Auteur Topic: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending  (gelezen 53641 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #40 Gepost op: 25-03-2010, 21:56:33 »
Mijn mening wordt dus door meer gedeeld, ik vond het jammer om te zien dat Kim voor elke "molactie" andere kandidaten bedankte, zelf heeft ze niks gedaan. Daarbij mislukte ook nog veel. Het cruciale punt voor haar was waarschijnlijk die foto opdracht in aflevering 1, dat had ze beter anders kunnen doen zodat ze minder verdacht zou zijn. Als dat weinige initiatief nou werd gecompenseerd door gebruik van psychologie en mensenkennis zoals bij Jon, maar nee helaas. Voor mij staat Kim in de onderste regionen helaas.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #41 Gepost op: 25-03-2010, 21:57:02 »
Whoehoooo vanaf de aflevering 1 de juiste mol  ::tandpastasmiley::

Offline Piertje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #42 Gepost op: 25-03-2010, 21:58:34 »

Toevoeging> Molow, dat met die auto is ook eens door iemand genoemd hier.

Kim-topic, 22 januari:

'bovendien zat ze in de auto met het groene mollogo, de mol krijgt altijd een groen mollogo te zien bij de executie'

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #43 Gepost op: 25-03-2010, 22:00:11 »
JIPPIE!!!!
Het is Kim!

ben echt zoooo opgelucht dat het niet Sanne is...
Triomf!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #44 Gepost op: 25-03-2010, 22:01:02 »
Mwjah, ik vond het allemaal weinig verrassend. Het woord is, in goed Nederlands, underwhelming.

Ik had wel het idee dat de groene auto hint er bij de haren bijgesleept was, maar dat terzijde.
No Milk today???

Offline belg

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #45 Gepost op: 25-03-2010, 22:02:46 »
Ja, dat gevoel heb ik ook. We zullen er maar snel een 'aanwijzing' in steken die niet uitvoerig is bediscussiëerd.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #46 Gepost op: 25-03-2010, 22:04:06 »
die groene auto hint was overduidelijk, vanaf dat moment wist ik zeker dat kim de mol was

maar het was een mooie samenvatting aflevering van het kim forum :p
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #47 Gepost op: 25-03-2010, 22:05:34 »
toch knap misselijk voor ze dat Heinz op nationale tv bij een goed bekeken programma even DE hint uit de doeken doet hahahahahaha
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #48 Gepost op: 25-03-2010, 22:09:22 »
Knap van Heinz idd
 ;D

Verder jammer dat er niet een echte riskante leuke molactie bij zat. Vond het allemaal wel erg passief wat ze deed. De kandidaten hebben eigenlijk meer gemold dan Kim.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tim100

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hoi Frits.
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #49 Gepost op: 25-03-2010, 22:09:28 »
Kim! Toch! Toen Frits niet de mol meer kon zijn ging ik op Kim en ik heb gelijk! :D :D ahem.

Nouja, voor degenen die het goed hadden vanaf het begin, knap! ::oink:: En gefeliciteerd natuurlijk! ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #50 Gepost op: 25-03-2010, 22:10:33 »
toch knap misselijk voor ze dat Heinz op nationale tv bij een goed bekeken programma even DE hint uit de doeken doet hahahahahaha

Haha ik moest er ook weer aan denken! Hoe geweldig was dat!


En verder; Frits is de verdiende winnaar! Al vanaf het begin op Kim! Daarentegen vond ik Kim niet zo bijzonder als Mol, maarja  :)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #51 Gepost op: 25-03-2010, 22:11:42 »
toch knap misselijk voor ze dat Heinz op nationale tv bij een goed bekeken programma even DE hint uit de doeken doet hahahahahaha

Dat vind ik hét moment van dit molseizoen! ;D Al zegt dit tegelijkertijd ook veel over de kwaliteit van dit seizoen... Gelukkig waren er toch nog een aantal leuke kandidaten ( Arjen, Erik en Frits) die de meubelen enigszins hebben gered.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2010, 22:24:39 »
Verder jammer dat er niet een echte riskante leuke molactie bij zat. Vond het allemaal wel erg passief wat ze deed. De kandidaten hebben eigenlijk meer gemold dan Kim.
 :-\\

Passief is inderdaad het juiste woord om Kims gehele strategie samen te vatten. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #53 Gepost op: 25-03-2010, 22:50:51 »
Kim is de mol. Ik vond het een toffe mol dit jaar, wat de rest er ook van denkt. Maar 't is weer één en al sour grapes show.

De laatste aflevering dit jaar vond ik stukken overzichtelijker dan andere jaren. Eindelijk nemen ze eens de tijd om rustig alle opdrachten af te gaan. 't Was bij momenten erg grappig! Enige punt van kritiek, dat mogen ze ook eens doen voor de hints, wordt nog altijd snel snel even erbij verteld. En verder, de ontknoping moet echt anders, niet meer zo droog vertellen: "Ik ben de Mol". Dat mag echt spannender!

Verder vond ik Kim de juiste Mol op het juiste moment. Vind het in tegenstelling tot al die zure reacties hierboven helemáál géén teleurstellende Mol. Ze heeft erg slim gehandeld. Maar iedereen wil plots alleen maar spectaculaire molacties, tja je kan niet alles hebben, de mol kan ook niet overal mollen zoals afgesproken. Daar moet én de opdracht (hoe die uitdraait) én de groep zich toe lenen en dat was dit jaar niet altijd het geval (andere jaren ook niet trouwens maarja wordt snel vergeten).

Was het dan zoveel beter geweest als het Sanne was? I Don't think so. Als puntje bij paaltje komt vind ik de tiende Mol zeer geslaagd in haar opzet.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2010, 23:00:30 »
Kim is de mol. Ik vond het een toffe mol dit jaar, wat de rest er ook van denkt. Maar 't is weer één en al sour grapes show.

De laatste aflevering dit jaar vond ik stukken overzichtelijker dan andere jaren. Eindelijk nemen ze eens de tijd om rustig alle opdrachten af te gaan. 't Was bij momenten erg grappig! Enige punt van kritiek, dat mogen ze ook eens doen voor de hints, wordt nog altijd snel snel even erbij verteld. En verder, de ontknoping moet echt anders, niet meer zo droog vertellen: "Ik ben de Mol". Dat mag echt spannender!

Verder vond ik Kim de juiste Mol op het juiste moment. Vind het in tegenstelling tot al die zure reacties hierboven helemáál géén teleurstellende Mol. Ze heeft erg slim gehandeld. Maar iedereen wil plots alleen maar spectaculaire molacties, tja je kan niet alles hebben, de mol kan ook niet overal mollen zoals afgesproken. Daar moet én de opdracht (hoe die uitdraait) én de groep zich toe lenen en dat was dit jaar niet altijd het geval (andere jaren ook niet trouwens maarja wordt snel vergeten).

Was het dan zoveel beter geweest als het Sanne was? I Don't think so. Als puntje bij paaltje komt vind ik de tiende Mol zeer geslaagd in haar opzet.

Nou, zal ik als sour grape maar wat zeggen dan? Spreek voor mezelf natuurlijk.

Ik zeg niet dat ik Sanne beter zou hebben gevonden, dat is voor mij een non-issue.

Ik hoef ook niet per se spectaculaire molacties. Het mág natuurlijk wel ;)

Maar een verrassinkje in de laatste uitzending (zowel molacties als verborgen hints) is wel zo leuk, en die was er gewoon niet.
Dan vond ik bijvoorbeeld die website met Jon is mol verrassend(er) en ook wel gewaagd.
No Milk today???

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #55 Gepost op: 25-03-2010, 23:05:50 »
verrassend vond ik de molactie tijdens het holland village spel, dat ze die walkietalkie telkens wegdrukte
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #56 Gepost op: 25-03-2010, 23:08:01 »
verrassend vond ik de molactie tijdens het holland village spel, dat ze die walkietalkie telkens wegdrukte
De walki talki hints worden nu wel ERG vaak gebruikt, bijna ieder seizoen. Het is dat dit jaar geen polaroid camera is gebruikt, anders was het een dieptepunt geworden.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #57 Gepost op: 25-03-2010, 23:10:24 »
De walki talki hints worden nu wel ERG vaak gebruikt, bijna ieder seizoen. Het is dat dit jaar geen polaroid camera is gebruikt, anders was het een dieptepunt geworden.
maar niemand heeft dit volgens mij gepost, en ik heb echt alles wat hier gepost is gelezen
5% kans dat ik dit heb gemist, dat het op de eerste pagina is geschreven van een afleveringstopic die sla ik meestal over, dat is toch alleen maar "wat een leuke aflevering"
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #58 Gepost op: 25-03-2010, 23:14:37 »
Mensen toch, wat doen jullie ineens negatief over Kim. Iedereen heeft zijn of haar eigen strategie. Belangrijkste is toch om niet voortijg te worden ontdekt? Wat had ze dan moeten doen, om toch te mollen?

Het is toch beter om een beetje geld in de pot te brengen en er zo voor te zorgen dat  de verdenking niet naar haar toe gaat?

Ik zou bijna gaan denken dat mensen teleurgesteld zijn, omdat hun mol de mol niet bleek te zijn.

Nou, ik heb al die tijd Sanne als mol gehad, en voor de pool een uitstapje richting Frits gemaakt. Maar Sanne verloor. Ik ga nu Kim daar de schuld niet van geven hoor.

Offline pd27

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, de honderdste MOL uitzending
« Reactie #59 Gepost op: 25-03-2010, 23:20:51 »
De uitleg van Kim over die "Molactie" tijdens het thee drinken
met Karel en Angela, was natuurlijk ronduit belachelijk.
Waar zijn de makers van dit programma mee bezig om
dit te laten zien als een "Molactie".  ::ohno::