Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 317697 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #640 Gepost op: 16-03-2009, 12:45:47 »
Jee ik ga vandaag niet :o gek idee na al die jaren.
Iedereen heel veel plezier vandaag, maak er een te gekke FanDag van!  ::joehoe::
 ::bravo::

Jammer hoor, maar er liep een dubbelgangster van je rond. Ik heb een paar keer moeten kijken om te zien dat je het echt niet was. Nou, door je eigen berichtje (en door het simpele feit dat die persoon niets zei), weet ik nu pas dat je dat inderdaad niet bent geweest. Maar was wel een goede stand-in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #641 Gepost op: 16-03-2009, 13:19:16 »
Één met handtekening en de andere wilde ik ook wel, alleen voordat ik door de menigte de polaroid had, stonden er al weer tig mensen voor Anniek! Ben maar niet nog een keer in de rij gaan staan!
Maar je HEBT tenminste iets leuks, he?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #642 Gepost op: 16-03-2009, 13:25:46 »
Maar je HEBT tenminste iets leuks, he?
Daarom.. en ik ben er ook heel blij mee en ik heb de boodschap erachter ook zeker meegekregen!  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #643 Gepost op: 16-03-2009, 13:52:46 »
Ik vond het een leuke dag. Alleen jammer inderdaad dat het zo druk rondom de kandidaten was. Ik wilde eigenlijk alleen een foto met Anniek, wat gelukt is  ;D, maar het was zo druk dat het echt een foto maken was en hop de volgende ging alweer. Geen tijd voor een kort nababbeltje helaas.

Tijdens de veiling geboden op Anniek d'r mollenboekje, maar kwam er al snel achter dat ik echt veel meer geld had moeten meebrengen  ;).

Maar goed voor de rest vond ik het een zeer leuke dag. Heb alleen niemand van jullie gesproken helaas. Ik was m'n naambordje vergeten en toen ik thuis kwam zag ik hem dus op m'n bureau liggen met een briefje... NIET VERGETEN!  ::schaam::.... Anyway hoop volgend jaar wel mensen te spreken haha.

Offline pika

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #644 Gepost op: 16-03-2009, 14:21:58 »
Het was veel te druk en te chaotisch. Ook jammer dat er geen kandidaten van vorige seizoenen waren. Jan Pieter was hier ook verbaasd over, er kwam wel iemand uit het publiek met een verklaring, dat ze zich maar aan moesten meleden o.i.d. Was wel blij dat die man weg was want die had een lijflucht ::ohno::. Weet nog niet of ik volgend jaar weer ga. De Avro doet het in het eigen gebouw en vraagt dan € 5, -- voor een kop koffie met een gebakje. Had nu het idee dat, omdat het door de avro was georganiseerd, de kandidaten het als een verplichting voelden vanuit het contract afgesloten voor de duur van het programma.
Talpa ..................who are you

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #645 Gepost op: 16-03-2009, 14:47:52 »
Het was veel te druk en te chaotisch. Ook jammer dat er geen kandidaten van vorige seizoenen waren. Jan Pieter was hier ook verbaasd over, er kwam wel iemand uit het publiek met een verklaring, dat ze zich maar aan moesten meleden o.i.d. Was wel blij dat die man weg was want die had een lijflucht ::ohno::. Weet nog niet of ik volgend jaar weer ga. De Avro doet het in het eigen gebouw en vraagt dan € 5, -- voor een kop koffie met een gebakje. Had nu het idee dat, omdat het door de avro was georganiseerd, de kandidaten het als een verplichting voelden vanuit het contract afgesloten voor de duur van het programma.
Nouja, de mensen die de koffie/thee en het gebakje uitdeelden moesten waarschijnlijk ook betaald worden, alsmede misschien de receptie? Ik vond het op zich heel netjes geregeld. Het kon wat beter m.b.t. de drukte en de chaos (vooral de storm op het podium :P ) maar ik vond dat de Avro echt z'n best wel had gedaan om het tot een succes te brengen :)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #646 Gepost op: 16-03-2009, 14:52:17 »
Dat ben ik helemaal met je eens, Yesse! Ik wacht overigens nog steeds op mijn foto's omdat mijn vriendin en ik gewoon zelf gingen lopen en mijn vader een beetje achterbleef, en dus heeft zij de foto's. Ze komen direct als ik ze heb!

(Oh nee, wacht. Eerst even van Froukje en mij genieten  ::love:: )

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #647 Gepost op: 16-03-2009, 15:31:54 »
Leuke foto's geplaatst allemaal! Echt super om al jullie foto's/fotoalbums te bekijken!  ::ok:: ::jaja::
*hoopt snel eigen foto's gemaild te krijgen*
Enne Rat: Supertof dat je zoveel gefilmd hebt (& op youtube gezet hebt) zeg!! Echt hartstikke leuk om weer terug te kijken (vooral het vragenvuur met Sebas haha  :P)!  ::bravo::
Oh en ik ben benieuwd naar de beelden die gemaakt zijn/interviews die afgenomen zijn door de AVRO!  :)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 15:38:21 door MarissaWIDM »

Offline pika

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #648 Gepost op: 16-03-2009, 15:33:45 »
vijf werkstudenten en beveiliging die toch al in dienst is, zo'n gebouw wordt 24/7 bewaakt dus dat maakt niets uit.
Talpa ..................who are you

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #649 Gepost op: 16-03-2009, 15:39:22 »
En toch was het leuk van de koffie/thee en het gebakje. En misschien doet de AVRO het de volgende keer anders i.v.m. de drukte rond de kandidaten.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #650 Gepost op: 16-03-2009, 16:29:34 »
Klopt. Het is dat ik geen trek had, anders had ik het wel genomen  ::jaja::
5 euro was trouwens gewoon voor de entree en kon je kopje koffie thee oid halen.

Offline Gaga

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #651 Gepost op: 16-03-2009, 16:31:12 »
Hoi allemaal, ik ben zelf niet geweest gisteren en ik ben ook niet echt actief op dit forum. Maar ik wil iedereen bedanken die tot nu toe foto's heeft geplaatst! Heel leuk :)

Ik ben vooral jaloers op iedereen die met Anniek op de foto staat  ::love::
Mijn mol: Roderick.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #652 Gepost op: 16-03-2009, 16:34:41 »
Wannneer komen de items van de veiling + Prijzen online te staan?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #653 Gepost op: 16-03-2009, 16:49:50 »
Ik ben vooral jaloers op iedereen die met Anniek op de foto staat  ::love::

 >:D

Offline SasQuii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #654 Gepost op: 16-03-2009, 17:49:50 »
Jeeeej, ik sta met dennis op de foto!  ;D

Lang leve die tv's  :-X

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #655 Gepost op: 16-03-2009, 18:05:19 »
Der hingen er ook een paar prachtige posters! zoals van de molmailmet het mollogo erop. Heb daarna van mensen gehoord dat sommige mensen ze gewoon van de muur aftrokken.. Vind dat dus echt niet kunnen!  ::niet-ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #656 Gepost op: 16-03-2009, 18:16:45 »
Der hingen er ook een paar prachtige posters! zoals van de molmailmet het mollogo erop. Heb daarna van mensen gehoord dat sommige mensen ze gewoon van de muur aftrokken.. Vind dat dus echt niet kunnen!  ::niet-ok::
Dat is niet helemaal waar. Ze bleven niet goed hangen. Er dreigde er een vertrapt te worden, en die is toen door iemand in een hoek gezet, die vervolgens is gaan vragen of ie hem mocht hebben, en dat was goed. Vervolgens waren de andere posters ook vrij snel weg.

Ik had er ook best een willen hebben, daar niet van, maar dan had ik de hele dag verder ermee moeten slepen.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 18:18:29 door Bodejos »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #657 Gepost op: 16-03-2009, 18:19:15 »
Ze werden pas het op het einde gepakt, geloof ik. Ik wou er ook wel eentje, maar ze waren al weg. Die mensen hadden het wel allemaal gevraagd hoor, Tommie!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #658 Gepost op: 16-03-2009, 18:26:44 »
Wat ik heb gezien, waren ze helemaal niet los...

Het was bij de ingang, tijdens de veiling.
PJ en ik hadden net de intro opgenomen, en toen waren er al mensen bezig alle posters van de muur af te trekken. En volgens mij waren dat er wel een stuk of vier.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #659 Gepost op: 16-03-2009, 18:29:27 »
Wat ik heb gezien, waren ze helemaal niet los...

Het was bij de ingang, tijdens de veiling.
PJ en ik hadden net de intro opgenomen, en toen waren er al mensen bezig alle posters van de muur af te trekken. En volgens mij waren dat er wel een stuk of vier.

Ja precies.
Vraag het gewoon even.. Maar ga niet zelf lekker winkelen en pakken wat je pakken kan.  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !