Auteur Topic: [Kandidaat] SANNE is de Verliezer  (gelezen 136942 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #120 Gepost op: 14-01-2010, 22:35:34 »
Ja was wel opvallend. Ik liep toevallig laatst langs een (Japans?) winkeltje in Amsterdam met allemaal van die katten in de etalage uitgestald, met zo'n bewegend armpje. Zal wel een bepaalde betekenis hebben.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #121 Gepost op: 14-01-2010, 22:40:32 »
Die katten staan voor geluk dacht ik. Als ik het fout heb, verbeter me gerust  :P
No Milk today???

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #122 Gepost op: 14-01-2010, 22:44:55 »
Als Sanne de mol is, is het knap hoe goed ze kan nep-liegen. Is wel een goede taktiek, dan denkt je 'vriend': nou die Sanne kan niet liegen en is dus niet de mol

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #123 Gepost op: 14-01-2010, 22:46:43 »
er zijn nu wel zat hints naar sanne gevonden, maar heeft iemand haar op een mollenstreek kunnen betrappen
ik iig niet, dus daarmee streep ik haar van mijn lijstje af :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #124 Gepost op: 14-01-2010, 22:47:17 »
Ik vertrouw haar voor geen meter. Ze is zo vals als een kat imo! ;D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #125 Gepost op: 14-01-2010, 22:49:17 »
Een kat in een mollenpak hehehe
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #126 Gepost op: 14-01-2010, 23:00:15 »
Die katten staan voor geluk dacht ik. Als ik het fout heb, verbeter me gerust  :P

Je hebt helemaal gelijk, het zijn gelukskatten. Typisch Japans. Hier staat meer informatie:
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/diversen/31111-de-gelukskat-uit-japan-maneki-neko.html

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #127 Gepost op: 14-01-2010, 23:03:29 »
Leuk zeg! :D

Citaat
Houdt de kat zijn rechtervoorpoot omhoog, dan brengt hij naar verluid geluk en geld. Reden waarom hij vaak in de vorm van een spaarpot wordt gemaakt. Wenkt hij juist met zijn linkervoorpoot, dan trekt hij hiermee klanten, goede zaken en bezoekers. Soms houdt Maneki Neko beide voorpoten omhoog. Dit zou huis en bedrijf beschermen.

En wat als ie een pijp vasthoudt? :P

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #128 Gepost op: 14-01-2010, 23:06:11 »
Leuk zeg! :D

En wat als ie een pijp vasthoudt? :P

Dan trekt ie mollen aan?  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #129 Gepost op: 14-01-2010, 23:07:05 »
3 = san
kat = neko

dus 3-kat = san-neko
The British are not impressed.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #130 Gepost op: 14-01-2010, 23:07:54 »
Je hebt helemaal gelijk, het zijn gelukskatten. Typisch Japans. Hier staat meer informatie:
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/diversen/31111-de-gelukskat-uit-japan-maneki-neko.html

Yay!  ;D

Ik wist niet hoe ik het op moest zoeken. Tjah, 'gelukskat' kwam niet in me op  ::schaam::
No Milk today???

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #131 Gepost op: 14-01-2010, 23:35:16 »
Het viel mij ook al op dat ze weer naast de afvaller zat.. Toeval of is er meer aan de hand? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #132 Gepost op: 15-01-2010, 00:37:25 »
Bedoel je niet Manuel? Die zegt dat trouwens niet tegelijkertijd.

Ik dacht dat het Tim was die dit zei?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #133 Gepost op: 15-01-2010, 07:44:07 »
Ik herinner me een uitspraak van Inge (Mol 2007) dat het vervelende van de Mol zijn is dat alle kandidaten waar je leuk mee opschiet er een voor een uitvliegen, omdat ze jou vertrouwen. Is Tims vriendschap met Sanne hem fataal geworden?

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #134 Gepost op: 15-01-2010, 09:09:23 »
Ik zat zo te denken, als Sanne de mol is: Ze ging als eerste naar buiten met de opdracht samen met Arjen. Ze leidde zeg maar iedereen een bepaalde kant op. Zou dat zijn, om mensen op het verkeerde been te zetten en dat ze juist niet na de andere kan van het huis gaan. Of...

Voor nu toe zit ik te twijfelen. Ik sluit haar zeker niet uit als mol maar er zijn me dingetjes die echt te opvalend zijn. Ik verdenk haar niet volledig.. Niet boven Manuel (mijn mol tot nu toe)  8)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #135 Gepost op: 15-01-2010, 10:02:40 »
Oei, Sanne heeft wel wat goed gedaan:

1) Ze zet haar team op het goede spoor door de tekens op hun kaartje te herkennen op een bord. Gevolg is een gevonden koker.

2) Ze roept Arjen terug om een huisje binnen te gaan waar een deur open staat. Gevolg is een stukje kaart door een gevonden knop. Met risico dat opdracht slaagt.

Ze heeft ook wel molzaken gedaan. Maar deze kandidaat-acties zijn ook belangrijk.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #136 Gepost op: 15-01-2010, 10:14:34 »
1) (..) 2) Ze roept Arjen terug om een huisje binnen te gaan waar een deur open staat. Gevolg is een stukje kaart door een gevonden knop. Met risico dat opdracht slaagt.

Ik ben het met je eens dat dit goede kandidaatsacties zijn. Blijft wel opvallend dat het bij het cruciale stukje plattegrond mis ging en dan kan je weer aan dingen als de held is de Mol en voorkennis denken: wel een paar stukjes vinden, het cruciale min of meer uitschakelen - of doen alsof je het activeert, wat er precies gebeurde is onduidelijk - (waarschijnlijk door Arjen of Sanne gedaan) en vervolgens worden uitgeschakeld.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2010, 10:16:34 door Heinz »

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #137 Gepost op: 15-01-2010, 11:06:12 »
Haar acties zijn inderdaad heel dubbel. Als je ziet welke kandidaatsacties Jon vorig jaar heeft gedaan dan is Sanne imo nog steeds heel erg in de running als kandidaat-Mol.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #138 Gepost op: 15-01-2010, 15:02:52 »
-Ik denk na afl.2 dat Sanne best wel eens de mol zou kunnen zijn. Als je de afl. één keer bekijkt valt het niet zo op en lijkt ze zelfs goede dingen te doen. Maar na twee keer kijken heb ik daar mijn twijfels over.

-Ze kweekt eerst good -will door te roepen hé die Japanse letters staan ook op die borden en vraagt zelfs om een complimentje van Tim en Manuel. Vervolgens gaan ze daar kijken maar vinden geen koker. Kan zijn dat Sanne die daar weggepakt heeft of bedekt of zo? In elk geval heeft haar zgn. goede ingeving ze weinig opgeleverd.

-Als het team van Sanne, Tim en Manuel één koker hebben stelt Sanne voor om het daar bij te laten en vast de tram in te stappen. Dat is van belang omdat zij er dan voor kan zorgen dat de aandacht van de laptop wordt afgeleid (hoe dit gebeurt zien we natuurlijk niet in beeld). Dus hoe eerder hun groepje de tram in zou gaan hoe groter de kans voor de mol om die laptop op de één of andere manier buiten beeld te krijgen.  Sanne beweert later dat ze die laptop niet gezien heeft...

Als ze met Arjen bij de laatste opdracht wegrent gaat zij die open deur wel binnen waar Arjen voorbij rent en drukt vliegensvlug de knop in. Op het scherm is dan de draaimolen te zien die voor veel verwarring zorgt bij de rest van de opdracht. (had Sanne voorkennis?) In de biecht zegt ze nadrukkelijk dat ze niet begreep waarom Arjen er voorbij liep zodat Arjen verdacht overkomt.

-Ze liegt tegen Tim over haar jokers en Tim neemt daar direct genoegen mee.

-Manuel roept hardop over Sanne, de mol en stemt ook echt op haar. Hij zat bij haar in het groepje en heeft alles van dichtbij meegemaakt....

-Ik vraag me af of de opmerking van Sanne over haar lichtblauwe broekpak nog een hint bevat? Beetje gek dat ze zei ben bang dat er vlekken opkomen.

-En ze is natuurlijk een erg goede actrice.. Als er iemand afvalt bijv. lijkt ze me niet echt oprecht, maar meer een rol spelen.

-Het zou zomaar kunnen.....(ga nog niet een tunnel in want dat is gevaarlijk zo vroeg in de serie)




Vr. groetjes aan: ::zwaai::



« Laatst bewerkt op: 16-01-2010, 22:02:50 door maud, Reden: offtopic plaatje verwijderd »

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] SANNE
« Reactie #139 Gepost op: 15-01-2010, 16:24:09 »
Sanne zit nu 2x links van de afvaller bij de executie. Iets om in de smiezen te houden.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.