Auteur Topic: Molmail Quiz  (gelezen 116823 keer)

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #40 Gepost op: 18-01-2011, 20:22:45 »
had het getal binne 2 minuten. maar dat filmpje werd lastiger haha. heb maar wat ingevuld om een goeie tijd te hebben.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2011, 20:24:25 door the_shagster »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail Quiz
« Reactie #41 Gepost op: 18-01-2011, 20:25:35 »
ik vond idd de getallen niet zo moeilijk om te vinden

in dat filmpje was het moeilijk te verstaan wat er nou gezegd werd
wel denk ik dat ik het goede filmpje gevonden had, door wat ik zag :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #42 Gepost op: 18-01-2011, 20:46:28 »
Filmpje was lastig ja. Heb de 4de gepakt die je ziet nadat je beide geboortejaren bij elkaar opgeteld hebt intypt bij youtube. Geen idee of dat hem is though. 3 minuut 51, zat te langzaam te zijn door eerst de leeftijden op te tellen met mijn suffe kop. Dus eerst jongste en oudste kandidaat lopen nazoeken, die ik vrij snel wel had. Vervolgens leeftijd gechecked en dat opgeteld. Moet het geboortejaar zijn wat je op moet tellen. Ahja..
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #43 Gepost op: 18-01-2011, 21:17:33 »
Kan iemand ,mij vertellen hoe die van vorige week nou opgelost moest worden????
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Molmail Quiz
« Reactie #44 Gepost op: 18-01-2011, 21:40:35 »
Kan iemand ,mij vertellen hoe die van vorige week nou opgelost moest worden????
uhm, was dat die met seizoen 8 was mexico
El salvador --> Johan cruijff en die had altijd nummer 14

type in google maps mexico 14 in en je komt op een locatie met een winkel die een rode schaar op het gebouw had staan ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #45 Gepost op: 18-01-2011, 21:46:06 »
uhm, was dat die met seizoen 8 was mexico
El salvador --> Johan cruijff en die had altijd nummer 14

type in google maps mexico 14 in en je komt op een locatie met een winkel die een rode schaar op het gebouw had staan ;)

Dan had ik die gewoon goed :P! Echt nooit verwacht.

Die van deze week is eigenlijk best simpel. Alleen heb ik echt veel tijd verspilt met de locatie, daarna nog eens verkeerd nagedacht en uiteindelijk wel het juiste filmpje gevonden :D! Alleen dat filmpje begrijpen is ook nog wel wat aparts xD

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail Quiz
« Reactie #46 Gepost op: 18-01-2011, 22:42:19 »
ik vond idd de getallen niet zo moeilijk om te vinden

in dat filmpje was het moeilijk te verstaan wat er nou gezegd werd
wel denk ik dat ik het goede filmpje gevonden had, door wat ik zag :P
Dat filmpje had ik ook redelijk snel, maar de laatste stap vond ik echt onmogelijk. Uiteindelijk maar iets ingevuld en toen kwam er een error... maar goed ik had het waarschijnlijk toch niet goed en zeker niet als snelste.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #47 Gepost op: 20-01-2011, 17:45:06 »
vond deze week echt moeilijk, kwam er totaal niet uit eigenlijk.
Heb uiteindelijk maar iets ingevuld uit een filmpje van 12 sec met iemand die van een kabelbaan ging hing maar heb niet het idee dat het goed is.
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #48 Gepost op: 21-01-2011, 10:47:49 »
Die van deze week vond ik wel te doen. Maar snap niet hoe jullie het allemaal zo snel doen. Ook al had ik direct het goede filmpje te pakken dan had het me nog 5 minuten geduurd.
Het eerste wist ik direct, tweede moest ik opzoeken ben je ook ruim een minuut mee bezig. dan nog het filmpje, wat ook niet makkelijk te ontcijferen was. Ben benieuwd hoe jullie het wisten, mijn manier was denk ik niet het beste.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #49 Gepost op: 23-01-2011, 14:47:52 »
2.00 minuten ofzo!!  ::oink::
Super! Ik had zo'n geluk dat ik dat zinnetje in mn geschiedenis lijst van mn Mediaplayer had zitten.. Dat ik gewoon hupakee rekenmachine en zoeken op videosite..

Daar zat meeste tijd, want ik zocht eerst alleen op dat getal.. maar ik zag dat ik daarmee niks opschoot.
Dus gauw wat erbij getikt en zag meteen iets wat ik herkende!

Hoop zo dat ik de snelste ben!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #50 Gepost op: 24-01-2011, 15:46:24 »
Wat een afschuwelijke opdracht... Die geboortejaren waren snel gevonden, maar verder? Ik heb werkelijk geen enkel zinnig filmpje kunnen vinden met een combinatie van die geboortjearen. Van de week mag iemand mij uitleggen wat ik had moeten doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #51 Gepost op: 24-01-2011, 16:08:35 »
Ik heb 'm wel deze keer :) Weer veel te lang over gedaan, maar ach :P
Geboortejaren zo gevonden, youtube had ik eerst het verkeerde gedaan maar als je het goed combineert kom je wel bij een goed filmpje. Toen snel gaan zoeken naar wat het antwoord was, dat duurde ff, maar niet zo lang als ik verwacht had... :P

Volgens mij is dit de eerste die ik wel echt goed heb XD Meestal had ik het IDEE van de vraag wel goed (behalve Johan Cruijff.. en bij de eerste was ik zo dom geweest niet aan een postcode te denken, maar m'n getal klopte wel), maar het antwoord niet, haha.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2011, 16:26:49 door Mascha* »
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #52 Gepost op: 24-01-2011, 16:16:26 »
El salvador had ik helaas niet gelinkt aan Johan Cruijff ;-)

Ik ook niet.. Je moet voor die quiz wel een Johan Cruijff knobbel hebben..
Nou die heb ik iig niet..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #53 Gepost op: 24-01-2011, 16:36:08 »
Ik ook niet.. Je moet voor die quiz wel een Johan Cruijff knobbel hebben..
Nou die heb ik iig niet..
Of je had moeten teruglezen over de aanwijzingen naar Horace, waar El Salvador, de verlosser al vele malen was genoemd in verband met zijn t-shirt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail Quiz
« Reactie #54 Gepost op: 24-01-2011, 19:50:31 »
Morgen als de nieuwe molmail binnen is, moeten we maar even het filmpje posten. Uit de reacties hier heb ik het gevoel dat veel mensen niet het juiste filmpje te pakken hadden. Het is volgens mij vrij duidelijk wanneer je heb juiste filmpje gevonden heb.

De laatste stap had ik wel moeite mee, al heb ik het waarschijnlijk goed gegokt (al is mijn inzending niet doorgekomen en heb ik veel te lang over de laatste stap gedaan). Tommie's verhaal klink wel goed en heel snel. Hopelijk weet iemand van hier de weekwinnaar te worden!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #55 Gepost op: 24-01-2011, 20:00:06 »
Morgen als de nieuwe molmail binnen is, moeten we maar even het filmpje posten. Uit de reacties hier heb ik het gevoel dat veel mensen niet het juiste filmpje te pakken hadden. Het is volgens mij vrij duidelijk wanneer je heb juiste filmpje gevonden heb.

De laatste stap had ik wel moeite mee, al heb ik het waarschijnlijk goed gegokt (al is mijn inzending niet doorgekomen en heb ik veel te lang over de laatste stap gedaan). Tommie's verhaal klink wel goed en heel snel. Hopelijk weet iemand van hier de weekwinnaar te worden!

Idd.... er is geen twijfel als je eenmaal het goede filmpje hebt...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #56 Gepost op: 24-01-2011, 20:17:42 »
Alleen moet je wel het juiste filmpje zien te vinden... :-[
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #57 Gepost op: 24-01-2011, 21:31:37 »
Alleen moet je wel het juiste filmpje zien te vinden... :-[

Dat was toch niet zo moeilijk ??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #58 Gepost op: 24-01-2011, 21:49:52 »
Als je goed kijkt en logisch zoekt dan was het vrij makkelijk. Niet in het wilde weg filmpjes aanklikken en bekijken

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #59 Gepost op: 24-01-2011, 23:29:39 »
Meteen de eerste hit bij youtube als je het goede antwoord invult.. of.. de goede antwoordEN moet ik dan eigenlijk zeggen :P
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..