Auteur Topic: Molmail Quiz  (gelezen 117398 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail Quiz
« Reactie #100 Gepost op: 30-01-2011, 13:54:29 »
Stel je wordt weekwinnaar, hoe bepalen ze dan wie de echte winnaar wordt en in 2012 meemag?:P en ik hoor jullie over een fandag... wat is dat, wanneer, waar?:)
Op wieisdemol.nl staat een filmpje van de internetquiz finale van vorige jaar: http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-219038.

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #101 Gepost op: 30-01-2011, 17:20:51 »
oke dankje tommie en rat voor de handige antwoorden:D ben nog nooit naar de fandag geweest, maar ben al jaren grote fan(sinds ze met bekende Nederlanders gingen spelen;)) ik zal dit jaar wel aanwezig zijn denk ik:P kan je daar gratis heen, of moet je nog kaartjes kopen ofzo?:P
deze week maak ik denk ik wel kans om weekwinnaar te worden:) mogen alle weekwinnaars komen voor die quiz, of alleen de beste 5?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #102 Gepost op: 30-01-2011, 17:25:29 »
kan je daar gratis heen, of moet je nog kaartjes kopen ofzo?:P

Nee 1 kaartje kost ong rond de € 7,50 (dat was de prijs van vorig jaar dacht ik..)

deze week maak ik denk ik wel kans om weekwinnaar te worden:) mogen alle weekwinnaars komen voor die quiz, of alleen de beste 5?

Nee de weekwinnaars komen alle 10 een test maken denk k en daarvan de beste 5 komen op het podium om de executie mee te maken ofzo.. Of alle 10 op het podium.. Maar vorig jaar kwamen er maar 5 komen opdagen :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail Quiz
« Reactie #103 Gepost op: 30-01-2011, 17:29:32 »
Nee 1 kaartje kost ong rond de € 7,50 (dat was de prijs van vorig jaar dacht ik..)

Nee de weekwinnaars komen alle 10 een test maken denk k en daarvan de beste 5 komen op het podium om de executie mee te maken ofzo.. Of alle 10 op het podium.. Maar vorig jaar kwamen er maar 5 komen opdagen :P
ik heb zo'n idee dat jij die quiz wel extreem goed zal maken
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #104 Gepost op: 30-01-2011, 17:37:55 »
oke dankje tommie en rat voor de handige antwoorden:D ben nog nooit naar de fandag geweest, maar ben al jaren grote fan(sinds ze met bekende Nederlanders gingen spelen;)) ik zal dit jaar wel aanwezig zijn denk ik:P kan je daar gratis heen, of moet je nog kaartjes kopen ofzo?:P
deze week maak ik denk ik wel kans om weekwinnaar te worden:) mogen alle weekwinnaars komen voor die quiz, of alleen de beste 5?

Wat was je tijd dan??? ALs ik vragen mag?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #105 Gepost op: 30-01-2011, 18:03:03 »
Trouwens, ik merkte dat de tijd in dat scherm (dat klokje) veel langzamer liep dan dat de tijd werkelijk was. hebben meer mensen dat gehad? Kwam het gewoon door mijn trage pc.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail Quiz
« Reactie #106 Gepost op: 30-01-2011, 18:04:42 »
Trouwens, ik merkte dat de tijd in dat scherm (dat klokje) veel langzamer liep dan dat de tijd werkelijk was. hebben meer mensen dat gehad? Kwam het gewoon door mijn trage pc.
dan heb je heel veel mazzel :P
ik heb er niet op gelet, wel vind ik dat de tijd voor mijn gevoel te snel gaat
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2011, 18:12:45 »
Ik heb echt geen idee. Ik heb hem al ingeleverd maar heb maar wat gedaan.

Als iemand mij zou willen pben met wat diegene had en hoe diegene er op kwam? Als je wilt kan ik wel eerst tegen je zeggen wat de vraag was als bewijs dat ik hem al heb ingeleverd. Moet je ff pben.

Ben heel benieuwd waar de vraag op sloeg. :')
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail Quiz
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2011, 18:19:22 »
Ik heb echt geen idee. Ik heb hem al ingeleverd maar heb maar wat gedaan.

Als iemand mij zou willen pben met wat diegene had en hoe diegene er op kwam? Als je wilt kan ik wel eerst tegen je zeggen wat de vraag was als bewijs dat ik hem al heb ingeleverd. Moet je ff pben.

Ben heel benieuwd waar de vraag op sloeg. :')
ik heb je wat ik dacht ge pmmed
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2011, 18:21:57 »
Wat was je tijd dan??? ALs ik vragen mag?

ik weet niet meer precies ergens in de 2 minuten..ik had mijn eigen mobiel ernaast gelegd zodat ik de tijd kon bijhouden toen ik in wordt het antwoord heel snel aan het uitwerken was, maar die stond op iets van 2.50, maar die had ik te vroeg aangezet, volgens mij gaf de wie is de mol ding aan 2.38 ofzo... en jij?:P

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2011, 18:30:54 »
ik heb je wat ik dacht ge pmmed

pm het ook ff naar mij.. kijken of we hetzelfde hadden:)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #111 Gepost op: 30-01-2011, 19:15:21 »
ik heb zo'n idee dat jij die quiz wel extreem goed zal maken

Ik hoop het ook, alleen keek dus het filmpje van vorig jaar..
En ik weet NIKS over coordinaten enz :P En dat kwam er wel in voor ::rofl::

Weet wel heel veel op media-gebied.. Dus dat kan dan weer een voordeel zijn..  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail Quiz
« Reactie #112 Gepost op: 30-01-2011, 19:21:28 »
Ik hoop het ook, alleen keek dus het filmpje van vorig jaar..
En ik weet NIKS over coordinaten enz :P En dat kwam er wel in voor ::rofl::

Weet wel heel veel op media-gebied.. Dus dat kan dan weer een voordeel zijn..  :)
je zet dan toch gewoon je jokers in op het gebied van coordinaten ;)
denk ook dat het handig is om even op te zoeken van alle ex kandidaten op te zoeken waar ze bekend van waren en hoe hun personage heette :P
want zo'n vraag zat er ook tussen :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #113 Gepost op: 30-01-2011, 19:32:53 »
je zet dan toch gewoon je jokers in op het gebied van coordinaten ;)
denk ook dat het handig is om even op te zoeken van alle ex kandidaten op te zoeken waar ze bekend van waren en hoe hun personage heette :P
want zo'n vraag zat er ook tussen :P

Ja das waar,
maar er is ook een computer waarop je denk k dingen op mag zoeken.. Maar misschien is het dit jaar compleet wat anders.. :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #114 Gepost op: 30-01-2011, 19:39:52 »
Maar misschien is het dit jaar compleet wat anders.. :P

Ik heb gehoord dat het dit jaar zo is dat de winnaar degene is die het het langst vol kan houden om geen lege presentatiekaartjes van een grote stapel te pakken. ::pinokkio:: :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #115 Gepost op: 30-01-2011, 19:54:11 »
Ik heb gehoord dat het dit jaar zo is dat de winnaar degene is die het het langst vol kan houden om geen lege presentatiekaartjes van een grote stapel te pakken. ::pinokkio:: :P

 ::rofl:: ::rofl:: Dan hou ik het niet lang vol..  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #116 Gepost op: 30-01-2011, 19:55:10 »
Ik heb gehoord dat het dit jaar zo is dat de winnaar degene is die het het langst vol kan houden om geen lege presentatiekaartjes van een grote stapel te pakken. ::pinokkio:: :P
::rofl::

Groot dilemma voor Tommie. Een stapel met lege presentatiekaartjes of 1 aflevering mee met WIDM 12. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #117 Gepost op: 30-01-2011, 20:22:56 »
Groot dilemma voor Tommie. Een stapel met lege presentatiekaartjes of 1 aflevering mee met WIDM 12. ;D

Ahh dan weet ik wel wat er wint..  ;D

Stapel kaartjes  :-[ hahah nee hoor.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #118 Gepost op: 30-01-2011, 23:55:03 »
Bij mij ging die klok echt drie keer zo langzaam. was heel vreemd. Heb het vrij snel gedaan geloof ik. kleine 3 minuten ofzo. maar zal wel niet de winnaar zijn.
Vraag me af of ze de echte tijd meten of de tijd die het klokje aangeeft.

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #119 Gepost op: 31-01-2011, 19:55:15 »
Wanneer kan je op de site zien of je weekwinnaar bent? want het is nu toch een nieuwe week?:P want ik wil weten of ik gewonnen heb:$