Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 113925 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 10-02-2011, 21:41:29 »
Het was een vermakelijke aflevering die voor mij een ding duidelijk heeft gemaakt: het moet wel heel raar zijn wil Soundos de mol nog zijn... Eerst compleet spontaan 'executie' raden, vervolgens bijna in haar eentje de opdracht in de steengroeve binnenhalen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 10-02-2011, 21:41:42 »
De 1e 2 opdrachten waren best moeilijk. Het valt me nog mee dat de 2e opdracht gelukt is. Soundos heeft erg haar best gedaan en valt voor mij af als mol.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 10-02-2011, 21:47:02 »
Soundos viel al bij aflevering 1 af...ze zit wel op de goede mol :) Art is meer dan vervelend als nepmol. Wat ben ik zijn biechtjes zat zeg. Kan ie in aflevering 7 iets minder prominent aanwezig zijn.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 10-02-2011, 21:48:57 »
Dagboek aflevering 6

Nou is er alwéér niemand naar huisgegaan! Ik wist dat het kon gebeuren, maar het is toch altijd wel een beetje een domper. Een overwinning was het verliezen van het woordspoor. Het was kantje boord, maar het is gelukt! Hóe is me een raadsel, ja zelfs voor mij! Kijk maar, er waren drie mensen die het antwoord moesten geven en hoe je het ook wendt of keert, daar zitten altijd twee bij die níet de Mol zijn. Toch? Maar ik voel me prima hoor... tussen alle Mollen.

Groet van de échte Mol...

Voor mij lijkt het alsof soundos dit schrijft. Zij zegt het goede antwoord en dat de rest voor MOL kiest, is idd een raadsel!
En het goed doen van de tweede opdracht, kan voorkennis zijn, en die dan goed gebruiken zodat mensen je wegstrepen als molzijnde??
Voor mij blijft pepijn toch echt heeel verdacht...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 10-02-2011, 21:52:28 »
Dagboek aflevering 6
Nou is er alwéér niemand naar huisgegaan! Ik wist dat het kon gebeuren, maar het is toch altijd wel een beetje een domper.

Hmmm, interessant. Kennelijk deed De Mol dus niet zo z'n best met Mastermind ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline kimgirl

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 10-02-2011, 21:55:06 »
Het viel me op dat Karin tijdens de test duidelijk met haar handen een "O" maakt

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 10-02-2011, 21:55:21 »
Niemand deed echt goed zn best, behalve ANNA.. Soundos snapte er niks van, Art verpeste alles (te obvious als mol) en Karin, Patrick en Pepijn deden ook niet veel

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 10-02-2011, 21:55:35 »
Maar heeft de mol iets te winnen bij mastermind? Het is eigenlijk juist in zijn/haar voordeel als er weinig deelnemers hun scherm zien, die kunnen dan geen bevestiging krijgen van hun verdenking. Het maakt de mol niet uit of er iemand uit gaat of niet, de finale komt er toch wel, vroeger of later.

Offline ChocoCappuccino

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 10-02-2011, 21:56:54 »
'tien minuten mollen leidt naar de oplossing in elf.'

Wat kan dit betekenen? Misschien dat er letters gevormd worden?

In ieder geval verdenk ik Soundos en Pepijn niet meer na deze aflevering. Soundos geeft het goede antwoord en pepijn roept gelijk dat ze letters moeten spellen. Geen mollen dus. Art verdenk ik al helemaal niet, ik hoop echt dat hij het niet is anders vind ik WIDM niet leuk meer.
Mijn mol blijft: Patrick >:D

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 10-02-2011, 21:59:23 »
Dagboek aflevering 6

Nou is er alwéér niemand naar huisgegaan! Ik wist dat het kon gebeuren, maar het is toch altijd wel een beetje een domper. Een overwinning was het verliezen van het woordspoor. Het was kantje boord, maar het is gelukt! Hóe is me een raadsel, ja zelfs voor mij! Kijk maar, er waren drie mensen die het antwoord moesten geven en hoe je het ook wendt of keert, daar zitten altijd twee bij die níet de Mol zijn. Toch? Maar ik voel me prima hoor... tussen alle Mollen.

Groet van de échte Mol...

Voor mij blijft pepijn toch echt heeel verdacht...

Juist niet toch als je dit tegenover het dagboek zet? Ik zit ook op Pepijn, maar als hij als Mol niet wil dat er niemand uitgaat, dan is het wel heel dom van hem dat hij zich naar voren werpt.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 10-02-2011, 22:00:55 »
'tien minuten mollen leidt naar de oplossing in elf.'

de mol houdt de forums ook in de gaten, en de mol ziet ook wel dat er elke keer een screenshot van de 10e minuut wordt gemaakt, hier zal waarschijnlijk niets inzitten. dus laat de mol ons met een bevestiging van hem/haar doorzoeken op de 10e minuut van elke aflevering

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Chelinka

  • Forumlid
  • Ik een molloot ? Hoe kom je erbij ?
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 10-02-2011, 22:02:56 »
Kan het niet zijn dan 10 minuten na het begin van de aflevering, in de elfde minuut van de aflevering een hint zit

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 10-02-2011, 22:03:55 »
Tijdens deze serie is volgens mij al eerder opgemerkt dat pepijn rare bewegingen maakt met zijn vingers (in de vorm van een M) ook bij de uitleg van de opdracht met de plankjes in de steengroeve hield hij zijn vingers als een M maar met een andere vinger eroverheen. Ik heb het vermoeden dat er in deze aflevering een hint zit. Zoals in mijn eerdere post op pagin 1 van dit topic begon pepijn over letters (voorkennis) terwijl hij stond te wijzen naar de letter P van Pepijn. Verder wees ik in mijn post op de tweet van de mol: 10 minuten mollen leidt naar de oplossing in 11, waarbij ik dacht dat er door de plankjes te verschuiven op een goede manier een letter of een woord onstaat. Dit in combinatie met de manier waarop Pepijn zijn handen houdt denk ikj dat dit zou kunnen leiden naar Pepijn.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 10-02-2011, 22:04:04 »
PJ benoemt de namen welke het meest verdacht zijn (Karin, patrick en Art...minpunt in verdachtmaking m.i.).
01.03
Omnia vincit amor

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 10-02-2011, 22:05:29 »
Tijdens deze serie is volgens mij al eerder opgemerkt dat pepijn rare bewegingen maakt met zijn vingers (in de vorm van een M) [...]

Hmm, die hint doen ze écht niet 2x. Een niet-mol signaal dus !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 10-02-2011, 22:05:43 »
Juist niet toch als je dit tegenover het dagboek zet? Ik zit ook op Pepijn, maar als hij als Mol niet wil dat er niemand uitgaat, dan is het wel heel dom van hem dat hij zich naar voren werpt.
Hij is zo op de achtergrond, dat dat hem weer verdacht maakt. Je weet nooit wat zijn achterliggende gedachte daarvoor was als hij de mol zou zijn. En toch blijf ik op soundos, en als ze euitgaat dan weet ik het echt niet meer..

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 10-02-2011, 22:16:41 »
Tijdens deze serie is volgens mij al eerder opgemerkt dat pepijn rare bewegingen maakt met zijn vingers (in de vorm van een M) ook bij de uitleg van de opdracht met de plankjes in de steengroeve hield hij zijn vingers als een M maar met een andere vinger eroverheen.
Die bedoelde ik, thanks... ik wil hem niet als Mol, maar zag die vingers tekeer gaan,....grrrr  ;)
Is al zovaak eerder aan bod gekomen...maar nu flikkerde het in beeld....Too obvious!
Ik vind het te opvallend, al mag een mol met gebarentaal van mij iets duidelijk maken.
Ik wil het gewoon niet erkennen, dus kruip in mijn tunnel....heerlijk, wat zal ik lekker slapen..;)
Of schrik ik weer wakker met:"Pep is de Mol!"?
Wens u allen (mijzelve incluis) een goede nachtrust!
Zucht...
« Laatst bewerkt op: 10-02-2011, 22:39:03 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline eucje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 10-02-2011, 22:26:31 »
Soundos viel al bij aflevering 1 af...ze zit wel op de goede mol :) Art is meer dan vervelend als nepmol. Wat ben ik zijn biechtjes zat zeg. Kan ie in aflevering 7 iets minder prominent aanwezig zijn.
Wat ben ik het hier mee eens zeg! ::ok::
Die Art wordt gewoon irritant! ::zwaai:: Volgende week maar uitzwaaien! ::zwaai::

Offline nepgerrie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 10-02-2011, 22:33:30 »
Ik vind het zo lastig. Iedereen brengt wel beetje geld binnen, maar laat nog zoveel meer liggen. Soundos kon het voor mij na vorige week niet zijn, en nu helemaal niet meer. Maar de rest... lastig. Ik blijf toch nog steeds op Anna zitten!

Offline nepgerrie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 10-02-2011, 22:37:44 »
Wat ben ik het hier mee eens zeg! ::ok::
Die Art wordt gewoon irritant! ::zwaai:: Volgende week maar uitzwaaien! ::zwaai::

Misschien ben ik een van de weinigen, maar ik vind Art wel een leuke kandidaat!