Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 205939 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #220 Gepost op: 17-02-2009, 23:25:58 »
Met dank aan Califax z'n filmpje in het topic wie is de mol poll, zijn mijn ogen open gegaan:

Dat Anniek zo openlijk loopt te kutten bij de foto opdracht is met het pact dat Viv en zij (als kandidaat)sloten in gedachten heel logische. Ze moet wel openlijk verdacht doen om zieltjes te winnen om de test op haar in te vullen. Dat is immers haar opdracht, een man eruit krijgen. Hoe doe je dat, door openlijk te mollen. Dus.....
He gelukkig, het net sluit zich steeds dichter om haar heen als kandidaat.

eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #221 Gepost op: 17-02-2009, 23:41:58 »
Met dank aan Califax z'n filmpje in het topic wie is de mol poll, zijn mijn ogen open gegaan:

Dat Anniek zo openlijk loopt te kutten bij de foto opdracht is met het pact dat Viv en zij (als kandidaat)sloten in gedachten heel logische. Ze moet wel openlijk verdacht doen om zieltjes te winnen om de test op haar in te vullen. Dat is immers haar opdracht, een man eruit krijgen. Hoe doe je dat, door openlijk te mollen. Dus.....
He gelukkig, het net sluit zich steeds dichter om haar heen als kandidaat.



En het zou mij niks verbazen dat Sebastiaan daar ingetuind is.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #222 Gepost op: 17-02-2009, 23:56:40 »
Met dank aan Califax z'n filmpje in het topic wie is de mol poll, zijn mijn ogen open gegaan:

Dat Anniek zo openlijk loopt te kutten bij de foto opdracht is met het pact dat Viv en zij (als kandidaat)sloten in gedachten heel logische. Ze moet wel openlijk verdacht doen om zieltjes te winnen om de test op haar in te vullen. Dat is immers haar opdracht, een man eruit krijgen. Hoe doe je dat, door openlijk te mollen. Dus.....
He gelukkig, het net sluit zich steeds dichter om haar heen als kandidaat.



Maar als je zo openlijk molt, maak je je juist weer onverdacht! Kijk naar hoe Sebastiaan bezig was, en toch bleek de afgelopen aflevering zonneklaar dat niemand hem (meer) verdacht. Nou ja alleen PJ dan nog  ;)
Stel je het volgende scenario voor : Anniek is de mol en kan dankzij haar pact met Viv zo openlijk gaan mollen dat Viv gaat denken dat ze dat doet vanwege hun afspraak, terwijl de heren gaan denken dat ze het dan toch misschien wel niet is, nu ze er zo mee te koop loopt....dat zou toch helemaal wat zijn  >:D

edit: ik vertrouw er nooit zo op dat die pacts ook helemaal zo uitpakken als de kandidaten bedoelen. Immers, je kunt niemand vertrouwen en niets is wat het lijkt...Vivienne lijkt wel erg met pacts in de weer. Waarom? Wil ze kijken wat voor reacties ze ontlokt bij diegenen met wie ze ze aangaat? Anniek had zich mega verdacht kunnen maken t.o. Vivienne door bijv. niet in te gaan op haar reactie of door zoiets te zeggen als "nou...weet niet hoor..."  Als kandidaat had ze daar baat bij kunnen hebben. Maar wat doet ze? Ze gaat erin mee. Dat vind ik nou verdacht  ;)
« Laatst bewerkt op: 18-02-2009, 00:14:03 door tureluurs »

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #223 Gepost op: 18-02-2009, 01:23:16 »
Ik heb ook even een analyse gemaakt van alle kandidaten. Ik heb puur gekeken naar de feiten en niet naar mogelijke molacties of mogelijke hints, want naar mijn mening leiden die eigenlijk alleen maar af. Ook heb ik gekeken hoeveel de kandidaten eigenlijk individueel binnengebracht hebben en wat juist niet. Daarbij heb ik gelet op de groote van het aandeel wat de kandidaat hierin had. Dit is wat ik heb over Anniek

Mollenstreken
- Vindt geen geld (De Titanic)
- Komt niet op tijd binnen (Aan de lijn)
- Schrijft een andere naam op dan de naam van Paula (Wie is de Afvaller?)
- Zegt antwoorden voor voor de andere groep (Levend Ganzenbord)
- Beantwoordt een vraag fout (Levend Ganzenbord)
- Kijkt niet goed naar het bord (Ben Hur)
- Maakt de puzzel niet goed (Ben Hur)

Kandidatenstreken
- Staat op haar plek en blijft daar (De Fabriekshal)
- Staat haar topito af (Topito-onderhandelingen)
- Haalt veel kledingstukken van de waslijn af (De Bus)
- Geeft weg dat ze op nummer 9 woont (Het Reuzenrad)
- Rijdt niet tegen de 2000 aan met haar halveringsauto (Het Autokerkhof)
- Wilde wachten tot het laatste pakket (De Veiling)
- Legt de watermeloen op de juiste plaats en is hier zeker van (Waterpijp roken)
- Komt op tijd binnen (Get The Picture)

Binnengebracht geld
- 2300 (De Bus)
- 400 (Autokerkhof)
- 250 (Waterpijp roken)
- 500 (Get The Picture)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 3450.

Geld uit de pot
- 250 (Wie is de Afvaller?)
- 250 (Levend Ganzenbord)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 500. Dat is het bedrag waar Anniek duidelijk het grootste of een groot aandeel had van het mislukken van de opdracht.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Daniellee

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #224 Gepost op: 18-02-2009, 15:51:42 »
Ik keek net naar de preview van aflevering 7 die je via de molmail kunt bekijken. Als het zo is dat de mol altijd op de hoogte is van de opdrachten die gaan komen dan is Anniek bij deze bij mij afgevallen als mol. In de preview zie je de opdracht met het ijs in het water en daar heeft Anniek een witte broek aan. Ik, als vrouw en met mij volgens mij veel meer vrouwen, zou toch echt geen witte broek aan doen als ik zou weten dat ik in het water moet... 

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #225 Gepost op: 18-02-2009, 17:33:57 »
Ik keek net naar de preview van aflevering 7 die je via de molmail kunt bekijken. Als het zo is dat de mol altijd op de hoogte is van de opdrachten die gaan komen dan is Anniek bij deze bij mij afgevallen als mol. In de preview zie je de opdracht met het ijs in het water en daar heeft Anniek een witte broek aan. Ik, als vrouw en met mij volgens mij veel meer vrouwen, zou toch echt geen witte broek aan doen als ik zou weten dat ik in het water moet... 
::rofl::  ::jaja:: Nouja, misschien als ze dan huidkleurig ondergoed aantrekt...
Tell me what your telescope says

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #226 Gepost op: 18-02-2009, 17:43:00 »
Denk dat Anniek niet de mol is.. omdat ze nu al der mond voorbij had gepraat.. Dus voor een mol is dat heel erg. Misschien weet ze over zichzelf al dat ze der mond voorbij kan praten.. Dan word je toch geen mol? Dat is dan toch een TE groot risico?


Als Anniek de mol is en ze praat haar mond voorbij, dan weten de kandidaten dat, maar wij hoeven dat niet te weten, dan knippen ze gewoon  ::jaja::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #227 Gepost op: 18-02-2009, 18:30:03 »
Het is moeilijk om je echt te verspreken in een groep die zo achterdochtig is.

Als iemand iets zegt waaruit af te leiden is dat hij/zij de mol is, wordt dat door de anderen toch verdacht gevonden. Net zoiets als te duidelijk mollen ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #228 Gepost op: 19-02-2009, 21:32:09 »
Hahahahahaha. >:D

Tot 2 of zelfs 3 keer toe dacht de meerderheid 100% zeker te weten dat Anniek er uit ging maar dat was steeds fout. Misschien omdat ze er simpelweg niet uit kán omdat ze de mol is? :)
DOM VEEL RADEN

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #229 Gepost op: 19-02-2009, 21:36:18 »
Anniek is de mol,
hoop het zo ::tandpastasmiley::
ben bijna verliefd geworden op haar lach ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #230 Gepost op: 19-02-2009, 21:46:07 »
Als ze het is; heeft ze het goed voor mekaar!
Niemand die haar verdenkt! 8)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #231 Gepost op: 19-02-2009, 21:51:46 »
Anniek is de mol,
hoop het zo ::tandpastasmiley::
ben bijna verliefd geworden op haar lach ::tandpastasmiley::


Ik bén verliefd geworden op haar lach. ::regenboog::
DOM VEEL RADEN

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #232 Gepost op: 19-02-2009, 22:00:14 »
Verdachte acties deze aflevering:
- Pakt dure luiers, wisselt dat in door iets van 6 euro. Gaat mee in Dennis's regelswijziging (Jon stelt daar nog vragen over)
- Ze blijft achter bij de wandeling (tijd rekken) Vivienne benoemt echt dat ze achterop blijft en dat zij ervoor zorgt dat Anniek bij de groep blijft. Aan het eind heeft ze toch energie voor versnelling (wil natuurlijk wel mollen bij het blok kapot maken)
- Ze wil ervoor zorgen dat het blok niet kapot wordt geslagen (op die plek), wil gaan overleggen, zoeken naar een goede plek waar het niet wegstroomt? In ieder geval tijd rekken. Probeert Rick echt tegen te houden.
- Ze geeft zich als eerste op als gastvrouw. (jezelf snel opgeven voor een opdracht vind ik op zich al verdacht)
- Ze maakt naamkaartjes en schrijft een naam verkeerd waardoor de alfabetische volgorde niet klopt
- Ze praat niet met gasten want ze is verlegen. Weet dus echt geen namen.

Onverdachte acties:
?

Kom maar op.  ::tandpastasmiley::
En sorry als ik nog meer mensen aan het twijfelen breng  >:D
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #233 Gepost op: 19-02-2009, 22:05:43 »
dat zijn wel veel duidelijke aanwijzingen dat zij de mol zou kunnen zijn. een erg vervelende mol naar mijn mening, een beetje minder irritant dan ? hupscher, dat dan weer wel.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #234 Gepost op: 19-02-2009, 22:09:13 »
hupscher, dat dan weer wel.
*rent gillend weg*
(sorry, ik ben/was absoluut geen fan van haar tactiek...)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #235 Gepost op: 19-02-2009, 22:14:05 »
Wat ongelooflijk verdacht deed ze weer vandaag zeg, vorige week konden we nog denken dat het door het pact met Viv kwam maar nu ?
Misschien heeft ze gewoon door dat er teveel mensen op Jon zitten en wil ze verdacht doen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #236 Gepost op: 19-02-2009, 22:15:27 »
Aah, Hupscher vond ik op een gegeven moment ook niet leuk meer hoeveel zij nep-molde, maar bij Anniek heb ik daar nog helemaal geen last van.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #237 Gepost op: 19-02-2009, 23:09:54 »
Anniek kunnen we denk ik ook wel afschrijven!

Volgens Ricks dagboek had hij last van tunnelvisie. Hij zat in afl 4 al op Anniek en met die opdracht in het kasteel zagen we hem Anniek ook ondervragen.

Nee, Anniek is het niet voor mij. Plus dat ze niet zo heel veel mollenacties heeft ondernomen.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #238 Gepost op: 19-02-2009, 23:25:04 »
Aah, Hupscher vond ik op een gegeven moment ook niet leuk meer hoeveel zij nep-molde, maar bij Anniek heb ik daar nog helemaal geen last van.

Nee ik ook niet. Volgens mij komt dat omdat het bij Anniek tactiek kan zijn, ze is óf kandi die het spel wil winnen, óf mol, maar hoe dan ook speelt ze wel het spel mee. Hupscher echter kwam gewoon een beetje vakantie vieren en deed helemaal niet met het spel mee, ja da´s gewoon réteirritant, ja.  ::niet-ok::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #239 Gepost op: 20-02-2009, 09:09:36 »
Verdorie, had ik de indruk in deze aflevering een kanjer van een hint gevonden te hebben en de Mol definitief ontmaskerd te hebben, blijkt Anniek bij nader inzien dus toch echt Khalid ipv Khuld op dat papier te schrijven.  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn