Ik ben waarschijnlijk de enige hier, maar ik heb Soundos al mol. Waarschijnlijk ligt ze er binnenkort uit, maar tot die tijd blijf ik hopen dat ze de mol is.
Bij de opdracht met de mandjes zag je dat ze heel erg overdreven (in mijn ogen dan tenminste) reageerde als ze steeds niet werd gekozen.
Patrick koos in elk geval wel haar, en niet Karin of Miryanna, terwijl ik helemaal niet dacht dat die twee zo'n goeie band hadden. En natuurlijk dat ze geen geld pakte. Zo heeft ze de pot heel veel gekost, want alle personen op Miryanna, Karin en Soundos hadden sowieso al geen geld gepakt, dus die 3 vrouwen waren de enige die het nog konden pakken.
Misschien vond Soundos het daarom juist wel fijn om als één van de latere te gaan, omdat ze toch al wist dat andere mensen geen geld gingen pakken?
En als ze de Mol is, speelde ze in mijn ogen haar rol wel goed op het moment dat ze terugkwam, en waar ze boos wordt op haar mede kandidaten. Zeg maar dat ze boos was omdat zij als één van de laatste was. En hoe ze dan laat zien dat er niets in haar tas zit. Hmm, en als laatste natuurlijk die blik van Soundos als Hannah zegt; 'of je bent de Mol', dan spreekt haar geeërgerde blik echt boekdelen.
Oké oké, ik zit nu al in een tunnelvisie op hoogstwaarschijnlijk de persoon die de minste mensen hier verdenken.