Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480423 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #500 Gepost op: 5-08-2010, 20:15:58 »
Ik heb voor seizoen 9 een hele tijd volgehouden dat het Peru was. Zou wel grappig zijn als ik twee seizoenen leter gelijk krijg. Peru is echter een land waar heel erg veel studenten naartoe trekken, en het is daar dus niet bepaald Nederlanderloos.

Wat betreft opdrachten: genoeg mogelijkheden om 5 series op te nemen, aldus mijn neef twee jaar geleden.


Mja, Buffie gaf ook geen bron, en toch bleek ie gelijk te hebben.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #501 Gepost op: 5-08-2010, 20:26:01 »
Als het Peru is hoop ik dat het de kandidaten beter vergaat dan Qmusic DJ/producer Martijn Suurveen... ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #502 Gepost op: 5-08-2010, 20:35:30 »
Ja, dat is niet best. Mijn neef en zijn reisgenoten hebben destijds gewoon geluk gehad, als ik dit zo lees. ZIJ werden gewaarschuwd zich niet alleen naar Bolivia te begeven, maar ook daar hebben ze eigenlijk geen problemen gehad.

Het spannendste wat ze hebben meegemaakt was nog het bezoek aan een voetbalwedstrijd tussen Boca Juniors, en een onbekend team, waarbij ze tussen de harde kern van de Boca-supporters zaten. Maar ze voelden zich er helemaal niet onveilig......

We zullen zien, straks heeft Anton weer de een of andere hogepriester bereid gevonden om zijn medewerking te geven aan het programma. In Peru kun je het overigens beter ''Wie is de Cavia'' noemen. Om niet nader te noemen redenen.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #503 Gepost op: 5-08-2010, 22:18:40 »
Het lijkt mij enorm vet als ze bijvoorbeeld een paar dagen naar Chili gaan en een paar naar Brazilië ofzo. :) Ik hoop in ieder geval dat ze naar zuid Amerika gaan.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #504 Gepost op: 5-08-2010, 22:22:40 »
Het lijkt mij enorm vet als ze bijvoorbeeld een paar dagen naar Chili gaan en een paar naar Brazilië ofzo. :) Ik hoop in ieder geval dat ze naar zuid Amerika gaan.
Ik geef Zuid-Amerika een goede kans, maar ook zeker sluit ik het Midden-Oosten niet geheel uit, ondanks de culturele verschilen. Mij lijkt Egypte een mooi land voor een Mol. (Lekker veel zand om diep in te graven, wat wil een mol nog meer?)
Maar vergeet niet dat het zich ook in 2 landen zou kunnen afspelen, want dat hebben we ook al eerder meegemaakt.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #505 Gepost op: 6-08-2010, 16:14:28 »
Na Argtinië is de mol inderdaad niet meer in Zuid Amerika geweest! En als je al die (natuur) ducumentaires mag geloven is het de perfecte plek voor de mol! Zowel Peru als Ecuador als Bolivia als Chili als Brazilië.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #506 Gepost op: 6-08-2010, 16:25:24 »
Maar ja, als we gaan kijken naar welke continenten ze (nog) niet geweest zijn, zou de enige logische keus Antarctica zijn. :P
Persoonlijk zou ik Scandinavië nog steeds leuk vinden.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #507 Gepost op: 6-08-2010, 16:37:04 »
Maar ja, als we gaan kijken naar welke continenten ze (nog) niet geweest zijn, zou de enige logische keus Antarctica zijn. :P
Persoonlijk zou ik Scandinavië nog steeds leuk vinden.

Ben net terug uit zweden.... Je wilt niet weten op hoeveel plekken ik dacht... Goh, dit is een perfecte plek voor een mol opdracht... Alleen een beetje jammer van de best veel nederlanders die je er in sommige delen vind.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2011
« Reactie #508 Gepost op: 6-08-2010, 19:41:54 »
Zonder bronvermelding trek ik me er ook niets van aan, maar het zou me niet verbazen als het klopt. Brazilie lijkt me nog steeds een echt molland. ::jaja:: Of Peru, Ecuador, zoiets.
En wat dacht je van Suriname?  ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM 2011
« Reactie #509 Gepost op: 8-08-2010, 19:39:02 »
Kreta! En dan nu graag. ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #510 Gepost op: 8-08-2010, 21:48:14 »
Kreta! En dan nu graag. ;D

Nou nu? Er was vanochtend een aardbeving op Kreta las ik. Er was geen schade, maar toch, leuk is anders.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #511 Gepost op: 12-08-2010, 20:19:17 »
van mij mag het wel weer een keer in een land als mexico (wel een ander als mexico) afspelen. ik vond dat seizoen 8 hele leuke opdrachten had.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM 2011
« Reactie #512 Gepost op: 14-08-2010, 14:12:45 »
Nou nu? Er was vanochtend een aardbeving op Kreta las ik. Er was geen schade, maar toch, leuk is anders.

Oh, dan heb ik iets gemist, want ik was op Kreta en heb niets gehoord of gemerkt. Het is ook helemaal geen moleiland, want na vier opdrachten heb je alle bijzondere locaties wel gezien. 

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #513 Gepost op: 15-08-2010, 18:22:29 »
Oh, dan heb ik iets gemist, want ik was op Kreta en heb niets gehoord of gemerkt. Het is ook helemaal geen moleiland, want na vier opdrachten heb je alle bijzondere locaties wel gezien. 

Een collega van mij is dit weekend naar Kreta vertrokken (vakantie) en ik vertelde het haar, en die had het ook gemist ... en nu kan ik het niet meer terug vinden, dus het zou zomaar kunnen dat het een oud nieuws bericht was en ik me vergist heb. ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #514 Gepost op: 15-08-2010, 20:38:03 »
Ik had ook nergens iets over een aardbeving gelezen, schrok wel even omdat er een paar collega's nu op vakantie zijn.

Maar Kreta heeft toch best wel leuke mol-lokaties hoor. Ik denk dat men echter heel erg afhankelijk is van het weer, als ze bijvoorbeeld de Samariakloof willen bezoeken. begin mei bijvoorbeeld, kan daar een meter ijskoud water staan.

Kreta is echter moeilijk, omdat er altijd wel hordes Nederlanders te vinden zijn. Onmogelijke lokatie daardoor

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #515 Gepost op: 18-08-2010, 12:40:04 »
Oké, de volgende widm zal in China zijn.

Ik reed vandaag (nou ja, de bus) in China ergens tussen Nanjing en Shanghai en toen zag ik opeens deze vrachtauto.

http://www.dumpyourphoto.com/photo/view/39385/Bfs

Ik was nog net op tijd met de foto.

Dit kan geen toeval zijn toch  ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #516 Gepost op: 18-08-2010, 12:42:14 »
Die vrachtwagen zie ik ook regelmatig in Nederland en België rijden, misschien volgend jaar in ons eigen kikkerlandje? ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2011
« Reactie #517 Gepost op: 18-08-2010, 12:42:40 »
 ::oink:: ::oink::

En heb jij een gastrol gekregen, zoals ze beloofd hadden???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #518 Gepost op: 18-08-2010, 12:46:07 »
::oink:: ::oink::

En heb jij een gastrol gekregen, zoals ze beloofd hadden???
Dan had ik niets moeten zeggen ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM 2011
« Reactie #519 Gepost op: 18-08-2010, 13:54:16 »
Maar niets is zeker, want ik reed in een stad op Kreta en daar stond met graffiti 'MOL' op de muur gespoten. Helaas waren we er alweer bij voor ik een greep kon doen naar mijn camera.