Auteur Topic: kleur bekennen  (gelezen 7888 keer)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
kleur bekennen
« Gepost op: 10-01-2011, 22:25:07 »
fotos twitteraar de mol met dank

foto schakelaar was het allereerste shot dat wie te zien kregen.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2011, 22:32:42 door Wiebenik »

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: kleur bekennen
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2011, 22:31:15 »
Art drukt 2 keer groen in, Horace juicht op het moment dat de luchtgroen is van hun laatste druk op de knop, is Horace blij dat het gelukt is of weet hij dat de andere nooit het antwoord raden ,want als ze het goed gedaan hadden dan zat er een groen papiertje in de envelop! Jan is ontvanger en heeft groene slippers aan en hij houdt heel verdacht een groenboekje vast en met zijn hand lijkt het wel een soort MOL teken dat hij wil laten zien. Pink tot middelvinger in vorm M met wijsvinger recht naar beneden

ik weet niet hoe jullie het doen maar ik probeerde een foto te maken waar Jan zijn hand zo houdt! alleen als ik dan in paint wil opslaan veranderd scherm in zwart. Iemand een tip voor mij
« Laatst bewerkt op: 10-01-2011, 22:38:30 door Wiebenik »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: kleur bekennen
« Reactie #2 Gepost op: 10-01-2011, 22:46:32 »
Oke ik herken me zelf in deze berichten maar dan 2 seizoenen geleden en nee dit is geen alt account van mij...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: kleur bekennen
« Reactie #3 Gepost op: 10-01-2011, 22:49:19 »
Oke ik herken me zelf in deze berichten maar dan 2 seizoenen geleden en nee dit is geen alt account van mij...

echt wel dit account is van jouw ik ben jouw en jij bent mij, HAHAHAH geintjueeee

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: kleur bekennen
« Reactie #4 Gepost op: 10-01-2011, 22:51:32 »
echt wel dit account is van jouw ik ben jouw en jij bent mij, HAHAHAH geintjueeee
Wie vertelde vorig jaar dat verhaal ook alweer van dat er vroeger mensen waren op dit forum die met twee accounts tegen elkaar gingen praten.  ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: kleur bekennen
« Reactie #5 Gepost op: 10-01-2011, 22:54:18 »
Wie vertelde vorig jaar dat verhaal ook alweer van dat er vroeger mensen waren op dit forum die met twee accounts tegen elkaar gingen praten.  ::rofl::

Vroeger wasdas?? ik ben Jelsir haha

on t0pic graag

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: kleur bekennen
« Reactie #6 Gepost op: 11-01-2011, 00:20:46 »
Nu jelsir het zegt ja, je lijkt idd erg op hem van 2 jaar geleden, echt extreem

mooi dat je een nieuw topic hebt gemaakt wiebenik, is een stuk duidelijker

misschien heb je gelijk dat er iets met groen is, maar de link naar een kandidaat zie ik nog niet
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: kleur bekennen
« Reactie #7 Gepost op: 11-01-2011, 14:31:35 »
Oke ik herken me zelf in deze berichten maar dan 2 seizoenen geleden en nee dit is geen alt account van mij...

 ::rofl:: ::rofl::
Oohja met Vivienne..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: kleur bekennen
« Reactie #8 Gepost op: 11-01-2011, 17:42:20 »
fotos twitteraar de mol met dank

foto schakelaar was het allereerste shot dat wie te zien kregen.

Goed gevonden!!!  ::ok::
Dus we moeten naar een groene mol kijken... ;)
Carpe Diem!!!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: kleur bekennen
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2011, 18:27:28 »
En vergeet niet dat de envelopjes bij de vuurwerkopdracht ook groen waren met de tekst: 'de Mol'  ::tandpastasmiley::

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: kleur bekennen
« Reactie #10 Gepost op: 11-01-2011, 18:31:36 »
En vergeet niet dat de envelopjes bij de vuurwerkopdracht ook groen waren met de tekst: 'de Mol'  ::tandpastasmiley::

Nu weet ik zeker dat de kleur groen wijst naar de Mol! Bedankt voor deze baanbrekende tip!  ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: kleur bekennen
« Reactie #11 Gepost op: 11-01-2011, 18:42:05 »
En dan nog een mintgroene theater....

I love green :)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: kleur bekennen
« Reactie #12 Gepost op: 11-01-2011, 18:49:11 »
Misschien heeft Wie Is De Mol de kleur groen wel met een speciale reden gekozen. Misschien is het een verwijzing naar een verdere aflevering waarin ze een speciale hint proppen voor de Molloten onder ons. Namelijk een krop sla die heel eventjes in beeld komt.

Ze weten namelijk dat wij als molloten zelfs een hint zien in een krop sla en ze willen dit natuurlijk uittesten. Als we op één van de WIDM fora de hint hebben gevonden komt het woord Molloot in het Woordenboek, want dan klopt de definitie tenminste  ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: kleur bekennen
« Reactie #13 Gepost op: 11-01-2011, 20:25:08 »
:D

Daaraan gekoppeld: Trust nobody... vertrouw niemand... Niuno is italiaans voor niemand....

Nog even en ik kom nog in mijn eigen tunnel terecht   ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: kleur bekennen
« Reactie #14 Gepost op: 11-01-2011, 20:30:26 »
:D

Daaraan gekoppeld: Trust nobody... vertrouw niemand... Niuno is italiaans voor niemand....

Nog even en ik kom nog in mijn eigen tunnel terecht   ::rofl::
::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Re: kleur bekennen
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2011, 21:08:08 »
Dat zou wat zijn, widm na afl 1 ontmaskerd. Net als vorig jaar, toen waren er ook fanatiekelingen met een theorie over Kim ? naam kwijt. En die was eigenlijk na afl 2 al ontmaskerd.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kleur bekennen
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2011, 21:09:52 »
Nee, want nu wordt er dus gezegd dat we Niuno wél moeten vertrouwen. DE vraag is wie we níet moeten vertrouwen. Nog even doorzoeken dus  ::vergroot::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: kleur bekennen
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2011, 23:00:04 »
:D

Daaraan gekoppeld: Trust nobody... vertrouw niemand... Niuno is italiaans voor niemand....


Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar 'niuno' is geen Italiaans (en niemand is 'nessuno')

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: kleur bekennen
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2011, 23:17:17 »
Volgens Webster's Online Dictionary is het Chamorro.
The British are not impressed.

Re: kleur bekennen
« Reactie #19 Gepost op: 12-01-2011, 00:03:29 »
Misschien heb ik wel iets . De foto op de site met daarop de danseres paella en StudiePlan.

Ik ben op de site geweest van studieplan en heb de afbeelding van de vrouw niet gezien en ook niet op google afbeeldingen. Als iemand hem wel vindt laat het dan met link zien.

Wat valt mij op. Het meisje (geslacht mol? en groen jasje) . heeft ook weer het zelfde groen aan . En als ik die niet kan vinden op www.studiplan.nl dan kan er maar 1 ding aan de hand zijn. Je kunt een spanse les winnen en op de foto word die les aangboden door een vrouw in het groen. Met andere woorden widm heeft haar als model gebruikt (met toestemming studieplan) en wie weet het jasje van Miryanna aan gedaan.  Want het is te toevallig dat ook hier weer groen in voorkomt. Tis iets lichter van kleur maar dat zou aan de belichting kunnen liggen

De foto van vrouw in jogging pak heb ik als voorbeeld genomen om het plaatje compleet te maken
 
« Laatst bewerkt op: 12-01-2011, 00:10:01 door Theo-reticus »