Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480072 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2011
« Reactie #900 Gepost op: 4-10-2010, 18:45:37 »
...

http://www.youtube.com/watch?v=dglc0MdJy8A

 ::rofl::

Gemeen hoor. Of geef je toch een hint? Het viel wel meteen op dat ie "El Salvador too" zingt. Een mooie bevestiging dat ze in Nicaragua (verhaal Poekie) en El Salvador (plaatje op .nl) zijn geweest. (Tunnelvisie..?) ;)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #901 Gepost op: 4-10-2010, 18:46:34 »
misschien heeft hij wel opdracht gekregen dit te doen. of het is een leuke grap
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #902 Gepost op: 4-10-2010, 18:49:32 »
Hou het maar op het laatste, ik kan er inderdaad prima mee lachen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #903 Gepost op: 4-10-2010, 19:23:46 »
Ik denk niet dat je met zo'n vaag plaatje één berg kan benoemen die het als enige kan zijn. En omdat je hier niet echt een land uit kan noemen ga ik gewoon voor een mindf*ck.
...óf niet!

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #904 Gepost op: 5-10-2010, 02:09:53 »
Ik denk niet dat je met zo'n vaag plaatje één berg kan benoemen die het als enige kan zijn. En omdat je hier niet echt een land uit kan noemen ga ik gewoon voor een mindf*ck.

Precies en die mindf*** is in de vorm van René Margritte zoals eerder al is vermeld met de PIJP die geen pijp is maar een afbeelding van een pijp. De oplossing is eigenlijk zo simpel dat je er niet eens aan denkt.

Het is geen pijp, waarom niet ,wel om het volgende je kunt deze pijp niet vastpakken en je kunt deze pijp niet gebruiken om te roken, daarom is het een plaatje van een pijp. Wat is nu het punt. Wel het volgende ze hebben een stap te ver gedacht en hadden bij René Margritte moeten blijven. Hij is namelijk de gene die de Mindf*** van de Pijp heeft uitgevonden en niet Salvador Dali. Reneé Margritte heeft er nog meer.

http://www.musee-magritte-museum.be/Portail/Site/Typo3.asp?lang=FR&id=languagedetect

Dus ook de afbeelding van "dit is niet Nicaragua" werkt ook volgens het principe van de Pijp.
Je kunt er namelijk niet echt lopen, en daarom is het een afbeelding van Nicaragua.

http://www.musee-magritte-museum.be/Typo3/index.php?id=89&L=2

En voor een simpele uitleg kun je ook deze link nog bezoeken.

http://click-id.ketnet.be/blogitem/dit-echt-geen-pijp?page=1
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 11:35:51 door Wiebenik »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #905 Gepost op: 5-10-2010, 10:23:03 »
Nou ja, Baarle-Nassau is ook een stukje België dat in Nederland ligt, dus in dat opzicht is het theoretisch natuurlijk wel mogelijk ;)
He Tristan! Hier maak je echter een klein foutje, want Baarle-Nassau is toch echt een Nederlandse gemeente (mijn oom zit/zat daar in de gemeenteraad en is toch echt Nederlander). Jij bedoelt hier neem ik aan Baarle-Hertog... Dat is inderdaad de Belgische enclave in Nederland...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #906 Gepost op: 5-10-2010, 10:29:08 »
Wat is eigenlijk doorgaans de gebruikelijk periode, ik heb werkelijk geen idee namelijk :)! En wat zijn de argumenten dat het niet in de "gebruikelijke" opnameperiode plaats heeft gevonden?
Van de 10 maart t/m eerste week juni zou ook kunnen, maar die discussie heeft hier al plaatsgevonden. Het heeft eigenlijk ook geen zin wanneer de opnameperiode niet met alle zekerheid bekend is. Echter, die tweet lijkt me ergens wel serieus dus vandaar dat ik aan Winston dacht.
Qua weer zou mei een betere optie zijn dan juli/augustus... Het regenseizoen begint namelijk meestal in de loop van mei en loopt dan door tot en met oktober. Daarnaast kan men in de tweede periode ook meer last hebben van orkanen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #907 Gepost op: 5-10-2010, 11:32:34 »
Lees dan ook eens deze site: http://nl.wikipedia.org/wiki/Baarle

Dan kun je lezen dat Baarle Hertog en Nassau samen Baare vormen. Baarle Hertog bestaat dus uit enclave's binnen Nederland, maar binnen die enclave's zijn ook nog een aantal zogenaamde nederlandse exclave's... Het geheel ligt echter wel compleet binnen de Nederlandse landsgrens met België... Na Baarle moet je toch echt nog eventjes rijden om in België te komen...

En volgens mij maak jij dus een fout Wiebenik... Als Baarle-Nassau een enclave in België zou zijn, zou het dus in België moeten liggen, en het ligt dus wel degelijk in Nederland. Zoals gezegd, er zijn inderdaad wel een paar nederlandse exclave's binnen de Belgische enclave's maar dat gaat maar om 7 stuks naar het schijnt, dus ik heb wel degelijk gelijk! Trouwens, Wiebenik, je denkt zo zeker te zijn, maar ben jij er wel eens geweest?
Ich bin ein Bärliner!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM 2011
« Reactie #908 Gepost op: 5-10-2010, 11:35:08 »
Haha, weer zo'n gevalletje iemand (wiebenik) maakt een post en verwijdert hem vrij snel. Maar een hoop mensen, waaronder LdH en ik hadden hem al gelezen  :P .

In ieder geval, ik denk dat wiebenik met het verwijderen van zijn post zijn ongelijk al heeft toegegeven ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #909 Gepost op: 5-10-2010, 11:40:31 »
c'est ne pas WIDM 2011
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 11:43:50 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #910 Gepost op: 5-10-2010, 11:44:07 »
c'est ne pas WIDM2011

oui oui

en nu weer on topic
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 11:46:54 door Wiebenik »

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #911 Gepost op: 5-10-2010, 11:54:41 »
misschien heeft hij wel opdracht gekregen dit te doen. of het is een leuke grap

Kan me herinneren dat de jongen in het filmpje HILJE heet en geen hillo of hillie zoals in email vermeld staat. Dus een hint Nee denk het niet. Mijn mening.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #912 Gepost op: 5-10-2010, 12:00:45 »
Kan me herinneren dat de jongen in het filmpje HILJE heet en geen hillo of hillie zoals in email vermeld staat. Dus een hint Nee denk het niet. Mijn mening.

Heet jij in het "echt" ook wiebenik dan? Hilje = hillo
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 12:10:18 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #913 Gepost op: 5-10-2010, 12:05:41 »
Heet jij in het "echt" ook wiebenik dan? Hilje = hillo


Nou ik keek naar email adres en daar stond Hillie vandaar dat ik twijfel, dat mag toch. En voor iemand die prijswinnaar is geworden vond ik het aantal berichten zo laag. Vandaar mijn twijfel

En als hij het is en hier een hint zou geven, dan kloppen beide landen idd. Maar aan de andere kant lijkt het me sterk dat PJ hun verteld heeft waar ze uiteindelijk heen gaan, omdat PJ in het filmpje al zegt. Jullie zouden inprincipe nog 2 dagen blijven maar we gaan tickets halen. En joyce zegt Nee ik wil blijven. Dus zou het kunnen betekenen dat Hilje dit liedje nog kende van vroeger en dacht laat ik eens een geintje uithalen.

PS verwarring zaaien is ook een vak
**********************************************************************************************

De vulkaan die gezien word als de vulkaan in el salavdor is dat wel de vulkaan in el salvador.
Ik heb ook met een klein cirkeltje aangegeven op het kleine plaatje waar PJ gestaan zou kunnen hebben Foto links (voorons) naast het hoofd van PJ is de concepcion,Ik weet dit omdat ik het rechtstreeks van een site uit nicaragua heb gehaald.

http://www.travelblog.org/Central-America-Caribbean/Nicaragua/blog-424532.html

Kijk en vergelijk de boom eens.
de foto die daarweer onder staat is de izalco in el salvador.
http://elsalvadorrally.blogspot.com/2009/11/el-salvador-land-of-precious-things.html

« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 13:00:51 door Wiebenik »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #914 Gepost op: 5-10-2010, 14:33:07 »
De vulkaan waar jij nu doodleuk Concepcion boven zet in het rood is de Izalco in El Salvador. Maar deze discussie is ook al gaande op het .nl forum alwaar jij dit onder de naam el topo 2011 hebt geplaatst.

Boom is niet hetzelfde, vulkaan is niet hetzelfde, land is niet hetzelfde. En nogmaals vrijwel elke vulkaan in midden amerika heeft wel wat van elkaar weg. Een zoektocht uitgaande van plaatjes is zo ongeveer nutteloos en jij gebruikt ze zeer selectief in je posts.
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 14:36:56 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #915 Gepost op: 5-10-2010, 14:58:28 »
De vulkaan waar jij nu doodleuk Concepcion boven zet in het rood is de Izalco in El Salvador. Maar deze discussie is ook al gaande op het .nl forum alwaar jij dit onder de naam el topo 2011 hebt geplaatst.

Boom is niet hetzelfde, vulkaan is niet hetzelfde, land is niet hetzelfde. En nogmaals vrijwel elke vulkaan in midden amerika heeft wel wat van elkaar weg. Een zoektocht uitgaande van plaatjes is zo ongeveer nutteloos en jij gebruikt ze zeer selectief in je posts.

Ja duh als je die kleine foto ziet , die word als concepcion weer gegeven op eerder genoemde link, en het is wel heel frapant dat op beide fotos een boonpje staat die wat mij betrefd wel heel erg op mekaar lijken.

En ik kan er dan niks aan doen dat verzchillende websites verschillende informatie weergeven!

Welke van onderstaande foto's is de izalco
http://www.trekearth.com/gallery/photo347831.htm
« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 15:31:58 door Wiebenik »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #916 Gepost op: 5-10-2010, 15:50:25 »
Denken jullie ook wel is af en toe stiekem 'Wat kansloos dat we bergen vergelijken zodat we weten waar een groep van 10 mensen is geweest en een paar opdrachtjes heeft gedaan die wij vervolgens kunnen bekijken terwijl het toch binnenkort bekend wordt gemaakt'? :-[ :-X :-X
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #917 Gepost op: 5-10-2010, 15:53:59 »
@ wiebenik. Die beide laatste plaatjes die je post zijn beide de Izalco. Maar als je kunt lezen/zoeken had je dit ook niet hoeven vragen?

@ molow inderdaad en steeds meer en meer :)
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #918 Gepost op: 5-10-2010, 15:57:48 »
@ wiebenik. Die beide laatste plaatjes die je post zijn beide de Izalco. Maar als je kunt lezen/zoeken had je dit ook niet hoeven vragen?

@ molow inderdaad en steeds meer en meer :)

Als jij zo goed kunt lezen dan had je ook kunnen lezen dat ik er niks aan kan doen dat websites verschillende informatie weergeeft over 1 de zelfde vulkaan. Dus word nou niet persoonlijk Pharos. Das een teken van zwakte,

« Laatst bewerkt op: 5-10-2010, 16:02:15 door Wiebenik »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #919 Gepost op: 5-10-2010, 16:00:19 »
Hopelijk komt de Avro nu heel snel met 'de oplossing van dit raadsel'... Dan weten we meteen welke vulkaan in ieder geval de juiste is...
Ich bin ein Bärliner!