Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480069 keer)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #880 Gepost op: 3-10-2010, 21:20:43 »
@ Polidoli daar ging de koffie over mijn toetsenbord en je hebt nog gelijk ook  ::rofl::



 ::rofl::  ::oink::

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #881 Gepost op: 4-10-2010, 13:33:21 »
De tweet: Quien es el topo? Quien es el numero cuatro? Visto en Bulevar? [ http://twitter.com/ikbendemol ]

Fragment WIDM in RTL Boulevard: http://www.youtube.com/watch?v=poRt51beXn4
(krijg youtube video hier niet meer toegevoegd??)

Zou Winston Gerschtanowitz die numero cuatro kunnen zijn?

"Presentator Winston Gerschtanowitz is vanaf maandag [21 juni] weer het gezicht van RTL Boulevard. Dat liet zijn invaller Humberto Tan woensdag weten in RTL Boulevard. Gerschtanowitz, die op termijn een personalityshow wil presenteren, was de afgelopen weken met vakantie. Tan is sinds 31 mei te zien als zijn invaller in de showrubriek op RTL 4." [bron: http://www.mediacourant.nl/?p=72274 ]

Art Rooijakkers heeft ook niet getwitterd tot 2 juli naar mijn weten, en Jan K zijn eerste tweet dateert van 28 juni.

« Laatst bewerkt op: 4-10-2010, 13:50:05 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #882 Gepost op: 4-10-2010, 13:57:44 »
Wat mij opvalt, is dat jullie nog steeds vasthouden aan de ''gebruikelijke'' opnameperiode. Zijn er steekhoudende argumenten om daaraan vast te houden?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #883 Gepost op: 4-10-2010, 14:03:57 »
Wat is eigenlijk doorgaans de gebruikelijk periode, ik heb werkelijk geen idee namelijk :)! En wat zijn de argumenten dat het niet in de "gebruikelijke" opnameperiode plaats heeft gevonden?
Van de 10 maart t/m eerste week juni zou ook kunnen, maar die discussie heeft hier al plaatsgevonden. Het heeft eigenlijk ook geen zin wanneer de opnameperiode niet met alle zekerheid bekend is. Echter, die tweet lijkt me ergens wel serieus dus vandaar dat ik aan Winston dacht.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2010, 14:06:30 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #884 Gepost op: 4-10-2010, 14:06:45 »
De tweet: Quien es el topo? Quien es el numero cuatro? Visto en Bulevar? [ http://twitter.com/ikbendemol ]

Fragment WIDM in RTL Boulevard: http://www.youtube.com/watch?v=poRt51beXn4
(krijg youtube video hier niet meer toegevoegd??)

Zou Winston Gerschtanowitz die numero cuatro kunnen zijn?

"Presentator Winston Gerschtanowitz is vanaf maandag [21 juni] weer het gezicht van RTL Boulevard. Dat liet zijn invaller Humberto Tan woensdag weten in RTL Boulevard. Gerschtanowitz, die op termijn een personalityshow wil presenteren, was de afgelopen weken met vakantie. Tan is sinds 31 mei te zien als zijn invaller in de showrubriek op RTL 4." [bron: http://www.mediacourant.nl/?p=72274 ]

Art Rooijakkers heeft ook niet getwitterd tot 2 juli naar mijn weten, en Jan K zijn eerste tweet dateert van 28 juni.



Dit is al vaker door mensen aangegeven dat het wel eens winston of eric kan zijn. Dit is op het avro forum reeds aangegeven. Wie is de vierde deelnemer / heb je boulevard al gekeken. Met andere woorden, wil je weten wie de 4de is kijk dan naar boulevard. Tis allemaal niet zo moeilijk. Maar ik denk dat sommigen veels te moeilijk denken. Denk ik   ::rofl::


citeer: pharos

Wat is eigenlijk doorgaans de gebruikelijk periode, ik heb werkelijk geen idee namelijk ! En wat zijn de argumenten dat het niet in de "gebruikelijke" opnameperiode plaats heeft gevonden?
Van de 10 maart t/m eerste week juni zou ook kunnen, maar die discussie heeft hier al plaatsgevonden. Het heeft eigenlijk ook geen zin wanneer de opnameperiode niet met alle zekerheid bekend is. Echter, die tweet lijkt me ergens wel serieus dus vandaar dat ik aan Winston dacht.


Mei /Juni is doorgaans  de periode, maar we zaten dit jaar met het WK dus misschien eerder of juist later!
« Laatst bewerkt op: 4-10-2010, 14:50:11 door Wiebenik »

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #885 Gepost op: 4-10-2010, 14:17:29 »
jullie zeggen (bijna) allemaal dat ze met het WK zitten.

1, wat heeft WIDM met het WK te maken
2, om de 2 jaar is er een EK of WK
3, zo speciaal is een WK nou ook weer niet

zie ik soms iets over het hoofd of niet  ???
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #886 Gepost op: 4-10-2010, 14:36:30 »
jullie zeggen (bijna) allemaal dat ze met het WK zitten.

1, wat heeft WIDM met het WK te maken
2, om de 2 jaar is er een EK of WK
3, zo speciaal is een WK nou ook weer niet

zie ik soms iets over het hoofd of niet  ???

Het zou zo maar kunnen dat sommige deelnemers misschien actief waren in die periode als journalist of als reporter en dat dit een probleem geeft. Ook als je het verhaal leest van poekie kun je er uit opmerken dat het dit jaar idd iets later als gebruikelijk is opgenomen. Als we uitgaan van nicaragua. Je kunt daarom niets uitsluiten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #887 Gepost op: 4-10-2010, 17:14:31 »
Wat mij opvalt, is dat jullie nog steeds vasthouden aan de ''gebruikelijke'' opnameperiode. Zijn er steekhoudende argumenten om daaraan vast te houden?
Volgens mij gaat men uit van de twitterstilte van JP.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #888 Gepost op: 4-10-2010, 17:27:20 »
PJ heeft er geen. Bij PJ is het makkelijker na te gaan, tenminste, als je van het patroon kunt uitgaan zoals dat tot een paar maanden geleden ''zichtbaar'' was bij Eenvandaag, waar hij nu overigens veel minder te zien is..

Ik weet niet of die uitzendingen terug te kijken zijn, maar als het zo is, dan is vrij gemakkelijk de periode na te gaan.

Laat ik het zo zeggen: in de week van de verkiezingen begin juni, was hij op tv bij eenvandaag.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2011
« Reactie #889 Gepost op: 4-10-2010, 17:37:04 »
PJ heeft er geen.
Goed lezen ;) Er staat JP. En JP was twitterloos in de periode half mei - begin juni.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #890 Gepost op: 4-10-2010, 17:37:27 »
Volgens tv-blik zijn heeft PJ 1-3 2010 zijn laatste 1 vandaag gepresenteerd voor de verkiezingsuitzending op 7-6 2010, daarna is hij pas weer op 18-9 2010 te zien geweest in 1 vandaag [ http://tvblik.nl/dossier/pieter-jan-hagens ]

Daartussen zaten wel uitzendingen van Missers (16-4 t/m 21-5) maar dit programma is volgens mij niet live.
Weet je het niet, antraciet

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: WIDM 2011
« Reactie #891 Gepost op: 4-10-2010, 18:28:02 »
« Laatst bewerkt op: 4-10-2010, 18:29:50 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #892 Gepost op: 4-10-2010, 18:31:54 »
wat moeten we daar mee ???
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #893 Gepost op: 4-10-2010, 18:37:48 »
@hillo, wat moeten we daarmee inderdaad?
Wie is de Mol? 2011

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #894 Gepost op: 4-10-2010, 18:38:29 »
::rofl:: ik vind hem leuk gevonden ::ok:: hillo

jij moet helemaal dubbel liggen van deze discussie.

Geniet nog maar even ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #895 Gepost op: 4-10-2010, 18:38:47 »
de nl versie wordt door rolf koster gezongen. bedoelt hij dat
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #896 Gepost op: 4-10-2010, 18:39:08 »
Goed lezen ;) Er staat JP. En JP was twitterloos in de periode half mei - begin juni.
Ja, ik weet dat er JP staat, maar ik doelde op het feit, en dat wilde ik er dus mee benadrukken, dat Pieter Jan er dus geen heeft, in tegenstelling tot wat een account vorig jaar ons wilde doen geloven. Hij zei leterlijk: de Pieter-Jan die jullie op twitter aantreffen, dat ben IK dus niet, want ik heb helemaal geen twitter.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #897 Gepost op: 4-10-2010, 18:40:30 »
wat moeten we daar mee ???
ik denk dat daar het goede land tussen zit???:P:P
En ik denk dat hillo het best wel zeker zal weten ;)
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #898 Gepost op: 4-10-2010, 18:41:23 »
natuurlijk zit daar het goede land tussen

ALLE LANDEN VAN DE WERELD  (nederlands vertaald)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #899 Gepost op: 4-10-2010, 18:43:12 »
de nl versie wordt door rolf koster gezongen. bedoelt hij dat
nee, Hillo bedoelt heel iets anders, Marvin. Alleen hij (en Joyce) weten het antwoord op onze vragen, buiten de deelnemers en de makers van WIDM. Maar Hillo moet zwijgen als het graf, en dat doet ie tot nu toe voortreffelijk.

Complimenten daarvoor.