Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 164159 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2011, 21:59:54 »
Zo, wat duurt dit lang zeg om het topic te laden. :D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2011, 22:00:56 »
Ben Soundos en Hanna nu al zat :P

Hoezo dat? Vind Soundos juist erg grappig.

Erg mooie en geweldig bedachte opdrachten! Echt waar je gewoon UHUU tegen zegt.
Alleen de intro herinnerd me nog aan vorig jaar eigenlijk :P
Alles is vernieuwd en veranderd..! Maargoed na tien jaar hetzelfde (uitzondering seizoen 1) is een x een ander uiterlijk ook wel gaaf!  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2011, 22:03:54 »
Wat een begin van een nieuwe serie. ::ok::
Beste eerste aflevering ooit!


Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2011, 22:05:38 »
Mooi nieuw uiterlijk, moet nog wennen maar dat gaat wel lukken. De aflevering was gewoonweg fantastisch. Dat de mol bij iedereen in de bus heeft gezeten was toch wel echt een momentje van..
 ::oink::

Ik vind Soundos wel leuk. Ze mag van mij er nog wel inblijven. Verder vind ik haar ook best verdacht als mol.. maargoed.  :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline pepijn is het

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2011, 22:06:07 »
het is me al helemaal duidelijk, ben benieuwd of ik het bij het rechte heb. :)

wel leuk, heb het nooit eerder gevolgd dus ben benieuwd naar het vervolg.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2011, 22:06:52 »
Zo, wat duurt dit lang zeg om het topic te laden. :D
Inderdaad, ik ben een half uur bezig geweest om dit bericht te kunnen plaatsen...

Maar goed, het was een hele leuke en mooie aflevering met interessante en leuke opdrachten. Vooral de derde opdracht was een zeer interessante, waarbij ik voor mijn gevoel een paar namen heb kunnen doorstrepen (niet voorgoed helaas)

En op dit moment vind ik Soundos ook de minste kandidate... Hoe gepikeerd ze was dat ze niet sneller gekozen was bij de laatste opdracht... Gewoonweg irritant... Maar goed, haar heb ik op dit moment op een zijspoor gezet als mol...

Leuk trouwens dat je uit de intro-voorstelling niet kan halen wie er in een volgende aflevering zit... Allemaal zijn hun beelden tijdens dezelfde opdracht gemaakt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 - opdracht 3
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2011, 22:09:06 »
Geniale opdracht, waarbij inderdaad Anna een slimme rol heeft gespeeld, al is het natuurlijk helemaal niet zeker dat ze door Hanna wordt gevraagd voor de vrijstelling van de derde aflevering. Soundos speelde dit dom, ze had immers het geld voor het grijpen... Irritant vond ik ook hoe ze reageerde op het feit dat ze als een van de laatsten werd gekozen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 - opdracht 2
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2011, 22:12:40 »
Dat was een werkelijk spectaculaire opdracht met al dat vuurwerk! De mol heeft hier overigens een hele rustige avond gehad, omdat volgens mij de opdracht tot mislukken gedoemd was, omdat de zenders niet op elkaar wachtten met het op de knop drukken... Leuk was om te zien hoe lollig Anna en Miryanna het vonden om op de knopjes te drukken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 - opdracht 1
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2011, 22:14:07 »
Geinige opdracht met een fantastische opbrengst van maar liefst 100 Euro! Morgen bij de herhaling moet ik toch eens opletten of ik iemand in de bus ken ontdekken die voor de mol door zou kuhnnen gaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2011, 22:14:11 »
Top aflevering !

De meest verdachte actie vond ik Soundos die ipv het geld te pakken naar het lege mandje ging. Echt zo'n grote aflevering 1 Mollenactie zoals bv Molouska die geldaftrek pakte bij memory.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2011, 22:19:45 »
echt geen idee wie het is..wil de herhaling zien om te zie wie er in de bus zat. ::zwaai::
back again..

Offline jovawi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol ontdek je door goed te kijken
Re: Aflevering 1 - opdracht 1
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2011, 22:27:44 »
Bij Miryanna en Horace is iemand duidelijk in beeld te zien die de mol wel eens kan zijn.
Deze is van achteren gefilmd. Het lijkt erop dat hij/zij een bruine pruik met half lang haar op heeft met een beige pet. Deze persoon kijkt heel erg naar beneden en zit een beetje onderuit gezakt. Alleen zijn/haar achterhoofd is gefilmd. Naast de persoon staat een soort boodschappentas waardoor de persoon nog minder opvalt. Ik denk dat dit de mol wel eens kan zijn, maar het is echter niet te zien wie het is.

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2011, 22:29:56 »
Leuk trouwens dat je uit de intro-voorstelling niet kan halen wie er in een volgende aflevering zit... Allemaal zijn hun beelden tijdens dezelfde opdracht gemaakt!
Hmm dat is geen opdracht geloof ik maar speciaal gemaakte beelden voor de intro. Je kan er verder inderdaad op het eerste oog niet uithalen wie er door zou gaan aan de hand van opdrachtbeelden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2011, 22:32:16 »
Ik vind de intro juist minder mooi dan anders. Dat in die camera kijken, ik krijg er kippenvel van. Brr.

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2011, 22:33:13 »
Wie is dit (met pet)?


Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2011, 22:35:11 »
Wat een geweldige eerste aflevering! Ik vond vooral het voorstellen veel beter gedaan dan in voorgaande jaren, nu was het echt 'onderdeel' van alles en was het minder : Nou dit is iedereen en NU gaan we echt beginnen. Het waren wel opdrachten waarbij de mol slecht te herkennen was.. Ook kandidaten kiezen natuurlijk voor jokers en vrijstellingen of zijn nieuwsgierig naar 'het volgende mandje' vond het wel apart dan Art zei dat het laatste mandje NIET leeg was..

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: Aflevering 1 - opdracht 1
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2011, 22:35:59 »


Hier een foto.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2011, 22:36:06 »
We moeten wat met "Kleur Bekennen" dat duidelijk in beeld komt na de speech van PieterJan!
En viel me erg op.. Dat Pepijn een Rood boekje heeft.. En jan een Groene..

Misschien een match met de groene duimdruk hint van vorig seizoen?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2011, 22:37:54 »
misschien heeft elke aflevering vanaf nu wel een titel. (aflevering 1: kleuren herkennen) dit kon dus slaan op opdracht 2
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2011, 22:39:32 »
Het viel me op dat Jan zich erg afzijdig houdt van de uitspraken en acties van de anderen tijdens de opdrachten.
Bovendien zat hij bij de uitslag van de test erg stoïcijns te kijken, ik kon er in ieder geval weinig emotie uithalen ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.