Auteur Topic: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari  (gelezen 21137 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2009, 22:01:16 »
Ik denk dat ze bedoelen dat de muzikale aanwijzing niet alleen slaat op wie er de volgende aflevering uitgaat maar dat ook het fragment waar de aanwijzing op slaat in de komende aflevering zit. Dan kun je er dus de week totaan de aflevering nog weinig mee, omdat je nog niet weet wat er gaat gebeuren. En dat is jammer  :( .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2009, 22:04:09 »
Ik denk dat ze bedoelen dat de muzikale aanwijzing niet alleen slaat op wie er de volgende aflevering uitgaat maar dat ook het fragment waar de aanwijzing op slaat in de komende aflevering zit. Dan kun je er dus de week totaan de aflevering nog weinig mee, omdat je nog niet weet wat er gaat gebeuren. En dat is jammer  :( .

Dat bedoelen Niuno en ik inderdaad:

Dat de hint bijvoorbeeld op een of andere actie van Paula in aflevering 3 slaat, waar we nu totaal geen weet van hebben.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #62 Gepost op: 21-01-2009, 22:08:35 »
Sinds wanneer is Niuno een ze? :P

ze bedoelen bedoelde ik  ::hypocriet::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2009, 23:03:56 »
Oke een nieuwe theorie;) In aflevering 2 hing in een bushokje een poster met wolken en de tekst you're not alone...
In de preview van aflevering 3 was zo'n zelfde poster te zien met de tekst everybody hurts sometimes.
Wellicht zouden dit de muzikale hints kunnen zijn naar de mol en dat in de uitzending met Hans Schiffers alleen aanwijzingen naar de afvaller gegeven kunnen worden.
Verder weet ik niet echt wat ik met die twee nummers zou moeten, maar ik ga het nog even verder uitzoeken.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #64 Gepost op: 22-01-2009, 10:16:35 »
de hint kan natuurlijk ook op de persoon slaan zonder dat het iets te maken heeft met een gebeurtenis uit een aflevering  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Vonnisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #65 Gepost op: 22-01-2009, 21:44:46 »
de hint kan natuurlijk ook op de persoon slaan zonder dat het iets te maken heeft met een gebeurtenis uit een aflevering  ::vergroot::

Frequencies -> Radio -> Hans

Logisch toch?  ;D ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #66 Gepost op: 22-01-2009, 21:46:21 »
Frequencies -> Radio -> Hans

Logisch toch?  ;D ;D

Nee, makkelijk >> so easy  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm
« Reactie #67 Gepost op: 22-01-2009, 22:23:34 »
Blue on blue

Degene die de volgende aflevering bijv. een blauwe jas boven een blauw shirt draagt gaat eruit ? Hans bijvoorbeeld met z'n blauwe jas.

Had de afvaller goed, maar vrees met totaal verkeerde uitleg ...  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Re: Muzikale aanwijzingen op Schiffers.fm - 16 januari
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2009, 00:53:37 »
Ben benieuwd naar de aankomende uitzending: "Hans interviewt Hans"? Lijkt me hilarisch  ::tandpastasmiley::