Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186394 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #180 Gepost op: 31-05-2011, 22:25:37 »
Trouwens weet niet of het relevant is maar er mocht ook nog de meneer meer die op de fandag de test gewonnen heeft en die is toch niet gesignaleerd op de foto?
En die meneer mocht iemand mee nemen.
Dus is dit totaal wat anders waar nu over gespeculeerd wordt.

dat hij mee mocht wil toch niet zeggen dat hij daar bij was. En ook niet dat als hij er was hij per se op een foto moet staan.

Offline Lo

  • Forumlid
dat Art maandagmiddag een tweet plaatst over nota bene de verkiezingen

Ik weet niet of dit al gezegd is maar het is wat anders als de presentator (of een crewlid) blijft doortwitteren. Waarom niet? De presentator heeft spaarzaam contact met de groep. De groep dient geisoleerd te zijn en blijven. De presentator niet; sterker nog de crew heeft tevens als taak te waken over de buitenwereld. De 3e wereldoorlog zal maar uitbreken... dan moeten ze de groep zoiets wel laten weten. Dus dat Art tussen de opnames door zou tweeten over wat dan ook zou ik niet gek vinden: de man is twitterverslaafd.

(Overigens geloof ik ook eerder dat dit gaat om huppeldepup-Noord en niet om WIDM)

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #182 Gepost op: 1-06-2011, 10:11:34 »
dat hij mee mocht wil toch niet zeggen dat hij daar bij was. En ook niet dat als hij er was hij per se op een foto moet staan.

Ja daar zou je gelijk in hebben, het is ook meer denken van, omdat het me bij staat van vorig jaar dat die jongen met zijn zusje wel bij de groep was en in het vliegtuig zat.
je zou eigenlijk moeten weten of deze meneer nog in het land is.
Maar goed,het blijft altijd gissen.
In januari weten we het pas zeker hoe het zit.

Ananas

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #183 Gepost op: 1-06-2011, 10:57:50 »
Vanochtend (Evers staat op) voegde Santegoeds nog de naam van Tim Kamps toe aan de lijst. Verder vond 'ie het, geloof ik, nogal jammer dat de AVRO de kaken stijf op elkaar hield. Goh...

m0ll0m

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #184 Gepost op: 1-06-2011, 11:37:14 »
beetje lastig aangezien ze zo moeilijk loopt.

Ach, Gijs liep ook moeilijk indertijd ;)

Nee dat is iets waar ze wel mee kunnen omwerken bij de productie denk ik. Het zou juist een erg mooie move zijn om haar te hebben.

En vwb ster-allures, ja die zal ze vast hebben. Het is voor haar gewoon doordraaiwerk natuurlijk dus zal al jaren gestopt zijn elke kandidaat aandacht te geven. Ze zal echter wel moeten als zij straks "1 van de 10" is  ::rofl::

Pieter-Jan was gisteren nog gewoon 1Vandaag aan het presenteren maar het is geen wet van Meden en Perzen dat eind mei de opnames zijn. Kan net zo goed begin mei zijn geweest en was hij toen juist niet dik 2 weken weg? Precies de periode dat...



De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #185 Gepost op: 1-06-2011, 12:37:16 »
Vanochtend (Evers staat op) voegde Santegoeds nog de naam van Tim Kamps toe aan de lijst. Verder vond 'ie het, geloof ik, nogal jammer dat de AVRO de kaken stijf op elkaar hield. Goh...

m0ll0m

Tim Kamps op 16 mei (datum die in de Privé genoemd wordt) naar IJsland vertrokken? Op 19 mei speelde hij in Haarlem met het Monica Da Silva Trio.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #186 Gepost op: 1-06-2011, 13:03:59 »
Tim Kamps op 16 mei (datum die in de Privé genoemd wordt) naar IJsland vertrokken? Op 19 mei speelde hij in Haarlem met het Monica Da Silva Trio.
Santegoeds wordt steeds onbetrouwbaarder.. Heinz, ga je nu weer een mailtje sturen naar SBS/privé/waar Santegoeds dan ook werkt, met deze informatie over Tim Kamps?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #187 Gepost op: 1-06-2011, 13:09:31 »
Santegoeds wordt steeds onbetrouwbaarder.. Heinz, ga je nu weer een mailtje sturen naar SBS/privé/waar Santegoeds dan ook werkt, met deze informatie over Tim Kamps?

Ik zou niet weten waarom. Laat die Santegoeds zelf maar een beetje research doen. :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #188 Gepost op: 1-06-2011, 13:13:40 »
Santegoeds wordt steeds onbetrouwbaarder.. Heinz, ga je nu weer een mailtje sturen naar SBS/privé/waar Santegoeds dan ook werkt, met deze informatie over Tim Kamps?

Hij kan natuurlijk ook hier gaan bijlezen, dan weet hij al meteen een stuk meer!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #189 Gepost op: 1-06-2011, 13:31:42 »
Ik denk dat het of idd om Wie is de Mol gaat of om de Pelgrimscode. Expeditie Robinson zowiezo niet aangezien die namen al grotendeels bekend zijn gemaakt (Sascha Visser,Sipke Jan Bousema,Do,Sylvia Geersen en Patrick Martens) en 71 Graden Noord ook niet omdat het nog niet is voorgekomen dat er 2 reality programma's met BN'ers in dezelfde periode worden uitgezonden bij de publieke omroep. Aangezien in de krant stond dat de Pelgrimscode dit najaar op tv komt sluit ik 71 Graden Noord uit.

Tim Kamps zou wel logisch zijn aangezien Arjan Lubach (zijn compagnon) al eerder mee deed en een goed woordje heeft kunnen doen. Dio zou ik eerder verwachten bij de Pelgrimscode. Het is 50/50 voor mij tussen de 2 programma's.
When life knocks you down, fight back!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #190 Gepost op: 1-06-2011, 13:39:31 »
71 graden Noord is zeker ook niet uit te sluiten, want wie zegt dat dat programma dit jaar nog zou worden uitgezonden. Kan ook best dat dat na de Mol volgend jaar gebeurd, of wel samen met een andere?

Overigens zijn er wel eens uitzendingen tegelijk uitgezonden (denk aan Pelgrimcode en Expeditie Robinson vorig jaar!)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #191 Gepost op: 1-06-2011, 13:44:42 »
Dat laatste was 1 bij de Publieke en 1 bij de commerciele. Dat is dus niet 2 van de publeieke in dezelfde periode.

Waarom zouden ze in Mei al opnamen hebben voor een programma dat vanaf eind Maart 2012 pas kan worden uitgezonden. Geloof er niks van.
When life knocks you down, fight back!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #192 Gepost op: 1-06-2011, 14:32:54 »
Het zou op zich met het weer te maken kunnen hebben!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #193 Gepost op: 1-06-2011, 17:28:16 »
maar waarom zou je in gods naam 71 GRADEN noord in mei uitzenden??
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #194 Gepost op: 1-06-2011, 23:30:14 »
NEE alsjeblieft niet zij. Als zij meedoet ga ik serieus overwegen over te slaan omg. :\'(

Ik lees net op Nu.nl dat Sara Kroos op huwelijksreis gaat, dus daat zul je geen last van hebben.....

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #195 Gepost op: 2-06-2011, 08:58:30 »
maar waarom zou je in gods naam 71 GRADEN noord in mei uitzenden??
Mocht het 71 graden noord zijn, dan zou het natuurlijk ook voor een eventueel nieuw seizoen van Pelgrimcode uitgezonden kunnen worden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #196 Gepost op: 2-06-2011, 10:37:18 »
Pieter Jan is inderdaad in zijn rol gegroeid, zou jammer zijn als we nu naar presentator nummer 4 moeten gaan

Ik vind dit ook de meest curieuze zaak... heb ik wellicht wat gemist? Waarom zou de AVRO denken aan vervanging?

Elke presentator heeft elke serie geweldig gevonden dus het zal er niet aan liggen dat PJ niet meer zou willen. En tot nu toe ging elke wissel met heftigheid gepaard. Elke voorganger was not amused. Van PJ's kant is nu niets te merken en de roddeljournalistiek krijgt blijkbaar ook niets los.

Overigens vind ik het wel een stunt op zich als er dan toch een wissel komt om het Art te doen zijn. Kan me geen betere wissel voorstellen. Maar waarom überhaupt een wissel?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #197 Gepost op: 2-06-2011, 12:00:27 »
Mocht het 71 graden noord zijn, dan zou het natuurlijk ook voor een eventueel nieuw seizoen van Pelgrimcode uitgezonden kunnen worden!

Pelgrimscode komt dezelfde week als Expeditie Robinson op tv dus begin September. Zie de eerstkomende 3 maanden geen 71 graden Noord op de planning staan. Geloof me die kan je echt afschrijven.
When life knocks you down, fight back!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #198 Gepost op: 2-06-2011, 12:04:03 »
Dan zullen we het wel zien!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #199 Gepost op: 2-06-2011, 12:36:06 »
Ik lees net op Nu.nl dat Sara Kroos op huwelijksreis gaat, dus daat zul je geen last van hebben.....
::bravo::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...