Poll

Waarom is Art niet de mol?

Art haalt te veel geld binnen.
1 (1%)
Art molt te duidelijk.
51 (48.6%)
Er zijn geen goede hints voor Art (gevonden).
5 (4.8%)
Mijn intuïtie zegt dat Art de mol niet kan zijn.
19 (18.1%)
Anders, (graag uitleg)
12 (11.4%)
Art is WEL de mol.
17 (16.2%)

Totaal aantal stemmen: 72

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:51

Auteur Topic: [Kandidaat] ART is niet de Mol!  (gelezen 212240 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #100 Gepost op: 15-01-2011, 18:46:34 »
mooie shirt had Art aan bij de levende fotolijst.
met de tekst:

Don't Believe Everythink u Think. hehehe

Don't Believe Everythink u Think -> Niets is wat het lijkt?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #101 Gepost op: 15-01-2011, 19:04:50 »
Ik zie in Art nog steeds de mol, en dan vooral voor het totaalplaatje. (al vind ik wel dat er veel aandacht op zijn actie's wordt gelegd) Hij zit overal goed op, zit goed in het spel en doet waar het kan fanatiek mee, zonder geld binnen te halen.

Overigens had ik het idee dat hij niet werd neergeschoten, maar op een bom trapte, want na hem zag je ineens heel veel rook...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #102 Gepost op: 15-01-2011, 19:16:20 »
Je moet bij Art eens op zijn gezichtsuitdrukkingen letten en dan met name als het fout gaat. Hij trekt soms echt hilarisch boze blikken, zoals wanneer Hanna een fout antwoord geeft bij het schilderij. Hij lijkt me echt oprecht gefrustreerd. ;D

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #103 Gepost op: 15-01-2011, 19:17:02 »
Ik vond het wel heel opvallend dat Pieter Jan in de eerste aflevering zei dat de mol contact met je zou zoeken. Dit heeft Art dus ook gedaan, hij heeft Patrick zover gekregen om samen te mollen. Daarom is Art tot nu toe mijn mol.
Dat contact zoeken kan op de contactadvertenties slaan. In de bus had Art het al over daten. Dan moet voor mijn gevoel de mol te ontmaskeren zijn via die contactadvertentie. Dan is topografie van Art heel erg opvallend en die van Anna > optimist tot in de kist. (onder de grond)

Offline Nessie79

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2011, 21:02:09 »
Ik vind die 'topografie' tot dusver de beste hint richting Art... Wie zet nu zoiets in een contactadvertentie? Of je moet bewust de verdenking op jou willen leggen natuurlijk.
Wie is de mol 2011?       1. Pepijn, 2. Karin, 3. Patrick

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2011, 21:06:58 »
Ik vind Art in gedrag en hints zó ontzettend de mol dat ik het eigenlijk niet meer geloof. Too obvious. Maar daar geloof ik eigenlijk niet meer in, dus misschien toch Art...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #106 Gepost op: 16-01-2011, 04:01:30 »
Ik begin me een beetje te ergeren aan Art ('s gedrag) en alle aanwijzingen richting hem.

Zowel aflevering 1 als 2, alswel op de .nl site (art/ja etc.) als de aardappels (Rooijakkers) de lijst is te lang voor slechts 2 afleveringen en staat in dit topic.

De manier waarop hij de anderen toesprak omdat ze voor zichzelf gekozen hadden (terwijl hij dat zelf ook deed) en hoe hij Horace pareerde door te zeggen dat dat niet ook betekende dat hij zou zeggen etc, bah, maar dat is mijn mening, de man is gewoon teveel in beeld en aan het woord.

Z'n T-shirt irriteren me ook.




Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #107 Gepost op: 16-01-2011, 13:01:00 »
Ik ben het eerlijk gezegd eens met Cosma..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #108 Gepost op: 16-01-2011, 14:57:53 »
Gelukkig ergert niet iedereen zich aan hem... (er is iemand anders waar ik me van mijn kant dan weer aan irriteer, maar dat terzijde) Dat hij veel in beeld komt ligt natuurlijk alleen maar aan de Avro...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #109 Gepost op: 16-01-2011, 15:05:00 »
Gelukkig ergert niet iedereen zich aan hem... (er is iemand anders waar ik me van mijn kant dan weer aan irriteer, maar dat terzijde) Dat hij veel in beeld komt ligt natuurlijk alleen maar aan de Avro...

Avro's grote kijk-nou-eens-wie-wij-hebben-binnengehaald! showcase. Misschien een idee voor een ander programma, Wie is onze nieuwe ster?  ;)
No Milk today???

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #110 Gepost op: 17-01-2011, 17:29:58 »
Is het iemand al opgevallen dat Art de enige is zonder slippers, op de groepsfoto bij het verdwijnen van een kandidaat na eliminatie? Terwijl zijn groene slippers juist bij de eerste kennismaking nadrukkelijk in beeld werden gebracht!
::vergroot::
🜃

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #111 Gepost op: 17-01-2011, 17:37:37 »
Is het iemand al opgevallen dat Art de enige is zonder slippers, op de groepsfoto bij het verdwijnen van een kandidaat na eliminatie? Terwijl zijn groene slippers juist bij de eerste kennismaking nadrukkelijk in beeld werden gebracht!
::vergroot::
Helaas voor jouw heeft Jan ook schoenen aan... ::vergroot::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #112 Gepost op: 17-01-2011, 18:12:03 »
Helaas voor jouw heeft Jan ook schoenen aan... ::vergroot::
Neehoor, kijk maar goed, zijn groene slippers, je ziet het bandje. ;D
🜃

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2011, 20:53:35 »
Is het iemand al opgevallen dat Art de enige is zonder slippers, op de groepsfoto bij het verdwijnen van een kandidaat na eliminatie? Terwijl zijn groene slippers juist bij de eerste kennismaking nadrukkelijk in beeld werden gebracht!
::vergroot::
Staat pepijn daar niet zelfs helemaal op blote voeten? = geen slippers aan

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #114 Gepost op: 17-01-2011, 21:11:11 »
Neehoor, kijk maar goed, zijn groene slippers, je ziet het bandje. ;D

Volgens mij is het wel gewoon een schoen maar heeft hij gewoon iets bruinkleurigs op zijn schoen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #115 Gepost op: 17-01-2011, 21:58:30 »
Volgens mij is het wel gewoon een schoen maar heeft hij gewoon iets bruinkleurigs op zijn schoen.

Het lijkt erop dat Jan rechts een schoen draagt en links een slipper :-X

Sorry, even weer   ::ontopic::

Ik vind Art ook te opvallend, zowel z'n eigen handelen als ook het aantal keren dat hij ten op zichte van anderen in beeld gebracht wordt.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #116 Gepost op: 17-01-2011, 23:11:09 »
Don't Believe Everythink u Think -> Niets is wat het lijkt?

nee er staat:
geloof niet alles wat je denkt

volgens mij moeten we die t-shirts gewoon uit ons hoofd zetten....dat kan ik ook echt alleen nog door als 'ie er trouwens uit vliegt xD

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #117 Gepost op: 17-01-2011, 23:53:28 »
Neehoor, kijk maar goed, zijn groene slippers, je ziet het bandje. ;D
Je hebt in de aflevering 2 gezien dat Jan van die schoenen met van die felkleurige veters heeft en van die kleuren schoenen. Wat echt vet lelijk is na mijn mening. Maar dat draagt die op die foto ook...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline TyTi

  • Forumlid
  • Onder de grond heeft de mol geen vijanden
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #118 Gepost op: 18-01-2011, 13:21:41 »
Hey Mensen!!
Vinden jullie het niet opvallend dat Art twittert over z'n nieuwe programma, en of wij dat gaan kijken terwijl het tegelijk uitgezonden wordt met widm?!! Plus de advertentie voor dat programma op de .nl site?!! Komt bij dat dit het twitter bericht is: 'Jij ziet jij ziet wat ik niet zie' :-\\ Ik denk dat ik zooo moslim maar ffies ga opnemen en terug ga kijken;)

ps. de advertentie van zooo moslim is in het groen;)
« Laatst bewerkt op: 18-01-2011, 13:27:02 door TyTi »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #119 Gepost op: 18-01-2011, 13:35:08 »
Vinden jullie het niet opvallend dat Art twittert over z'n nieuwe programma, en of wij dat gaan kijken terwijl het tegelijk uitgezonden wordt met widm?!! Plus de advertentie voor dat programma op de .nl site?!! Komt bij dat dit het twitter bericht is: 'Jij ziet jij ziet wat ik niet zie' :-\\ Ik denk dat ik zooo moslim maar ffies ga opnemen en terug ga kijken;)

Niet nodig. "Zóóó Moslim" is een anagram van "M is Zóóó mol". Een tip van Art (winnaar) dat Miryanna de Mol is. ::)