Auteur Topic: [Kandidaat] ANNA is niet de Mol!  (gelezen 141645 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] ANNA is niet de Mol!
« Gepost op: 21-12-2010, 16:57:15 »


Anna Drijver
Den Haag
1 oktober 1983
Nederlands actrice en model
« Laatst bewerkt op: 24-02-2011, 21:26:12 door Bakkertje, Reden: topic titel aangepast »
2024: wie is de Mol?

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2010, 23:24:45 »
Ik heb bij haar altijd een klein beetje het gevoel alsof ze een bitch is  :-[ maar ik hoop dat de mol daar verandering in brengt :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2010, 05:20:04 »
Hmm, niet de meest mooie foto van haar... ::rofl:: Bij haar heb ik een soort Kim-gevoel... (is dat een woord?), maar ik denk niet dat zij de mol is in tegenstelling tot Kim vorig jaar op dezelfde tijd. Het zou mij echter verbazen als zij niet ver zou komen in het spel. Ik zie in haar een heel berekenende speelster! (positief bedoeld...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2010, 16:14:24 »
Zij lijkt mij echt een moltype. En als ze de mol niet is, dan gaat ze zeker heel ver komen in het spel.

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2010, 20:14:04 »
Ik denk dat zij ongeveer de 6e afvaller is. Ik zie in haar niet echt een mol, maar het kan altijd natuurlijk!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2010, 22:10:05 »
Ik heb bij haar altijd een klein beetje het gevoel alsof ze een bitch is 

Nee dat is ze niet.. Ze was afentoe te gast in Opium van Cornald Maas. En ze was te gast in de MaDiWoDoVrijdag show. En in beide shows was ze harstikke aardig..

Lijkt een beetje op Carice van Houten volgens mij.. Qua houding..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #6 Gepost op: 30-12-2010, 22:23:02 »
Ik heb haar pas in Loft! gezien en toen had ze al een mysterieuze rol. Dat kan ze heel goed spelen. Een film of Wie Is de Mol is natuurlijk heel anders, maar ik houd haar in de gaten. ::vergroot::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #7 Gepost op: 30-12-2010, 22:24:28 »
Ik heb haar pas in Loft! gezien en toen had ze al een mysterieuze rol. Dat kan ze heel goed spelen. Een film of Wie Is de Mol is natuurlijk heel anders, maar ik houd haar in de gaten. ::vergroot::
ik ben benieuwd, ik kan haar niet echt plaatsen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #8 Gepost op: 31-12-2010, 16:57:49 »
Ik denk dat Anna niet ver komt in dit spel weet niet waarom maar heb zon gevoel.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2011, 12:59:09 »
Hoi allemaal, en gelukkig nieuwjaar.

Ik begin alvast de spiegel-theorie: Het is 2011, en de 11e mol, dus 11 lijkt mij een leuk (maar misschien iets te voor de hand liggend) thema voor de hints. 11 Lijkt op het symbool voor tweelingen, en is te spiegelen.
De naam Anna is een palindroom (of, volgens Battus, een van de symmys) en is dus eveneens te spiegelen.
« Laatst bewerkt op: 1-01-2011, 13:01:16 door opaweethetbeter »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2011, 15:23:55 »
Hoi allemaal, en gelukkig nieuwjaar.

Ik begin alvast de spiegel-theorie: Het is 2011, en de 11e mol, dus 11 lijkt mij een leuk (maar misschien iets te voor de hand liggend) thema voor de hints. 11 Lijkt op het symbool voor tweelingen, en is te spiegelen.
De naam Anna is een palindroom (of, volgens Battus, een van de symmys) en is dus eveneens te spiegelen.

Ha ja, een echte theorie! De spiegeltheorie, dat is een klinkende naam voor een topic.
Misschien klopt het ook wel? Als dat zo zou zijn, dan heeft opa de mol ontmaskerd voor de start van het seizoen, a real first... ;)
Tell me what your telescope says

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2011, 15:30:04 »
Maar ja, ze kiezen de elfde mol natuurlijk niet op naam...
...óf niet!

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #12 Gepost op: 1-01-2011, 16:45:08 »
Op sterrenbeeld hebben ze in elk geval niet geselecteerd, want niemand is tweelingen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #13 Gepost op: 1-01-2011, 17:26:33 »
Hoi allemaal, en gelukkig nieuwjaar.

Ik begin alvast de spiegel-theorie: Het is 2011, en de 11e mol, dus 11 lijkt mij een leuk (maar misschien iets te voor de hand liggend) thema voor de hints. 11 Lijkt op het symbool voor tweelingen, en is te spiegelen.
De naam Anna is een palindroom (of, volgens Battus, een van de symmys) en is dus eveneens te spiegelen.

Ha opa, insgelijks he.

Al googelend op El Salvador kom ik op het "Pipil" volk, dat zou afstammen van de Tolteken, die (net als de Azteken) "Quetzalcoatl" als god vereerden. Trefwoorden : Gevederde slang (bij de Pelgrimscode kwam de WIDM tune toen een slang in beeld kwam), Tweelingen, Androgyn wezen.
In de legende komt ook een spiegel voor  ;D, nou ja lees maar zelf allemaal :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzalcoatl

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #14 Gepost op: 1-01-2011, 18:33:45 »
Voor die dubbele theorie is er overigens ook een aanwijzing naar (volgens mij) Pepijn. Hij heeft het immers op een gegeven moment over Tintin, oftewel, 2x tin...
Ich bin ein Bärliner!

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #15 Gepost op: 1-01-2011, 20:28:22 »
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzalcoatl
"Tezcatlipoca, de god van het bedrog en de duisternis, haalde de jonge Quetzalcoatl over om in de spiegel te kijken waarin hij zichzelf in de toekomst kon zien. Quetzalcoatl schrok toen hij zichzelf zag als een oude bleke man met een lange witte baard.[1]
[bewerk"

Leuke vondst! Maar die oude bleke man met die baard, das was ik natuurlijk  ::rofl::

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2011, 23:12:09 »
Ik zie ook wel overeenkomsten met Kim, de mol van vorig jaar; jonge actrice, die krullen, ik herken het Kim-gevoel (ik wil het wel accepteren als woord hoor) wel. Ik denk dat ze qua mol dit jaar een ander type kiezen, dus ik denk niet dat Anna de mol is.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2011, 16:41:44 »
Ha opa, insgelijks he.

Al googelend op El Salvador kom ik op het "Pipil" volk, dat zou afstammen van de Tolteken, die (net als de Azteken) "Quetzalcoatl" als god vereerden. Trefwoorden : Gevederde slang (bij de Pelgrimscode kwam de WIDM tune toen een slang in beeld kwam), Tweelingen, Androgyn wezen.
In de legende komt ook een spiegel voor  ;D, nou ja lees maar zelf allemaal :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzalcoatl
De tweelingbroer van Quetzalzoatl was Tezcatlipoca, o.a. de god van het bedrog. Typisch voor de Mol dus... Hij staat ook bekend om zijn spiegel, dus het lijkt me best mooi om een hint van te maken als programmamaker!
(maar ik denk niet per sé naar Anna)
« Laatst bewerkt op: 3-01-2011, 16:43:53 door polidoli »
...óf niet!

Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2011, 19:35:22 »
Hoi allemaal, en gelukkig nieuwjaar.

Ik begin alvast de spiegel-theorie: Het is 2011, en de 11e mol, dus 11 lijkt mij een leuk (maar misschien iets te voor de hand liggend) thema voor de hints. 11 Lijkt op het symbool voor tweelingen, en is te spiegelen.
De naam Anna is een palindroom (of, volgens Battus, een van de symmys) en is dus eveneens te spiegelen.
De twee spiegels van de bus komen in het filmpje wel heel nadrukkelijk in beeld.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2011, 19:42:30 »
De twee spiegels van de bus komen in het filmpje wel heel nadrukkelijk in beeld.

Met een gevederd wezen in het midden  ;)