Auteur Topic: Roodshow (Radio 2) informatie  (gelezen 107735 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #140 Gepost op: 29-01-2011, 03:38:43 »
Weet iemand ook een link naar de roodshow fragmenten van de afvallers? ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #141 Gepost op: 29-01-2011, 07:28:04 »
Weet iemand ook een link naar de roodshow fragmenten van de afvallers? ???

Hanna, Horace, Miryanna. (Links hints en gesprekken bijelkaar: hier.)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #142 Gepost op: 29-01-2011, 08:08:12 »
Zou uit de vulkaan die Anna vorige week heeft getekend ook rook kunnen komen?  :P

Neen, ik blijf lekker in de Patrick tunnel.  8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #143 Gepost op: 29-01-2011, 11:04:16 »
Tja, Art is dus wel mijn mol! Maar anders had ik er ook direct aan gedacht! Het is alleen opvallend dat Art er het eerste over begon!
Ik dacht er ook aan maar tussen mist en rook zit wel een groot verschil. En wat er dan nog bij komt is dat Art zei: de bewolking trok op. En dus verder niet iets zei over mist....
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #144 Gepost op: 29-01-2011, 12:20:58 »
Miryanna

Dank! Want dit is wel erg fijn. Wat mag ze veel zeggen! Niks op Pepijn en Art ingevuld. Want als Pepijn het is eet ze haar muts op! Nou als die het NU NOG niet is eet ik mijn auto op ::jaja::! En dus voor Karin gegaan, ja zijn wel meer slachtoffer van Karin volgens mij.

Wat een domme radiopresentator is dat zeg; die begrijpt er werkelijk niets van. Miryanna geen cent in de pot gebracht??? Die staat vet 1e qua geldbrengen! En die busopdracht, hij zegt redenerend dat zij als mol niet als eerste zou willen aankomen pffffff. Als iets GEEN molactie is dan is dit het wel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #145 Gepost op: 29-01-2011, 13:17:14 »
Ach als radio-presentator hoef je niet zo slim te zijn.. of scherp... hebt alleen een goede stem nodig en dat vergt weinig talent - ideaal!

straks komt het nog zo ver dat iemand sowieso wel iets op moet eten - ongeacht wie de mol is  ::trots::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #146 Gepost op: 29-01-2011, 13:56:14 »
 Zouden de rooksignalen misschien op de (minder goed gelukte) wolken van Patrick slaan?  ;) Of
 
« Laatst bewerkt op: 29-01-2011, 13:58:02 door Lonneke14 »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #147 Gepost op: 29-01-2011, 14:24:56 »
wat een giswerk.....de rooksignalen...ala, voor deze keer.
Aannemen...er zijn zoveel mensen die iets aannemen...maar ja jij pikt jou mol eruit en dan valt alleen dat op. Ik zou zeggen ogen en oren open dan zie je dat er meer mensen zijn die dingen aannemen.
Pepijn die een joker krijgt van Horace....hoe kom jij bij 10 jokers? Had Horace er 10? deze vind ik dus pure onzin wat je zegt. 1 is nog geen 10. naja doe het 10 uitzendingen en je hebt er uiteindelijk wel 10  ;)
Nou ja, er zit wel een lijn in, de hint is te koppelen aan de uitspraken bij de test & executie. Als het nou willekeurige momenten waren geweest, was het wat anders geweest, maar hier wil ik nog wel wat in zien.
Maar als jij weet hoe je het op andere kandidaten kan betrekken, dan zie ik dat ook graag, misschien heb je nog wel een veel betere uitleg.
The British are not impressed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #148 Gepost op: 29-01-2011, 21:05:08 »
Ik dacht er ook aan maar tussen mist en rook zit wel een groot verschil. En wat er dan nog bij komt is dat Art zei: de bewolking trok op. En dus verder niet iets zei over mist....
Tja, verder kon ik zo gauw niks bedenken, maar het was wel opvallend dat de test wel weer in de mist werd gedaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #149 Gepost op: 29-01-2011, 21:33:10 »
'Mol gaat de mist in'
The British are not impressed.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #150 Gepost op: 29-01-2011, 22:53:03 »
Dank! Want dit is wel erg fijn. Wat mag ze veel zeggen! Niks op Pepijn en Art ingevuld. Want als Pepijn het is eet ze haar muts op! Nou als die het NU NOG niet is eet ik mijn auto op ::jaja::! En dus voor Karin gegaan, ja zijn wel meer slachtoffer van Karin volgens mij.

On a positive note.. Soundos' bed lives to see another day..  8)

Citaat
Wat een domme radiopresentator is dat zeg; die begrijpt er werkelijk niets van. Miryanna geen cent in de pot gebracht??? Die staat vet 1e qua geldbrengen! En die busopdracht, hij zegt redenerend dat zij als mol niet als eerste zou willen aankomen pffffff. Als iets GEEN molactie is dan is dit het wel.

Schiffers' speculaties waren al even erg (geen wonder dat hij een overduidelijke nepmol was in die serie  ::) )
Het zal misschien ook deels show zijn.. Maar je vraagt je wel eens af of dat echt moet ja want diegenen die widm toch niet kijken boeit het sws al niet, en diegenen die het wel kijken denken wrsch voor meer dan 95% : Waar slaat dit op?  8)

Verder lijkt het me het meest plausibel dat we de hint gewoon op de aflevering waar hij bij hoort moeten betrekken, net als de voormalige muziekhints.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline rfn

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #151 Gepost op: 1-02-2011, 10:52:10 »
My two cents:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rooksignaal:

"Eén vuurtje

De meeste rooksignalen hadden maar één rookpluim. Een lange rookpluim gaf het signaal aan dat de groep zich moest verzamelen. Een korte opstijgende rookwolk wilde zeggen dat er een vijand in het kamp was. Veel korte wolkjes betekende dat de vijand met velen was en goed bewapend."

Is dit een hint over in welke bus de mol (vijand) zit?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #152 Gepost op: 1-02-2011, 14:32:06 »
My two cents:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rooksignaal:

"Eén vuurtje

De meeste rooksignalen hadden maar één rookpluim. Een lange rookpluim gaf het signaal aan dat de groep zich moest verzamelen. Een korte opstijgende rookwolk wilde zeggen dat er een vijand in het kamp was. Veel korte wolkjes betekende dat de vijand met velen was en goed bewapend."

Is dit een hint over in welke bus de mol (vijand) zit?

Goed bedacht!  ::ok::

Op een gegeven moment komt er idd een grote dot gas in beeld van een van de bussen.
Zo te zien van de witte bus.


Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Fleur_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #153 Gepost op: 4-02-2011, 15:16:10 »
De nieuwe aanwijzing is: "Eerst vragen"
Geen idee wat we hier nu weer mee moeten..  ::ohno::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #154 Gepost op: 4-02-2011, 15:22:11 »
De nieuwe aanwijzing is: "Eerst vragen"
Geen idee wat we hier nu weer mee moeten..  ::ohno::

Ik zag op twitter bij Molnieuws die zei :

Patrick die eerst vraagt aan Art om te gaan mollen? #WIDM #5dehint "eerst vragen"


Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #155 Gepost op: 4-02-2011, 15:25:42 »
Ik zag op twitter bij Molnieuws die zei :

Patrick die eerst vraagt aan Art om te gaan mollen? #WIDM #5dehint "eerst vragen"




Dat linkt wel heel makkelijk.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #156 Gepost op: 4-02-2011, 15:34:00 »
Dat linkt wel heel makkelijk.

Mij ook idd..
Maar aangezien ik in mijn patrick tunnel zit. Vind ik m PRACHTIG.  ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #157 Gepost op: 4-02-2011, 15:40:25 »
Die hints vind ik allemaal maar vreemd, hoop dat daar nog wel verklaring voor komt.
Interview met Jan al geweest?

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #158 Gepost op: 4-02-2011, 15:42:13 »
Zou het allemaal kunnen slaan op de volgende aflevering?


Opvallende mist... (rook)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow (Radio 2) informatie
« Reactie #159 Gepost op: 4-02-2011, 15:43:23 »
Dat linkt wel heel makkelijk.

Ja ik dacht ook meteen aan Art die Patrick vraagt om te mollen..of was het nou toch andersom ??? Sorry ben steeds in de war haha   :D