Auteur Topic: Aflevering 2 - Audiofragment  (gelezen 17468 keer)

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2009, 15:23:29 »
Ik hoor in dat geluidsfragmentje ook duidelijk "is de mol". Maar ik meen ook te horen: "Ik weet het zeker.." in het begin.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2009, 15:25:15 »
Heb je ook de bijlage bij mijn post (ergens op vorige pagina) geprobeerd te downloaden ? Dat is geen link maar gewoon een klein bestandje dat je kunt downloaden ...
Ook geprobeerd, lukt ook niet. Nouja, maakt niet uit. Ik denk dat je hoort wat je horen wilt...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2009, 15:26:41 »
Ik hoor in dat geluidsfragmentje ook duidelijk "is de mol". Maar ik meen ook te horen: "Ik weet het zeker.." in het begin.
En ik hoor ook gewoon 'Welke twee kandidaten...' als het normaal afgespeeld wordt. Dat soort toevalligheidjes heb je nu eenmaal, net als dat K3 'grote massamoord' zingt als je het omdraait.
The British are not impressed.

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2009, 15:48:59 »
Ik heb het fragment nu al 100x samen met mijn vriendin geluisterd en we zijn het er over eens dat er toch echt "Rick is de mol" gezegd word....

Offline Paga

  • Forumlid
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #24 Gepost op: 21-01-2009, 17:08:50 »
Ik heb het fragment nu al 100x samen met mijn vriendin geluisterd en we zijn het er over eens dat er toch echt "Rick is de mol" gezegd word....
Lol, iedereen hoort wat anders. Dus laten we het er maar op houden dat je hoord wat je wil/denkt te horen.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2009, 17:26:37 »
Ik heb het fragment nu al 100x samen met mijn vriendin geluisterd en we zijn het er over eens dat er toch echt "Rick is de mol" gezegd word....
Goh, Rick is ook de mol :P
Maarja, het gaat hier over Dennis he.

Ik vind Dennis opzich wel een toffe gozer, alleen ik denk niet dat hij nog heel veel verder zal komen.

Offline Renske.

  • Forumlid
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2009, 18:08:36 »
Zoals ik het hoor zegt hij: 'Jon is de mol'. Ik ben hem heel vaak achter elkaar aan het afspelen, en dan hoor je wel zoiets is.
Ik luister het nu nog een keer, en ik snap niet hoe ik hier vanmorgen Jon is de mol uit heb kunnen halen. :/Ik hoor nu namelijk toch duidelijk 'Rick is de mol'
 

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2009, 18:33:14 »
Tip voor iedereen die er toch nog van alles in hoort: laat je eens opnemen.

Nee geen gekheid; laat je eens opnemen met een geluidsrecorder, als je 'welke twee kandidaten' fluistert, zoals Dennis doet. Speel dit achterstevoren af en je hoort op het eind iets als 'is de Mol', als je dit graag wilt horen.

Echt waar, ik heb het ook gedaan. (Zou dat een teken zijn dat ik me echt moet laten opnemen? )
« Laatst bewerkt op: 21-01-2009, 20:28:57 door Heinz »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2009, 20:36:57 »
Wauw... ik dacht wat een onzin, maar laat ik toch even luisteren. Ik had verwacht dat het minder duidelijk zou zijn, en al kan het best toeval zijn dat het ergens naar klinkt, ik hoor toch vrij duidelijk: "Rick is de mol." Ik had graag wat anders willen horen, want Rick is mijn mol niet.
Ik ben wel zodanig wantrouwend van aard dat ik het ook nog zelf in de aflevering ga opzoeken. Dit kan best een bewerkt fragment zijn (al zal het wel al gecontroleerd zijn.)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2009, 20:55:36 »
Het is al 2x gedaan, eerst door iemand van .nl, toen door mij. Ik had ook verwacht dat het niet zo duidelijk zou zijn maar toen ik het fragment zelf omgedraaid had was ik behoorlijk verbaasd hoe duidelijk het klonk.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2009, 21:18:40 »
... Echt waar, ik heb het ook gedaan. (Zou dat een teken zijn dat ik me echt moet laten opnemen?
Ja, maar dan wel achterstevoren natuurlijk ;)

Serieus, ik hoor met de beste wil van de wereld geen "is de mol". Eerder "istemeh" ofzo.
edit: Als ik het niet omdraai hoor ik iets als "he'k 't zeker". Dus volgens mij is het gewoon de geluidsassistent die per ongeluk in de microfoon praat. Vergeet niet dat dit soort opnames niet overgedaan kunnen worden, dus een ongeluk zit in een klein hoekje. Vandaar ook dat het geluid af en toe zo slecht is, zoals in de huiskamer van dat kasteeltje in aflevering 1.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2009, 21:22:56 door opaweethetbeter »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2009, 21:20:07 »
Ja, maar dan wel achterstevoren natuurlijk ;)

Serieus, ik hoor met de beste wil van de wereld geen "is de mol". Eerder "istemeh" ofzo.

Toegegeven; in het stukje van G-root hoor je het duidelijker. Maar ik vind het erg op elkaar lijken. Of had je het over het fragment uit de aflevering?

Citaat
edit: Als ik het niet omdraai hoor ik iets als "he'k 't zeker".

"welke twee" lijkt me toch echt logischer..
« Laatst bewerkt op: 21-01-2009, 21:40:36 door Heinz »

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2009, 21:38:17 »
Hierbij mijn versies van dit fragment.

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2009, 21:38:45 »
Dejavu!!!!

Was het 2 jaar geleden ook niet de tekst: " Ik weet het zeker....is de Mol?"
Ik hoor het nu weer.

Fijn dat er nu een topic is over dit fragment...kunnen we er wat langer over doorbomen want in het andere topic werd het wat snel ontkracht.

Ik ga het even opzoeken (van 2 jaar gelee).
-nog 1 nachtje slapen en dan mogen we weer  ::jaja::-
maltho thi afrio lito

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2009, 21:43:56 »
Goede suggestie opaweethetbeter. Ook als je het fragment gewoon luistert hoor je een ander geluid door de stem van dennis heen. Dat zou inderdaad zomaar een geluidsman kunnen zijn.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2009, 21:49:09 »
Was het 2 jaar geleden ook niet de tekst: " Ik weet het zeker....is de Mol?"

Dat was volgens mij bij het kappelletje. "Milouska Meulens issss de mollll".. zo ging het toen. Of was het toch Roderick ;) ?
The sun came up and reality set in.

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2009, 22:12:28 »
Echt waar, ik heb het ook gedaan. (Zou dat een teken zijn dat ik me echt moet laten opnemen? )

Haha, nou dan heb ik goed nieuws voor je; binnekort wordt er bij mij in de buurt een rusthuis geopend voor gevallen als jij :P  ::rofl::
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2009, 22:19:00 »
Ik hoor Wie is de Mol :)
Super, dit was zoals in een van de eerdere series met de onbekende mensen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2009, 22:44:34 »
Ik heb het nog een paar keer beluisterd en hoor in elk geval "... is de mol" en ik vermoed nog steeds dat daarvoor de naam van Rick zit.
In de normale afspeel richting vind ik het knor geluidje na het gefluister nog opvallender en onnatuurlijker klinken dan het gefluister zelf. Achterstevoren klinkt het als rollende "R".

Ik begin hier in te geloven. Al wil ik daarmee niet aannemen dat Rick de mol is.

Toevoeging> Nu hoor ik er gelukkig ook af en toe "Froukje is de mol" in!  ;D
Toevoeging2> Nu ook "Wie..."
« Laatst bewerkt op: 21-01-2009, 23:43:15 door Rat »

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Audiofragment
« Reactie #39 Gepost op: 21-01-2009, 22:47:57 »
Eerst hoorde ik; (ruis) is de mol
Daarna hoorde ik; Henriette is de mol..
Tenzij Wie is de mol ineens een heeeeeel rare wending neemt, verwacht ik niet dat zij de mol is aangezien er geen Henriette meedoet :P

Ik liet het trouwens aan m'n zusje horen, en die zei ik hoor niks.
Ik zoek hier dan ook niet zo heel veel achter, hoewel het wel goed gevonden is.
Is er een apotheker in de buurt ?