Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 136105 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #80 Gepost op: 10-01-2010, 22:13:49 »
is wel een heel leuke, maar het zou verschrikkelijk jammer zijn als door een montagefout de mol al ontmaskerd zou zijn.

We weten het zeker na de tweede executie.

Online belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #81 Gepost op: 11-01-2010, 17:40:37 »
Misschien is de kus van Sanne wel een verwijzing naar de doodskus die de kandidaten van de negende serie moesten uitvoeren in aflevering 9 maar mislukte door de mol.
Als dat zo is, kan ze bij iedere executie een verwijzing maken naar een oude molactie.
Dus in aflevering 2 een verwijzing naar afl 8 serie 8?

Ach, ik verzin ook maar wat...

Sanne is, dacht ik, als enige niet te zien in de vooruitblik naar volgende week. Na één aflevering kan je nog niet spreken van een aanwijzing (mol/volgende afvaller), maar ik ga er volgende keer wel opletten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #82 Gepost op: 11-01-2010, 17:58:25 »
nee, heb je gelijk in, maar na twee afleveringen kun je wel al iets ontdekken, hetgeen in serie 7 dan ook gebeurd is.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #83 Gepost op: 11-01-2010, 18:56:13 »
Sanne is, dacht ik, als enige niet te zien in de vooruitblik naar volgende week.

Dat klopt en ze ontbreekt ook als enige in de promo die bij de reclameblokken wordt uitgezonden (die is overigens hetzelfde als de vooruitblik). Meestal wijst dit naar de volgende afvaller. Het wordt een zware tweede aflevering! (deze Erik heeft Sanne als Mol)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #84 Gepost op: 11-01-2010, 19:01:45 »

 (deze Erik heeft Sanne als Mol)
Deze Erik, die trouwens Jos heet, eveneens. Totdat de judaskus geen judaskus blijkt te zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #85 Gepost op: 11-01-2010, 19:02:44 »
En deze Heinz wil Sanne er gewoon tot het einde in, Mol of niet. ::love::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #86 Gepost op: 11-01-2010, 19:03:52 »
En deze Heinz wil Sanne er gewoon tot het einde in, Mol of niet. ::love::

Deze Califax ook!  ::love::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #87 Gepost op: 11-01-2010, 19:05:37 »
Haha, zullen we nu dan maar weer iets zinnigs toevoegen aan het topic? ;D : erg verdacht dat als Arjen en Sanne zien dat er maar één blauwe vlag is ze toch besluiten om foute combinatie blauw - blauw uit te voeren. ::vergroot::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #88 Gepost op: 11-01-2010, 19:10:05 »
De kleur van windrichting en de kandidaat moesten toch juist wel matchen? Dacht dat ik de opdracht eindelijk begreep, maar dat is dus nog niet zo.  :-[ Vond het ook al raar dat er maar één blauwe vlag was als er twee gehesen moeten worden. Welk kistje was er nu uiteindelijk wel goed dan?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #89 Gepost op: 11-01-2010, 19:11:48 »
De kleur van windrichting en de kandidaat moesten toch juist wel matchen? Dacht dat ik de opdracht eindelijk begreep, maar dat is dus nog niet zo.  :-[ Vond het ook al raar dat er maar één blauwe vlag was als er twee gehesen moeten worden. Welk kistje was er nu uiteindelijk wel goed dan?

Kistje van Barbara was goed. Maar windrichtingen hadden een eigen kleur en kandidaten ook, Erik was blauw maar die vlag hadden ze al voor de windrichting opgehangen. In plaats van te denken dat het dan iemand anders dan Erik moest zijn, voerden ze gewoon blauw - blauw uit met 1 vlag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #90 Gepost op: 11-01-2010, 19:21:16 »
wisten de bootvluchtelingen eigenlijk welke vier er op de torens stonden, en wie in de heli, of moesten ze dat zien uit te vissen?

Goh, waarom vraag ik me dat nu eigenlijk pas af?


OT: het lijkt me helemaal niet verkeerd als ik me ook aansluit bij de anderen hier, dat het mijn wens en verwachting is, dat Sanne de finale mee gaat maken?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2010, 19:39:33 door Bodejos »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #91 Gepost op: 11-01-2010, 19:25:31 »
wisten de bootluchtelingen eigenlijk welke vier er op de torens stonden, en wie in de heli, of moesten ze dat zien uit te vissen?

Dat wisten ze niet nee, anders hadden ze Tim en Erik niet met vlaggen uitgebeeld.

Terug naar Sanne: slim om als Mol vriendjes te sluiten met Tim die qua informatie gestructureerd te werk gaat en haar bovendien niet helemaal vertrouwde.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #92 Gepost op: 11-01-2010, 19:31:29 »
Dat is inderdaad erg slim van Sanne ja, als ze inderdaad de mol is.

Wat me verder nog wel opviel is dat bij de vragen voor mensen op die pijlers, blijkbaar ook de windrichting moest worden geraden.
Vragen over het prive leven van de kandidaten lijken wel makkelijk te koppelen aan de juiste persoon, maar voor hetzelfde geld waren de vragen over de windrichtingen puur gokwerk, we hebben per slot alleen de vragen van Barbara maar gezien.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #93 Gepost op: 11-01-2010, 19:45:55 »
Dat klopt en ze ontbreekt ook als enige in de promo die bij de reclameblokken wordt uitgezonden (die is overigens hetzelfde als de vooruitblik). Meestal wijst dit naar de volgende afvaller. Het wordt een zware tweede aflevering! (deze Erik heeft Sanne als Mol)
Hoezo verwijst dit meestal naar een volgende afvaller? Is dat vaker voorgekomen dan?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #94 Gepost op: 11-01-2010, 20:44:30 »
Kan iemand me uitleggen waarom het slim is om vriendschap te smeden met Tim, als mol zijnde?

Om deze kandidaat jou niet te laten verdenken?

Veel leugens ophangen is tamelijk lastig, en in dit geval zou een andere kandidaat ook volstaan.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #95 Gepost op: 11-01-2010, 20:46:23 »
Kan iemand me uitleggen waarom het slim is om vriendschap te smeden met Tim, als mol zijnde?

Om deze kandidaat jou niet te laten verdenken?

Veel leugens ophangen is tamelijk lastig, en in dit geval zou een andere kandidaat ook volstaan.

Tim weet alle feitjes. Die kan hij dan iig niet delen met andere kandi's als hij ze al met jou deelt. ;)
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #96 Gepost op: 11-01-2010, 20:56:20 »
In het geval van Sanne was het volgens haar zo dat Tim haar niet helemaal vertrouwde. Als ze de Mol is kan ze proberen dit vertrouwen terug te winnen door vriendjes met Tim te worden.

Maar ik begrijp ook wat jij bedoelt Pete, een echt complotje voor de Mol is lastig en zeker met zo'n fanatieke kandidaat als Tim. Ik ben benieuwd wat er in afl. 2 met die vriendjes gaat gebeuren, dan kunnen we er vast meer mee.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #97 Gepost op: 11-01-2010, 21:54:02 »
Ik zag het volgende zo snel niet staan in deze topic... Ik ben bezig om opdracht 2 helemaal uit te pluizen, hoor ik ineens een om 31:45 als Sanne en Barbara staan te overleggen een licht vervormd stemmetje, mogelijk Sanne zeggen: "Ik heb niemand goed".  :o
Sanne is absoluut niet mijn mol (hoewel niet weggestreept), dus eigenlijk wil ik het helemaal niet horen, maar hoor het toch. Wil iemand dit a.u.b. even checken.

Ik zal zo een wave file uploaden in dit bericht, maar moet eerst even winzip (oid) downloaden om het te zippen.

Excuus als het wel al gevonden is of niks blijkt te zijn.

EDIT> Heb er een MP3 van gemaakt, omdat dat kleiner is. Vanaf halverwegen de sample begint het ongeveer.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2010, 22:03:07 door Rat »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #98 Gepost op: 11-01-2010, 21:56:31 »
Citaat
Ik zal zo een wave file uploaden in dit bericht, maar moet eerst even winzip (oid) downloaden om het te zippen.
en dat met een kapotte computer? ::rofl::


Wave ze, zip ze, ik ben benieuwd, wat je ontdekt hebt.

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #99 Gepost op: 11-01-2010, 22:15:26 »
Ik zag het volgende zo snel niet staan in deze topic... Ik ben bezig om opdracht 2 helemaal uit te pluizen, hoor ik ineens een om 31:45 als Sanne en Barbara staan te overleggen een licht vervormd stemmetje, mogelijk Sanne zeggen: "Ik heb niemand goed".  :o
Sanne is absoluut niet mijn mol (hoewel niet weggestreept), dus eigenlijk wil ik het helemaal niet horen, maar hoor het toch. Wil iemand dit a.u.b. even checken.

Ik zal zo een wave file uploaden in dit bericht, maar moet eerst even winzip (oid) downloaden om het te zippen.

Excuus als het wel al gevonden is of niks blijkt te zijn.

EDIT> Heb er een MP3 van gemaakt, omdat dat kleiner is. Vanaf halverwegen de sample begint het ongeveer.

ik hoor hetzelfde