Poll

Wie is de Mol?

Patrick
42 (50.6%)
Pepijn
41 (49.4%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: Molduel in screenshots: Patrick versus Pepijn  (gelezen 18845 keer)

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Molduel in screenshots: Patrick versus Pepijn
« Reactie #60 Gepost op: 17-02-2011, 22:40:22 »
Dit leverde 1000 euro op. En ook omdat ze drie kokers opraapte bij het veedrijven. Zo zijn er meer dingen van Anna die ik een Mol niet zie doen.
Ja, 1000 euro is in vergelijking met bijvoorbeeld Patrick veel, want die heeft geloof ik alleen een keer de tussenstand verhoogd bij de foto opdracht en sowieso beïnvloedde hij de groep bij het vuurwerk. Zal nog eens naar je geweldige overzichten gaan kijken wanneer ze bijgewerkt zijn, want ook die foto-theorie en Alles Combineren op dit forum beloven wat voor Patrick als Mol.

Bedankt in ieder geval, ik ben gerust gesteld. ;) Ik denk dat ik mijn Anna-hunch (aan het einde van deze aflevering deed ze een verdachte uitspraak over het zijn van een Zwarte Weduwe) weer kan laten varen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molduel in screenshots: Patrick versus Pepijn
« Reactie #61 Gepost op: 17-02-2011, 22:49:05 »
Ik denk dat ik mijn Anna-hunch (aan het einde van deze aflevering deed ze een verdachte uitspraak over het zijn van een Zwarte Weduwe) weer kan laten varen.

op zich is die uitspraak goed te verklaren. Anna beseft achteraf natuurlijk dat, als zij ook het jokerspel had gespeeld, ze elkaar gewoon aan 3 jokers hadden kunnen helpen door naar elkaar te seinen. Door niet mee te doen, heeft ze haar eigen maatje "om zeep geholpen", een beetje vergelijkbaar met  de zwarte weduwe die immers haar maatje verorberd na de paring.

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Molduel in screenshots: Patrick versus Pepijn
« Reactie #62 Gepost op: 17-02-2011, 23:01:50 »
Bedankt, tureluurs. Karin en daarvoor Art en Pepijn deden wel mee. De Mol zou in principe niets te verliezen hebben als andere kandidaten jokers krijgen, toch? Snap niet waarom Patrick, als hij de logische keuze is, niet soms iets opzichtiger is. Kan zijn dat hij niet de Mol is, kan ook zijn dat de hints nog subtieler zijn. Ben in ieder geval wel blij dat ik Pepijn kan uitsluiten, hoe jammer het ook is. Ik ga even het Patrick topic lezen.