Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186342 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #140 Gepost op: 26-05-2011, 22:19:38 »
Maar na alle commomtie blijf ik met 2 vragen zitten
1. hoe komen ze erbij dat Art zou presenteren (terwijl hij niet eens gespot is)
2. hoe weten ze zo zeker dat het om locatie ijsland gaat.
Misschien heeft iemand daar een antwoord op? :)
1. Pieter-Jan heeft vorige week nog EenVandaag gepresenteerd, dus zal hij de presentator vast niet meer zijn. Omdat Art ook op zijn CV heeft staan dat hij een realityprogramma heeft gepresenteerd (Peking Express), heeft hij het dus overgenomen!
2. De BN'ers checkten in bij de balie in voor een vlucht naar IJsland
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #141 Gepost op: 26-05-2011, 22:35:57 »
Jos, jij bent toch op vakantie? Heb jij geen BN'ers gespot onderweg? Kun je goed geld mee verdienen.....
Nee, maar ik kan het nog gekker maken.

Ik had vandaag een avondexcursie naar een ''woudfeest''. Althans, zo noemden ze het, we hebben in een restaurant gezeten, waar naast onbeperkt eten en drinken een gevarieerde show werd opgevoerd.

Op een gegeven ogenblik dacht ik: die zangeres ken ik toch, laat ik eens vragen of er al vaker gezegd is dat ze op iemand lijkt van het Songfestival.

Nee, ze leek er niet op, ze WAS het. Heeft iemand nog de Bulgaarse inzending van dit jaar in gedachte? Die zangeres die op Marie Persson van Roxette lijkt?

Boryana bleek al jaren in Golden Sands op te treden. Ze was wel verbaasd dat iemand haar herkende, want dat gebeurde haar niet vaak, zei ze.

Maar ik moet zeggen: die is echt veelzijdig......(misschien niet moeders mooiste, maar wel heel aardig).

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #142 Gepost op: 27-05-2011, 04:16:19 »
Ik zou het echt een stunt vinden als de 'gespotte' groep kandidaten gewoon een groep Molsympathisanten is, die wel voor het programma gevraagd zijn, maar niet de hele opnameperiode kunnen 'onderduiken' als afleidingsmanoeuvre werken: zij doen alsof ze inchecken voor een tv-programma; iemand van de AVRO 'lekt' aan Santegoeds dat er een groep BN'ers op 16 mei voor WIDM op Schiphol inchecken, terwijl de echte groep kandidaten via een ander vliegveld vertrekken.

Resultaat: iedereen staart zich blind op de groep BN'ers op Schiphol (tunnelvisie), waardoor de echte groep ongestoord hun vlucht kunnen nemen  :P
Als ik BNer was, en per ongeluk niet gevraagd was voor WIDM, dan zou ik toch graag als red herring willen optreden voor een dergelijke actie.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #143 Gepost op: 27-05-2011, 17:40:59 »
Wat me opvalt is dat Lucille Werner 26 Mei thuiskwam van 3 weken vakantie.. En aangezien JP nodig is bij elke opname van Lingo.. Zou er zomaar een kans zijn dat JP in die 3 weken met de Mol mee was?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #144 Gepost op: 27-05-2011, 17:52:35 »
Wat me opvalt is dat Lucille Werner 26 Mei thuiskwam van 3 weken vakantie.. En aangezien JP nodig is bij elke opname van Lingo.. Zou er zomaar een kans zijn dat JP in die 3 weken met de Mol mee was?
Misschien deed zij wel mee! Nee, dat is een beetje lastig aangezien ze zo moeilijk loopt.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #145 Gepost op: 27-05-2011, 18:58:44 »
Misschien deed zij wel mee! Nee, dat is een beetje lastig aangezien ze zo moeilijk loopt.

Zou wel een enorm leuke kandidate zijn!  ::ok:: Topvrouw!
Maar helaas denk dat dat niet zal lukken  :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #146 Gepost op: 27-05-2011, 21:11:38 »
Zou wel een enorm leuke kandidate zijn!  ::ok:: Topvrouw!
Maar helaas denk dat dat niet zal lukken  :(
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Zolang PJ en JP niet tegelijkertijd verdwenen zijn van de aardbodem geloof ik geen enkel verhaal over WIDM :P
臥底 是 谁?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #147 Gepost op: 27-05-2011, 21:59:39 »
Misschien deed zij wel mee! Nee, dat is een beetje lastig aangezien ze zo moeilijk loopt.
Soundos liep ook moeilijk ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #148 Gepost op: 28-05-2011, 03:04:07 »
Zou wel een enorm leuke kandidate zijn!  ::ok:: Topvrouw!
Maar helaas denk dat dat niet zal lukken  :(

Hmm, ken je haar persoonlijk dan? Op tv is het een topvrouw, maar ik heb meegedaan met Lingo en toen viel ze enorm tegen. Heel erg met haar eigen ding bezig en geen aandacht voor de kandidaten. Daarnaast had ze raar taalgebruik met woorden die ik hier niet kan noemen. Ik snap best dat je haar een topvrouw vindt, maar ben bang dat dit alleen op tv-uitzendingen is gebasseerd.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #149 Gepost op: 28-05-2011, 12:25:36 »
Heel erg met haar eigen ding bezig en geen aandacht voor de kandidaten.

Dat hebben veel meer BN'ers hoor  ;)
Robert ten Brink is daar ook 1 van en Jeroen van Koningsbrugge is op de set al helemaal niet te genieten. Maarja zou kunnen dat ze de spontaniteit bewaart voor de uitzending, en buiten het feit om vind ik het werk dat ze doet voor de 'gehandicapte' nederlander gewoon goed  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #150 Gepost op: 29-05-2011, 08:32:05 »

Robert ten Brink is daar ook 1 van
kan ik over meepraten. Ik ben postbezorger, zoals inmiddels welbekend, en meneer stond eens met zijn caravan in een straat met zijn crew te overleggen. Ik had vrij veel post voor die straat, en wilde gewoon mijn werk doen.

Of ik even wilde opzouten, zegt ie. "Opzouten''?, vroeg ik....

Commentaar van hem: ja, we zijn hier met opnames bezig, en we kunnen daar geen pottenkijkers bij gebruiken.

Ik zei hem ronduit: sodemieter jij even gauw op, wie denk je wel dat je bent....

Commentaar van Robert: dat zie je toch wie ik ben?

En ik weer: juist daarom, je wacht maar tot ik klaar ben met bezorgen, arrogante kwast.....


Robert was not amused (dit gebeurt nog steeds regelmatig als Flikken weer eens in de stad is.....).
« Laatst bewerkt op: 29-05-2011, 08:39:44 door Bodejos »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #151 Gepost op: 29-05-2011, 08:43:32 »
Overigens wil het gegeven dat Pieter Jan deze week Eenvandaag presenteert, nog steeds niet zeggen dat hij WIDM niet presenteert. De opnames kunnen immers al geweest zijn, ik heb hem namelijk eerder al enkele weken eerder een tijd niet op tv gezien.

Aan de andere kant: wanneer de opnames NU bezig zijn, is het in geen geval Art die WIDM presenteert.

Die twittert er namelijk lustig op los, momenteel. Aangezien twitter een indicatie geeft over het wel of niet ''ergens'' mee bezig zijn, zou je de conclusie kunnen trekken dat Art dan niet de presentator is. Wie dan wel?
« Laatst bewerkt op: 29-05-2011, 08:47:26 door Bodejos »

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #152 Gepost op: 29-05-2011, 10:02:32 »
Die twittert er namelijk lustig op los, momenteel. Aangezien twitter een indicatie geeft over het wel of niet ''ergens'' mee bezig zijn, zou je de conclusie kunnen trekken dat Art dan niet de presentator is. Wie dan wel?

Frits Sissing? :P

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #153 Gepost op: 29-05-2011, 10:32:46 »
Frits Sissing? :P

In een Spits (of Metro, die twee haal ik altijd door elkaar :P) stond van de week een artikel waarin Frits en Sanne Vogel op de geruchten reageerden, dus Frits als presentator lijkt niet erg waarschijnlijk. (Sanne vond het zielig als details zijn uitgelekt, en Frits zei iets van "Het is WIDM, dus niets is wat het lijkt". Ben het artikel helaas kwijtgeraakt, anders had ik het wel ingescand. Mocht ik het nog terugvinden doe ik dat natuurlijk alsnog.)
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #154 Gepost op: 29-05-2011, 12:54:51 »
kan ik over meepraten. Ik ben postbezorger, zoals inmiddels welbekend, en meneer stond eens met zijn caravan in een straat met zijn crew te overleggen. Ik had vrij veel post voor die straat, en wilde gewoon mijn werk doen.

Of ik even wilde opzouten, zegt ie. "Opzouten''?, vroeg ik....

Commentaar van hem: ja, we zijn hier met opnames bezig, en we kunnen daar geen pottenkijkers bij gebruiken.

Ik zei hem ronduit: sodemieter jij even gauw op, wie denk je wel dat je bent....

Commentaar van Robert: dat zie je toch wie ik ben?

En ik weer: juist daarom, je wacht maar tot ik klaar ben met bezorgen, arrogante kwast.....


Robert was not amused (dit gebeurt nog steeds regelmatig als Flikken weer eens in de stad is.....).
Wahahaha geweldig!  ;D Toen op het moment voor jou natuurlijk niet Jos, maar als ik dit zo lees vind ik wel grappig. :P

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #155 Gepost op: 29-05-2011, 12:59:35 »
Frits Sissing? :P

Die hoorde ik gisteravond nog op de radio met Musical Moods (en nee ik hou niet van musicals, was gewoon achtergrond :P )
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #156 Gepost op: 29-05-2011, 13:21:29 »
kan ik over meepraten. Ik ben postbezorger, zoals inmiddels welbekend, en meneer stond eens met zijn caravan in een straat met zijn crew te overleggen. Ik had vrij veel post voor die straat, en wilde gewoon mijn werk doen.

Of ik even wilde opzouten, zegt ie. "Opzouten''?, vroeg ik....

Commentaar van hem: ja, we zijn hier met opnames bezig, en we kunnen daar geen pottenkijkers bij gebruiken.

Ik zei hem ronduit: sodemieter jij even gauw op, wie denk je wel dat je bent....

Commentaar van Robert: dat zie je toch wie ik ben?

En ik weer: juist daarom, je wacht maar tot ik klaar ben met bezorgen, arrogante kwast.....


Robert was not amused (dit gebeurt nog steeds regelmatig als Flikken weer eens in de stad is.....).

Echt? Zoiets verwacht ik totaal niet van iemand zoals hij. Hij lijkt altijd zo vrolijk en vriendelijk.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #157 Gepost op: 29-05-2011, 22:28:17 »
Die hoorde ik gisteravond nog op de radio met Musical Moods (en nee ik hou niet van musicals, was gewoon achtergrond :P )
Musical moods is niet live, maar wordt van tevoren opgenomen, dus dat hij gisteren MM nog presenteerde zegt nog niets :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #158 Gepost op: 29-05-2011, 22:57:51 »
Ik heb even de twitteraccounts van de mogelijke kandidaten bekeken en ik denk dat áls de genoemde namen idd WIDM-kandidaten zijn, dan is het ook heel goed mogelijk dat Hanna Verboom ook bij deze groep hoort een aantal (niet allemaal) van de genoemde kandidaten volgt Hanna op Twitter en vice versa
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #159 Gepost op: 30-05-2011, 09:16:36 »
Ik heb even de twitteraccounts van de mogelijke kandidaten bekeken en ik denk dat áls de genoemde namen idd WIDM-kandidaten zijn, dan is het ook heel goed mogelijk dat Hanna Verboom ook bij deze groep hoort een aantal (niet allemaal) van de genoemde kandidaten volgt Hanna op Twitter en vice versa

 :\'( Nee, alsjeblieft niet. Die muts maakt haar haarkleur helemaal waar.
Echt zo'n dom blondje!!!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.