Auteur Topic: MolFanDag 2011  (gelezen 638902 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1640 Gepost op: 21-03-2011, 16:52:46 »
;D
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1641 Gepost op: 21-03-2011, 16:55:19 »
 ::rofl::

Prachtfoto's hoor! ::ok:: Ik zal je een bestelling doorsturen voor degene die ik graag in hogere resolutie wil. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1642 Gepost op: 21-03-2011, 16:58:52 »
Ik stuur je nog wel effe berichtje.
The British are not impressed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1643 Gepost op: 21-03-2011, 17:03:21 »
Mijn foto's:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1644 Gepost op: 21-03-2011, 17:06:14 »
Dat is een mooie score Pac-Man! Jammer dat je niet meemag naar Verweggistan, maar wel gefeliciteerd met je Quiz-overwinning!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1645 Gepost op: 21-03-2011, 17:07:58 »
Pac-Mol, jij was toch degene die op station Utrecht niet wilde zeggen wie die was? Of vergis ik me?
The British are not impressed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1646 Gepost op: 21-03-2011, 17:10:42 »
Pac-Mol, jij was toch degene die op station Utrecht niet wilde zeggen wie die was? Of vergis ik me?
Ja klopt, ik was een beetje verlegen  ::schaam::
...óf niet!

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1647 Gepost op: 21-03-2011, 17:11:48 »
Ja klopt, ik was een beetje verlegen  ::schaam::

ach geeft niet je bent nog jong
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1648 Gepost op: 21-03-2011, 17:12:50 »
Ah, geeft niks, maar is ook helemaal niet nodig hoor. Maar ja, belangrijkste is dat het een leuke dag was.
The British are not impressed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1649 Gepost op: 21-03-2011, 17:13:49 »
Ik was SO12 vergeten!
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1650 Gepost op: 21-03-2011, 17:17:41 »
Leuke foto Pac-Man! En net zoals ik niet gewonnen..  :P
Hoeveel vragen had je goed?  :) Ik ehh 1  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1651 Gepost op: 21-03-2011, 17:18:51 »
Leuk dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad ::ok::

Het was mijn eerste en ik denk niet mijn laatste :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1652 Gepost op: 21-03-2011, 17:19:44 »
Het was gister erg leuk ::bravo::
Ik heb helaas niet alle kandidaten op de foto kunnen zetten en ook niet met alle (bekende) forummers gepraat.
Volgend jaar weer een kans ;)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1653 Gepost op: 21-03-2011, 17:26:40 »
Ik was SO12 vergeten!

Hier stond ik naast. (: Je hebt me vast wel gezien. Heb nog even met je moeder gepraat. ::rofl:: Die was wel aardig! ::ok::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1654 Gepost op: 21-03-2011, 17:31:48 »
Leuke foto Pac-Man! En net zoals ik niet gewonnen..  :P
Hoeveel vragen had je goed?  :) Ik ehh 1  ;D
Welke? Ik had er eh... ook 1 goed...

btw ik heet Pac-Mol, (Pac-Man is dat gele happertje, maar het spookje heet Blinky (dat weet niemand) dus ik daarom heet ik Pac-Mol)
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1655 Gepost op: 21-03-2011, 17:41:10 »
Welke? Ik had er eh... ook 1 goed...

btw ik heet Pac-Mol, (Pac-Man is dat gele happertje, maar het spookje heet Blinky (dat weet niemand) dus ik daarom heet ik Pac-Mol)

Oeps excuus  ;D
Ik had de twitter van de mol goed ::rofl:: Maar had ook 34% en Spanje, maar door de druk snapte ik de o-zo-makkelijke vraag niet : Wie won de 34ste editie van de ronde van spanje..  ::dom::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1656 Gepost op: 21-03-2011, 17:47:43 »
Ik had de twitter van de mol goed ::rofl:: Maar had ook 34% en Spanje, maar door de druk snapte ik de o-zo-makkelijke vraag niet : Wie won de 34ste editie van de ronde van spanje..  ::dom::
Haha, ik ook!
Ik kon dat van Spanje niet vinden (terwijl dat toch makkelijk was) en ik had gegokt dat het de ronde van Frankrijk zou zijn, maar had nog maar één minuut om iets in te vullen, dus had een willekeurige winnaar van de Tour de France ingevuld...
...óf niet!

Offline MarkS41

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1657 Gepost op: 21-03-2011, 19:14:17 »
Ik heb ook geweldig genoten vandaag, was helemaal top ::ok:: Was de eerste keer voor mij, maar zeker niet de laatste. Ik heb met een paar mensen wat gekletst maar ik kan het niet echt onthouden met wie ik allemaal heb gepraat. Er zijn zoveel indrukken. Wat overigens ook weer juist goed is hoor.

Verder dank ik Christi, Adriaan en Mark (sorry, weet hun forumnamen niet) voor het nemen van de foto's van mij met prominenten. Te weten Art, Patrick, Soundos en Pieter-Jan :D

Veiling was top, maar heb zelf niet geboden. Enige item waarvan ik achteraf wel een beetje spijt had dat ik niet heb geboden was Arts rooie sake-shirt, want dat is iets waarmee je ook aanspraak kunt krijgen omdat je ermee over straat kunt en 't dan lekker opvalt.

Het vragenvuur was echt heel leuk (denk dat dat het leukste deel van de fandag is eigenlijk) en ook al waren sommige antwoorden niet heel informatief, was het vooral heel gezellig en heb heel erg gelachen om de hele club en om de reacties.

Had nog eigenlijk wel even iets willen zeggen tegen Vriendlief (tekeningen) en JvB (vodcast) maar ben daar niet echt meer aan toegekomen.

Hopelijk volgend jaar weer :D

Hey Erik,

Mijn forumnaam is dus MarkS41, maar ik ben hier nog niet zo actief, ben vooral actief in het avro forum. Volgend jaar zal ik mij hier ook wel wat vaker gaan melden denk ik ;).
Het was ook mijn eerste fandag, maar het was echt een supergeweldigeongelovelijkefantastische dag!!! Volgend jaar kom ik zeker weer en zal ik mijzelf eerder aanmelden (DANK Lonneke14 voor je kaartje!!!! Jammer dat je er zelf niet bij kon zijn)

Ik zal de foto's morgen naar je opsturen Erik ;). En ik zal mijn foto's ook nog wel op internet zetten, zodat iedereen ze kan zien, mocht iemand daar behoefte aan hebben :D (als het lukt tenminste want zo technisch ben ik niet :P).

Is iemand eigenlijk met alle kandidaten op de foto geweest, want ik ben alleen met Karin, Miryanna, Jan, Patrick en Soundos geweest. Ik wilde nog supergraag met Art maar het was zo druk en er was weinig tijd. Ook aan Hanna en Horace ben ik helaas niet toegekomen.
Als iemand het wel gelukt is, wat is je geheim ;)?
« Laatst bewerkt op: 21-03-2011, 20:51:14 door MarkS41 »
"Some men see things as they are and say why - I dream things that never were and say why not."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1658 Gepost op: 21-03-2011, 19:17:01 »
Leuk Vveerraak dat je Anton op film hebt staan bij foto 35 v/d 110 dat er geen hints komen in de volgende serie  ;D ::ok:: Mooie foto heb je gepost van Art/Jan/Patrick Daedalus ::ok:: Organisatie/RN-crew: super dat op zo'n korte termijn dit nog geregeld kon worden!  ::bravo:: Het was weer fijn thuis komen na weg geweest te zijn na de MFD van serie 8 in de Observant. En tja, toen die joker meteen als eerste kwam in de veiling moest ik wel bieden. Het was namelijk het enige item waar ik echt interesse in had. Ben er blij mee, leuk ook dat ie door Patrick op de achterkant gesigneerd is ::trots::

Verder leuke foto's van Vveerraak/-elise- die al eens gepost zijn maar ik nogmaals wil posten zo leuk zijn ze  :D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1659 Gepost op: 21-03-2011, 19:19:20 »
Wat was het antwoord van de open vraag bij de quiz? Over het aantal posts?
Ik had 6723 gegokt maar ik denk eigenlijk nog meer.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...