Auteur Topic: [Kandidaat] ANNA is niet de Mol!  (gelezen 143198 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #260 Gepost op: 3-02-2011, 19:52:40 »
Ja de mol wordt geholpen. Dat betekent nog niet dat de mol zélf ook die opdracht fout doet.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #261 Gepost op: 3-02-2011, 20:07:30 »

Anna/Horace: Het kaspel enzo...



 ??? Zit 5 minuten in verwarring naar het scherm te kijken, wat wordt hier in vredesnaam gezegd/bedoeld?
O, het kapsel natuurlijk <geluid van vallende muntjes> ::rofl::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #262 Gepost op: 4-02-2011, 00:15:41 »
Nou, als Anna de Mol is, dan mag ze wel eens goed uitleggen waarom ze - totaal onnodig - 3x van haar paard stapte om een kokertje te pakken, midden tussen de koeien....

Maar ze is de Mol niet, denk ik. :P ;)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #263 Gepost op: 4-02-2011, 00:46:27 »
Anna praat bij de koeien/paarden opdracht over de koeien in een 'tunnel' laten stil staan...
Mollen > Tunnel

Daarnaast blijft die straattaal van Anna me opvallen...
Wat hebben we nu allemaal gehad:
- We hebben panne
- Komende aflevering: Manjana manjana
Er waren er nog wel een paar...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #264 Gepost op: 4-02-2011, 01:20:28 »
afl.5:
*Anna in achteruitkijkspiegel te zien, je hoort: "Blijf kijken" (38.06).

*Anna voelt zich "thuis" zo lijkt het, in het zwarte zand.

*29.44 Anna benoemt een foto als "bezeten", volgens mij niet in gedicht, maar moet ik nog even nakijken.

*De "Tunnel" inderdaad die door Anna 2 x benoemt wordt (09.42/11.12)
Omnia vincit amor

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #265 Gepost op: 4-02-2011, 01:56:29 »
Dat er een eenling moet worden aangewezen, en er wordt unaniem op Anna gestemd betekent dat de kandidaten haar niet als mol zien.
Het oprapen van de kokertjes vind ik geen hint: dat zou ze doen als ze geen mol was (ze had immers t kleinste paardje). Maar als mol kun je ze ook goed oprapen: je verlegd de verdenking, terwijl als je t niet doet een ander ze zeker op zou rapen. Dan maar beter jij.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #266 Gepost op: 4-02-2011, 02:31:41 »
Nou, als Anna de Mol is, dan mag ze wel eens goed uitleggen waarom ze - totaal onnodig - 3x van haar paard stapte om een kokertje te pakken, midden tussen de koeien....

Ja.. en niet alleen dit.  ;)
Ik denk dat als Anna daadwerkelijk de mol zou zijn ze dit tot een prima taak zou kunnen volbrengen.  :D
No half-assed jobs for Anna, either way.  ::ok::

Citaat
Maar ze is de Mol niet, denk ik. :P ;)

Agreed.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #267 Gepost op: 4-02-2011, 03:15:04 »
Nou, als Anna de Mol is, dan mag ze wel eens goed uitleggen waarom ze - totaal onnodig - 3x van haar paard stapte om een kokertje te pakken
Ach, als daar 2 of 3 kandidaten ook om een kokertje galopperen (of in stap of draf) en te beroerd zijn om af te stappen, (lees: of b.v. gaan zeuren om een stijgbeugel...grrr) is het een mooie kans om voor relatief weinig (750) de verdenkingen van je af te schuiven.
Voor mij geen definitieve vaarwel t.a.v. 1 van mijn Mollen:)
Wellicht een ietwat kostende poging om nog minder verdacht te geraken...?
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #268 Gepost op: 4-02-2011, 03:19:26 »
Wellicht een ietwat kostende poging om nog minder verdacht te geraken...?

Nog minder?  :o

Bij wie staat ze nog zo hoog op de verdachtenlijst dan om dit te 'rechtvaardigen' ?  ;)

Maar for the record, ik lees jullie speculaties met veel plezier.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #269 Gepost op: 4-02-2011, 07:06:14 »
Inderdaad, Anna is het nu (bijna) zeker niet. Na haar Beatrix-actie stond ze al laag op mijn lijstje, maar na de kokers helemaal.

(Neemt niet weg dat mijn Mol Pepijn ook dingen goed heeft gedaan. Zoals zijn duidelijke stukje in het theater en in aflevering 5 "vogels" goed uitbeelden wat 250 euro opleverde. Dat zet me overigens wel aan het twijfelen, maar dat hoort in Pepijns topic.)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #270 Gepost op: 4-02-2011, 08:51:22 »
Er heette ergens een aflevering 'Kleuren bekennen' toch?
Anna heeft al een keer de kleur groen uitgebreid verteld, en in deze aflevering het zwarte zand, en iets van een witte stroom koeien ofzo.
Het kan een hint zijn  ::vergroot::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #271 Gepost op: 4-02-2011, 09:21:54 »
Als Anna de mol is, haalt ze veel te veel geld op. Nee, wat mij betreft is ze het zeker niet.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #272 Gepost op: 4-02-2011, 10:04:25 »
Ben verbaasd over Anna. Ik denk nog steeds dat ze de mol is (gedrag, molpositie, etc.) maar ze haalt te veel geld op. Dat ze bij de foto-opdracht de enige binnenblijver was, op een regenachtige dag, is natuurlijk een typische molpositie.

Onnodig wellicht dat ze tussen die 6 onbegrijpelijke foto's er nog 2 goed deed, ze had die 2 ook makkelijk kunnen verkloten.

Wat de kokertjes betreft, ja, het klopt dat anders Pepijn de kokertjes wel had opgeraapt maar op een gegeven moment signaleert ze er ook zelf eentje! De derde "Hey daar ligt nog een kokertje". Wat ik trouwens niet begreep is dit: de opdracht was toch eigenlijk mislukt? Moesten de koeien niet van plaats wisselen? Zou Anna gedacht hebben dat de opdracht toch al mislukt was?

De laatste opdracht: geen peil op te trekken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #273 Gepost op: 4-02-2011, 20:36:10 »
De koeien zijn ook van plaats verwisseld!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #274 Gepost op: 4-02-2011, 20:40:50 »
Weer één molkandidaat minder. Om de redenen die Heinz al geeft en dat enorme enthousiasme wat zo kandidaterig overkomt. Het verbaast me niet als ze er voor de finale uitvliegt. Ze wordt amper verdacht door de andere kandidaten, bij de test wordt ze volgens mij helemaal niet genoemd. Als ze finalist is willen ze haar vast verdachter in beeld hebben.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #275 Gepost op: 4-02-2011, 22:20:15 »
Inderdaad, volgens mij mocht ze bij de foto-opdracht ook binnen blijven omdat zij het meest vertrouwd wordt door de kandidaten, zeker na die drie kokertjes die ze uit haar boezem (nou ja, uiteindelijk uit haar pet ofzo) toverde.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #276 Gepost op: 4-02-2011, 22:58:42 »
Anna is voor mij ook nagenoeg mol af. Wat ik wel vreemd vond was bij de executie. Omdat ze een vrijstelling had kon en wilde ze iedere kandidaat goed bekijken naar de reactie bij de kleur van het scherm. Dit zien we ook steeds in beeld behalve bij Pepijn, dan kijkt ze steeds naar PJ en het toetsenbord. Ik weet niet of dit iets te betekenen heeft.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #277 Gepost op: 4-02-2011, 23:02:43 »
Ik word wel een beetje Anna-moe. Wat is die veel in beeld en veel aan het woord. :-\\

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #278 Gepost op: 4-02-2011, 23:09:58 »
Ik word wel een beetje Anna-moe. Wat is die veel in beeld en veel aan het woord. :-\\
Dit is de eerste aflevering dat ze iets meer dan normaal in beeld komt. Zie het aflevering 5 topic waar ik een overzicht van de 'in de biechts' over 5 afleveringen heb gepost...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #279 Gepost op: 4-02-2011, 23:13:10 »
Ik word wel een beetje Anna-moe. Wat is die veel in beeld en veel aan het woord. :-\\

Ik werd moe van dat ze overal zo enthousiast van wordt, maar ze is het zo vaak dat het ondertussen erg grappig begint te worden  ;D .
Spelletje ?! - It's a way of life !