Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 135737 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #40 Gepost op: 8-01-2010, 17:31:50 »
Sanne moet iets kopen wat op haar zou moeten slaan.
Dan koopt ze een puzzel met een poes erop.
Heel slim, mevrouw VOGEL, precies het juiste dier. (molactie?)

Niet mee eens. Sanne had blijkbaar duidelijk gemaakt dat ze erg van katten houdt, als ze een vogel zou kopen, dan zou het een molactie zijn.

Offline udetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2010, 18:32:10 »
Ik vond dat met haar mollenboekje toch ook wel typisch. Er werd duidelijk gezegd dat ze hun spullen moesten inleveren EN een mollenboekje moesten pakken. Toch liep Sanne zonder een boekje terug. Heeft ze hiermee ons een stille hint gegeven dat ze dat boekje toch helemaal niet nodig heeft???
Sanne is voorlopig even mijn mol nr.1 Ook omdat ze zo snel een 'vriendje' had gevonden. Het is voor de mol wel erg makkelijk om er zo mensen uit te spelen!  ::jaja::
Niets is wat het lijkt... dus ook niets lijkt op hoe het is(?)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2010, 18:35:03 »
Ik vond dat met haar mollenboekje toch ook wel typisch. Er werd duidelijk gezegd dat ze hun spullen moesten inleveren EN een mollenboekje moesten pakken. Toch liep Sanne zonder een boekje terug. Heeft ze hiermee ons een stille hint gegeven dat ze dat boekje toch helemaal niet nodig heeft???
Sanne is voorlopig even mijn mol nr.1 Ook omdat ze zo snel een 'vriendje' had gevonden. Het is voor de mol wel erg makkelijk om er zo mensen uit te spelen!  ::jaja::

Ik ben het er mee eens dat Sanne verdacht is.. Maar volgens mij is ze gewoon een nieuwe Anniek . Die kon het ook met iedereen goed vinden en was ook een beetje verstrooid af en toe. Maar ze is een actrice dus......
You'll never walk alone

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2010, 19:37:38 »
Dit is toch Sanne die achter het "niets is wat het lijkt" bordje in de bus zit? (zie plaatje onder.)

Ik zoek er zelf niks achter, maar wil het even zeker weten.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #44 Gepost op: 8-01-2010, 20:50:46 »
Ik vraag me af waarom Tim de info die hij met zoveel moeite heeft verzameld zonder tegenstribbelen met Sanne wil delen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2010, 21:29:27 »
Ik zit in mijn tunnel, Sanne is de mol  ::jaja::

Ze kiest als laatste een positie in de rij voor de eerste proef, en weet dus waar ze moet staan.
Ze zoekt al snel een vriendje en deelt vage info met hem. Ze kiest daarbij voor de fanatiekste speler, heel slim als mol.
En ze koopt iets met een kat erop, alsof er geen andere kandidaten zijn die een kat hebben...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2010, 21:36:29 »
En bij een kat denk je toch meteen aan Georgina, niet aan Sanne :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #47 Gepost op: 8-01-2010, 22:58:08 »
Hm, ik probeer angstvallig weg te blijven van mogelijk plotseling opduikende tunnels, ze is immers actrice en die neppen je waar je bij staat naar kijkt.
Misschien toch een finaleplek waard... hm.

Offline jovawi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol ontdek je door goed te kijken
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #48 Gepost op: 8-01-2010, 23:00:52 »
Sanne kan ik niet zo goed inschatten, ze heeft wel een beetje zitten mollen, maar ook niet zo heel veel. Bij mij staat ze rond het midden denk ik. Het kan nog beide kanten op gaan, kandidaat of mol, moet eerst nog een aflevering zien om hier over te kunnen ordelen.

Vind haar wel een leuke kandidaat, dus van mij mag ze wel even blijven :P

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2010, 16:30:14 »
Ik vind Sanne de leukste kandidate tot nog toe (zowel haar uitspraken als haar kledingkeuze  ;D)
Ik hoop dat ze er lang inzit en ik zie zeker een mol in haar.

Trouwens dat ze iedereen een rode kus geeft hoeft niet op te vallen. Vrouwen dragen vaak altijd ongeveer hetzelfde van make-up, dus als zij ook altijd rode lippenstift opheeft tijdens de rest van het programma is het niet verdacht dat ze de afvaller als afscheid een kus geeft waarbij haar lippenstift afgaat.


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2010, 21:12:04 »
Trouwens dat ze iedereen een rode kus geeft hoeft niet op te vallen. Vrouwen dragen vaak altijd ongeveer hetzelfde van make-up, dus als zij ook altijd rode lippenstift opheeft tijdens de rest van het programma is het niet verdacht dat ze de afvaller als afscheid een kus geeft waarbij haar lippenstift afgaat.

Je avater in combinatie met je post is wel een leuk geheel.  ;D
Het gekke is dat Sanne tijdens de rest van de aflevering geen rode lippenstift op had. Ze heeft zich dus voor de executie (en alles wat daarvoor nog kwam) opgetut.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2010, 21:17:53 »
Je avater in combinatie met je post is wel een leuk geheel.  ;D
Het gekke is dat Sanne tijdens de rest van de aflevering geen rode lippenstift op had. Ze heeft zich dus voor de executie (en alles wat daarvoor nog kwam) opgetut.

Al tijdens de opdrachten vielen haar rode lippen mij op hoor.

We letten misschien op andere dingen? ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #52 Gepost op: 9-01-2010, 21:26:33 »
We letten misschien op andere dingen? ;D

;) Ik weet alleen nog dat Manuel een zwart/wit geruite blouse droeg.  :-X Ja, ik denk dat je gelijk hebt  ;D Arjen is ook wel een schatje trouwens.

Nou goed, ik hoop dat er volgende week niemand gekust wordt, want we willen dé hints natuurlijk helemaal niet vinden!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #53 Gepost op: 9-01-2010, 21:26:53 »
We letten misschien op andere dingen? ;D
Haha; die lippen hadden wij zeker al in de smiezen  ::jaja::
Alleen de laag lippestift is er pas opgesmeerd bij het maken van de test en de executie

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #54 Gepost op: 10-01-2010, 16:08:28 »
Die lippen: de judaskus?


Moet het even toelichten: wanneer er bij aflevering twee de afvaller weer rondloopt met een lippen-afdruk op het wang, en die is afkomstig van Sanne, dan is het duidelijk.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2010, 16:17:21 door Bodejos »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #55 Gepost op: 10-01-2010, 16:20:04 »
Die lippen: de judaskus?


Moet het even toelichten: wanneer er bij aflevering twee de afvaller weer rondloopt met een lippen-afdruk op het wang, en die is afkomstig van Sanne, dan is het duidelijk.

Was al bedacht. Het was wel opvallend. Het zou vind ik wel een té duidelijke hint zijn.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #56 Gepost op: 10-01-2010, 16:36:59 »
DE VERRADERSKUS VAN SANNE   ::tandpastasmiley::

Wat is de mol, Sanne, gemeen :O!

Ze hoort van de regie dat Loretta gaat afvallen, gaat lekker naast haar zitten om haar bij haar afscheid te voorzien van een dikke rode judaskus  ::bravo::
hier las ik overheen. Dat is zeker iets om in de gaten te houden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #57 Gepost op: 10-01-2010, 16:41:01 »
Rode lippen midden op een wang lijkt ook op de Japans vlag :D
The British are not impressed.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #58 Gepost op: 10-01-2010, 16:44:53 »
ja, inderdaad. Zeker iets om in de gaten te houden dan. De theorie zal worden bevestigd dan wel onderuit gehaald bij de executie van aflevering twee.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sanne
« Reactie #59 Gepost op: 10-01-2010, 16:48:53 »
overigens zat Sanne al op de plek naast Loretta, voordat bekend was dat zij de eerste afvaller zou zijn, dat zou betekenen dat de mol vantevoren weet wie de afvaller is.