Auteur Topic: [Kandidaat] HORACE is niet de Mol!  (gelezen 80715 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2011, 13:17:32 »
Er lijkt me een vrij duidelijke hint dat hij niet de mol is.

Aan het eind van de eerste opdracht werd gesteld dat de mol in de bus zat. Dit was natuurlijk achterin zodat de kandidaten er niet meteen bij konden en -als je terug gaat naar eerder in de aflevering- er valt 1 persoon vrij duidelijk op tussen alle El Salvadorianen. Deze wordt, bij de shots vanuit de achterkant van de bus, van achteren gefilmd en heeft donkerblond wat korte-middelmatige haarlengte [eventueel pruik] met een lichte pet op.
Nu kan je je doodstaren op wie dat zou kunnen zijn - maar in dit geval is er vrij snel een conclusie te trekken over wie het niet is. Horace is namelijk aanwezig in de bus [de 5 vragen aan het oplossen] terwijl deze persoon er ook in zit. Horace kan niet op twee plekken tegelijk zijn en dus valt hij af als mol-mogelijkheid.

Dus, in het kort:
*Mol in de bus; dit komt ook voor kijkers in beeld, voor laatste aflevering
*Persoon-met-pet voor in beeld + duidelijk afwijkend. Aanname: Mol
*Mol + Horace samen in beeld -> Horace is niet mol.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2011, 13:22:35 »
Hmm opzich is dat heel slim bedacht (zelf nog helemaal niet bedacht ;D) maar dat kan ook een productielid zijn of een cameraman die daar even is omgewisseld met Horace (als hij het wel is natuurlijk) voor de opname dat hij in de bus de vragen beantwoordt.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2011, 13:35:29 »
Je moet op enig moment aannames gaan doen. Zodra je gaat veronderstellen dat ze overal doubles in kunnen gaan zetten is elke hint ambigue en elke ambigue actie een potentieele hint waar op kan worden doodgestaard. Er moeten wel duidelijke punten kunnen zijn waar kan worden gezegd dat een theorie ontkracht is -- immers, anders wordt het slechts een geloof dat iemand het is - de ogen sluitende voor wat er dan ook in beeld kan komen. Je moet de beelden gebruiken om de mol te identificeren -- niet jouw beeld van de mol gebruiken om de beelden te bevestigen.

We moeten daarom -zolang het niet tot bijna onmogelijke conclusies zou leiden- aannemen dat meneer de camera-man een redelijk objectief beeld geeft.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2011, 13:41:43 »
Inhakend op jouw bericht hulpdakdekker..

In seizoen 6, met de ontmoet de mol opdracht in het kapelletje zorgden ze er wel voor dat Milouska voor het scherm bij het kapelletje stond. Hoe dit dan werd opgelost door achter het scherm iemand anders te tonen, dat weet ik niet meer precies. Maar in seizoen 8 bijv. kon Dennis als mol ook gewoon de mol ontmoeten. Er zat zelfs een hint in verborgen in zijn vraag die ie stelde.

Dat gezegd te hebben denk ik mocht Horace de mol zijn dat net zoiets uithalen. Gewoon iemand van de crew die met pruik en pet op in de bus plaats neemt. Verder hebben we niet iedereen in die bus gezien, althans ze toonden niet van alle kandidaten fragmenten uit diezelfde bus. Bij de terugblikaflevering zullen we ongetwijfeld behind the scenes te zien krijgen m.b.t. de busopdracht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2011, 13:48:36 »
Je moet op enig moment aannames gaan doen. Zodra je gaat veronderstellen dat ze overal doubles in kunnen gaan zetten is elke hint ambigue en elke ambigue actie een potentieele hint waar op kan worden doodgestaard. Er moeten wel duidelijke punten kunnen zijn waar kan worden gezegd dat een theorie ontkracht is -- immers, anders wordt het slechts een geloof dat iemand het is - de ogen sluitende voor wat er dan ook in beeld kan komen. Je moet de beelden gebruiken om de mol te identificeren -- niet jouw beeld van de mol gebruiken om de beelden te bevestigen.

We moeten daarom -zolang het niet tot bijna onmogelijke conclusies zou leiden- aannemen dat meneer de camera-man een redelijk objectief beeld geeft.
Sorry maar ik ben een beetje ziek en ik krijg niet zoveel mee en ik snap je post dus niet helemaal. Zou je hem een beetje eenvoudig uit kunnen leggen? ::schaam::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 7-01-2011, 14:06:31 »
Natuurlijk. Ik zou het natuurlijk, kijkende naar vorige series, mis kunnen hebben, maar mijn standpunt is als volgt:

Ik zou al voor de eerste aflevering kunnen beslissen dat Horace de mol is. Dan is het vast niet moeilijk om allemaal vreemde aanwijzingen te vinden in zijn vele stukjes voor de camera, aannemen dat ze doubles voor in de bus gebruiken en andere rechtvaardigingen - desnoods dat hij terug komt als hij eruit zou vliegen. Het enige wat ik dan zou doen is het geloof hebben dat Horace de mol is, en vervolgens dit geloof recht proberen te praten door allemaal situaties te verzinnen hoe hij toch de mol kan zijn, ondanks dat alles wat ik zie anders zou kunnen zijn.

Nu zit hier een groot probleem aan, namelijk we moeten de mol ontmaskeren. Dus we moeten kijken naar wat we zien, wikken en wegen en dan zo goed mogelijk proberen te ontrafelen wie het is. Hier is dus slechts zeer weinig plek voor geloof en recht-praten.

In plaats daarvan moeten we de informatie gebruiken die we hebben. Nu is werkelijk alle informatie die we mogelijk krijgen verdraaibaar tijdens het monteren en eventuele her-opnames. In praktijk zullen ze echter grotendeels origineel materiaal gebruiken opdat wij als kijker tenminste grond hebben om een theorie op te bouwen. Daarom moeten we aannemen dat praktisch alles wat we zien origineel is - en dus niet achteraf nagemaakt, al dan niet via doubles.

Ik snap dat ik misschien nog wat warrig overkom, dus laat ik een voorbeeld proberen.

Stel ik krijg een appel en een weegschaal en de vraag, is deze appel a) 50 gram b) 150 gram of c) 250 gram. Nu kan ik denken 'appels van deze grootte zijn meestal 150 gram, ik ga voor b' - zonder te wegen. Of misschien weeg ik wel maar zie ik dat de weegschaal het niet met me eens is en verwerp ik het resultaat van de weegschaal. Dit is puur geloof. Wat we hier behoren te doen is aannemen dat er [bijna] niet met de weegschaal is geknoeid en die grotendeels kunnen vertrouwen. Als deze 670 kilogram aangeeft voor de appel, kunnen we de weegschaal negeren. Daarentegen als deze iets aangeeft wat best mogelijk is behoren we hem te vertrouwen.

Evenzogoed moeten we in deze serie ons niet slechts laten leiden door wie we geloven dat de mol is. Zo-ver mogelijk moeten we aannemen dat alles wat we zien waar is - en daaruit onze conclusies maken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 7-01-2011, 14:12:03 »
Ik snap je, en Horace is niet mijn mol, maar om puur door dit beeld aan te nemen dat Horace een kandidaat MOET zijn omdat hij samen in beeld is met de mol slaat nergens op. Wie zegt dat dat de mol is? Zoals Joosie al zei, Dennis kon zichzelf ook ontmoeten als mol dus daar zat gewoon even iemand anders. Dit kon hier dus ook het geval zijn.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 7-01-2011, 14:33:38 »
Nu zit hier een groot probleem aan, namelijk we moeten de mol ontmaskeren. Dus we moeten kijken naar wat we zien, wikken en wegen en dan zo goed mogelijk proberen te ontrafelen wie het is. Hier is dus slechts zeer weinig plek voor geloof en recht-praten.
je vergeet één ding: Niets is wat het lijkt!

Het kan natuurlijk dat je gelijk hebt, maar dit kan je ook zien als een grote mindfuck van de productie

zoals al eerder gezegd, het kan ook zo iemand van de productie zijn
je moet iemand niet uitsluiten om zoiets ;)

bovendien ben ik juist blij om dit soort dingen te horen, want de productie wilt de mol zo onverdacht mogelijk maken (of het is een to obvious mol a la Kim)

Het kan natuurlijk dat je gelijk hebt, maar puur naar acties kijkend is en blijft horace mijn mol
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 7-01-2011, 14:42:50 »
Inhakend op jouw bericht hulpdakdekker..

In seizoen 6, met de ontmoet de mol opdracht in het kapelletje zorgden ze er wel voor dat Milouska voor het scherm bij het kapelletje stond. Hoe dit dan werd opgelost door achter het scherm iemand anders te tonen, dat weet ik niet meer precies. Maar in seizoen 8 bijv. kon Dennis als mol ook gewoon de mol ontmoeten. Er zat zelfs een hint in verborgen in zijn vraag die ie stelde.

Dat gezegd te hebben denk ik mocht Horace de mol zijn dat net zoiets uithalen. Gewoon iemand van de crew die met pruik en pet op in de bus plaats neemt. Verder hebben we niet iedereen in die bus gezien, althans ze toonden niet van alle kandidaten fragmenten uit diezelfde bus. Bij de terugblikaflevering zullen we ongetwijfeld behind the scenes te zien krijgen m.b.t. de busopdracht.

Inderdaad. Geloofwaardigheid speelde in dit soort 'meet the mole' opdrachten (serie 6 kerkje, serie 7 de lift, serie 8 in de kerk met kaarsen die uitgemaakt werden, serie 9 tegenover de spiegel etc) ook nooit eerder een rol. De mol was gewoon aanwezig en stelde een vraag. Je had dan in serie 8 net zo goed kunnen zeggen: ja maar je moet de handen van de mol zien - of in serie 7, ja maar de mol kan zichzelf niet zien in de lift.

Dat is dus ook zo maar omwille van het spanningselement is het geloofwaardigheidselement opgeofferd (al sinds de message from the mole aan Yvon Jaspers). Dus @dak als jij op die manier mensen af wilt schrijven vind ik het prima maar zinnig lijkt het me niet echt.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline ACEofSPADES

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 7-01-2011, 14:48:15 »
Voor mij is Horace Cohen de mol
zeker door de dingen die ik allemaal hier lees maar ook door een andere duidelijke hint.
afl 1 heet dan ook kleur bekennen
na de bus reis komen de 5 vragen en als bonus vraag welke kandidaat er nog meer bij iedereen in de bus zat dan zie je jan pepijn en horace reageren en dan zie je een kort fragment voorbij komen in de bus waar alles zwart wit is behalve Horace die gewoon in kleur is !!! kijk maar terug op uitzending gemist bij 14.20 beginnen te kijken!!

Offline Zusje80

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 7-01-2011, 14:54:38 »
Mijn eerste post hier en gelijk al met een wild idee. Maar vond het opvallend en wilde het toch delen hier om jullie reacties te horen.

Horace is na de eerste aflevering absoluut mijn mol. Waarom?
Mijn lijstje...

- Het t-shirt van Horace. Hierop staat, zoals al eerder hier genoemd, een afbeelding van Jezus. Boven de deur van de bus en vlak daar naast hangen 2 bordjes met daarop de tekst 'jesucristo'. Het shirt van Horace en de bordjes kun je dus linken aan elkaar. Dit zou een verklaring kunnen zijn voor de mededeling dat de mol steeds in de bus was.

- Je ziet op een bepaald moment een soort terugblik. Horance praat dan over hoe stom het was om in de bus niet beter op te letten op mensen met een pruik enzo. Op dat moment zie je Horace weer in de bus staan. Alles is zwart/wit, behalve Horance. Alhoewel, zijn kleding is ook zwart/wit maar de envelop in zijn hand is zo ineens wel heel heel heel erg groen.

- Als de groep moet kiezen of ze wel of niet antwoord willen geven op de bonusvraag voor € 5000 zegt Horace: Ik zou zelf nu kiezen om geen antwoord te geven... Met andere woorden: mij maakt het verder niet uit of jullie geld verdienen of niet. Maar als ik niet de mol zou zijn en ik moest kiezen, dan zou ik het niet doen.

- Pieter Jan zegt: Jammer dat jullie het niet gezien hebben. Jullie zaten namelijk in de bus met De Mol... Op dat moment zie je Horace heel voorzichtig met zijn hoofd knikken.

Zo, dat was een opsomming van mijn opvallende zaken rondom Horace. Benieuwd wat jullie er van vinden!  ::tandpastasmiley::

En nee, ik heb (nog) geen last van tunnelvisie. Heb ook wel wat andere vreemde zaken gezien bij andere kandidaten. Maar Horace staat voor mij momenteel wel op de eerste plaats  ::jaja::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 7-01-2011, 15:02:15 »
Natuurlijk hebben jullie tot op zekere hoogte gelijk. Immers, het is niet alleen kortzichtig om je helemaal op 1 iemand te focussen door een enkele actie of gevoel - maar ook om iemand af te schrijven door soortgelijke redenen. 'Mindfucks' zijn zeker mogelijk, maar zullen zonder meer erg worden beperkt per serie [als er bv meer dan 2 per serie voorkomen verliezen kijkers interesse] dus, alhoewel ze voor kunnen komen, zie ik ze meer als laatste red-middel.
Vandaar dat ik het met jullie eens ben dat we niet kunnen zeggen dat hij ZEKER een kandidaat is, hoogstens dat het daar sterk op lijkt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 7-01-2011, 15:14:38 »
Ik kan me op veel van de punten van zusje wel vinden, maar jou derde punt is juist minder des mols lijkt mij! Een mol zou toch juist eerst afwachten en dan proberen om juist te zorgen dat er een gok gaat worden gemaakt, waardoor er 5000 uit de pot zou gaan... Mocht dat niet lukke is het natuurlijk perfect dat er niet geantwoord wordt, maar hij zou toch zeker niet de voortrekkersrol gaan nemen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Zusje80

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 7-01-2011, 15:19:56 »
Ik kan me op veel van de punten van zusje wel vinden, maar jou derde punt is juist minder des mols lijkt mij! Een mol zou toch juist eerst afwachten en dan proberen om juist te zorgen dat er een gok gaat worden gemaakt, waardoor er 5000 uit de pot zou gaan... Mocht dat niet lukke is het natuurlijk perfect dat er niet geantwoord wordt, maar hij zou toch zeker niet de voortrekkersrol gaan nemen...

Klopt... Gaat me ook meer om de manier waarop hij het zegt. Alsof hij zelf de keuze niet hoeft te maken zeg maar. Bovendien was al vrij snel duidelijk dat niemand een idee had. Dus om dan als enige te gaan roepen: Ik vind dat we moeten gokken zou ook erg verdacht zijn en dan zou hij zichzelf wel erg verdacht maken! Maar zoals ik al zei, ik doe ook maar gewoon een wilde gok en puzzel een beetje met iedereen mee  ::tandpastasmiley:: 

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 7-01-2011, 15:21:57 »
'Mindfucks' zijn zeker mogelijk, maar zullen zonder meer erg worden beperkt per serie [als er bv meer dan 2 per serie voorkomen verliezen kijkers interesse] dus, alhoewel ze voor kunnen komen, zie ik ze meer als laatste red-middel.

Die hele busopdracht was een mindfuck. Ook de vrijstellingsroute. Vorige serie zat ook vol 'mindfucks' zoals bijv het geld dat pontificaal op de trap naast het huis lag in Holland Village en noem zo maar op..
Hangt er maar net van af wat je definitie ervan is. Serie 11 belooft er eentje vol psychologische spelletjes te worden.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 7-01-2011, 15:24:03 »
bovendien heb ik niet zo veel mol acties hier gelezen, wat ik jammer vind, want die zijn er wel

opdracht1: valt volgens mij niets te mollen, bij die vragen gaat er zo weinig geld de pot in dat je niet hoeft te mollen
bovendien is die 5000 vraag wie er nog meer in de bus zat een vraag waarbij je niet hoeft te mollen, want niemand wilt na de eerste opdracht al in de min staan en niemand wist het, dus je kon al raden dat die gok niet werd gewaagd

Opdracht2: Hij bedacht een geniaal sms systeem, waardoor anderen hem al gelijk super vinden en onmols, alleen naar mijn mening was dat plan gedoemd te mislukken door de hectiek die dat systeem met vuurwerk teweeg brengt
bovendien zat hij in de afzender groep, daar ben je slechts met 1 iemand die je kan controleren en kan je sneller een fout maken of snel als je ergens anders een vuurwerkpijl de lucht in zag gaan er zelf ook eentje afvuren
je kon opzich makkelijker mollen in de groep van ontvangers, maar dan heb je 3 kandidaten die je controleren en je weet niet wat voor hectiek de afzenders dan teweeg zouden brengen

Opdracht3: Ik moet de opdracht nog wel terugzien, maar volgens mij was hij diegene die de afwachtende groep vertelde over al die jokers die er nog waren, maak de groep maar lekker door dat te vertellen, dan gaat bijna niemand voor het geld, tenzij er niets anders meer over was (dus slechts de laatste 3)
bovendien krijg je door deze eerlijkheid alleen maar het vertrouwen van je medekandidaten, want je hebt niks verzwegen

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 7-01-2011, 15:26:04 »
in opdracht 3 wordt hij aangevallen door Hanna en Anna. Doordat hij over de jokers ging vertellen ging niemand meer voor het geld..... en dat is weer wel des mols
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 7-01-2011, 16:06:46 »
Het is een mooie link met het shirt van Horace. Maar zoals ergens anders, of in dit topic al gezegd werd. El Salvador is zogenoemd omdat de Spanjaarden natuurlijk helemaal into hun katholieke geloof waren toen zij in El Salvador aankwamen. Dus het land is behoorlijk Katholiek schat ik zo in. Dus dan is het niet vreemd als je her en der dergelijke dingen tegen komt in zo'n land.

De link met het shirt is dan ook niet dat het land zou zijn aangepast aan het shirt, maar omgekeerd. :P Dat El Salvador 'El Salvador' heet, is een gegeven. Net als het feit dat de inwoners behoorlijk katholiek zijn en dat je overal katholieke symbolen tegenkomt. Maar dat Horace nu net een shirt aantrekt met Jezus erop zou dan wel een goede verwijzing kunnen zijn naar de naam van het land.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 7-01-2011, 17:15:17 »
Ook logistiek is het meest voor de hand liggend dat horace de mol is (aan de hand van de bus opdracht).
Omdat de mol met elke busrit mee heeft gereden.

Wanneer hij als 3e (bijvoorbeeld) aankwam op de verzamel plek en dan weer weg moest om met de volgende rit mee te gaan, was dat niet handig. Daarom zet je hem als laatste, de eerste ritten laat je hem mooi verkleed achterin zitten en tijdens de laatste rit maak je een paar shots om de lijst compleet te hebben.

tunnelvisie? wa's da :D
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] HORACE is (niet) de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 7-01-2011, 17:23:40 »
Opdracht2: Hij bedacht een geniaal sms systeem, waardoor anderen hem al gelijk super vinden en onmols, alleen naar mijn mening was dat plan gedoemd te mislukken door de hectiek die dat systeem met vuurwerk teweeg brengt
bovendien zat hij in de afzender groep, daar ben je slechts met 1 iemand die je kan controleren en kan je sneller een fout maken of snel als je ergens anders een vuurwerkpijl de lucht in zag gaan er zelf ook eentje afvuren
je kon opzich makkelijker mollen in de groep van ontvangers, maar dan heb je 3 kandidaten die je controleren en je weet niet wat voor hectiek de afzenders dan teweeg zouden brengen
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. Het klopt dat dat systeem gedoemd was te mislukken, of nouja, dat risico kon die makkelijk zat nemen. Maar hij was toch duidelijk goed te controleren als je met z'n tweëen bent. Die andere persoon zit namelijk de hele tijd op jou te letten. Je kan vrijwel weinig doen, aangezien hij de hele tijd op je lippen zit. Juist bij de ontvangers was de chaos zo groot dat de mol daar makkelijk van alles kon doen. Het maakt in principe niet uit waar die zat, als het systeem wat ze bedacht hadden, toch al zou mislukken.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~