Auteur Topic: Aflevering 2 (15-01-2009)  (gelezen 113994 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #180 Gepost op: 15-01-2009, 23:30:09 »
Ligt het nou aan mij of doet iedereen (zo'n beetje) zijn best om als eerste 'JA' te roepen als PJH om een kandidaat vraagt.
Verder een erg flitsende aflevering, maar toch kijk ik uit naar afleveringen met lekker moeilijke opdrachten. Nouja, dat komt vast nog wel. Ben benieuwd of Jon volgende week ook ontdekt dat Rick hem afluisterd. ::vergroot::
Wally! :D Leuke avatar ;D

ben ik ook wel benieuwd ja of die dat ontdekt... :P
Molloot sinds seizoen 4

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #181 Gepost op: 15-01-2009, 23:30:19 »
Het is niet de S zoals je die leert te schrijven op de lagere school.Maar wel goed gevonden! Creatief. ::ok::

Misschien was dat in opa's tijd anders. Maar inderdaad; erg creatief en leuk gevonden. ::jaja::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #182 Gepost op: 15-01-2009, 23:30:54 »
wie zou er nou eigenlijk overblijven bij die reuzenradopdracht en beneden moeten staan?
want er stond z'n bordje bij de doorgang met 'de mol'
waarschijnlijk betekent het niets,
maar het zou kunnen dat de mol daar staat aan 't eind in z'n eentje
bij het bordje met 'de mol'
jouw avatar... Paula.
Molloot sinds seizoen 4

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #183 Gepost op: 15-01-2009, 23:32:33 »
Ik denk altijd dat de mol geen interesse heeft in een vrijstelling en er dus ook niet zoveel mee doet.

Yvon Jaspers deed anders ook gretig mee om de vrijstelling te winnen tijdens het laserspel door dat venijnige monster Godzilla ::rofl:: neer te knallen. Uiteindelijk won ze die zelfs. Is het net niet beter voor een Mol om de vrijstelling zelf in handen te hebben dan dat één van de kandidaten die wint, de mol wil toch het liefst van al iemand naar huis hè. En wil een Mol ook niet dat de kandidaten zich ongemakkelijk voelen door bv. de test te moeten maken?

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #184 Gepost op: 15-01-2009, 23:33:22 »
Wally! :D Leuke avatar ;D

ben ik ook wel benieuwd ja of die dat ontdekt... :P
Hahaha, dankjewel. 8)

Ik ben altijd gek op dat soort intriges buiten de opdrachten door. Die maken het, ik weet niet, meer dan een spelletje ofzoiets.

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #185 Gepost op: 15-01-2009, 23:34:14 »
Haha ja, mooie, die S.

Even terug merkte iemand op dat Anniek 'gulden' zei ipv 'euro' (en dus niet Paula, wat iemand anders zei :))
Verder nog 'prominent maar kort' in beeld, bij de waslijnopdracht, minuut 2 al: een bordje over een 'St. Peter', kon het verder zo gauw niet lezen  ::)

Ik vond Viviennes intonatie heel raar toen Sebastiaan vroeg: 'Zitten we in hokje 2?' Toen zei ze heel hard: 'ZÉKER!' Vond het gewoon een gekke reactie  ;D

Leuk, na zoveel gelezen te hebben, kon ik het niet laten ook even te reageren. Vond de aflevering echt heerlijk  :D

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #186 Gepost op: 15-01-2009, 23:37:11 »
wie zou er nou eigenlijk overblijven bij die reuzenradopdracht en beneden moeten staan?
want er stond z'n bordje bij de doorgang met 'de mol'
waarschijnlijk betekent het niets,
maar het zou kunnen dat de mol daar staat aan 't eind in z'n eentje
bij het bordje met 'de mol'

Ik denk eigenlijk dat er meerdere mogelijkheden waren.. Sowieso voor die twee tatoeages, kon Dennis met bijna iedereen gecombineerd worden. Ik hoorde ook een huisnummer 7, dus als er ook nog een op nr. 3 woont kon dat al gecombineerd worden. Misschien waren er ook nog mensen met andere netnummers die samen ook 070 vormden.. Je weet het niet hè..

Maargoed, zoals het er nu naar uitzag, waren de goede combinaties:
netnummer 070 : Paula & Vivienne
2 tattoeages  : Dennis & Froukje
Huisnummer 10 : Hans & Anniek

En dan heb je nog Sebastiaan, Jon en Rick over.. Ik denk dat Jon en Rick samen het dichtst bij de 3,5 meter komen, Seb is daar te lang voor vrees is, aangezien Jon en Rick dan niet klein genoeg zijn :P En dan zou Sebastiaan dus beneden blijven staan.

Gosh, komt dat even goed uit ;)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #187 Gepost op: 15-01-2009, 23:38:53 »
Hahaha, dankjewel. 8)

Ik ben altijd gek op dat soort intriges buiten de opdrachten door. Die maken het, ik weet niet, meer dan een spelletje ofzoiets.
Zeg maar gerust, dat die Wie Is De Mol maken tot de beste tv-serie allertijden.

In mijn optiek, op de voet gevolgd door Flodder, en Las Vegas op #3.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #188 Gepost op: 15-01-2009, 23:39:56 »
eh ja sowieso had ik verkeerd gekeken haha
het was geen bordje
het was gewoon dat kladbokding-voorkant met het mollogo 'de mol'

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #189 Gepost op: 15-01-2009, 23:41:27 »
Zeg maar gerust, dat die Wie Is De Mol maken tot de beste tv-serie allertijden.

In mijn optiek, op de voet gevolgd door Flodder, en Las Vegas op #3.
Je hebt gelijk ik drukte het veel, maar dan ook veel te zacht uit.
Het is het sterkste programma-concept ooit verzonnen en uitgevoerd.

Tot snel allen, ik ga slapen.

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #190 Gepost op: 15-01-2009, 23:43:18 »
Marije: ik geloof dat Rick huisnummer 3 had :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #191 Gepost op: 15-01-2009, 23:44:27 »
Marije: ik geloof dat Rick huisnummer 3 had :)
klopt

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #192 Gepost op: 15-01-2009, 23:52:19 »
Je hebt gelijk ik drukte het veel, maar dan ook veel te zacht uit.
Het is het sterkste programma-concept ooit verzonnen en uitgevoerd.

Tot snel allen, ik ga slapen.
Inderdaad ::ok::

Dat ze nog maar veel series mogen maken. Kijkcijfers zijn de afgelopen 9 jaar niet gedaald ofzo, en dat lijkt me de hoofdreden voor hun om door te gaan.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Donderwolk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #193 Gepost op: 15-01-2009, 23:57:34 »
Citaat
Ik denk dat Jon en Rick samen het dichtst bij de 3,5 meter komen


Nee, dat denk ik niet hoor. Jon zei dat hij 1.81 was en Rick is best een lange kerel, die is geen 1.69! ::tandpastasmiley::

Offline boris1

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #194 Gepost op: 15-01-2009, 23:57:52 »
zeker. Dit programma is echt een van de weinige die van begin tot eind boeit.

Tis vroeg, maar ja, je wilt de mol zo vroeg mogelijk raden: na vorig jaar alles ontleed te hebben en er toch naast gezeten te hebben (ook omdat de avro lang niet alles uitzendt en ons 'manipuleert' door veel molacties te laten zien!!) ga ik nu weer meer op gedrag/bodylanguage letten.
Jon en Hans overdreven aan het mollen. Zeker Hans met zn zonnebril in afl 1: dat doet een mol toch niet??
Sebastiaan en Dennis players: willen winnen.
Paula: passieve 2e aflevering. Kon geen molactie ontdekken, zeker niet in het rad.
Anniek: kan me niet voorstellen dat ze het is. Of expres een rood scherm laten komen icm de vrijstelling (die duidelijk zichtbaar werd weggemoffeld door haar)??
Rick; vooralsnog ook een fanatieke deelnemer, nog net geen verdachte.
Froukje en Vivienne: mijn verdachten; ik kijk al een paar jaren: puur op gevoel!

Ik ga voor Vivienne. Liet ook nog vrij duidelijk een enveloppe hangen..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #195 Gepost op: 16-01-2009, 00:02:24 »
Wat een geweldige aflevering, waarin vreselijk veel gebeurde. De groep is tof, fanatiek maar vooral erg leuk. Ik hou het voorlopig nog op Rick, maar op dit moment kan iedereen het zijn. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #196 Gepost op: 16-01-2009, 00:09:16 »
Ik heb het Teun in de chat al gezegd: deze aflevering behoort voor mij tot de top.

Geweldig veel gebeurd. Om dat helemaal te snappen van dat reuzenrad, moet ik de aflevering nog een paar keer bekijken.


Maar het was een juweel van een aflevering.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #197 Gepost op: 16-01-2009, 00:27:25 »
Haha ja, mooie, die S.

Even terug merkte iemand op dat Anniek 'gulden' zei ipv 'euro' (en dus niet Paula, wat iemand anders zei :))

Klopt, het was Anniek,
en ik vond het zo raar,,,, viel echt heel erg op, ze verbeterde zichzelf ook niet en snap niet goed waarom de makers van het programma dit foutje erin laten zitten,,, heeft niet echt toegevoegde waarde.
Verder een hele leuke maar heftige aflevering zoals de rest al zei,
Wat me ook opviel is dat Dennis op minuut 12 voorbij een enveloppe loopt en ook Froukje er een duidelijk laat hangen. Paula erg weinig in beeld, net als de eerste aflevering.
Verder ga ik rustig een nachtje (of miss wel twee) denken over de eventuele mollen..
ik denk dat ik mijn verdachte nummer 1 Sebastiaan ga laten varen :P
Slaap lekker allemaal!  ::bravo::
Keep Watching

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #198 Gepost op: 16-01-2009, 00:51:58 »
Heel veel mensen lieten enveloppes hangen, omdat ze op zoek waren naar de vrijstelling (al bleek die ook in een enveloppe te zitten...)

Over het molteken bij het reuzenrad, misschien slaat het niet op de laatste persoon, maar op de eerste persoon (=Dennis) ?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #199 Gepost op: 16-01-2009, 01:38:36 »
Wat een supergoeie fantastische aflevering! Van het puntje op de stoel ervanaf vallend van het lachen en weer terug op het puntje. Complimenten aan de makers voor zo'n goeie spanningsboog in 1 uur   ::ok:: :D

Kan Anniek nog de mol zijn? Ik kan niet begrijpen waarom zij, zou zij kandidaat zijn, de supervrijstelling niet is aangegaan met Sebastiaan. 2 afleveringen lang allebei veilig en 2 concurrenten naar huis. Hoe mooi wil je het hebben in je mol-avontuur. Dus moet zij de mol wel zijn. Toch? (of ontzettend dom, maar dat vind ik moeilijk te geloven)