Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480499 keer)

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #740 Gepost op: 29-09-2010, 14:51:26 »
Dit moet wel de goede periode zijn. Toen gingen Art en Hanna toevallig allebei weg en Jan had vakantie.

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: WIDM 2011
« Reactie #741 Gepost op: 29-09-2010, 14:52:35 »
Van 1 juni tot 19 juni heeft Roosmarijn Reijmer vanaf vakantielocatie getwitterd. Ze zegt in San Francisco geweest te zijn.

edit: oh, maar de opnames van WIDM waren waarschijnlijk dus eerder. En dan heb ik net de twitter gesloten en niet naar die eerdere periode gekeken.. ::)

Ja die waren dus van half mei tot half juni ongeveer. Ik ben gestopt met zoeken bij Roos. De computer begon te flippen, misschien dat ik het vanavond thuis nog probeer

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #742 Gepost op: 29-09-2010, 15:04:08 »
Wat zoeken jullie ingewikkeld!

Als je wil weten of iemand getwittert heeft, kijk dan via google.

En Roosmarijn heeft veel getwittert tussen 12 mei - begin juni.

kijk maar: http://oi54.tinypic.com/hs8041.jpg

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: WIDM 2011
« Reactie #743 Gepost op: 29-09-2010, 15:12:03 »
Ik ben nog niet echt handig met twitter, vandaar. Maar zo is t indd makkelijker zoeken. Eind mei was ze minder actief tot half juni.

Geniaal, bedankt voor de tip om via google updates te zoeken!

http://www.google.nl/search?q=antiroos&hl=nl&lr=&prmdo=1&source=lnms&ei=4TqjTPqaKMTzObqZxckD&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CCcQ_AU&&tbs=mbl:1,mbl_hs:1262300400,mbl_he:1293836399
« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 15:15:27 door lil-liin »

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #744 Gepost op: 29-09-2010, 16:44:47 »
*moest ff bijlezen maar ik snap het weer*
en de goede vriend van Paul Rabbering, waarvan hij denkt dat hij misschien wel mee heeft gedaan aan WIDM iemand enig idee? Ben nu zijn twitter account aan het doorspitten...op de gok dat het iemand van 3FM is...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #745 Gepost op: 29-09-2010, 16:56:11 »
Ja, alleen raakt het rijtje DJ's dat al heeft meegedaan, aardig gevuld.
Paul, Sander, Coen, een andere Sander van een andere zender, Hans, Dennis. Alleen al met het rijtje DJ's zou je zo al een remake kunnen maken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2011
« Reactie #746 Gepost op: 29-09-2010, 16:58:02 »
en de goede vriend van Paul Rabbering, waarvan hij denkt dat hij misschien wel mee heeft gedaan aan WIDM iemand enig idee? Ben nu zijn twitter account aan het doorspitten...op de gok dat het iemand van 3FM is...

Goede vriendin, want volgens mij zegt Paul Rabbering "ik ken d'r, ik d'r persoonlijk" (waarop Coen verkapt vraagt of het Sofie van den Enk is, waarmee Paul op zondagavond een programma maakt, en die is het niet).

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: WIDM 2011
« Reactie #747 Gepost op: 29-09-2010, 20:09:14 »
Maar die Roosmarijn Reijmer is van 3fm. Hoe zit t eigenlijk met Eva van de Wijdeven?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #748 Gepost op: 29-09-2010, 20:12:12 »
Maar die Roosmarijn Reijmer is van 3fm. Hoe zit t eigenlijk met Eva van de Wijdeven?

Die wordt herkend als de vrouw die ook wordt aangezien als Dolores..
Maar ik vind die vrouw (in filmpje met rood vest) beetje te donker voor Eva..

Zou wel super leuk zijn als Eva meedoet!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: WIDM 2011
« Reactie #749 Gepost op: 29-09-2010, 20:16:46 »
Ja dat is wel zo, maar je ziet eigenlijk te weinig om te kunnen zeggen wie t is.

Op twitter roept "MolNieuws" dat het wel Dolores is.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #750 Gepost op: 29-09-2010, 20:47:35 »
Die heeft toch een heel ander kapsel (Dolores)?
Weet je het niet, antraciet

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #751 Gepost op: 29-09-2010, 20:57:23 »
Die heeft toch een heel ander kapsel (Dolores)?
Nee, volgens mij wel ongeveer zoiets. Ik heb haar lang niet meer op tv gezien.
Maar het zou net zo goed ilonka elmont of zarayda groenhart kunnen zijn. Alhoewel, zarayda heeft niet echt zulk haar. Verder zou ik het ook niet weten.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #752 Gepost op: 29-09-2010, 21:05:03 »
Ervan uitgaande dat de laatste Knoop in je zakdoek ook recentelijk is opgenomen en uit de beelden van Hoe?Zo en het klokhuis heeft ze altijd nog rasta gehad ter hoogte van schouderbladen. Volgens mij is het Deborah Gravenstijn, althans haar kapsel en verschijning uit Eeuwige Roem lijkt er erg op. Ach, was het maar vast bijna zes januari!

Hier de vrouw uit het filmpje van WIDM, rechts daarvan Dolores in recentste Klokhuis en daaronder Dolores in recentste Knoop in je zakdoek [althans op www.uitzendinggemist.nl]. Ik kan geen rasta kapsel maken van de vrouw met rode kledij uit het WIDM filmpje, dus lijkt het mij ook zeer sterk dat het Dolores is... Ik zie wat krullen namelijk. Zulke prachtige rasta's geeft niemand op, zelfs niet voor WIDM denk ik :$

« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 21:44:24 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #753 Gepost op: 29-09-2010, 22:18:46 »
Ervan uitgaande dat de laatste Knoop in je zakdoek ook recentelijk is opgenomen en uit de beelden van Hoe?Zo en het klokhuis heeft ze altijd nog rasta gehad ter hoogte van schouderbladen. Volgens mij is het Deborah Gravenstijn, althans haar kapsel en verschijning uit Eeuwige Roem lijkt er erg op. Ach, was het maar vast bijna zes januari!

Hier de vrouw uit het filmpje van WIDM, rechts daarvan Dolores in recentste Klokhuis en daaronder Dolores in recentste Knoop in je zakdoek [althans op www.uitzendinggemist.nl]. Ik kan geen rasta kapsel maken van de vrouw met rode kledij uit het WIDM filmpje, dus lijkt het mij ook zeer sterk dat het Dolores is... Ik zie wat krullen namelijk. Zulke prachtige rasta's geeft niemand op, zelfs niet voor WIDM denk ik :$


Wat heb je toch een prachtige foto van Dolores uitgekozen...  ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #754 Gepost op: 29-09-2010, 23:01:46 »
Is het je misschien opgevallen dat Dolores niet bepaald groot is 1.60mt hooguit.
De dame in het roze is wel groot geschat 1,70 a 1,75 En zou hier gaan om Roosmarijn reijmer dj 3fm dit , Coen Zwijnenberg en Paul (die in viel voor Sander) verdenken haar. Paul zegt zelfs te weten wie er mee gedaan heeft van 3fm. Roosmarijn blijkt ook in deze periode nog speciaal voor IETS naar de kapper te zijn geweest op aan dringen van Paul Rabbering. Of dit voor widm is staat er niet bij. Maar ze is wel van stijl haar naar permanentje over gegaan.  En volgens molzoekers op avro.nl is roze haar favorite kleur. ook te zien op haar blogs en twitter. zelfs haar foto uit de jaren 90 draagt ze roze.
. Avro forum is daar druk mee geweest.


« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 23:28:15 door Wiebenik »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #755 Gepost op: 29-09-2010, 23:14:36 »
(...) En zou hier gaan om Roosmarijn reijmer dj 3fm dit , Coen Zwijnenberg en Paul (die in viel voor Sander) verdenken haar. Paul zegt zelfs te weten wie er mee gedaan heeft van 3fm. (...)





(...) Roosmarijn heeft veel getwittert tussen 12 mei - begin juni.

kijk maar: http://oi54.tinypic.com/hs8041.jpg

 :-X    ;)!!
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #756 Gepost op: 29-09-2010, 23:18:55 »
Ook over het twitteren gaan verhalen. 1tje is het volgende, vorig jaar is er veel gelet op twitteren van deelnemers. Nu kan het zijn dat de avro daarop inspeelt. Om zo verwarring te zaaien zodat je via twitter niets wijzer wordt

De foto van dat kleine meisje is ook Roosmarijn, dit heeft ze in haar twitter gezet ivm jaren 90 request van radio 3fm. Paul zei dat hij nog 1 deelnemer kent, coen zei toen doet ze op zondag avond met jouw een programma, Toen zei Paul nee, even later ik mag niets zeggen anders schieten ze me dood.  ::hypocriet:: met een knipoog.

En dit is trouwen haar website let vooral op de kleur roze
http://www.antiroos.com/ tevens lees ik net dat ze op de roze kermis van tilburg een radio programma heeft gepresenteerd. Ze heeft echt iets met roze. Ook de vermoeden bestaat dat ze van de vrouwen is. Dit is opzich niet bijzonder maar staat wel inverbinding met roze roze zaterdag etc ze heeft iets met roze das duidelijk. Ja de dame in het roze van de zijkant gezien lijkt flink bruin te zijn. Maar dat kan door de belichting komen.


PS misschien kan iemand hier wat mee >>> http://www.antiroos.com/angrylog/archief/2010-06
« Laatst bewerkt op: 30-09-2010, 12:13:24 door maud, Reden: 3 posts samengevoegd »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #757 Gepost op: 29-09-2010, 23:32:59 »
Maar wat hebben de kleur roze, naar de kapper gaan, een foto van de jaren negentig en lebienne zijn met die paar milliseconden stukje vrouw te maken welke we zien in rode kledij?
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #758 Gepost op: 29-09-2010, 23:34:13 »
Maar wat hebben de kleur roze, naar de kapper gaan, een foto van de jaren negentig en lebienne zijn met die paar milliseconden stukje vrouw te maken welke we zien in rode kledij?

Nee is geen rood maar roze. Dat hoor je joyce ook in het filmpje zeggen. Ik heb dit ook maar van het avro forum. En als ik dan het verhaal van de dj's 3fm mag geloven, is Roosmarijn dit jaar ineens weg geweest, niemand wist hoe en waarom. Geen vakantie want die had ze pas rond 29 juli 2010 volgens haar blog. En ook Michiel Veenstra was ineens ff weggeweest en we weten allemaal althans 3fm luisteraars dat hij net 2 weken terug is van vakantie. En daar waren de djs wel van op de hoogte.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 23:37:16 door Wiebenik »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #759 Gepost op: 29-09-2010, 23:36:55 »
Wat heeft roze kermis, roze zaterdag, roze das, achtergrond van een site, foto van de jaren negentig en lesbienne te maken met die paar milliseconden stukje vrouw te maken welke we zien van een programma wat nog niet begonnen is?

Edit: Van het AVRO forum hoef je niet te copy pasten wat 1 persoon zegt, dat lezen de meeste forummers van hier waarschijnlijk toch wel.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2010, 10:25:38 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet