Poll

Waarom is Patrick niet de mol?

Patrick haalt te veel geld binnen.
Patrick molt te duidelijk.
Er zijn geen goede hints naar Patrick (gevonden).
Mijn intuïtie zegt dat Patrick de mol niet kan zijn.
Anders, (graag uitleg)
Patrick is WEL de mol.

Auteur Topic: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!  (gelezen 301421 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2011, 18:42:00 »
Ik denk juist dat de meest bekende mensen een kleinere kans maken om mol te zijn. Ik denk bijvoorbeeld dat jan ook dit jaar niet de mol is, simpelweg omdat hij te bekend is, hij heeft teveel de focus op zich liggen.
dat denk ik dus ook, daarom heb ik ook zoveel moeite om mannen dit jaar te verdenken, ik ken ze namelijk allemaal en door de populariteit van de mannen hier krijg ik dat idee alleen nog maar erger
Patrick kende ik dus niet, maar door die populariteit hier begin ik echt het idee te krijgen dat hij de mol niet kan zijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2011, 20:41:37 »
En ik denk juist dat hij er behoorlijk snel uit zal liggen... ::rofl::

Wij denken hetzelfde, LdHmolletje :P Heb hem zelfs in m'n pool als eerste afvaller ingevuld...

Citaat
Ik denk juist dat de meest bekende mensen een kleinere kans maken om mol te zijn. Ik denk bijvoorbeeld dat jan ook dit jaar niet de mol is, simpelweg omdat hij te bekend is, hij heeft teveel de focus op zich liggen.

Momenteel denk ik ook totaal niet dat Jan de mol is! Heel veel mensen denken nu al dat hij de mol is, en volgens mij als ze hem dan nemen, wordt het net iets te makkelijk... ;)
Maar die mening dat hij het niet is kan natuurlijk snel veranderen na een aflevering te hebben gezien...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2011, 21:08:07 »
Oke... Maar Yvon Jaspers en Inge Ipenburg waren toch ook gewoon de mol...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2011, 21:11:36 »
het ligt er ook aan wie je goed kent.
Ik ken van de mannen alleen jan :o.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2011, 21:44:05 »
het ligt er ook aan wie je goed kent.
Ik ken van de mannen alleen jan :o.

Heb je nooit Peking Express of de BZT Show gezien?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2011, 22:28:06 »
Heb je nooit Peking Express of de BZT Show gezien?
Precies dit.. het gaat er niet om wat nou D**n precies kijkt.. het gaat erom wat heel Nederland, of eigenlijk, de 1,7 miljoen kijkers kijken.. En ik denk dat daar maar relatief weinig BZT kijkers tussen zitten..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2011, 22:40:06 »
Precies dit.. het gaat er niet om wat nou D**n precies kijkt.. het gaat erom wat heel Nederland, of eigenlijk, de 1,7 miljoen kijkers kijken.. En ik denk dat daar maar relatief weinig BZT kijkers tussen zitten..
Oke, maar ik kijk toch ook niet naar de BZT Show, en toch kende ik hem...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2011, 23:03:34 »
Oke, maar ik kijk toch ook niet naar de BZT Show, en toch kende ik hem...
Klopt, en misschien is Patrick een beter voorbeeld.. Het S!ngle publiek kent hem wel.. de rest niet..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2011, 00:16:04 »
Ik ken Pepijn alleen van zijn tijd bij de Ashton Brothers.

Maar terug on topic..

Patrick ken ik helemaal niet. Heb nog nooit naar S!ngels gekeken, ken wel de dagelijkse cartoon in de krant. Van wat ik ondertussen van Patrick gezien heb, lijkt hij mij een typische BB-Ruud-Effe-Knuffelen-figuur. En hebben we ooit al eens zo'n mol gehad? Een mol die je na een zware dag even knuffelt maar ondertussen met een figuurlijke dolk in je rug steekt zodra hij de kans krijgt.
Ik ben er nog niet uit, maar heb bij Patrick wel een molgevoel.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2011, 11:50:38 »
Klopt, en misschien is Patrick een beter voorbeeld.. Het S!ngle publiek kent hem wel.. de rest niet..

Hij schijnt ook een boek te hebben geschreven. ;)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2011, 12:13:44 »
Hij schijnt ook een boek te hebben geschreven. ;)
Het woord 'schijnt' zegt het hem al!  :P
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2011, 15:34:06 »
Heb je nooit Peking Express of de BZT Show gezien?
ojah pepijn was ik vergeten ::schaam::.
mn zusje kijkt wel eens naar de bzt show
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #32 Gepost op: 5-01-2011, 10:42:37 »
Hebben jullie ook gehoord hoe hij zich versprak in de molmail? Ik leid eruit af dat hij ver gaat komen in deze serie, niet zozeer dat hij de mol moet zijn hoor. Maar hij had het over 'de eerste opdracht' terwijl Myrianna daarvoor net had gezegd dat die met kamers waren. Blijkbaar een weinig indrukwekkende opdracht en Patrick heeft er blijkbaar zoveel opdrachten opzitten dat hij dat alweer was vergeten want hij herinnerde zich de spectaculaire bus-opdracht als eerste. Myrianna vliegt er dus uit de eerste executie, zeker ook omdat ze extreem veel aan het woord kwam in de molmail dus de makers hebben gedacht, nu kan het nog.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2011, 10:58:26 »
De opdracht met de kamers, waarover Miryanna het heeft, en de bus-opdracht die Patrick bespreekt is toch dezelfde?
Eerst worden ze elk in een aparte kamer geplaats en vervolgens een voor een gehaald om de bus op te stappen.

Of bedoel je iets anders? 

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2011, 11:00:39 »
Ik denk inderdaad dat de eerste opdracht een voor een werd gedaan (dus tien busritten), en dat alle kandidaten in aparte kamers waren omdat ze niet met elkaar over de antwoorden mochten praten.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2011, 15:40:38 »
Ik ken Pepijn alleen van zijn tijd bij de Ashton Brothers.

Maar terug on topic..

Patrick ken ik helemaal niet. Heb nog nooit naar S!ngels gekeken, ken wel de dagelijkse cartoon in de krant. Van wat ik ondertussen van Patrick gezien heb, lijkt hij mij een typische BB-Ruud-Effe-Knuffelen-figuur.
::rofl::
Citaat
En hebben we ooit al eens zo'n mol gehad? Een mol die je na een zware dag even knuffelt maar ondertussen met een figuurlijke dolk in je rug steekt zodra hij de kans krijgt.
Ik ben er nog niet uit, maar heb bij Patrick wel een molgevoel.


Wij niet.. De VS wel. De laatste en die was behoorlijk irritant / doorzichtig imho.
Dus ik hoop eerlijk gezegd dat wij er niet ook een krijgen.  :-\\

Die mol was trouwens nog een stukkie zwaarlijviger dan Patrick en ging er fysiek bijna aan onderdoor. Vandaar dat het licht suspicious is dat P. het over een fysieke test door de dokter heeft. Ik heb daar nog nooit eerder iemand over gehoord in widm (wel in de Belgische maar daar werd getest op fysiek en op iq..). Misschien dat het een standaard proef is maar dan zou het me verwonderen dat iemand als Edo daar doorkwam eerlijkheidshalve.  :-[

Ik ken P. ook helemaal niet maar ben nog niet erg onder de indruk eerlijk gezegd, van wat ik tot nu toe van hem gezien heb.  ::)

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2011, 17:32:37 »
Hebben jullie ook gehoord hoe hij zich versprak in de molmail? Ik leid eruit af dat hij ver gaat komen in deze serie, niet zozeer dat hij de mol moet zijn hoor. Maar hij had het over 'de eerste opdracht' terwijl Myrianna daarvoor net had gezegd dat die met kamers waren. Blijkbaar een weinig indrukwekkende opdracht en Patrick heeft er blijkbaar zoveel opdrachten opzitten dat hij dat alweer was vergeten want hij herinnerde zich de spectaculaire bus-opdracht als eerste. Myrianna vliegt er dus uit de eerste executie, zeker ook omdat ze extreem veel aan het woord kwam in de molmail dus de makers hebben gedacht, nu kan het nog.

Niets is wat het lijkt. Ook in interviews wordt naar hartelust geknipt om het voor de molmailontvangers een beetje interessant te houden.

Maar het zou kunnen dat je gelijk hebt. Alleen bij Myrianna vloog een vogel door het beeld en dat móet wel iets te betekenen hebben....toch?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2011, 22:25:04 »
Ik lees net dat hij geboren is in Tiel: topkandidaat!  ::bravo:: (mijn woonplaats ;))


Ik vond dat hij wel verdacht bezig was bij de vuurwerkproef. Het is volkomen logisch dat je verward reageert op de eerste vuurpijl, vooruit de eerste paar vuurpijlen. Maar het leek er nu op dat hij de rest van de opdracht in een totale staat van verwarring verkeerde.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2011, 22:44:42 »
Ik lees net dat hij geboren is in Tiel: topkandidaat!  ::bravo:: (mijn woonplaats ;))


Ik vond dat hij wel verdacht bezig was bij de vuurwerkproef. Het is volkomen logisch dat je verward reageert op de eerste vuurpijl, vooruit de eerste paar vuurpijlen. Maar het leek er nu op dat hij de rest van de opdracht in een totale staat van verwarring verkeerde.
;D Dat idee had ik sws al van Patrick in de hele aflevering.
Na de busrit dacht ie dat het klaar was met de opdracht (terwijl hij als fervent molkijker toch wat anders zou moeten denken zou je zeggen, op zijn minst ergens op bedacht had moeten zijn).

In de bus zelf werd ie overspoeld door allerlei indrukken.
En met het vuurwerk was het ook weer 'zone out'.

Kan een cover zijn sws maar dan gebruikt ie het al wel veelvuldig, gaat wel opvallen.
Kan ook gewoon een combinatie zijn van hitte (hij zag er bepaald rood en bezweet uit) jetlag en teveel aan indrukken waarvoor iemand gevoelig kan zijn.


Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2011, 22:55:43 »
Ik lees net dat hij geboren is in Tiel: topkandidaat!  ::bravo:: (mijn woonplaats ;))
Haha, ik ook. Stadsgenoot!
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.