Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 480064 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: WIDM 2011
« Reactie #1400 Gepost op: 8-01-2011, 17:25:10 »
Komt-ie:

In aflevering 2 begint WIDM 2011 helemaal overnieuw, maar dat is nep. PJ begint gewoon z'n praatje alsof de hele eerste aflevering niet bestond. (Ik weet niet wat er met het gewonnen geld, vrijstellingen en jokers gebeurt.)

Elke week is er een nepmol en in aflevering "De mol in het kwadraat" misschien zelfs wel meerdere, wellicht elke dan nog in het spel zijnde kandidaat. In aflevering 1 was Horace de nepmol en in aflevering 2 is dat een vrouw. Iemand kan in de loop van de serie vaker nepmol zijn en de mol zelf kan óók nepmol zijn (dus Horace is nog niet afgeschreven).

(het blijft speculeren, maar ik denk echt dat het zo ongeveer in elkaar zit)
« Laatst bewerkt op: 8-01-2011, 17:35:49 door Avogadro »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM 2011
« Reactie #1401 Gepost op: 8-01-2011, 17:28:17 »
Komt-ie:

In aflevering 2 begint WIDM 2011 helemaal overnieuw, maar dat is nep. PJ begint gewoon z'n praatje alsof de hele eerste aflevering niet bestond. Ik weet niet wat er met het gewonnen geld, vrijstellingen en jokers gebeurt.

Elke week is er een nepmol en in aflevering "De mol in het kwadraat" misschien zelfs wel meerdere, wellicht elke nog in het spel zijnde kandidaat. In aflevering 1 was Horace de nepmol en in aflevering 2 is dat een vrouw. Iemand kan in de loop van de serie vaker nepmol zijn en de mol zelf kan óók nepmol zijn (dus Horace is nog niet afgeschreven).

(het blijft speculeren, maar ik denk echt dat het zo ongeveer in elkaar zit)
ik geloof er geen snars van :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2011
« Reactie #1402 Gepost op: 8-01-2011, 18:42:56 »
Komt-ie:

In aflevering 2 begint WIDM 2011 helemaal overnieuw, maar dat is nep. PJ begint gewoon z'n praatje alsof de hele eerste aflevering niet bestond. (Ik weet niet wat er met het gewonnen geld, vrijstellingen en jokers gebeurt.)

Elke week is er een nepmol en in aflevering "De mol in het kwadraat" misschien zelfs wel meerdere, wellicht elke dan nog in het spel zijnde kandidaat. In aflevering 1 was Horace de nepmol en in aflevering 2 is dat een vrouw. Iemand kan in de loop van de serie vaker nepmol zijn en de mol zelf kan óók nepmol zijn (dus Horace is nog niet afgeschreven).

(het blijft speculeren, maar ik denk echt dat het zo ongeveer in elkaar zit)
Lijkt me heel erg sterk. Sowieso dat van die hulpmol...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #1403 Gepost op: 8-01-2011, 19:18:50 »
Het zou eigenlijk best eens kunnen dat ze volgende aflevering inderdaad pas echt beginnen en dat de afgelopen aflevering een soort intro voor nieuwe kijkers was. Dat volgende aflevering dus eerst wordt uitgelegd wat je allemaal had kunnen opvallen en dat dan wordt gezegd dat de echte mol niet bijvoorbeeld Horace is (of misschien toch wel, want NIWHL). Zou ik wel leuk vinden.
Maar elke keer een andere mol is natuurlijk een ultiem slecht idee. Maakt het onmogelijk om theorieen op te bouwen en te controleren. Bovendien is het natuurlijk raar als je de ene keer geld uit de pot moet zien te houden en de andere keer geld er in moet zien te krijgen. Ik vraag me af hoe dat gaat werken als de mol inderdaad om hulp van hulpmollen gaat vragen. Zou er dan toch geld in de pot gaan als de hulpmol zijn/haar werk goed doet?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: WIDM 2011
« Reactie #1404 Gepost op: 8-01-2011, 19:19:53 »
Komt-ie:

In aflevering 2 begint WIDM 2011 helemaal overnieuw, maar dat is nep. PJ begint gewoon z'n praatje alsof de hele eerste aflevering niet bestond. (Ik weet niet wat er met het gewonnen geld, vrijstellingen en jokers gebeurt.)

Elke week is er een nepmol en in aflevering "De mol in het kwadraat" misschien zelfs wel meerdere, wellicht elke dan nog in het spel zijnde kandidaat. In aflevering 1 was Horace de nepmol en in aflevering 2 is dat een vrouw. Iemand kan in de loop van de serie vaker nepmol zijn en de mol zelf kan óók nepmol zijn (dus Horace is nog niet afgeschreven).

(het blijft speculeren, maar ik denk echt dat het zo ongeveer in elkaar zit)

En ik heb nog meer nieuws:

De mol zal zich bekendmaken in aflevering drie.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1405 Gepost op: 8-01-2011, 19:28:24 »

(...)

Zou er dan toch geld in de pot gaan als de hulpmol zijn/haar werk goed doet?
Seizoen 5 met yvon jaspers als mol had ook een hulpmol. Naar mijn weten zijn isabelle en Jim hulpmol geweest, maar daarvoor ging geen geld in de pot, daar kregen ze een aantal jokers/goede vragen bij de test voor. Dit zal nu ook misschien weer het geval zijn. Ben alleen benieuwd hoe ze dit in beeld brengen...
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #1406 Gepost op: 8-01-2011, 19:36:54 »
Ah, bedankt voor de informatie voor deze nieuwe kijker  :D

Maar eigenlijk is dat wel moeilijk voor een kandidaat. Enerzijds zit het in die persoon om geld in de pot te willen brengen, mede omdat hij/zij dit bedrag kan winnen (als ik het goed heb?)en anderzijds moet hij de boel verstieren omdat het programma dat van hem/haar vraagt en natuurlijk om die extra's te winnen. Lastig lijkt me.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: WIDM 2011
« Reactie #1407 Gepost op: 8-01-2011, 19:42:56 »
Enerzijds zit het in die persoon om geld in de pot te willen brengen, mede omdat hij/zij dit bedrag kan winnen (als ik het goed heb?)en anderzijds moet hij de boel verstieren omdat het programma dat van hem/haar vraagt en natuurlijk om die extra's te winnen.

Van dat "moet hij de boel verstieren" ben ik niet zo zeker van, m.n. het moeten.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #1408 Gepost op: 8-01-2011, 19:45:26 »
Van dat "moet hij de boel verstieren" ben ik niet zo zeker van, m.n. het moeten.
Dan heb ik het geloof ik toch nog niet helemaal goed begrepen. Het leek mij dat de hulpmol de opdracht zou krijgen om de dingen te laten mislukken om ruil voor een beloning.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: WIDM 2011
« Reactie #1409 Gepost op: 8-01-2011, 20:04:59 »
Dan heb ik het geloof ik toch nog niet helemaal goed begrepen. Het leek mij dat de hulpmol de opdracht zou krijgen om de dingen te laten mislukken om ruil voor een beloning.

Tja, ik weet het ook niet allemaal precies, maar ik denk dat zo'n nepmol sowieso instructies krijgt voor de hints, en een beetje inside informatie waarmee die kan doen wat ie wil. En geen verdere beloning.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2011, 20:07:24 door Avogadro »

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1410 Gepost op: 9-01-2011, 00:38:22 »
Tja, ik weet het ook niet allemaal precies, maar ik denk dat zo'n nepmol sowieso instructies krijgt voor de hints, en een beetje inside informatie waarmee die kan doen wat ie wil. En geen verdere beloning.
Ik ga wel uit van een beloning. Het lijkt me niet dat deze persoon zich nu gewoon verdacht moet gaan maken ofzo.
Want dan kan deze persoon beter de inside informatie gebruiken om de opdracht juist te laten slagen, want anders heeft deze persoon helemaal geen beloning, ook niet in de vorm van geld in de pot.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1411 Gepost op: 9-01-2011, 13:31:10 »
Komt-ie:

In aflevering 2 begint WIDM 2011 helemaal overnieuw, maar dat is nep. PJ begint gewoon z'n praatje alsof de hele eerste aflevering niet bestond. (Ik weet niet wat er met het gewonnen geld, vrijstellingen en jokers gebeurt.)

Elke week is er een nepmol en in aflevering "De mol in het kwadraat" misschien zelfs wel meerdere, wellicht elke dan nog in het spel zijnde kandidaat. In aflevering 1 was Horace de nepmol en in aflevering 2 is dat een vrouw. Iemand kan in de loop van de serie vaker nepmol zijn en de mol zelf kan óók nepmol zijn (dus Horace is nog niet afgeschreven).

(het blijft speculeren, maar ik denk echt dat het zo ongeveer in elkaar zit)

Heb dit al vaker gelezen, waar halen jullie dat vandaan? Dat alles in afl 2 opnieuw begint?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1412 Gepost op: 9-01-2011, 14:03:33 »
Heb dit al vaker gelezen, waar halen jullie dat vandaan? Dat alles in afl 2 opnieuw begint?

De kleur is groen volgens anderen! De tv staat aan op AUX bij 6 pers zie je aux staan en bij 4 pers is ie uit AUX afkorting auxiliary vertaald Bondgenoten, dit zou kunnen betekenenn dat er idd meer mollen zijn of puur toeval, zie bus opdracht. Tevens is er een theorie omtrent de vragen in de bus , de chauffeur werd wat gevraagt en droeg groenblousje de geit zijn naam tin tin droeg groen koordje om de nek , de kippen zaten in een mandje, maar alleen die ene mand had groen netje er overheen. De kleur van de mol zou dan groen zijn, deze kleur valt bijna niet op tussen al dat rood blauw. Pepijn roept ik heb iets niet gezien, klopt misschien ben jij wel de mol en heb jij de mol niet achterin zien zitten. Geit pist tegen zijn been aan, hij roept Jij bent de mol 2x en er achteraan dat was de eerste mol actie, bedoelt hij de geit of toch zichzelf. Er werd ook geroepen, door iemand er zijn nog HINTS in PETto pet klopt groen koordje achterop. En jullie zaten in de bus met de mol, en opdat moment houdt Pepijn zijn hand wel raar tegen het hoofd aan.!!! theorie is maar een theorie!

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #1413 Gepost op: 9-01-2011, 14:27:33 »
Zou het geen stunt zijn dat wij als molzoekers gemold worden, dat wij het opnemen tegen 10 mollen en dat de gene die ons het minst misleidt heeft afvalt!! LOL

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #1414 Gepost op: 9-01-2011, 14:35:19 »
...waar gaat dit toch allemaal over? waarom zou het programma ineens een heel ander concept hebben ??? waar haalt iedereen die onzin vandaan?....

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1415 Gepost op: 9-01-2011, 14:36:04 »
De kleur is groen volgens anderen! De tv staat aan op AUX bij 6 pers zie je aux staan en bij 4 pers is ie uit AUX afkorting auxiliary vertaald Bondgenoten, dit zou kunnen betekenenn dat er idd meer mollen zijn of puur toeval, zie bus opdracht. Tevens is er een theorie omtrent de vragen in de bus , de chauffeur werd wat gevraagt en droeg groenblousje de geit zijn naam tin tin droeg groen koordje om de nek , de kippen zaten in een mandje, maar alleen die ene mand had groen netje er overheen. De kleur van de mol zou dan groen zijn, deze kleur valt bijna niet op tussen al dat rood blauw. Pepijn roept ik heb iets niet gezien, klopt misschien ben jij wel de mol en heb jij de mol niet achterin zien zitten. Geit pist tegen zijn been aan, hij roept Jij bent de mol 2x en er achteraan dat was de eerste mol actie, bedoelt hij de geit of toch zichzelf. Er werd ook geroepen, door iemand er zijn nog HINTS in PETto pet klopt groen koordje achterop. En jullie zaten in de bus met de mol, en opdat moment houdt Pepijn zijn hand wel raar tegen het hoofd aan.!!! theorie is maar een theorie!
Wat heeft dat dan met mijn vraag te maken? ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #1416 Gepost op: 9-01-2011, 15:21:11 »
...waar gaat dit toch allemaal over? waarom zou het programma ineens een heel ander concept hebben ??? waar haalt iedereen die onzin vandaan?....

Ja inderdaad heel irritant. Elk jaar hetzelfde gezeik dat de mol al uitgelekt is en dat de makers het compleet anders doen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #1417 Gepost op: 9-01-2011, 15:48:35 »
Of dat de mol ziek is en dat ze de eerste 8 afleveringen over doen met een nieuwe mol. Ik meen te herinneren dat ooit eens is gezegd dat als de mol ziek zou worden, het spel gewoon voorbij is. Dus denk erom, dat soort dingen wil ik dit jaar niet lezen.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM 2011
« Reactie #1418 Gepost op: 9-01-2011, 15:53:27 »
Ik meen te herinneren dat ooit eens is gezegd dat als de mol ziek zou worden, het spel gewoon voorbij is. Dus denk erom, dat soort dingen wil ik dit jaar niet lezen.

Wanneer heb je dat gehoord?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #1419 Gepost op: 9-01-2011, 15:56:38 »
Op een fandag of zo.
The British are not impressed.