, 23:53:44 »
ls kandidaat zou ze de test op 1 iemand invullen. Ze zou er nooit uit gaan omdat ze de vrijstelling had en als ze dan een rood scherm kreeg kon ze al een iemand van haar lijstje afstrepen.

dat zou ik ook doen ja, net als die streek van dennis, dus wie weet heeft ze al 3 sorry 4 van de 10 weg kunnen strepen: twee pogingen,vera en zichzelf.
ik vermoed dat ze ver gaat komen ::tandpastasmiley::

p.s: ik heb nu al tunnelvissie op jon xD en een beetje op sebastiaan

p.s2: heeft froukje eigenlijk gesproken deze aflevering ::rofl::

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2009, 00:04:10 »
ls kandidaat zou ze de test op 1 iemand invullen. Ze zou er nooit uit gaan omdat ze de vrijstelling had en als ze dan een rood scherm kreeg kon ze al een iemand van haar lijstje afstrepen.
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken. Als kandidate zou dat alleszins het meest logische zijn om te doen. Het zou nogal dom zijn te spreiden als je een vrijstelling hebt. ;D

p.s2: heeft froukje eigenlijk gesproken deze aflevering ::rofl::

Froukje uit afl. 2 was de Anniek uit afl. 1: verdacht stil dus

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2009, 01:29:42 »
Opvallend : Anniek voor het eerst op de voorgrond, Anniek voor het eerst in een biecht. Als ze straks ook in de molmail eindelijk haar mondje opendoet geloof ik het wel   >:D

Wat ik mis in alle redenaties is het voordeel van het hebben van een supervrijstelling als kandidaat, mits je elkaar de hand boven het hoofd zou houden. Ze zaten notabene samen in het rad, Sebastiaan had de ene vrijstelling en snapte het blijkbaar wel, als hij de andere vond, kon hij samen met die persoon  2 afleveringen (!!!) door. Lever je ze annoniem in dan geldt de vrijstelling maar voor 1 keer natuurlijk. Als kandi zou Anniek toch hetzelfde gedaan hebben lijkt mij? Stel je eens voor! Sebastiaan neemt Anniek mee en Anniek de volgende aflevering Sebastiaan. Voor een kandi is het alleen maar gunstig als er verder mensen afvallen. Voor de mol maakt het niks uit. Lekker je mond houden en je heerlijk onverdacht maken door een rood scherm te krijgen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2009, 01:42:58 »
Anniek valt voor mij helaas af als mol, want ik denk dat de mol geen rood scherm krijgt.
Ik ga zaterdag op zoek naar een nieuwe, nu ga ik naar bed ;)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2009, 02:21:07 »
Ik ben nog niet overtuigd van Anniek als mol, vooral omdat ze ZO makkelijk haar topito's afgaf, alsof ze er van af wilde ;)

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2009, 02:42:17 »
Zoals jullie ook al opmerkten werd er gesproken over guldens hè. Ik lees net een hele goeie hint op de avro site. Ene "bobverheij" meldt dat een gulden de helft waard is van 1 Euro. Net toevallig nu het verdiende geld de helft waard blijkt te zijn, heeft 1 kandidaat het plots over Gulden, en laat dat nu net ons Anniekske zijn.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2009, 02:44:33 door feniks »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2009, 02:51:52 »
Zoals jullie ook al opmerkten werd er gesproken over guldens hè. Ik lees net een hele goeie hint op de avro site. Ene "bobverheij" meldt dat een gulden de helft waard is van 1 Euro. Net toevallig nu het verdiende geld de helft waard blijkt te zijn, heeft 1 kandidaat het plots over Gulden, en laat dat nu net ons Anniekske zijn.

I love it  ::jaja::

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #51 Gepost op: 16-01-2009, 20:46:59 »
Ik vond Anniek zeer verdacht deze afl. (vrijstelling vinden, geen geld ophalen, zich aanbieden met weinig bagage, raar doen in het reuzenrad, etc.), en ook haar introfilmpje is verdacht (beeld van de vraag of ze de mol wil zijn). Alleen krijgt de mol nooit een rood scherm dus zij kan het niet zijn.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #52 Gepost op: 16-01-2009, 21:07:29 »
yvon kreeg ook een rood scherm...Anniek is op alle molposities geweest, voor mij is het wel duidelijk. Anniek is de mol...(en voor mij een slechte actrice, ze komt erg nep over)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #53 Gepost op: 16-01-2009, 21:08:36 »
yvon kreeg ook een rood scherm...
Neehee. En ze kreeg ook geen groen scherm. Ze kreeg een percentage. Is het nou eens af met die valse herinneringen! :P
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #54 Gepost op: 16-01-2009, 21:18:54 »
Neehee. En ze kreeg ook geen groen scherm. Ze kreeg een percentage. Is het nou eens af met die valse herinneringen! :P

aai dat was waar....is het nooit voorgekomen ergens? De andere zijn iets teveel kandidaat helaas...ik heb geen potentiele mollen verder. Het kan zijn dat de redactie ook deze (nooit officieel gemelde) regel aan de laars lapt.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #55 Gepost op: 16-01-2009, 21:58:56 »
Och, je moet gewoon Jon gaan verdenken. Die is molser dan Anniek. Ik zie in Anniek nog wel een goede winnares.
The British are not impressed.

Offline pippewies

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #56 Gepost op: 17-01-2009, 02:58:23 »
Ik ben sinds de laatste aflevering OVERTUIGD!! Anniek is de mol

1. Welk meisje geeft als eerste aan dat ze de lichtste koffer heeft ::oink::... kom op!!
2. Voor  mij was het meest overtuigende punt toen ze toeggaf toen ze de vrijstelling had (kijk maar terug) toen ze zei dat ze er zelfs over gedroomd had dat Paula haar vrijstelling zou pikken, ECHT alsof ze het voorlas....
3. Bij het reuzerad deed ze erg vaag en vergat bijna te zeggen dat ze op nr. 9 woonde(waardoor de combi met hans mogelijk werd)
4. vorige aflevering met de topito's, erg slim om als mol gelijk je topito's weg te geven (vetrtrouwen winnen) maar er vervolgens bij te zeggen ik wil niet dat je ze zomaar afgeeft....zodat (zoals geschiedde) de opdracht vervolgens zou mislukken
5. Verder zich nog vrij onzichtbaar opgesteld, het leuke lieve onschuldige meisje, vertrouw haar voor geen meter  >:D

Dussss voor nu Anniek is de mol ;D



Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2009, 11:44:06 »
2. Voor  mij was het meest overtuigende punt toen ze toeggaf toen ze de vrijstelling had (kijk maar terug) toen ze zei dat ze er zelfs over gedroomd had dat Paula haar vrijstelling zou pikken, ECHT alsof ze het voorlas....

Dat stukje biecht vond ik ook vreselijk nep overkomen! Had het gevoel dat ze het uit haar hoofd had geleerd ofzo.
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van Anniek als Mol, maar ik houd 'r wel in de gaten.  ::vergroot::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #58 Gepost op: 17-01-2009, 12:19:33 »
Inderdaad heel vreemd dat ze zelfs tijdens de biecht loog over de vrijstelling die ze had gevonden.

Die biecht krijgt iedereen pas bij de uitzending te zien, waarin ook bekend wordt gemaakt dat ze 'm wel heeft.... >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #59 Gepost op: 17-01-2009, 13:53:47 »
loog ze erover of verzweeg ze de gevonden vrijstellingsmunt?
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"