Auteur Topic: Secret Mole Society  (gelezen 22363 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Secret Mole Society
« Reactie #20 Gepost op: 23-12-2008, 21:52:06 »
:o

En nog altijd een van de leukste momenten uit serie 7 om terug te kijken.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Secret Mole Society
« Reactie #21 Gepost op: 24-12-2008, 00:03:05 »
Als het maar niet zo'n seizoen 4 ding wordt... Weet je wel, met video's van Angela destijds, maar dan nu van de mollen....

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Secret Mole Society
« Reactie #22 Gepost op: 24-12-2008, 17:50:51 »
Was daar wat mis mee dan??
ik vond het wel geheimzinnig!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Secret Mole Society
« Reactie #23 Gepost op: 25-12-2008, 15:14:18 »
Hmm, ja, dat was wel zo. Maar, ik weet niet zeker of ik dat goed heb onthouden, soms leek het daardoor wel of Angela de mol leidde, soms zelfs uitlegde wat hij/zij moest doen, waardoor de kracht van de mol zelf een beetje werd afgedaan, had ik het idee. Alsof die het niet zelf had gedaan maar hulp had gehad.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Secret Mole Society
« Reactie #24 Gepost op: 25-12-2008, 15:24:19 »
Volgens mij is dat achteraf/vooraf opgenomen en wist de Mol allang wat er zou gebeuren.
The sun came up and reality set in.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Secret Mole Society
« Reactie #25 Gepost op: 25-12-2008, 21:20:23 »
Aha :) Dat maakt het wel een stuk leuker om te kijken.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Secret Mole Society
« Reactie #26 Gepost op: 28-12-2008, 09:30:06 »
Ik ben benieuwd, maar inderdaad : als ze maar niet te veel invloed hebben, en als de mol maar ruim van tevoren wordt gekozen, haha. Desnoods door hen, dat ze bijv. met elke kandidaat even een gesprekje hebben ofzo, en dan daarop hun keuze baseren.

Maar niet dat ze in 't vliegtuig gaan zitten ezeltje prikken ofzo voor wie de mol wordt, of inderdaad gaan helpen met het stelen van jokers/topitos ofzo..

Jammer trouwens dat dit nu pas bekend word, anders had ook op afwezigheid gecontroleerd kunnen worden bij de SMS ;)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Secret Mole Society
« Reactie #27 Gepost op: 28-12-2008, 14:39:56 »
Ik denk eerlijk gezegd dat de PJ de kandidaten welkom heet in Ierland...
En dat hij dan zegt: Welkom in Noord-Ierland. Ik heb een verrassing voor jullie, er is nog helemaal geen mol in jullie midden!

En dan komt de SMS en die nemen iedereen een keer apart en dan kiezen ze iemand uit... etc..
Of iets in die richting
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Secret Mole Society
« Reactie #28 Gepost op: 28-12-2008, 14:58:26 »
Ik denk eerlijk gezegd dat de PJ de kandidaten welkom heet in Ierland...
En dat hij dan zegt: Welkom in Noord-Ierland. Ik heb een verrassing voor jullie, er is nog helemaal geen mol in jullie midden!

En dan komt de SMS en die nemen iedereen een keer apart en dan kiezen ze iemand uit... etc..
Of iets in die richting

Ik vermoed ook zoiets. Op zich vind ik het wel een opwindend idee maar ik heb er toch ook enkele bedenkingen bij. De mol kan zich nu niet voorbereiden en kan wellicht ook geen doordachte en consistente strategie hanteren. De mol zal waarschijnlijk wel elke dag geïnstrueerd worden door de SMS maar dit weegt toch niet op tegen een wekenlange voorbereiding m.i. Misschien zal de mol ook wat zenuwachtiger acteren. Het is wel origineel bedacht en ik ben wel razend benieuwd. :)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Secret Mole Society
« Reactie #29 Gepost op: 28-12-2008, 18:16:35 »
Ik vind dat we niet te vroeg moeten oordelen, we weten tenslotte nog niet wat er precies gaat gebeuren.
En misschien pakt het wel heel goed uit.
Ik laat me verrassen  ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Secret Mole Society
« Reactie #30 Gepost op: 28-12-2008, 23:10:52 »
Ik wacht het idd ook af ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Secret Mole Society
« Reactie #31 Gepost op: 28-12-2008, 23:18:15 »
Ik wacht het idd ook af ::tandpastasmiley::

jij moet je mond houden, want jij weet al meer dan ons volgens mij..  ::vergroot:: :P

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Secret Mole Society
« Reactie #32 Gepost op: 28-12-2008, 23:30:32 »
jij moet je mond houden, want jij weet al meer dan ons volgens mij..  ::vergroot:: :P

 ::fluit::
2024: wie is de Mol?

Offline ourania

  • Forumlid
Re: Secret Mole Society
« Reactie #33 Gepost op: 30-12-2008, 12:04:52 »
Als de SMS de mol pas in Noord-Ierland kiest lijkt het mij dat de oml wel veel verdenkingen op zich zal krijgen. Hij moet immers instructies krijgen en daarvoor afwezig zijn. Als dit te vaak gebeurt krijgen de andere kandidaten wel argwaan. Voor de rest geloof ik niet dat de mol deze keer er dik boven op ligt vanwege de opmerking van Pieter-Jan in een eerder interview waarin hij zegt dat hij heilig overtuigd was en dat zijn mol er toen uit ging. Dus voor een Nadja (seizoen 7)als mol hoeven we hopelijk niet bang te zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Secret Mole Society
« Reactie #34 Gepost op: 30-12-2008, 12:28:37 »
elk jaar word de mol toch vlak vantevoren geinstructeerd? elk jaar verzinnen ze daar wel wat op. kan me herinneren dat ze bij belgie een keer instructies gaven via een walkman. en ook een keer bij de biechten.

Offline ourania

  • Forumlid
Re: Secret Mole Society
« Reactie #35 Gepost op: 30-12-2008, 12:31:12 »
Dat is inderdaad een optie hoewel een walkman tegenwoordig ook zou opvallen :)
Ik zit nu toevallig ook seizoen 1 van widm te kijken en daar wordt iemand, overigens onterecht,
verdacht doordat zij zo vaak afwezig was. Maar widm kennende zullen zij ook hier voor weer een
oplossing kunnen bedenken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Secret Mole Society
« Reactie #36 Gepost op: 30-12-2008, 12:35:51 »
elk jaar word de mol toch vlak vantevoren geinstructeerd? elk jaar verzinnen ze daar wel wat op. kan me herinneren dat ze bij belgie een keer instructies gaven via een walkman. en ook een keer bij de biechten.

Dat van die walkman weet ik niet, maar wel een keer via een 'oortje'.


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Secret Mole Society
« Reactie #37 Gepost op: 30-12-2008, 13:11:12 »
Volgens mij bij een Amerikaanse serie werd een walkman gebruikt.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Secret Mole Society
« Reactie #38 Gepost op: 30-12-2008, 13:48:33 »
dat kan ook wel ja. heb de amerikaanse ook gezien dus zeer goed mogelijk:P

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Secret Mole Society
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2008, 18:08:47 »
Volgens mij bij een Amerikaanse serie werd een walkman gebruikt.

Ik dacht dat dat bij de Engelse versie was. Daar hebben ze twee seizoenen gemaakt. In de eerste serie werd de mol steeds 's nachts geïnformeerd op een hotelkamer, als ik me niet vergis. Omdat ze dit in de laatste aflevering van het eerste seizoen hadden laten zien, konden ze het niet maken om dat in de tweede serie nog eens te doen (alle kandidaten zouden dan immers de gang van het hotel in de gaten houden, om te zien wie er naar buiten kwam). In plaats daarvan hadden ze de truc met de walkman/discman/mp3-speler bedacht. Dat is in ieder geval wat ik me herinner.

Wat betreft de Secret Mole Society, als de mol daadwerkelijk in de eerste aflevering door de ex-mollen gekozen gaat worden, verwacht ik toch zeker dat op zijn minst ene Anton Jongstra door een oortje dwingende aanwijzingen zit te tetteren, tijdens het selectieproces........... ;) Het succes van een dure productie als deze zullen ze niet af laten hangen van het toeval (hoewel Expeditie Robinson met de 100 ook een hele grote gok maakte (die in mijn optiek dan ook heel slecht uitpakte, maar dat ter zijde)).
« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 18:13:13 door honeymaker »