Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480485 keer)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011 namen bekend!!!
« Reactie #1100 Gepost op: 23-10-2010, 16:22:21 »
De namen zijn reeds bekend http://zappen.blog.nl/

Nou daar zijn ze hoor, de tien kandidaten van Wie Is de Mol 2011, afgelopen zomer al opgenomen in El Salvador. Naast de eerder bekendgemaakte Jan Kooijman, Anna Drijver, Horace Cohen en Pepijn Gunneweg gaat het om Art Rooijakkers (foto), Soundos el Ahmadi, Patrick Stoof, Hannah Bervoets, Miryanna van Reeden en Karin de Groot.
« Laatst bewerkt op: 23-10-2010, 17:02:46 door Wiebenik »

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1101 Gepost op: 23-10-2010, 16:24:00 »
mijn gevoel zegt al een half jaar dat het een man is

Jan Kooijman, (sowieso een man)

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1102 Gepost op: 23-10-2010, 16:41:57 »
dat zou pas oneerlijke concurrentie zijn van een AVRO kanshebber.... Nee ik begrijp dat wel

En elke 2 minuten op RTL 4 bovenin beeld de nummers zien die je moet bellen en smsen om de TV-kantine en Ik Hou Van Holland te steunen, terwijl er een programma bezig is wat meer dan 2,7 miljoen kijkers trekt??? Is dat wel eerlijke concurrentie????
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1103 Gepost op: 23-10-2010, 17:12:49 »
En elke 2 minuten op RTL 4 bovenin beeld de nummers zien die je moet bellen en smsen om de TV-kantine en Ik Hou Van Holland te steunen, terwijl er een programma bezig is wat meer dan 2,7 miljoen kijkers trekt??? Is dat wel eerlijke concurrentie????

terwijl dat voor widm niet eens kon, dan zou er tijdens het gala bovenin beeld moeten komen om op de mol te stemmen. ergens anders gaat niet
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1104 Gepost op: 23-10-2010, 17:43:50 »
Wat ik me wel eens afvraag: Je hebt o.a. Gerard Ekdom die een enorme Wie is de Mol fan is en je hebt Sipke Jan Bousema die werkzaam is bij de AVRO en zelfs Wie is de Mol junior heeft gepresenteerd. Zouden deze mensen niet makkelijk te regelen zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets als crew hebt van: 'goh we gaan een nieuwe serie maken, laten we Soundos el Ahmadi of Hanna Bervoets eens bellen'. Of klinkt dat heel gek?
When life knocks you down, fight back!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1105 Gepost op: 23-10-2010, 17:51:51 »
gerard ekdom wil volgens mij niet mee doen hij wilt het liever op tv zien
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM 2011
« Reactie #1106 Gepost op: 23-10-2010, 18:09:53 »
Wat ik me wel eens afvraag: Je hebt o.a. Gerard Ekdom die een enorme Wie is de Mol fan is en je hebt Sipke Jan Bousema die werkzaam is bij de AVRO en zelfs Wie is de Mol junior heeft gepresenteerd. Zouden deze mensen niet makkelijk te regelen zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets als crew hebt van: 'goh we gaan een nieuwe serie maken, laten we Soundos el Ahmadi of Hanna Bervoets eens bellen'. Of klinkt dat heel gek?

Of hij mij wil doen weet ik niet, maar hij is wel onwijs enthousiast (nog steeds!) over de Junior mol. En terecht. ::ok::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1107 Gepost op: 23-10-2010, 18:30:33 »
Of hij mij wil doen weet ik niet, maar hij is wel onwijs enthousiast (nog steeds!) over de Junior mol. En terecht. ::ok::
Ja, echt stom dat dat niet meer terugkomt. Ik ben er laatst achtergekomen dat een paar klasgenoten één van de kandidaten van WIDM Jr.? persoonlijk kennen!

Maar goed, ik denk dat het Horace is. In dat interview met Coen en Sander zou hij echt niks verraden, dus dat betekent dat hij gewoon onwaarschijnlijk goed kan liegen!
...óf niet!

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1108 Gepost op: 23-10-2010, 23:30:25 »
Wat ik me wel eens afvraag: Je hebt o.a. Gerard Ekdom die een enorme Wie is de Mol fan is en je hebt Sipke Jan Bousema die werkzaam is bij de AVRO en zelfs Wie is de Mol junior heeft gepresenteerd. Zouden deze mensen niet makkelijk te regelen zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets als crew hebt van: 'goh we gaan een nieuwe serie maken, laten we Soundos el Ahmadi of Hanna Bervoets eens bellen'. Of klinkt dat heel gek?
Veel BN'ers die worden gezien als BN'ers van categorie A hebben een vast programma, volgeplande agenda. Verder zou het ook veel te veel opvallen als bijv. Matthijs van Nieuwkerk 3 weken niet meer DWDD presenteerd, of als Life 4 You voor 3 weken van de buis gaat.
Iedereen die wij graag willen zien heeft wel iets waar hij/zij zich niet onderuit kan lullen, en waarvan ze niet 123 een smoes kunnen bedenken voor 3 weken afwezigheid. Geloof me, dan hadden we 2 weken na de opnames al een lijstje met heel goed mogelijke namen gehad.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: WIDM 2011
« Reactie #1109 Gepost op: 24-10-2010, 07:26:37 »
Ik ben een beetje verdeeld over de kandidaten. Horace Cohen, Jan Kooiman en Anna Drijver vind ik heel leuke kandidaten, maar ik moet bekennen dat ik nog nooit van mensen als Soundos El Ahmadi en Patrick Stoof gehoord had. Waar hebben ze die opgeduikeld?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: WIDM 2011
« Reactie #1110 Gepost op: 24-10-2010, 09:32:51 »
Ik ben een beetje verdeeld over de kandidaten. Horace Cohen, Jan Kooiman en Anna Drijver vind ik heel leuke kandidaten, maar ik moet bekennen dat ik nog nooit van mensen als Soundos El Ahmadi en Patrick Stoof gehoord had. Waar hebben ze die opgeduikeld?
Uhm.. Is dat niet altijd zo? Het is maar net welk programma je kijkt en ze kunnen natuurlijk niet ieder jaar allemaal Linda de Mol'achtigen strikken voor het programma. Ze hebben toch mensen nodig die half werkloos zijn en daardoor maar denken: Goed programma om weer in de picture te komen. En voor de jongere mensen een goede opstap.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1111 Gepost op: 24-10-2010, 11:06:40 »
Uhm.. Is dat niet altijd zo? Het is maar net welk programma je kijkt en ze kunnen natuurlijk niet ieder jaar allemaal Linda de Mol'achtigen strikken voor het programma. Ze hebben toch mensen nodig die half werkloos zijn en daardoor maar denken: Goed programma om weer in de picture te komen. En voor de jongere mensen een goede opstap.

Patrick stoof heeft deed mee in Van Zon op Zaterdag en hij is tekstschrijver geweest van oa kopspijkers, Daarnaast is Patrick actief als stemacteur en speelde hij verschillende gastrollen op televisie onder andere in Grijpstra en de Gier, Flikken Maastricht en Daar Vliegende Panters. Nu is hij te zien als Barry in de Net5 serie S1NGLE.

Soundos :
Vanaf begin 2007 behoort ze tot de comedians van Comedytrain. Daarnaast had ze onder meer een rolletje in de film Shouf Shouf Habibi!, presenteerde ze samen met Khadija Massaoudi het NPS-programma De meiden van Haram en is ze co-presentatrice van Cor achter de dijken op RTV Noord-Holland. Vanaf 2010 toert ze met haar eerste solo theaterprogramma 'Soundos aangenaam!' door het land.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1112 Gepost op: 24-10-2010, 12:13:00 »
Toch blijven we nog met 1 vraag in de maag. Waarom? 11 afleveringen dit moet toch iets speciaals zijn. Misschien toch een elfe kandidaat, Jody Bernal die zich verstopt heeft tussen de MS13 bende van El Salvador, LOL

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1113 Gepost op: 24-10-2010, 13:10:46 »
Ik denk dat er iemand terug komt of er een (extra) aflevering niemand afvalt. Misschien zelfs een extra aflevering voor de hint ipv dat die in de laatste minuut bij aflevering 10 worden gepropt

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1114 Gepost op: 24-10-2010, 13:18:24 »
Ik denk dat er iemand terug komt of er een (extra) aflevering niemand afvalt.
Volgens mij is dit elk jaar zo geweest of heb ik t mis
2005: Yvonne Jaspers viel in afl. 1 niet af en Gijs Staverman kwam terug. Er vielen 2 kandidaten af in 1 aflevering, toen er niet genoeg goed-geantwoordde vragen waren.
2006: Richard Groenendijk kwam terug
2007: Paul werd door Nadja teruggekocht in aflevering 4
2008: Joris vulde express een test op zichzelf in en had een vrijstelling
2009: Anniek heeft een vrijstelling, terwijl ze een rood scherm krijgt
2010: Manuel gaat eruit wegens ziekte, maar Barbara wordt een vrijstelling gegeund.
De kandidaten kiezen voor geld uit de pot als ze hun scherm niet hoeven te zien en zijn hiermee toch door. Alleen Arjen wil zijn scherm zien en alle kandidaten zijn door.

Als je gaat nadenken heb je 7 afleveringen met een afvallende kandidaat. Als je dan nog 3 personene over hebt, dan heb je de finale en je sluit af met het terugkijken op de acties van de mol. Dit is samen 9, dus als je 10 afleveringen hebt, is er al een "speciaal geval" geweest, waardoor er iemand niet uit hoefde/terugkwam.
Dus dit jaar dan 2 van zulke speciale gevallen?????
« Laatst bewerkt op: 24-10-2010, 13:26:32 door remmie93 »
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #1115 Gepost op: 24-10-2010, 13:22:00 »
vergeet in 2010 ook niet dat Barbara gered werd en dat Manuel ziek op gaf (wat elkaar weer op heft )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1116 Gepost op: 24-10-2010, 13:22:41 »
anniek had in 2009 een rood scherm en vrijstelling (afl 2)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1117 Gepost op: 24-10-2010, 13:23:06 »
vergeet in 2010 ook niet dat Barbara gered werd en dat Manuel ziek op gaf (wat elkaar weer op heft )
Bedankt, dit was ik idd vergeten
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1118 Gepost op: 24-10-2010, 13:23:37 »
anniek had in 2009 een rood scherm en vrijstelling (afl 2)
Ook hiervoor bedankt!!!!
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1119 Gepost op: 24-10-2010, 13:24:53 »
in 2010 viel ook niemand af omdat ze de executie afkochten (op arjan na)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.