Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186231 keer)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #100 Gepost op: 25-05-2011, 19:46:31 »
Ik zie tot nu toe geen enkele overtuigende indicatie dat het wel degelijk om WIDM zou gaan. En PJ moet absloluut blijven imo. Hij is enorm gegroeid in zijn rol.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #101 Gepost op: 25-05-2011, 19:46:53 »
Ben ook niet zo'n fan van Art als presentator. Prettige kandidaat, goede winnaar, maar alsjeblieft geen presentator.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #102 Gepost op: 25-05-2011, 20:15:24 »
moet eerlijk zeggen dat ik Art wel een leuke presentator vind... ben dan ook benieuwd of en hoe hij WIDM zou gaan doen! We moten alle verschillende presentatoren niet teveel met elkaar vergelijken... iedereen zijn/haar eigen kwaliteiten!
Ik denk dat we nog heeeeel lang moeten wachten voor we zekerheid hebben. verwacht niet dat de Avro wat zal gaan loslaten! Daar denken ze vast; die bui waait wel weer over, hoeveel hebben ze nou echt? En misschien komt er inderdaad een heeeeel ander tv programma op tv. Waarom is het trouwens gelinkt aan publieke omroep programma's? Zou toch ook weer iets als Peking Express kunnen zijn....

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #103 Gepost op: 25-05-2011, 20:20:00 »
Wat een nieuws allemaal! Bij RTL Boulevard werd het ook snel gemeld.En het woord molloten werd genoemd!

Ik hoop maar 1 ding:

Dat het om een ander programma gaat, en
dat Art niet de presentator wordt van WIDM.

Als Pieter Jan zou stoppen dan hadden we het toch wel te horen gekregen?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #104 Gepost op: 25-05-2011, 20:36:25 »
Tja..

Het is ook niet echt 'handig' gedaan door de crew.. met zn alle op het grootste vliegveld van Nederland.. Dat vraagt natuurlijk om problemen, en ze hadden gewoon (zoals dennis weening al zei) 1 voor 1 moeten inchecken en PAS op bestemming allemaal bij elkaar komen.. Dit is een beetje stom gedaan natuurlijk, wees eerlijk. Tis nog een geluk dat ze in de vorige 2 jaar niet zijn gesnapt..
 :o
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 20:39:51 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #105 Gepost op: 25-05-2011, 20:43:07 »
Eerste hint: Spaaij -> Spy

Maar volgens mij denkt rtl dat 'molloot' iemand van het programma zelf is, en geen fan.

En als Dennis Weening al zegt dat hij apart moest inchecken waarom zou dat nu dan anders zijn?
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #106 Gepost op: 25-05-2011, 20:44:51 »
Tja..

Het is ook niet echt 'handig' gedaan door de crew.. met zn alle op het grootste vliegveld van Nederland.. Dat vraagt natuurlijk om problemen, en ze hadden gewoon (zoals dennis weening al zei) 1 voor 1 moeten inchecken en PAS op bestemming allemaal bij elkaar komen.. Dit is een beetje stom gedaan natuurlijk, wees eerlijk. Tis nog een geluk dat ze in de vorige 2 jaar niet zijn gesnapt..
 :o
Waarom doet iedereen nu al meteen alsof ze zeker weten dat het WIDM is? Ik denk dat de organistatie wel slim genoeg is om dit zelf te bedenken hoor, ik denk echt niet dat ze met z'n allen zijn gaan inchecken, dat hebben ze de vorige 2 jaar ook niet gedaan dus jouw laatste zin klopt van geen kant.
臥底 是 谁?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #107 Gepost op: 25-05-2011, 20:54:35 »
ik denk echt niet dat ze met z'n allen zijn gaan inchecken, dat hebben ze de vorige 2 jaar ook niet gedaan dus jouw laatste zin klopt van geen kant.

Hoe komen ze anders aan die foto's dan?
En in 2010 kreeg Sanne volgens mij nog zelfs een brief van George op Schiphol.
Denk je dat ze nadat ze gefilmd hebben dat elke kandidaat de wc inrent ofzo? Van vorig jaar weten we het idd niet zeker omdat we meteen begonnen in El Salvador.

En we weten natuurlijk nog niet zeker of dit de groep van WIDM is.. Maar als het zo is, is het niet erg handig gedaan.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 20:58:17 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #108 Gepost op: 25-05-2011, 21:07:44 »
Even een vraagje.. De nieuw serie van wie is de mol wordt toch meestal pas in de zomervakantie opgenomen?
er staat geen periode vast voor de opnames. Serie 11 begon medio mei, ik dacht 14 mei. Enkele dagen na het begin van de opnames vierden ze de verjaardag van Pepijn. Dus staar je daar niet blind op. Serie 4 werd in oktober opgenomen, bijvoorbeeld. Voor een koud land als Canada was dat niet erg handig.

Ik denk dat het gerucht onderuit gehaald kan worden door tweets die niet met elkaar rijmen, zoals ik vanmorgen al aangaf. Vast staat immers dat Art reageerde op de verkiezingen voor de Eerste Kamer. Die waren afgelopen maandag. Dat zou kunnen betekenen dat de opnames echt al veel vroeger dan gebruikelijk zijn geweest, OF Art doet tijdens de opnames meer dingen tegelijk.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #109 Gepost op: 25-05-2011, 21:16:49 »
Het hoeft uiteraard verder niets te betekenen te hebben, maar de Telegraaf heeft zo te zien de reactiemogelijkheid bij het artikel uitgeschakeld, en ook de vele reacties, waaronder een zeer negatieve van onder meer ene Henk uit Heemskerk (''nadat ik 5 minuten na dit flutprohgramma had gekeken wist ik waarom de omroepen moeten bezuinigen, weg met deze pulp.....'') zijn weggehaald.

Ik denk dat Henk beter naar ''oh oh Kabouter Plop'' kan kijken, is meer van zijn niveau.

Maar toch: vreemd dat die reacties weg zijn.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #110 Gepost op: 25-05-2011, 21:27:07 »
Ik vind de groep wel oke, maar ik wil gewoon niet dat Art presentator wordt..  :(
PJ doet het zo goed! En is een geweldige vervanger van Karel en Angela..

En nu opeens de winnaar van vorig seizoen? Wat is dat nou?  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Past precies in de samenzweringstheorie van de roddelpers. Toen Art vorig jaar mee bleek te doen, vonden ze al dat dat was omdat hij een contract bij de AVRO had getekend en dat hij daarom winnaar is geworden ook natuurlijk en dus is het logisch dat hij het nu zou presenteren. Ze hebben ze gewoon niet allemaal op een rijtje daar, zou ik me niet te veel van aantrekken.
The British are not impressed.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #111 Gepost op: 25-05-2011, 22:19:44 »
Mmm... ik vind het allemaal een vreemd verhaal.

E. Santegoeds (betrouwbaarheidsfactor 0, sensatiefactor 10) spot dus naar aanleiding van een tip? op 16 mei een aantal BN-ners op Schiphol en komt daar dan op 25 mei pas mee naar buiten?

Hij ziet dus 8 BN-ners op Schiphol en trekt vervolgens om één of andere reden de conclusie dat het om de 'hele crew' van Wie is de Mol gaat.

Omdat hij PJH niet ziet, besluit hij dat 'Art dan wel de nieuwe presentator zal zijn'.

Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik vermoed (lees: hoop) dat het een hele goeie afleidingsmanoeuvre is die de aandacht van het echte vertrek moet afleiden... Of gewoon een ander programma....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #112 Gepost op: 25-05-2011, 22:24:12 »
Wat Tweety zegt ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #113 Gepost op: 25-05-2011, 22:26:09 »
Is gewoon in scene gezet door crew WIDM/AVRO. Misschien betreft het inderdaad een ander programma (71Noord?) en is met opzet deze groep zo samen ingechecked om de aandacht af te leiden van wat er ergens anders gebeurt... Ik denk dat de opnames pas in juni beginnen.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #114 Gepost op: 25-05-2011, 22:55:29 »
Eerste hint: Spaaij -> Spy

::rofl:: LOL.... jullie doen de naam molloot eer aan, dat moet ik toch wel even kwijt ::ok:: ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #115 Gepost op: 25-05-2011, 22:59:36 »
Het zijn gewoon opnames van 71 graden noord. AMEN!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #116 Gepost op: 26-05-2011, 00:24:16 »
Ik pas weer hetzelfde principe toe als altijd: eerst horen (van een echt betrouwbare bron!) en dan geloven. Elk jaar weer horen we voortijdig geruchten, soms zijn ze waar, soms klopt er geen mol van. Natuurlijk schrik ik als ik hoor dat Pieter Jan niet gespot is etc., maar voor hetzelfde geld maken we ons druk om niets.
En discussies of Art al dan niet een goede opvolger zou zijn is voor mij echt totaal nog niet aan de orde. Eerst horen, dan geloven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #117 Gepost op: 26-05-2011, 00:42:28 »
Het zijn gewoon opnames van 71 graden noord. AMEN!
Oh gelukkig! want Art als presentator zou ik niet echt zien zitten ::ohno::.
en 71 graden noord is ook wel leuk,dus dan komt dat er ook weer aan ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #118 Gepost op: 26-05-2011, 08:23:00 »
een vraagje dan, waarom zouden ze 71 graden noord in mei doen??
dan is er toch niet zo veel ijs en sneeuw in ijsland??
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #119 Gepost op: 26-05-2011, 08:28:03 »
Tussen 16 en 24 mei hebben alle genoemde kandidaten niet getwitterd (Art wel), dus ze zullen vast wel ergens heen zijn gegaan. Maar 8 dagen lijkt me geen Wie is de Mol.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.