Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 112122 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10
« Reactie #400 Gepost op: 17-03-2011, 18:33:29 »
Soundos zit op Patrick, en kiest de fles Whisky (Geloof ik)  ipv de fles wijn, dus zou de wijn bij Art horen.. Ze is erg stellig, en lijkt geen twijfel te hebben...
Volgens mij was het inderdaad Art die wijn als favoriet had...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #401 Gepost op: 17-03-2011, 18:39:07 »
Iedereen zat op Patrick volgens mij. We hebben maar een deel van de vragen gezien, er zullen zeker vragen bij gezeten hebben in de trant van 'hoe heette de hamster die de mol voor zijn verjaardag kreeg toen hij 7 werd' en dan was Art gewoon in het voordeel, die heeft van alles kunnen bespreken met Patrick en andersom. Wie het ook blijkt te zijn vanavond, met de mol op één kamer zitten werpt gewoon zijn vruchten af.

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #402 Gepost op: 17-03-2011, 18:40:24 »
art lijkt me wel de wijnkenner want vind whiskey wel bij patrick passen wat dronk ze zelf dan? rose?
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline PatVanElewout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #403 Gepost op: 17-03-2011, 18:44:48 »
Er stond een flesje champagne bij. Dus, dat zal de fles voor Soundos zijn.

Offline Delphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #404 Gepost op: 17-03-2011, 18:50:18 »
Oké, kan iemand mij alsjeblieft uitleggen waarom al die mannen spontaan gaan kwijlen als Anna op het beeldscherm verschijnt?
Ik vind haar namelijk totaal niet bijzonder. Ik snap dat mannen gaan kwijlen wanneer ze Gigi Ravelli of Chantal Janzen zien, maar ik vind Anna gewoon ... doorsnee?

Ik zal het mannenbrein nooit begrijpen.  :-X

Omdat Anna gewoon keilekker is!!! En ben je nou serieus Anna met Gigi Ravelli aan het vergelijken? ::oink::
Chantal Janzen is best een leuke meid, maar die Gigi... daar voel ik echt niks bij =/

Ik vind Jan nou niet echt een hunk om eerlijk te zijn. :P Vind zn haar nogal lelijk maarja. Vind Art imo een mooiere man.

Vind het altijd raar klinken als ik dat zeg...

Haha, hoeft niet raar te zijn hoor! Ik vind Art een mooie en sympathieke man om naar te kijken... maar goed, ik heb al jarenlang een boy crush op Art  ::schaam::
En Jan... tja, da's echt nou zou'n man waar schoolmeisjes zoals Regis Filia over kwijlen ::)
... geintje =P

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #405 Gepost op: 17-03-2011, 19:01:20 »
op die tafel waaruit ze de favoriete drank konden kiezen stond een fles 'Casillero del Diablo' > 'The Devil's cellar', een wijn uit Chili met wijngaarden in, vooral niet lachen ... Maule Valley! Op zijn Engels dus Mol Valley.
Maule Valley!  ::oink::  :D Oh, geweldig!  ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 10
« Reactie #406 Gepost op: 17-03-2011, 19:11:44 »
Net nog iets gevonden dat ik vergeten was. Er was weer sprake van een spiegeling in de finale.

Soundos kwam van links, Patrick in het midden, en Art van rechts. Als je langs boven keek leek er in het licht een 11 te staan en daar liep Patrick recht door!

Op het moment dat ze op de kerkvloer worden gefilmd, staan ze in de tegenovergestelde richting. Alleen Patrick blijft hetzelfde want hij staat in het midden! Zo simpel kan het zijn. Zoek de verschillen is hier weer een goeie aanwijzing. ;)
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 19:18:58 door FenikXI »

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 10
« Reactie #407 Gepost op: 17-03-2011, 19:16:41 »
tjonge.. jij kan speuren..

hij staat indedaad wel gelijk met die 11
en precies in de spotlight.. van een van die 2 enen..

toch blijf ik bij art als mol.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #408 Gepost op: 17-03-2011, 19:45:36 »
Dat is niet waar. Er wordt heus wel gelezen en er worden ook genoeg goede hints genoemd, maar om nou elke keer weer "Dat is een goede hint!" te posten, lijkt mij een beetje onnodig.
Ik ben hier trouwens ook nog maar net een maand lid.


Het is WEL waar en Pat heeft hierin dus gelijk. Als je trouwens nog maar een maandje lid bent kun je dat helemaal niet weten.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #409 Gepost op: 17-03-2011, 19:47:14 »
::ok:: Willemvee.

ik mag me(nog net) tot de babyboomers rekenen.
Moeten wij hier de "oudere fans" maar vertegenwoordigen. ;)
Nee hoor dat kunnen we heel goed zelf.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #410 Gepost op: 17-03-2011, 19:47:43 »
Ohja, laten we even een Art-Soundos discussie houden. Ja-nee-ja-nee.

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #411 Gepost op: 17-03-2011, 19:49:53 »
Nee joh, daar zijn wij te oud voor...
 ;D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10
« Reactie #412 Gepost op: 17-03-2011, 19:57:58 »
Het valt me wel op dat er hier wel over de aantrekkingskracht van de kandidaten wordt gesproken, maar als iemand een hint in de groep gooit worden die gewoon genegeerd. Is het hier nu een datingsite of zijn we op zoek naar de mol? Het klinkt wle als een ´huilie huilie´verhaal van mijn kant, maar tot nu toe heb ik het gevoel dat je bij het groepje moet horen om respons te krijgen op een hint... Lijkt mij niet bevorderlijk voor de zoekactie.
hints ofzo worden heus wel gelezen, maar als ene hint niet goed genoeg is of al 1000x gezegd of veels te ver gezocht is dan reageer je er niet op
want het is al een paar keer gebeurt dit seizoen dat als je zegt dat je het te vergezocht vindt dat "post dan zelf eens een hint!!!!" naar je kop krijgt geslingerd, dan maar links laten liggen heh

bovendien worden (niet eens dit seizoen) hints of theorien die ik dan heb gepost ook vaak overheen gelezen of genegeerd, en ik denk dat ik kan zeggen dat ik hier ook al redelijk lang ben (vanaf 2007)

dus als er geen reactie komt dan kan het ook aan de kwaliteit liggen, natuurlijk kan je ook pech hebben dat je midden in een discussie zo'n theorie post en dat het gewoon niet opvalt, dan moet je het gewoon in een topic posten waar het rustiger is en waar het ook thuis hoort (kandidaten topic bv)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #413 Gepost op: 17-03-2011, 20:25:29 »
::ok:: Willemvee.

ik mag me(nog net) tot de babyboomers rekenen.
Moeten wij hier de "oudere fans" maar vertegenwoordigen. ;)

Ik sluit me hier graag bij aan ::tandpastasmiley::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 10
« Reactie #414 Gepost op: 17-03-2011, 20:27:46 »
idd een kwestie van smaak
sanne vogel vond ik trouwens vorig jaar niet het knapste, veels te klein :P
maar sowieso vond ik het karakter van Anna in de serie ook wel heel tof
Enorm fanatiek in opdrachten en werkte graag mee, oa met die kist de vulkaan op tillen
Ik ben het hier wel een beetje mee eens (al val ik vaak juist op kleine vrouwen)... maar ik vond Anna ook gewoon leuk door haar fanatisme, creativiteit, initiatiefnemendheid (of hoe je dat ook noemt) en eigengereidheid. Mijn oppervlakkige opmerkingen over haar benen waren met een grote knipoog. Uiteindelijk gaat het daar helemaal niet om. ze was gewoon een leuke WIDM kandidaat.

Offline PatVanElewout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #415 Gepost op: 17-03-2011, 20:28:52 »
Vanaf volgend seizoen ga ik vanaf het begin meekijken en posten op dit forum, dan ga ik ook geen dubbele hints roepen. Nu ben ik op het laatst pas op de trein gesprongen. Ik merk wel dat het een gezellig forum is met alle off topic´s die er bij horen! Zeurkousen zoals ik zul je er altijd bij hebben  ;D

Maarrr.. toch nog even zeuren... je moet er voor waken dat nieuwe molloten denken, ja zeg, ik post een leuke hint die ik volgens mij nog niet heb gezien, en dan is er niemand die er op reageert... lekker is dat. Maar ik snap het ook wel als je hem voor de 1000ste keer ziet dat je dan niet meer reageert. Misschien moet er een smiley komen waarmee je duidelijk maakt dat het geen nieuwe hint is?

en nu maar hopen dat ik een hint heb opgemerkt die niemand anders zag en waar lekker niet op gereageerd is... Dan ga ik dat natuurlijk wel even hier roeptoeteren he...  ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 20:31:03 door PatVanElewout »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10
« Reactie #416 Gepost op: 17-03-2011, 20:33:53 »
Ik ben het hier wel een beetje mee eens (al val ik vaak juist op kleine vrouwen)... maar ik vond Anna ook gewoon leuk door haar fanatisme, creativiteit, initiatiefnemendheid (of hoe je dat ook noemt) en eigengereidheid. Mijn oppervlakkige opmerkingen over haar benen waren met een grote knipoog. Uiteindelijk gaat het daar helemaal niet om. ze was gewoon een leuke WIDM kandidaat.
idd :P

en @PatVanElewout: je bent hier van harte welkom, en ik vind je helemaal geen zeukous :P
ik weet wat je bedoeld, had ik toen ik net kwam ook, maar het heeft te maken met timing en topic
zoals ik zei, je moet niet een heel lang verhaal over een theorie posten in een topic waar net heel veel gepost wordt op dat moment (om de paar minuten)

iedereen trouwens veel kijkplezier ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #417 Gepost op: 17-03-2011, 20:38:32 »
Ik wens iedereen veel kijkplezier en nu maar kijken welke hints er verborgen waren.

Offline PatVanElewout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #418 Gepost op: 17-03-2011, 21:30:21 »
Ahum.... ik weet niet of ik de enige was... maar toch.. Hihihihi

toch nog even eentje mede molloten, wat vinden jullie hier van?

op 42:51



screenshotje


Waarom zou je in hemelsnaam dit shot maken, per ongeluk zeker?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #419 Gepost op: 18-03-2011, 00:35:35 »
Het is WEL waar en Pat heeft hierin dus gelijk. Als je trouwens nog maar een maandje lid bent kun je dat helemaal niet weten.

Wat doe jij hier eigenlijk op het forum, behalve onnodige opmerkingen maken en ruzie zoeken?



@Dakis: Ik ben geen schoolmeisje meer, ik ben 20 jaar. Ik ben een jonge vrouw die spontaan gaat kwijlen als ze Jan op het beeldscherm ziet verschijnen.  ;)


@PatVanElewout: Die tweede was inderdaad ook echt een hint.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2011, 00:37:11 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.