Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480498 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #780 Gepost op: 30-09-2010, 15:59:16 »

Offline El-Topo2011

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #781 Gepost op: 30-09-2010, 16:02:12 »
Roos is idd niet standvastig, in dwdd zegt ze nog dat het complete onzin is dat het de stem van Frits is, en in haar column zegt ze dat de gelijkenis enorm is. HUH? wisselvallig of niet dan?
El*Topo

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #782 Gepost op: 30-09-2010, 16:08:05 »
Daarom, ze wisselt nogal, qua mol. Maar dat op ziczelf maakt iemand echt niet minder geschikt als kandidaat, hoor. Alleen: wanneer ze weg is van 1 t/m 19 juni, dan kan dat de opnameperiode zijn van WIDM, maar als kandidaten een twitterverbod hebben tijdens de opnames, dan mag je 1 en 1 optellen, en haar om die reden als kandidaat afschrijven.

Ik heb nog steeds argumenten voor een andere opnameperiode.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2011
« Reactie #783 Gepost op: 30-09-2010, 16:11:24 »
Roos is idd niet standvastig, in dwdd zegt ze nog dat het complete onzin is dat het de stem van Frits is, en in haar column zegt ze dat de gelijkenis enorm is. HUH? wisselvallig of niet dan?

Waarschijnlijk had ook zij van de redactie van DWDD de instructies gekregen om het vooral niet met de anderen eens te zijn. Hoe groter de 'clash' hoe liever. ("Lijkt er niet op" riep ik nog braaf. :P)

Maar we dwalen een beetje af van het onderwerp WIDM 2011 volgens mij.

Offline El-Topo2011

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #784 Gepost op: 30-09-2010, 16:12:59 »
Daarom, ze wisselt nogal, qua mol. Maar dat op ziczelf maakt iemand echt niet minder geschikt als kandidaat, hoor. Alleen: wanneer ze weg is van 1 t/m 19 juni, dan kan dat de opnameperiode zijn van WIDM, maar als kandidaten een twitterverbod hebben tijdens de opnames, dan mag je 1 en 1 optellen, en haar om die reden als kandidaat afschrijven.

Ik heb nog steeds argumenten voor een andere opnameperiode.

Denk ook niet dat ze een twitter verbod krijgen, maar wel dat de deelnemers via twitter express verwarring moeten veroorzaken. Wat betreft opnames deze kunnen net na het wk zijn opgenomen. Ik las dat PJ op 7juni nog actief was in een of andere debat, en dat hij vanaf 7 juni tot september geloof ik vrij was. Dus in die periode kan het zijn!?
El*Topo

Offline El-Topo2011

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #785 Gepost op: 30-09-2010, 16:15:11 »
Waarschijnlijk had ook zij van de redactie van DWDD de instructies gekregen om het vooral niet met de anderen eens te zijn. Hoe groter de 'clash' hoe liever. ("Lijkt er niet op" riep ik nog braaf. :P)

Maar we dwalen een beetje af van het onderwerp WIDM 2011 volgens mij.

Hey Heintz , de theorie over mogelijk deelname van Roos, wat vindt jij daarvan.
El*Topo

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #786 Gepost op: 30-09-2010, 16:16:19 »
Denk ook niet dat ze een twitter verbod krijgen, maar wel dat de deelnemers via twitter express verwarring moeten veroorzaken. Wat betreft opnames deze kunnen net na het wk zijn opgenomen. Ik las dat PJ op 7juni nog actief was in een of andere debat, en dat hij vanaf 7 juni tot september geloof ik vrij was. Dus in die periode kan het zijn!?
In de maand ervoor was hij ook niet op de tv, dus die periode zou ook nog steeds kunnen. En de vakantie van Jan Kooijman bij GTST valt ook in die periode!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #787 Gepost op: 30-09-2010, 16:18:42 »
Wanneer je je gsm's moet inleveren, kun je niet mobiel twitteren, en ik denk dat de kandidaten ook richtlijnen krijgen om niet, of in elk geval niet herkenbaar, op internet te komen.


Waarschijnlijk had ook zij van de redactie van DWDD de instructies gekregen om het vooral niet met de anderen eens te zijn. Hoe groter de 'clash' hoe liever. ("Lijkt er niet op" riep ik nog braaf. :P)

Maar we dwalen een beetje af van het onderwerp WIDM 2011 volgens mij.
Eerlijkgezegd: er was ook bewust naar een combinatie gezocht waarbij ieder het voor zijn eigen kandidaat opnam. Die arme Mathijs is er nog stees beduusd van, dat jij hem overruled had.

Maar terug naar widm2011, terug naar de mogelijke deelname van Roosmarijn, want daar ging het over.

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: WIDM 2011
« Reactie #788 Gepost op: 30-09-2010, 16:19:39 »
Dat zou inderdaag ook nog kunnen. De beste tijd om naar Nicaragua te reizen is in april en mei  ??? Dan zijn er hoge temperaturen.. Het regenseizoen loopt  van mei tot oktober

Offline El-Topo2011

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #789 Gepost op: 30-09-2010, 16:21:55 »
Dat zou inderdaag ook nog kunnen. De beste tijd om naar Nicaragua te reizen is in april en mei  ??? Dan zijn er hoge temperaturen.. Het regenseizoen loopt  van mei tot oktober

Jan zei op rtl dat het qua weer op en aan was, met andere woorden zon en dan weer regen.Roosmarijn was in die periode ook in eens verdwenen. Dat zeiden haar collega's
El*Topo

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #790 Gepost op: 30-09-2010, 16:51:11 »
ze heeft wel getwitterd in die periode..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #791 Gepost op: 30-09-2010, 16:56:36 »
Roosmarijn ligt volgens mij nu al dubbel, als ze weet dat dit over haar geschreven wordt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2011
« Reactie #792 Gepost op: 30-09-2010, 17:09:03 »
Hey Heintz , de theorie over mogelijk deelname van Roos, wat vindt jij daarvan.

Ze schijnt veel getwitterd te hebben tussen half mei en begin juni (ik heb het zelf niet gecontroleerd), de waarschijnlijke opnameperiode. Dat maakt het voor mij onwaarschijnlijk dat ze kandidaat is.

Offline El-Topo2011

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #793 Gepost op: 30-09-2010, 17:25:54 »
Ze schijnt veel getwitterd te hebben tussen half mei en begin juni (ik heb het zelf niet gecontroleerd), de waarschijnlijke opnameperiode. Dat maakt het voor mij onwaarschijnlijk dat ze kandidaat is.

Denk dat je niet veel info kunt vinden qua twitter gedrag, de avro speelt daarop in. Ervaring vorig seizoen.

Misschien denkt Roos wel, mijn god die molloten zijn beter dan ik LOL
El*Topo

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #794 Gepost op: 30-09-2010, 23:27:11 »
Ik ben echt ZOOOO nieuwsgierig wanneer de opnameperiode was! Heb echt zin om alles uit te gaan zoeken en zo! Maar ik snap het dus HELEMAAL niet meer hè. Aan twitter-gedrag kan je misschien niet zo heel veel afleiden. Maar van bepaalde mensen staan wel bepaalde  opnamedagen vast. Bij GTST nemen ze 5 afl. per week op en ze lopen slechts 6/7 weken voor. Als trouwe GTST-volger weet ik gewoon dat Jan K. élke week te zien was de afgelopen tijd (volgende week ook gewoon zag ik in de tv gids bij de vooruitblikken). Daarom lijkt het dus ook duidelijk dat WIDM moet zijn opgenomen in de *GTST-vakantie*. Die is gemakkelijk na te trekken via de twitter van de gtstredactie: zaterdag 15 mei begon de vakantie en 7 juni gingen ze weer draaien. En ook van 16 juli t/m 16 augustus was er een vakantie. Dus in die twee periodes heb ik maar even de *google update* erover heen gehaald. *Dit voelt echt net als stalker gedrag ofzo. Wat de 1e periode betreft (15 mei-7 juni) kwam ik dit tegen:    http://www.google.nl/#q=jan+kooijman&hl=nl&biw=1280&bih=685&prmd=invo&source=lnms&ei=dP2kTIuBK5DDswbigtCmCA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CBkQ_AU&prmdo=1&&tbs=mbl:1,mbl_hs:1275256800,mbl_he:1275343199&fp=6a45e8ddd1ef66a. 31 mei? Dat is misschien 2 weken na de start van de vakantie; dat is vrij kort. Of ze zijn al eerder weggegaan? 12/13 mei? Wat die tweede periode betreft (16 juli-16 augustus) kun je van Jans twitter afleiden dat hij opnames had voor sytycd en ik kom bij je eten... Even researchen met de google updates zie ik wel 1 langer gat tussen de opnames. Op zowel 20 juli als 3 augustus kwam ik een opname tegen voor ik kom bij je eten. Daar tussenin zit niets, maar dat vind ik ook tamelijk kort. Dusssss; kom er niet helemaal uit! Misschien is hij maar 1 week weg geweest. Wat denken jullie? Hoelang duren die volledige opnames eigenlijk? ;-)
 

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #795 Gepost op: 30-09-2010, 23:39:46 »
Als je mag geloven wat er altijd onder staat, zou ik zeggen 2 tot 2,5 week, maar een aantal rustdagen die niet meetellen kan ik me wel voorstellen. Maar toch minimaal 2 weken nodig voor de opname. Ook al lig je er na afl 1 of 2 uit, dan nog zul je als kandidaat die hele periode geen opnames ed hebben
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #796 Gepost op: 1-10-2010, 08:23:04 »
Twitter:

Frits Sissing: Op weg naar Pieter Jan Hagens voor een interview met Boulevard over WIDM

Vanavond weer kijken dus :)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: WIDM 2011
« Reactie #797 Gepost op: 1-10-2010, 12:10:26 »
Twitter:

Frits Sissing: Op weg naar Pieter Jan Hagens voor een interview met Boulevard over WIDM

Vanavond weer kijken dus :)
Wil ik net posten, maar ik ben alweer te laat dus :-)

Heb even gevraagd of het vanavond uitgezonden wordt...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: WIDM 2011
« Reactie #798 Gepost op: 1-10-2010, 13:29:39 »
Zou deze WIDM met het getal 11 te maken hebben? 11 afleveringen, 11 kandidaten, 2011? T hoeft niet per se maar dan weet je wel waar je op moet letten (11:11 fenomeen).
K was namelijk aan het google'en voor het getal 11 en daar kwam ik op een site over het 11:11 fenomeen. 11=1+1, 11=AA, enz.. Maar k vind het wel toevallig dat het allemaal 11 is

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: WIDM 2011
« Reactie #799 Gepost op: 1-10-2010, 14:02:56 »
Nieuw filmpje gevonden met wat kandidaten die DUIDELIJK in beeld komen:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/355662
goed gevonden!  ::ok::
Jammer dat het filmpje van vorig jaar is!  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you