Auteur Topic: [Kandidaat] Paula  (gelezen 28861 keer)

Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #20 Gepost op: 15-01-2009, 23:15:54 »
Je bent me net voor.

Als laatste het gebouw in, in het reuzerad een van de twee makkelijk vast te stellen duo's. Kortom  ::ohno::

Helemaal mee eens: tot nu toe is ze een slechte mol-kandidaat. Maar wel een prima 'gewone' kandidaat wat mij betreft  ;D

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2009, 02:59:14 »
Als laatste het gebouw in, in het reuzerad een van de twee makkelijk vast te stellen duo's. Kortom  ::ohno::

Waarom is als laatste het gebouw in slecht als mol? Als je als eerste het gebouw ingaat en geen of weinig geld meeneemt naar buiten dan val je hardstikke op. Als laatste het gebouw in geen geld meenemen 'omdat de andere het al gevonden hadden' valt veel minder op.
Ik vind het jammer dat we niet weten hoeveel geld er in totaal te vinden was en of de kandidaten veel geld hebben laten liggen.
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2009, 09:40:21 »
Waarom is als laatste het gebouw in slecht als mol? Als je als eerste het gebouw ingaat en geen of weinig geld meeneemt naar buiten dan val je hardstikke op. Als laatste het gebouw in geen geld meenemen 'omdat de andere het al gevonden hadden' valt veel minder op.
Ik vind het jammer dat we niet weten hoeveel geld er in totaal te vinden was en of de kandidaten veel geld hebben laten liggen.
Als je als laatste het gebouw ingaat geef je als mol het heft compleet uit handen, als je eerder naar binnen gaat kun je enveloppen negeren, geld wegmoffelen, vrijstelling inpikken etc, etc. En Anniek presteerde het toch echt om met heel weinig (of nix???) buiten te komen, geldt ook voor de eerste groep dat sommigen wel heeeel weinig geld meebrachten.
En het productie team zal toch de mol niet bij het reuzerad in 1 van de twee zeer simpel vast te stellen duo's indelen, dan hadden ze een andere combi gemaakt voor de mol.
  ::ohno:: Paula, leuke kandidaad maar de mol..... ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 16-01-2009, 09:42:03 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2009, 19:10:32 »
Ik ga mee met de neeschudders.....

Heeft Paula knap gedaan: in een week tijd van hoofdverdachte gedegradeerd naar bijna afgeschreven als mol.....

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #24 Gepost op: 16-01-2009, 19:36:01 »
Wat ik erg opvallend vond was dat ze in het gebouw nagenoeg in het donker opereerde, bij de anderen was er voldoende licht qua zaklamp en licht voor de camera. Het leek verder wel alsof ze geen stap verzette, maar dat zal wel niet het geval zijn geweest (montagewerk).
Opereert een mol ook niet graag in het donker?

Offline Caramia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2009, 00:53:29 »
Is niemand het gemonteerde TADAA-geluid opgevallen? Het was twee keer duidelijk te horen toen Paula in beeld kwam  ::jaja:: (o.a. toen ze het reuzenrad uitstapte)
« Laatst bewerkt op: 17-01-2009, 01:00:46 door Caramia »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #26 Gepost op: 17-01-2009, 01:16:11 »
Volgens mij kwam dat geluid uit het reuzenrad zelf, als het karretje open was, zodat je wist dat je uit mocht stappen. Ik denk dat je het ook wel bij andere kandi's hoort. Maar het is er niet ingemonteerd.
The British are not impressed.

Offline Caramia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #27 Gepost op: 17-01-2009, 02:30:50 »
 ::ohno:: Het is alleen te horen op 33.34: Paula erin en Rick eruit. 40.18: Rick erin en Jon eruit. 41.45: Sebastiaan erin en Paula eruit ??? Drie keer dus!  Had ik er tóch eentje gemist...
« Laatst bewerkt op: 17-01-2009, 02:32:53 door Caramia »

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #28 Gepost op: 17-01-2009, 13:58:05 »
Is niemand het gemonteerde TADAA-geluid opgevallen? Het was twee keer duidelijk te horen toen Paula in beeld kwam  ::jaja:: (o.a. toen ze het reuzenrad uitstapte)

Je hebt gelijk, maar het is ook waar dat dat waarschijnlijk gewoon bij t rad hoorde.

Wat echter opvalt is dat het alleen bij haar duidelijk te horen was, en dat ze in aflevering 1 tegen PJ zei, toen die vertelde 'er is nog geen mol': Tadaa!

Even in de gaten houden dus. Drie keer is scheepsrecht?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2009, 21:41:54 »
In aflevering 1 beeld Milouska met haar armen uit, als de achter de computer hun naam moeten in voeren.
Milouska houdt haar armen eerst een paar x tot Paula is geweest haar armen over elkaar -> Milouskas armen in vorm van P -> Milouska armen in vorm van U, zie ook haar uitgestrekt vingers -> Milouska en Dennis, wiens armen steeds over elkaar waren, beelden nu naast elkaar de M uit -> Milouska maakt een O -> Milouska maakt met 2 armen een L

Overduidelijk.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2009, 21:46:28 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #30 Gepost op: 17-01-2009, 22:09:39 »
In aflevering 1 beeld Milouska met haar armen uit, als de achter de computer hun naam moeten in voeren.
Milouska houdt haar armen eerst een paar x tot Paula is geweest haar armen over elkaar -> Milouskas armen in vorm van P -> Milouska armen in vorm van U, zie ook haar uitgestrekt vingers -> Milouska en Dennis, wiens armen steeds over elkaar waren, beelden nu naast elkaar de M uit -> Milouska maakt een O -> Milouska maakt met 2 armen een L

Overduidelijk.

Maak daar eens een screenshot compilatie van als je wilt...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #31 Gepost op: 17-01-2009, 22:18:29 »
Nou, zo duidelijk vind ik nog niet :P En een handenhint hebben we al gehad, dus zou ik ook wel heel flauw vinden als het nu weer zoiets is.
Ze maakt af en toe met haar vingers ook wel soort van gebaartjes, maar ik kan van sommige ook wel een J maken als het moet.

[edit] Zoiets? Toch vind ik het meer erop lijken dat ze niet weet waar ze haar armen moet laten. Dennis lost dit op door gewoon armen over elkaar te houden, maar zo is Dennis nu eenmaal. [/edit]
« Laatst bewerkt op: 17-01-2009, 22:27:30 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #32 Gepost op: 17-01-2009, 22:31:07 »
maar zoals zij haar vingers houdt als ze haar handen over elkaar heeft.. raar hoor
ik zeg niet dat het een hint naar paula is, maar gewoon dat ze dr vingers zo doet is raar

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #33 Gepost op: 17-01-2009, 22:34:30 »
Dat is maf ja, maar ze staat daar sowieso raar. Als ik mijn armen over elkaar doe komen mijn vingers er echt nergens boven- of onderuit. Gewoon lekker opgekruld. Dus misschien heeft ze gewoon altijd een maffe gekruisde-armen-pose.
The British are not impressed.

Offline Renske.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #34 Gepost op: 17-01-2009, 22:50:51 »
Dat is maf ja, maar ze staat daar sowieso raar. Als ik mijn armen over elkaar doe komen mijn vingers er echt nergens boven- of onderuit. Gewoon lekker opgekruld. Dus misschien heeft ze gewoon altijd een maffe gekruisde-armen-pose.
Ik vond Milouska de hele tijd wel raar staan vergeleken met de andere kandidaten, niet specifiek bij Paula, maar één keer stond ze wel heel raar, ik zal zometeen eens terugkijken wanneer dat was.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #35 Gepost op: 18-01-2009, 14:21:51 »
De screens hier boven kloppen nog niet helemaal, maar hoe maak ik screens, als ik dat doe word het beeld zwart als ik wil opslaan enzo
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #36 Gepost op: 18-01-2009, 16:35:48 »
De screens hier boven kloppen nog niet helemaal, maar hoe maak ik screens, als ik dat doe word het beeld zwart als ik wil opslaan enzo

Download Fraps. Daarmee kun je screenshots van bewegend beeld maken...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #37 Gepost op: 18-01-2009, 16:59:20 »
Iemand anders moet het dan maar even doen;)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #38 Gepost op: 18-01-2009, 20:29:54 »
Paula is ook na de tweede aflevering mijn favoriet ::ok:: Geweldig, dat blije hoofd. En die biechten van haar :P
The sun came up and reality set in.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Paula
« Reactie #39 Gepost op: 18-01-2009, 20:50:11 »
Je mist de M nog, dat doen milouska en dennis samen.
Dennis heeft altijd zijn armen over elkaar behalve bij de M, dan laten milouska en dan dennis allebij hun armen hangen waardoor je de M krijgt, daarna komen de O en als laatste de L, die heb je ook niet uitgebeeld maar dat is als ze haar ene arm laat hangen en haar andere arm heel onnatuurlijk achter haar rug doet, waardoor je de L krijgt.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)