Auteur Topic: [Kandidaat] ANNA is niet de Mol!  (gelezen 142912 keer)

Offline Mollootje

  • Forumlid
  • Het spaanse woord voor molloot = tontopo
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #160 Gepost op: 25-01-2011, 14:44:08 »
Heb het fragment met 'Anna is de mol' even op Youtube gezet.. Oordeel zelf!

http://www.youtube.com/watch?v=n8laRwepJRc
Ik verdenk Anna zeker, maar hier hoor ik tog echt niks in  ???
Afl 1: Soundos, Anna, Horace       Afl 2: Anna, Art        Afl 3: Anna, Art

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #161 Gepost op: 25-01-2011, 15:01:21 »
Ik verdenk Anna zeker, maar hier hoor ik tog echt niks in  ???

Als je deze beluistert en dan met name rond 00:16 secondes ;)

http://www.youtube.com/watch?v=2l9S3PIJmMs

Ik hoor ofwel: Anna is de mol ofwel Art is de mol. Of het is iets anders en je hoort pas wat het is als je het teruggespoeld afspeelt
« Laatst bewerkt op: 25-01-2011, 15:12:35 door Joosie200 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #162 Gepost op: 25-01-2011, 15:06:08 »
Heb het fragment met 'Anna is de mol' even op Youtube gezet.. Oordeel zelf!

http://www.youtube.com/watch?v=n8laRwepJRc
Ik heb het fragment een aantal keer beluisterd, ook vertraagd. "Anna is de" kan ik in komen, maar het lukt mij echt niet om er ook het woordje "Mol" bij te horen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #163 Gepost op: 25-01-2011, 15:17:47 »
Als je deze beluistert en dan met name rond 00:16 secondes ;)

http://www.youtube.com/watch?v=2l9S3PIJmMs

Ik hoor hier alleen de nogal luide 'Aargh!' van Patrick in die op een boobytrap of bom loopt in de sniperopdracht (afl 2), vlak ervoor gemonteerd in de leader. Geen 'Anna', geen 'is de' en al helemaal geen 'mol'.  ::)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2011, 15:20:18 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #164 Gepost op: 25-01-2011, 15:54:58 »
Ik hoor hier alleen de nogal luide 'Aargh!' van Patrick in die op een boobytrap of bom loopt in de sniperopdracht (afl 2), vlak ervoor gemonteerd in de leader. Geen 'Anna', geen 'is de' en al helemaal geen 'mol'.  ::)

Ik heb het fragment nog maar een keer beluisterd n.a.v. jouw reactie. En het klopt ja. Je ziet Patrick in een shot voor je het geluid hoort idd op een boobytrap terecht komen waarna ie af was. Is ook logischer om het geluid te koppelen aan iets wat je daarvoor net zag. Zo komt het sneller in de buurt van: "aargh" dan iets anders. Scherp opgemerkt  ::vergroot::

Nuja.. om het on-topic te brengen kan ik al die hints van de Roodshow nog het meeste naar Anna herleiden. Toch blijf ik haar als verliezend finalist aanhouden in de pool. Ik zou het wel leuk vinden als blijkt dat ze mol daadwerkelijk is, maar mij lijkt Patrick idd voor nu waarschijnlijker worden met de dag. Dus Anna is wat mij betreft een leuke kandidaat die van mij de finale wel mag halen  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #165 Gepost op: 25-01-2011, 18:51:37 »
Haha, nou, dus..:

Ik meen wel te horen:
"Aaaa's d mmmm..."
-En dan loopt Anna door het beeld-.

Hoor geen Aaaargh...:)

Zal naast de afgelopen 15 x het nog tig x beluisteren.
Jammer dat ik dat niet vertraagd kan...iemand? ;)
Omnia vincit amor

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #166 Gepost op: 26-01-2011, 20:56:06 »
Bob Ross was zo'n held  ::rofl:: En om hem dan tot werkwoord te verheffen.. ja natuurlijk
Heb hem alleen zelf al in geen jaren meer op tv gezien  :(
Ik ken die hele Bob Ross niet maar nu jij het hebt over hem tot werkwoord te verheffen, schiet mij het volgend te binnen: Anna had een code bij de vuurwerkopdracht die bestond uit lidwoorden, zelfstandige naamwoorden etc. Was dit misschien een hint richting bob rossen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #167 Gepost op: 26-01-2011, 21:31:10 »
Bob Ross behoort sinds 1995 niet meer tot de levenden.

Maar even een uitleg over Bob Ross: die stond erom bekend dat hij zogenaamd in 20 minuten een compleet landschap uit zijn penselen kon toveren, hij maakte in al zijn programma's exact dezelfde grappen, had dezelfde mimiek bij het uitschudden van een penseel. Kortom, het maakte geen lor uit WAT ie aan het ''schilderen'' was, het ging puur om de woord- en beeldgrappen, die je op een gegeven moment gewoon kon voorspellen.......

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #168 Gepost op: 26-01-2011, 21:39:23 »
Bob Ross behoort sinds 1995 niet meer tot de levenden.

Maar even een uitleg over Bob Ross: die stond erom bekend dat hij zogenaamd in 20 minuten een compleet landschap uit zijn penselen kon toveren, hij maakte in al zijn programma's exact dezelfde grappen, had dezelfde mimiek bij het uitschudden van een penseel. Kortom, het maakte geen lor uit WAT ie aan het ''schilderen'' was, het ging puur om de woord- en beeldgrappen, die je op een gegeven moment gewoon kon voorspellen.......
Ter aanvulling... Hij krijgt schijnbaar door mensen het label "held" opgeplakt, maar ik betwijfel dat hij in de kunstwelerld voor vol aan werd/wordt gezien (verre van dat).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #169 Gepost op: 26-01-2011, 22:18:50 »
Held is het woord niet: het is eerder cult.

Je moet het zo zien: wanneer je je verveelt, en je gaat zappen, kom je op vage zenders altijd wel ergens een aflevering van hem tegen. Ik had de neiging om dan te blijven hangen, om te kijken wat voor fraais hij NU weer op het papier wist te toveren. Op het laatst zat ik de ''grappen'' voor te zeggen, zo voorspelbaar was iedere aflevering geworden.


Maar terug OT: Bob Rossen is inderdaad een soort werkwoord geworden. Zappers weten doorgaans meteen wat er dan bedoeld wordt.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #170 Gepost op: 26-01-2011, 22:21:37 »
Okay mensen, even wat Huiswerk.

Eerst een kort stukje Bob Ross die Evergreens maakt


En voor het geval dat een Koefnoen-variant


Citaat
Hij krijgt schijnbaar door mensen het label "held" opgeplakt, maar ik betwijfel dat hij in de kunstwelerld voor vol aan werd/wordt gezien (verre van dat)

Ach, kunst is zo veranderlijk. Er was een tijd dat Dada werd gewaardeerd. Moet je toch ook niet aan denken.

Het geweldige aan Bob Ross was het gevoel dat eigenlijk alles wat je kon doen niet uitmaakte zolang je het maar probeerde en dat iedereen potentieel mooie dingen kon maken. Hij was niet zozeer een kunstenaar - alles wat hij maakte had dan ook een chronisch gebrek aan originaliteit - maar meer een creatieveling die mensen kon aanzetten gewoon te proberen om dingen te maken. Zolang het je maar blij maakte was alles goed.

Ik vermoed dat het hem totaal niet had uitgemaakt als, bijvoorbeeld, Corneille of Andy Warhol hem een prutser had gevonden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #171 Gepost op: 26-01-2011, 22:25:16 »
Okay mensen, even wat Huiswerk.

Eerst een kort stukje Bob Ross die Evergreens maakt


En voor het geval dat een Koefnoen-variant


ajb
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #172 Gepost op: 26-01-2011, 22:30:12 »
ajb

Dank-u, ik had het niet door. Waar ging ik de fout in?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #173 Gepost op: 27-01-2011, 17:51:35 »
Dat vraag ik me dus ook af. In de afleveringen heb ik Anna nog nooit zo piekerend zien kijken.
Er zit ook een kort moment in waar Anna haar blik neerslaat. De viel mij op en een neergeslagen blik duidt vaak op een slecht geweten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #174 Gepost op: 27-01-2011, 17:58:00 »
Dank-u, ik had het niet door. Waar ging ik de fout in?
Volgens mij heb je de hele YouTube rambam in de yt code geplakt. Je moet alleen dat stukje aan het eind van de url hebben.
Dus in plaats van bijvoorbeeld:
[youtube=425,350]http://www.youtube.com/watch?v=j2yCfIHFRhI[/youtube]
Moet je doen:
[youtube=425,350]j2yCfIHFRhI[/youtube]
The British are not impressed.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #175 Gepost op: 27-01-2011, 19:39:55 »
Volgens mij heb je de hele YouTube rambam in de yt code geplakt. Je moet alleen dat stukje aan het eind van de url hebben.
Dus in plaats van bijvoorbeeld:
[youtube=425,350]http://www.youtube.com/watch?v=j2yCfIHFRhI[/youtube]
Moet je doen:
[youtube=425,350]j2yCfIHFRhI[/youtube]

Absoluut. Lukie had me reeds via pm op de hoogte gebracht - doch ook jij bedankt  :D
Wie weet doe ik het de volgende keer wel goed..  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #176 Gepost op: 27-01-2011, 22:20:05 »
Okido, dan kunnen we het weer over Anna hebben :) Iemand iets opgevallen? Ja, dat jurkje, maar verder?
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #177 Gepost op: 27-01-2011, 22:26:19 »
Okido, dan kunnen we het weer over Anna hebben :) Iemand iets opgevallen? Ja, dat jurkje, maar verder?
De Preview ::love::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #178 Gepost op: 27-01-2011, 22:28:27 »
Jelsir schaam je, vooral met die avater ... wat als Anna hier op het forum komt ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #179 Gepost op: 27-01-2011, 22:30:07 »
Weet niet wat Art hierdoet, maar hij heeft het goed voor mekaar!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)