Auteur Topic: Wat mis je? Wat is verbeterd?  (gelezen 16363 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat mis je? Wat is verbeterd?
« Reactie #60 Gepost op: 7-02-2011, 20:32:38 »
Ik vind het eigenlijk ook best een goed punt van Lautjuh, ook al had ik er zelf nog niet zo over nagedacht.

Wat mij betreft zou een molmail met nabeschouwingen op de afgelopen aflevering, en misschien met wat bonusmateriaal van de vorige aflevering ipv een minuut uit de volgende, misschien wel een beter idee zijn.
Dit vindt ik een erg leuk idee. De molmail-interviews geven inderdaad behoorlijk veel weg over de aflevering. Hoewel ik het opzich wel leuk vindt om te speculeren over wat er allemaal gaat gebeuren, haalt het de verassing er wel behoorlijk af. Als ze een nabeschouwing gaan doen kunnen ze ook net wat dieper ingaan op wat er gebeurt is, nu blijft het toch ook wel erg oppervlakkig.

Wat betreft het seizoen opzich, vindt ik dat dit jaar wel erg opvalt dat er dingen in scene zijn gezet. Ik weet niet of dat voorgaande jaren ook in dezelfde mate gebeurde, maar dit jaar druipt het er echt vanaf. Voorbeelden hiervan zijn Jan die uit de bus stap bij het circuit en de afronding van de terreinwagenopdracht.