Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 205912 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #260 Gepost op: 20-02-2009, 17:01:14 »
@ pimsalabim: 

Dat van die vier shots werd al eerder gezegd. Vind ik nog altijd iets aparts. Dat zwaailicht interpreteer ik ook als 'Opgepast!'.

Verder heb je gelijk, die beelden van de 'meet your mole'-opdracht in de leader zouden best wel eens een doodgewone simpele hint kunnen zijn. Dit zijn het soort hints die typisch zijn voor 'De Mol'.

Ook loopt Anniek haar groene lijntje langs twee kanten net als bij Jon en Viviënne.

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #261 Gepost op: 20-02-2009, 17:50:30 »
Anniek kunnen we denk ik ook wel afschrijven!

Volgens Ricks dagboek had hij last van tunnelvisie. Hij zat in afl 4 al op Anniek en met die opdracht in het kasteel zagen we hem Anniek ook ondervragen.

Nee, Anniek is het niet voor mij. Plus dat ze niet zo heel veel mollenacties heeft ondernomen.

Met dat laatste ben ik het niet zo eens. Vanaf het begin was Anniek al mijn mol. Alleen nu Rick er uit is, lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat ze de mol is. Of Rick moet in zijn test volledig van Anniek zijn afgestapt. Omdat ik weiger te geloven dat Viv of Dennis de mol zullen zijn, lijkt Jon nu nog de enige reeele optie.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #262 Gepost op: 20-02-2009, 19:35:29 »
Met dat laatste ben ik het niet zo eens. Vanaf het begin was Anniek al mijn mol. Alleen nu Rick er uit is, lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat ze de mol is. Of Rick moet in zijn test volledig van Anniek zijn afgestapt. Omdat ik weiger te geloven dat Viv of Dennis de mol zullen zijn, lijkt Jon nu nog de enige reeele optie.
Maar wat heeft de de eerste paar afleveringen nou flink gemold dan?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #263 Gepost op: 20-02-2009, 23:48:35 »
Ik zou het jammer vinden als Anniek de mol is, ik vind haar niet heel sterk als mol. Nogal doorzichtig ofzo... duidelijk voorbeeld was toen Jon en Anniek boven op die berg moesten komen binnen 1 minuut. En zij zo van: "we hebben nog tijd Jon". Dat irriteerde me echt een beetje  :-\\

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #264 Gepost op: 20-02-2009, 23:58:08 »
In de eerste aflevering houdt Anniek zich gedeist, wat ik ook zou doen als mol, dan worden de mollen gekozen, als iemand eenmaal op een mol zit, kan je meer risico gaan nemen.
Bij de reuzenradopdracht (die ik nog eens bekeek voor mijn dennis-lijstje) viel me op dat Anniek erg veel verwarring schept. 'ik snap het niet!' Sebastiaan doet het aan het eind fout, we geven hem of Rick de schuld, maar voor Rick was Anniek beneden en die doet gestressed, verwarrend, maakt Rick in de war, die het niet meer weet en Sebastiaan weer in de war brengt.
Verder vind ik het erg apart dat Anniek wel een vrijstelling vindt en geen geld in het donkere gebouw wat ze zegt heel eng te vinden.
Nou ja, zie verder mijn lijstje
Tja, dat de andere kant op willen lopen was wel erg doorzichtig, ook wel weer lef hebben als mol. Bovendien, Jon verdacht haar toch al.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2009, 00:47:20 »
In de eerste aflevering houdt Anniek zich gedeist, wat ik ook zou doen als mol, dan worden de mollen gekozen, als iemand eenmaal op een mol zit, kan je meer risico gaan nemen.
Bij de reuzenradopdracht (die ik nog eens bekeek voor mijn dennis-lijstje) viel me op dat Anniek erg veel verwarring schept. 'ik snap het niet!' Sebastiaan doet het aan het eind fout, we geven hem of Rick de schuld, maar voor Rick was Anniek beneden en die doet gestressed, verwarrend, maakt Rick in de war, die het niet meer weet en Sebastiaan weer in de war brengt.
Verder vind ik het erg apart dat Anniek wel een vrijstelling vindt en geen geld in het donkere gebouw wat ze zegt heel eng te vinden.
Nou ja, zie verder mijn lijstje
Tja, dat de andere kant op willen lopen was wel erg doorzichtig, ook wel weer lef hebben als mol. Bovendien, Jon verdacht haar toch al.

Dat lijkt me juist een reden voor Anniek om zich tegenover Jon wat minder verdacht op te stellen..

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #266 Gepost op: 21-02-2009, 12:01:41 »
Bij twee kandidaten is het evident dat ze niet de mol zijn:

Vivienne: Teveel geld binnen gebracht
Jon: Word door alle kandidaten verdacht

Is er een reden waarom Anniek niet de mol is?
Behalve het feit dat bijna niemand haar dan een goeie mol zou vinden..(aan de reacties te zien)

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #267 Gepost op: 21-02-2009, 12:03:36 »
Bij twee kandidaten is het evident dat ze niet de mol zijn:

Vivienne: Teveel geld binnen gebracht
Jon: Word door alle kandidaten verdacht

Is er een reden waarom Anniek niet de mol is?
Behalve het feit dat bijna niemand haar dan een goeie mol zou vinden..(aan de reacties te zien)

omdat dennis de mol is ::trots::

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #268 Gepost op: 21-02-2009, 12:34:06 »
Weet je wat ik ook erg raar vind, rond het hele gedoe met die naam kaartjes?

Stel je komt ergens en je krijgt een naamkaartje.
En je ziet dat degene die dat naamkaartje maakt, je naam verkeerd schrijft, dan zeg je daar toch iets van??

Als Anniek de naambordjes maakt, dan staan de gasten daar met hun neus bovenop. Hoe kan het dan toch dat ze een naam verkeerd schrijft? Heeft de mol dat misschien van te voren afgesproken met die gast???
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #269 Gepost op: 21-02-2009, 12:58:56 »
Weet je wat ik ook erg raar vind, rond het hele gedoe met die naam kaartjes?

Stel je komt ergens en je krijgt een naamkaartje.
En je ziet dat degene die dat naamkaartje maakt, je naam verkeerd schrijft, dan zeg je daar toch iets van??

Als Anniek de naambordjes maakt, dan staan de gasten daar met hun neus bovenop. Hoe kan het dan toch dat ze een naam verkeerd schrijft? Heeft de mol dat misschien van te voren afgesproken met die gast???
Je weet niet wat de instructies aan die gasten zijn geweest, he? Misschien is ze wel verteld dat ze de kandidaten niet mogen corrigeren als die iets fout doen. Da's eigenlijk ook wel redelijk waarschijnlijk, want als ze aan het einde gaan roepen 'Nee, ik hoor bij hem!' dan is er weinig meer van het spel over natuurlijk. :P

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #270 Gepost op: 21-02-2009, 13:04:31 »
Je weet niet wat de instructies aan die gasten zijn geweest, he? Misschien is ze wel verteld dat ze de kandidaten niet mogen corrigeren als die iets fout doen. Da's eigenlijk ook wel redelijk waarschijnlijk, want als ze aan het einde gaan roepen 'Nee, ik hoor bij hem!' dan is er weinig meer van het spel over natuurlijk. :P

Ja, dat laatste lijkt me logisch, maar dan nog.... De gasten weet dus dat de kandidaten veel over hun te weten willen komen.... Dan ik je naam toch wel het eerst dat je goed wil hebben, en wat je dan, naar mijn idee, wel gaat corrigeren als ze dat verkeerd verstaan/opschrijven...

maar goed, misschien speelt hier mijn tunnelvisie wel weer een grote rol :D
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #271 Gepost op: 21-02-2009, 13:27:49 »
Nee, als ze niet mogen corrigeren zullen ze niet corrigeren. Al had ze ipv Barash Henkie opgeschreven.
The British are not impressed.

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #272 Gepost op: 21-02-2009, 13:50:33 »
tunnelvisie dus? ::schaam::
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #273 Gepost op: 21-02-2009, 14:21:21 »
29.25u (ongeveer) spreekt Anniek over 24 gasten. Het waren er toch 25?
43.13u (ongeveer) zegt Anniek:"Ik denk dat ze mij wel verdenken, maar nog niet helemaal". Wat moeten we daarmee?

Is het aan de productie (montage) dat Anniek zo weinig actief lijkt? Moeten wij daarom haar gaan verdenken?
Hoe heeft zij kunnen mollen als gastvrouw? Volgens mij 1 naam fout geschreven...vind ik geen mollenstreek. En verder daar weinig uitgevoerd, maar zo waren er meer.

Zucht...

maltho thi afrio lito

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #274 Gepost op: 21-02-2009, 14:29:02 »
29.25u (ongeveer) spreekt Anniek over 24 gasten. Het waren er toch 25?

Volgens Pieter Jan inderdaad wel. Bij het in alfabetische volgorde zetten staan er geloof ik nog maar 20. (Eerste 3 fout, dan een reeks van 17 goed.)

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #275 Gepost op: 21-02-2009, 14:30:20 »
Volgens Pieter Jan inderdaad wel. Bij het in alfabetische volgorde zetten staan er geloof ik nog maar 20. (Eerste 3 fout, dan een reeks van 17 goed.)

ik dacht dat er nog een aantal achter de rij tegen de muur aanstaan.. misschien hadden ze tijd te weinig om de rest neer te zetten..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #276 Gepost op: 21-02-2009, 14:36:15 »
ik dacht dat er nog een aantal achter de rij tegen de muur aanstaan.. misschien hadden ze tijd te weinig om de rest neer te zetten..

Dat zou inderdaad goed kunnen.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #277 Gepost op: 21-02-2009, 14:37:03 »
ja en dat toen nog heel sneaky dat van 6 euro erbij porbeerde te leggen


Was dat niet Jon? Ik zal het even terugkijken :)

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #278 Gepost op: 21-02-2009, 15:33:21 »
Was dat niet Jon? Ik zal het even terugkijken :)

Nee, 100% Anniek.
Terwijl Dennis zegt: dat kan niet, en Anniek dat beaamt, en dan toch nog even snel proberen het in de kar te krijgen
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #279 Gepost op: 21-02-2009, 18:01:07 »
29.25u (ongeveer) spreekt Anniek over 24 gasten. Het waren er toch 25?
43.13u (ongeveer) zegt Anniek:"Ik denk dat ze mij wel verdenken, maar nog niet helemaal". Wat moeten we daarmee?

Is het aan de productie (montage) dat Anniek zo weinig actief lijkt? Moeten wij daarom haar gaan verdenken?
Hoe heeft zij kunnen mollen als gastvrouw? Volgens mij 1 naam fout geschreven...vind ik geen mollenstreek. En verder daar weinig uitgevoerd, maar zo waren er meer.

Zucht...



Misschien dat het kleine meisje niet mee wordt gerekend? Die staat ook niet meer bij de line-up.

Misschien heeft Anniek de naam zo weinig veranderd dat de gast dacht, laat maar. Ik heb ook niet altijd zin om mensen te corrigeren als ze mijn achternaam verkeerd schrijven

'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)