Auteur Topic: Secret Mole Society  (gelezen 22368 keer)

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Secret Mole Society
« Reactie #60 Gepost op: 10-01-2009, 17:40:08 »
jammer dat george er niet bij zit... dat is en blijft de opper-mol  ::jaja::
Keep Watching

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Secret Mole Society
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2009, 00:47:29 »
Als het echt zo is dat de SMS de mol heeft gekozen, hebben ze wel hele onthullende (of misleidende) beelden laten zien. Zoals: ze twijfelden over Jon, en over Froukje geloof ik (met haar besluiteloosheid), en bij de bespreking kwamen ze er nog op terug enzo. Dat is toch raar? Dan zouden we die mensen bij wijze van spreke al kunnen afstrepen...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Secret Mole Society
« Reactie #62 Gepost op: 11-01-2009, 10:53:45 »
afstrepen nog niet. want ze kunnen hen nog hebben gekozen. maar ze staan iig wel lager op mijn mol lijstje.
Ik denk trouwens ook wel wat de erg misleidend zijn. dit hebben ze met een reden laten zien. en dat is denk ik niet om ons stilletjes te vertellen dat zij het niet zijn. net als bij Dennis.

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: Secret Mole Society
« Reactie #63 Gepost op: 11-01-2009, 12:44:57 »
Dit is inderdaad de reden dat ik niet geloof in het feit dat de Mol ter plekke gekozen is. Misschien heeft SMS wel een Mol gekozen, maar misschien ook al voor de reis. Dit suggereert inderdaad dat Dennis het sowieso niet is, terwijl Froukje en Jon het waarschijnlijk ook niet zijn. Het lijkt mij dat je in het begin alle opties open houdt en de kijker geen enkele voorkennis wil geven.
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Secret Mole Society
« Reactie #64 Gepost op: 13-01-2009, 22:43:15 »
Ik vraag me af of het volledig toevallig is dat de Secret Mole Society tot SMS af te korten valt. We gaan vast nog SMS'jes krijgen, of hints in SMS-taal. Dat je nummers naar de bijbehorende letters op je telefoon moet omzetten ofzo. Ofwel, ik heb weer wat te doen de komende tijd, want nu ik dit bedacht heb moet ik natuurlijk alle nummerborden die langskomen gaan proberen te ontcijferen. Zucht. Het leven van een mollenjager kan soms zwaar zijn ;)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Secret Mole Society
« Reactie #65 Gepost op: 13-01-2009, 22:46:20 »
ligt het aan mij of werd dit begrip door WIDM zelf helemaal nooit gebruikt en was het gewoon het geheime mol genootschap of zoiets dergelijks?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Secret Mole Society
« Reactie #66 Gepost op: 13-01-2009, 23:08:14 »
Overigens wel frappant dat er gesproken wordt over een 'secret Mole society' in het boek Shaman Or Sherlock, dat gaat over Indianen (Native American).

Bizar ook:
Citaat
Though the crime novel began in Europe as a manifestation of Enlightenment rationality and scientific methodology, the Native American detective story moves into the realm of the spiritual and intuitive (...)
The British are not impressed.

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Secret Mole Society
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2009, 13:11:34 »
Overigens wel frappant dat er gesproken wordt over een 'secret Mole society' in het boek Shaman Or Sherlock, dat gaat over Indianen (Native American).

Bizar ook:

Looool, mooie vondst. ik ben benieuwd :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Secret Mole Society
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2009, 18:54:28 »
Overigens wel frappant dat er gesproken wordt over een 'secret Mole society' in het boek Shaman Or Sherlock, dat gaat over Indianen (Native American).

Bizar ook:

En wel weer een link richting Amerika..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!