Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 58244 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vragenvuur
« Reactie #180 Gepost op: 29-03-2010, 19:09:05 »
Haha ik quote ook alleen maar wat ik lees hoor limone;

Degene die hem kocht heeft nu goud, veel meer waard dan toen  ::rofl::

Ja, ik heb het ook gelezen  ::oink:: Ik heb dat dus niet meegekregen op de MFD zaterdag. Nu stond ik tijdens het vragenvuur erg achteraan, dat kan een reden zijn. Anton was trouwens niet heel erg spraakzaam, hahaha.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #181 Gepost op: 29-03-2010, 19:09:32 »
Citaat
11) Het was vorig jaar niet de bedoeling dat het script geveild zou worden op de veiling! Anton was not amused toen hij dat vernam!

Oh? Wat zei hij daar verder over dan? En hoe is het bij de veiling terechtgekomen? Vond het ook erg bijzonder dat het geveild werd, het is in mijn ogen het meest bijzondere WIDM-item wat je in je bezit kunt hebben.

Wat mij verder nog opviel was dat het bekendmaken van de mol in het water was gevallen. Als ik het goed heb begrepen (er werd een beetje vaag over gedaan door Anton) hoopten ze erop dat Karel en Angela Kim zouden aanwijzen als mol. En de mol zou zich bekendmaken tijdens de lunch, maar dat vind ik een beetje kul want de mol doet niet iets specifieks daar.

Vond het vragenvuur dit jaar interessanter dan vorig jaar, vooral omdat er aardig wat 'inside' vragen gesteld werden die echt over de opnames gaan. Hoe ze het allemaal beleefd hebben of wat ze wanneer aten interesseert me wat minder.

Heeft iemand Anton overigens nog gevraagd naar het woord FLOWER bij de kokeropdracht?
« Laatst bewerkt op: 29-03-2010, 19:55:09 door Lautjuh »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #182 Gepost op: 29-03-2010, 19:59:38 »
Zijn we helemaal vergeten te vragen waarom Sanne een poosje zwart/wit, net als de afvallers, op de site stond :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #183 Gepost op: 29-03-2010, 20:00:48 »
Zijn we helemaal vergeten te vragen waarom Sanne een poosje zwart/wit, net als de afvallers, op de site stond :(

Ohjah! oops
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Vragenvuur
« Reactie #184 Gepost op: 30-03-2010, 09:06:34 »
Ja, ik heb het ook gelezen  ::oink:: Ik heb dat dus niet meegekregen op de MFD zaterdag. Nu stond ik tijdens het vragenvuur erg achteraan, dat kan een reden zijn. Anton was trouwens niet heel erg spraakzaam, hahaha.

Het kwam ook niet aan bod tijdens 't vragenvuur! En Anton was juist wel erg spraakzaam! Hij was dus in Tokyo tijdens de fandag vorig jaar, en hij wist dus niet dat het draaiboek geveild zou worden. Hoe dat daar terecht kwam is mij ook niet duidelijk, maar hij kwam spontaan met deze info (dat hij er niet blij mee was) toen de veiling (die van dit jaar) aan de gang was.

O ja, nog een beetje trivia van Anton:

Van elke minuut die wij zien hebben ze 40 minuten moeten weglaten van het geschoten beeldmateriaal!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #185 Gepost op: 30-03-2010, 09:09:01 »
(...)

O ja, nog een beetje trivia van Anton:

Van elke minuut die wij zien hebben ze 40 minuten moeten weglaten van het geschoten beeldmateriaal!

*afkick mode aan* Misschien een leuk idee om "out takes" /bloopers te laten zien voor IDTV/AVRO *afkick mode uit*
Weet je het niet, antraciet

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #186 Gepost op: 30-03-2010, 13:54:32 »
Ze mogen wat mij betreft elk van die 39u/u hier te downloaden zetten ;) We waren immers al happig op die offstage beelden dus dit zou net zo leuk materiaal zijn  ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #187 Gepost op: 30-03-2010, 14:03:48 »
jaaah, widm bloopers.. Dat zou leuk zijn! :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #188 Gepost op: 1-04-2010, 13:27:10 »
Ze mogen wat mij betreft elk van die 39u/u hier te downloaden zetten ;) We waren immers al happig op die offstage beelden dus dit zou net zo leuk materiaal zijn  ::tandpastasmiley::

jaaaa!

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Vragenvuur
« Reactie #189 Gepost op: 1-04-2010, 15:15:57 »
jaaah, widm bloopers.. Dat zou leuk zijn! :d

Net als bij Belgie 3. Meen wat heb ik gelachen om Devlieger. Gelukkig heeft ene Heinz ze op youtube gezet.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #190 Gepost op: 1-04-2010, 18:37:49 »
Net als bij Belgie 3. Meen wat heb ik gelachen om Devlieger. Gelukkig heeft ene Heinz ze op youtube gezet.

Dan moet ik ene Heinz z'n youtube toch eens opzoeken, heb ze nooit gezien geloof ik, bedankt voor de tip!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #191 Gepost op: 1-04-2010, 18:41:57 »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #192 Gepost op: 1-04-2010, 18:55:54 »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #193 Gepost op: 3-04-2010, 11:31:38 »
Heeft iemand Anton overigens nog gevraagd naar het woord FLOWER bij de kokeropdracht?

En naar 2 + 2 - 1 op Twitter?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragenvuur
« Reactie #194 Gepost op: 5-04-2010, 13:32:18 »
En naar 2 + 2 - 1 op Twitter?
2 Mannen + 2 vrouwen - Arjen?
...óf niet!