Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480458 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: WIDM 2011
« Reactie #920 Gepost op: 5-10-2010, 16:49:06 »
Denken jullie ook wel is af en toe stiekem 'Wat kansloos dat we bergen vergelijken zodat we weten waar een groep van 10 mensen is geweest en een paar opdrachtjes heeft gedaan die wij vervolgens kunnen bekijken terwijl het toch binnenkort bekend wordt gemaakt'? :-[ :-X :-X

 ::rofl:: Ik hou van dit soort reacties ::bravo::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #921 Gepost op: 5-10-2010, 17:17:50 »
::rofl:: Ik hou van dit soort reacties ::bravo::

helemaal mee eens , maar ja tis ook wel weer spannend om het toch te weten voor het bekend word. Komt erop neer dat er toch 2 landen word aangedaan. Zie info over nicaragua en de vulkaan die volgens velen de izalco is! Of zal alle info over quien es el topo in nicaragua toch een afleiding zijn LOL

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #922 Gepost op: 5-10-2010, 17:49:36 »
Wat dan wel weer jammer is, is dat men normaal gesproken bij de bekendmaking niet bekend maakt dat men nog naar een tweede land zou gaan; zo was het in ieder geval niet 2 jaar geleden... Dus dan moeten we toch tot volgend jaar wachten om te weten of er inderdaad een tweede land wordt aangedaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #923 Gepost op: 5-10-2010, 21:00:19 »
Wat dan wel weer jammer is, is dat men normaal gesproken bij de bekendmaking niet bekend maakt dat men nog naar een tweede land zou gaan; zo was het in ieder geval niet 2 jaar geleden... Dus dan moeten we toch tot volgend jaar wachten om te weten of er inderdaad een tweede land wordt aangedaan!

Als het 2 landen zijn is dit misschien wel de reis die ze gaan maken en daarom een elfe aflevering omdat er zoveel te doen is?. http://www.travelwithmea.org/itin_elSal_nic08.htm the volcano trail?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #924 Gepost op: 6-10-2010, 08:19:49 »
Of een (verkorte) Maya route... Volgens mij is er namelijk een maya ruine te zien in het filmpje waarin de condor ook zat (eerste beelden van SBS6 meende ik). Maakt het ook nog aantrekkelijker om geen rood scherm te krijgen, je wil het volgende land bereiken ;)!

« Laatst bewerkt op: 7-10-2010, 12:10:34 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #925 Gepost op: 6-10-2010, 16:27:09 »
Of een (verkorte) Maya route... Volgens mij is er namelijk een maya ruine te zien in het filmpje waarin de condor ook zat (eerste beelden van SBS6 meende ik). Maakt het ook nog aantrekkelijker om geen rood scherm te krijgen, je wil het volgende land bereiken ;)!

Pharos, hierbij vraag ik je nogmaals om mij niet meer lastig te vallen met je mailtjes. Ik heb je dit ook al via mail gevraagd maar blijkbaar trek jij je er niets van aan. Op een ander forum trap je mijn theorie in de grond en vervolgens stuur je via dit forum dat je het eigenlijk wel eens bent. Ik weet dat ik nu een ban riskeer. Maar dan weten ze iig waarom. Dus nogmaals val me niet meer lastig. Lezen is moeilijk he?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #926 Gepost op: 6-10-2010, 17:18:48 »
wat mij betreft nog geen ban hoor....Je vraagt op een behoorlijk nette manier om niet meer lastig gevallen te worden en ik hoop dat ook dat Pharos je vanaf nu met rust laat en jij hem!!!
We willen namelijk dat een ieder met veel plezier op het widm forum kan posten zonder lastig gevallen te worden.
We streven er dan ook naar om op een leuke en gezellige manier met elkaar in discussie te treden en als iemand dat niet kan dan moet je ook respecteren dat daar sancties op zullen volgen :D

Voor vragen en of opmerkingen kun je zowel Maud als mij bereiken via een PM ;)
« Laatst bewerkt op: 6-10-2010, 20:47:06 door Bakkertje, Reden: toevoeging tekst »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #927 Gepost op: 6-10-2010, 17:28:20 »
Pas maar op, Bakkertje heeft een heel legertje caafjes paraat staan, waarvan de meeste lief schijnen te zijn.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #928 Gepost op: 6-10-2010, 17:38:51 »
wat mij betreft nog geen ban hoor....Je vraagt op een behoorlijk nette manier om niet meer lastig gevallen te worden en ik hoop dat ook dat Pharos je vanaf nu met rust laat.
We willen namelijk dat een ieder met veel plezier op het widm forum kan posten zonder lastig gevallen te worden.
We streven er dan ook naar om op een leuke en gezellige manier met elkaar in discussie te treden en als iemand dat niet kan dan moet je ook respecteren dat daar sancties op zullen volgen :D

Voor vragen en of opmerkingen kun je zowel Maud als mij bereiken via een PM ;)


Bedankt Bakkertje en voor de mensen , van mij m'n excuus voor het te veel ingaan op één onderwerp dan wel foto.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #929 Gepost op: 6-10-2010, 20:20:32 »
Pas maar op, Bakkertje heeft een heel legertje caafjes paraat staan, waarvan de meeste lief schijnen te zijn.

Behalve die ene die naar jou vernoemd is >:D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #930 Gepost op: 6-10-2010, 20:30:04 »
Ik dacht al, waar blijft je reactie.......

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #931 Gepost op: 7-10-2010, 12:10:58 »
Of zoiets, hier zit alles in Granada {Nicaragua), El Salvador (Izalco) ev (mooie/speciale locaties voor opdrachten), mogelijk in 2-3 weken en ook niet zo heel erg duur mi:
http://www.thomascook.be/wereldreizen/middenamerika/midden-amerika-excursies.aspx

Eindpunt in Monterrico, Guatemala is ook niet slecht voor ontmaskering van de mol.
« Laatst bewerkt op: 7-10-2010, 12:20:49 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #932 Gepost op: 10-10-2010, 11:24:19 »
Ik dat degene die voor dolores leeuwin wordt aan gezien in het filmpje niet bij de kanditdaten hoort.
Wie moet zij dan zijn op de groepsfoto?
...óf niet!

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #933 Gepost op: 10-10-2010, 11:52:00 »
boven hilje's hoofd, en dan links denk ik  :P
Wie is de Mol? 2011

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #934 Gepost op: 10-10-2010, 11:59:29 »
boven hilje's hoofd, en dan links denk ik  :P

Dan heeft ze waarschijnlijk een bleekmiddel over haar heen gehad. LOL Nee das leeuwin niet , links boven het hoofd van Hilje

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #935 Gepost op: 19-10-2010, 12:14:31 »
Binnen 3 dagen zullen we de kandidaten weten denk ik. Of Donderdagmiddag of vrijdagmiddag zal er wel weer iets uitlekken vlak voor de televizierring :)
When life knocks you down, fight back!

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #936 Gepost op: 19-10-2010, 12:44:52 »
Binnen 3 dagen zullen we de kandidaten weten denk ik. Of Donderdagmiddag of vrijdagmiddag zal er wel weer iets uitlekken vlak voor de televizierring :)


Misschien zitten alle (of iig veel) kandidaten wel op die bank bij de televizierring, waar vorig jaar viv en jon zaten.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2011
« Reactie #937 Gepost op: 19-10-2010, 14:08:46 »
Misschien zitten alle (of iig veel) kandidaten wel op die bank bij de televizierring, waar vorig jaar viv en jon zaten.

Nee, die mogen volgend jaar pas.* ;) Dit jaar zullen Sanne, Frits en Kim er zitten, het is hun reeks die in de prijzen gaat vallen. ::cheerleader::

*Oh nee, als WIDM dit jaar wint kunnen ze niet nog eens genomineerd worden.
« Laatst bewerkt op: 19-10-2010, 14:25:56 door Heinz »

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #938 Gepost op: 19-10-2010, 17:38:48 »
misschien zeggen ze wel: Als we de ring winnen, zeggen we wie er allemaal meedoet. Dat zou wel stemmers trekken maar ik weet niet of het mag????
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2011
« Reactie #939 Gepost op: 19-10-2010, 19:16:49 »
misschien zeggen ze wel: Als we de ring winnen, zeggen we wie er allemaal meedoet. Dat zou wel stemmers trekken maar ik weet niet of het mag????
Dan kan Pieter-Jan in zijn speech de tien namen bekend maken ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!