Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480492 keer)

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1200 Gepost op: 6-11-2010, 23:46:52 »
Ik zie net dat ze bij de EO een programma (de pelgrimscode) gaan uitzenden met een aantal BN'ers, waarvan er elke aflevering eentje afvalt. Wat origineel! Een format dat ook totaal niet lijkt op dat van Expeditie Robinson, Wie is de Mol of 71 graden noord???
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1201 Gepost op: 6-11-2010, 23:51:47 »
hier is al een topic over.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1202 Gepost op: 6-11-2010, 23:54:23 »
ik zie het nu ook.
Dank voor de tip.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #1203 Gepost op: 7-11-2010, 00:02:57 »
ik heb horen fluisteren dat er een apart board komt .....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1204 Gepost op: 11-11-2010, 12:45:13 »
Het lijkt wel een close groepje te zijn. Karin de Groot en Art twitterden dat ze met WIDM collega's naar liveshow so you think you can dance waren.
En als ze bij televizier gala ook al de hele tijd bij elkaar stonden...
Dat belooft veel goeds. Tenminste, ik als kijker vind het leuk als de groep leuk met elkaar en lol hebben en er een zekere chemie is dan een chagrijnige zooi.

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1205 Gepost op: 11-11-2010, 18:53:00 »
Pepijn z'n feestje gevierd in el salvador?
Wie is de Mol? 2011

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM 2011
« Reactie #1206 Gepost op: 12-11-2010, 12:08:17 »
Anna Drijver schreef boek tijdens opnames

AMSTERDAM - Anna Drijver heeft donderdagavond haar eerste boek gepresenteerd. De actrice schreef een jaar lang aan de roman Je Blijft over iemand die de grip op het leven verliest.

Drijver kent een succesvolle periode als actrice met onder meer de kaskraker Komt een Vrouw Bij de Dokter, dus de laptop werd overal mee naartoe gesleept.
De 27-jarige Drijver acteert, zingt en schrijft, maar ze werkte er naar eigen zeggen keihard voor. "Al die woorden heb ik allemaal zelf moeten typen", zegt ze in Spits.

"Tegen mijn vrienden zei ik dat ik naar Frankrijk ging om het boek te schrijven", vertelt Drijver. "Maar in werkelijkheid deed ik mee aan Wie is de Mol? Maar als ik een uurtje vrij had, dan zat ik op de set met mijn laptop op schoot."

bron: nu.nl



Interessant..  :-\\ Ik dacht dat ze dat soort dingen zouden moeten inleveren..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1207 Gepost op: 12-11-2010, 13:24:32 »
Anna Drijver schreef boek tijdens opnames
Interessant..  :-\\ Ik dacht dat ze dat soort dingen zouden moeten inleveren..

volgens mij alleen mobiel en paspoort dacht ik.. maar wel raar dat je dan wel je laptop gewoon bij je mag houden..

Misschien ging ze veder typen en ondertussen maakte ze de 20 vragen tijdens de test ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1208 Gepost op: 13-11-2010, 18:13:13 »
Kun je wel lekker je laptop makkelijk gebruiken als digitaal mollenboekje. Alles handig en netjes overtypen in word, schemaatje maken in een excel bestand. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #1209 Gepost op: 13-11-2010, 18:25:08 »
Een laptop kun je ook OFFline gebruiken, lijkt me.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2011
« Reactie #1210 Gepost op: 14-11-2010, 09:57:27 »
alsof ze in El Salvador in de rimboe, wifi hebben ........ ::)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #1211 Gepost op: 14-11-2010, 10:14:34 »
met rooksignalen kom je ook een heel eind.

het gaat voornamelijk om het contact met de buitenwereld dat wordt afgesneden, en als je die laptop dan kunt afschermen van het internet, lijkt me dat geen probleem.

Daarbij komt nog: heeft een kandidaat voordeel ten opzichte van de andere kandidaten, wanneer die geen laptop ter beschikking hebben?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2011
« Reactie #1212 Gepost op: 14-11-2010, 14:02:56 »
Kun je wel lekker je laptop makkelijk gebruiken als digitaal mollenboekje. Alles handig en netjes overtypen in word, schemaatje maken in een excel bestand. :)

Dit lijkt me toch niet geheel verkeerd.........

Het zou wel degelijk een voordeel kunnen zijn, maar ik neem aan dat de productie dit niet toe zal staan.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #1213 Gepost op: 14-11-2010, 14:08:05 »
Een voordeel in welke zin dan? Alleen het netjes noteren van verdenkingen en andere mol-gerelateerde zaken lijkt me toch niet verkeerd?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1214 Gepost op: 14-11-2010, 14:10:32 »
Een voordeel in welke zin dan? Alleen het netjes noteren van verdenkingen en andere mol-gerelateerde zaken lijkt me toch niet verkeerd?
Dat is juist een probleem. de rest moet het doen met een boekje waar je minder snel in kunt schrijven. Een ander kan dan lekker zijn hele laptop vol schrijven. programma's gebruiken snel info te leren noem maar op.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #1215 Gepost op: 14-11-2010, 14:14:30 »
ja, snap ik. Je zou dat dan voor iedereen beschikbaar moeten stellen. Dat is wat mij betreft het punt ook niet.

Wanneer je de boel op slot zet (niet op internet kunnen komen), heeft iedereen hetzelfde gemak. Je kan dan ook niet in een database gaan rondstruinen.


Probleem is alleen dat er op de veiling op 19 maart hogere bedragen geboden moeten worden voor de notities van de kandidaten.............

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1216 Gepost op: 14-11-2010, 14:16:24 »
ja, snap ik. Je zou dat dan voor iedereen beschikbaar moeten stellen. Dat is wat mij betreft het punt ook niet.

Wanneer je de boel op slot zet (niet op internet kunnen komen), heeft iedereen hetzelfde gemak. Je kan dan ook niet in een database gaan rondstruinen.


Probleem is alleen dat er op de veiling op 19 maart hogere bedragen geboden moeten worden voor de notities van de kandidaten.............
Ja maar niet iedereen wil een laptop mee nemen. Niet iedereen heeft er een. Dus gewoon niet doen. mollenboekje heeft ook zo zijn magie.
Misschien heeft ze wel gewoon op de terugreis geschreven. of toen ze thuis was haar ervaring beschreven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2011
« Reactie #1217 Gepost op: 14-11-2010, 14:19:37 »
Anna heeft dus wellicht gewoon zitten liegen.


Met de magie van een mollenboekje ben ik het wel eens, al was het alleen maar omdat het hebbedingetjes zijn op de veiling.


Ik vraag me trouwens af of ze dan wel zoiets als een e-reader mee mogen nemen, maar dat was hier nou niet het issue.

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
bijna een nieuwe site?
« Reactie #1218 Gepost op: 15-11-2010, 09:58:25 »
bij de echte wimd site staat bij mij geen menubalk meer. ??? kan ik daaruit afleiden dat ze bezig zijn hem aan te passen? ::ok:: of ligt dat gewoon aan mun pc? :-X
of tog niet...

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: bijna een nieuwe site?
« Reactie #1219 Gepost op: 15-11-2010, 13:30:18 »
Menu balk is weg. Dat klopt. Maar normaliter komt de nieuwe site pas net voor de eerste aflevering online. Maar ik laat me graag verrassen!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.