Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 185732 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #40 Gepost op: 25-05-2011, 12:28:56 »
HADEWYCH MINIS!!!!!  :D :D :D :D :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #41 Gepost op: 25-05-2011, 12:31:09 »
De BN'ers zouden 16 mei gespot zijn op Schiphol. Art Rooijakkers is helemaal niet gespot maar omdat Pieter Jan Hagens later nog te zien was bij Een Vandaag wordt er in een bijblokje vanuit gegaan dat Art de nieuwe presentator wel zal zijn.

Maar ze zijn 16 Mei gespot..
Hadewych minis twittert gewoon door.. Liesbeth Staats ook..  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #42 Gepost op: 25-05-2011, 12:32:08 »
En wie is Dio? Of bedoel je Do?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #43 Gepost op: 25-05-2011, 12:33:01 »
ik tel maar 8 namen ook.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #44 Gepost op: 25-05-2011, 12:33:26 »
Maar ze zijn 16 Mei gespot..
Hadewych minis twittert gewoon door.. Liesbeth Staats ook..  :-\\

Ze zijn wel goed herkenbaar op de foto's.

@LdH: Dio is een rapper.

@Vieffan: Ze zouden er inderdaad maar 8 herkend hebben.

Ook is er geen JP of Anton of quizwinnaar gespot of te herkennen op de foto's. Dus de optie ander programma is nog steeds aanwezig.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 12:34:57 door Heinz »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #45 Gepost op: 25-05-2011, 12:35:54 »
@Vieffan: Ze zouden er inderdaad maar 8 herkend hebben.
En er waren wel 10 te zien?
nou ik ben iig benieuwd wat de komende dagen voor nieuws gaat brengen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #46 Gepost op: 25-05-2011, 12:39:24 »
En er waren wel 10 te zien?

Er staat: "De negende en tiende bekendheden zijn Privé niet opgevallen of reisden eerder mee met presentator Pieter Jan Hagens." Alleen al uit die zin blijkt hoe slecht dat blad in elkaar zit, want in een bijblokje waren ze juist zo slim om tot de conclusie te komen dat PJ niet mee kon zijn omdat hij nog later live op tv te zien was...

Het zou wel een stunt zijn als ze op het verkeerde been zouden zijn gezet. Dat een Mol van de AVRO of IDTV zogenaamd over WIDM gelekt heeft maar het in werkelijkheid om een heel ander programma gaat. ;D
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 12:41:17 door Heinz »

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #47 Gepost op: 25-05-2011, 12:47:14 »
Hadewych Minis zou wel echt super zijn!

Ik ken alleen Anne-Marie Jung niet van die 8. Liesbeth Staats ken ik wel van gezicht maar niet van de naam.
When life knocks you down, fight back!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #48 Gepost op: 25-05-2011, 12:59:27 »
Het zou een aantal dingen verklaren:
2. De opmerking van Patrick in zijn bootje (''je zou maar de mol op IJsland moeten zijn''(zou Art er al van geweten hebben, en hebben goede vrienden Art en Patrick dit gedeeld?)

Dit wordt (verrassend genoeg) ook in de Privé genoemd:
Citaat van: Privé week 21 2011
Wie is de Mol? zou Wie is de Mol? niet zijn als er al een kleine hint aan de trouwe kijkers is gegeven. in de slotaflevering van vorig seizoen gaf Mol Patrick Stoof al een voorbode. Patrick, op dat moment ontspannen dobberend in een bootje in zonnig El Salvador, zei: 'Dit is natuurlijk op en top relaxt voor een Mol. Ik had Wie is de Mol? niet willen spelen op, laten we zeggen, IJsland, ofzo. Omdat het daar alleen maar koud is en regent. Dan lig ik liever hier mijn geld te verdienen. Of eigenlijk geen geld te verdienen, dat is natuurlijk de opdracht.'
(De quote zal vast niet helemaal kloppen en El Salvador moet Nicaragua zijn, maar toch verraadt het dat de schrijver van het artikel (diezelfde Evert Santegoeds) wel eens naar het programma heeft gekeken.)
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 13:12:40 door Heinz »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
De namen die in de Privé staan zijn buiten de genoemde Huffnagel en Spaaij: Marit van Bohemen, Hadewych Minis, Maarten van der Weijden, Dio, Anne-Marie Jung en Liesbeth Staats.

De BN'ers zouden 16 mei gespot zijn op Schiphol. Art Rooijakkers is helemaal niet gespot maar omdat Pieter Jan Hagens later nog te zien was bij Een Vandaag wordt er in een bijblokje vanuit gegaan dat Art de nieuwe presentator wel zal zijn.
Is het dan wel zeker dat het van de Avro is?
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Is het dan wel zeker dat het van de Avro is?

Santegoeds doet in het filmpje en het artikel alsof er informatie gelekt is over WIDM. Ze zouden zijn getipt over het vertrek. Maar natuurlijk is de Privé zo onbetrouwbaar als wat, dus misschien was de tip wel veel vager of was er niet eens een tip.

Er zijn acht BN'ers gespot op Schiphol op weg naar IJsland. Zou voor WIDM (zonder PJ) kunnen zijn, zou ook voor een ander programma kunnen zijn, van de AVRO of niet.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #51 Gepost op: 25-05-2011, 13:26:26 »
Heinz misschien staan de namen je niet aan maar kom op man. Tuurlijk is er een kansje dat het niet om WIDM gaat maar de kans is wel veel groter dat het wel zo is. Santegoeds is dan wel een onbeschofte lul maar zit er met dit soort dingen niet zo vaak naast.
When life knocks you down, fight back!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #52 Gepost op: 25-05-2011, 13:32:00 »
Heinz misschien staan de namen je niet aan maar kom op man.

Niks mis met de namen hoor. Ik probeer alleen een beetje helder te blijven tussen de brij aan geruchten van Privé (staat niet bekend als de meest betrouwbare bron) door.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 14:31:51 door Heinz »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #53 Gepost op: 25-05-2011, 13:45:28 »
Inderdaad Heinz, al die roddeljournalisten zijn alleen maar uit op sensatie en dat hebben ze voor elkaar.
Daarbij vraag ik me af: hoe zijn ze zo zeker dat het om bestemming IJsland ging? En misschien is Art wel de 9e kandidaat die meedoet i.p.v presentator. Het blijft speculeren, maar mijn gevoel gaat uit naar 71 graden noord of een ander avonturenprogramma.
Na een periode van stilte komen in mei/juni de eerste geruchten, zo schreef ik in mijn column, maar dit is geen eerste geruchtenstroom meer.. dit is een tsunami aan geruchten en speculaties  ??? ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #54 Gepost op: 25-05-2011, 13:48:25 »
Kreeg net een berichtje van een redacteur van SBS Shownieuws wat mijn reactie op dit nieuws is. Heb dit teruggemaild:

Er zijn acht BN'ers gespot op Schiphol op weg naar IJsland. Grote kans dat dit inderdaad voor WIDM is met een andere presentator dan Pieter Jan Hagens, maar toch weten we het nog niet 100 procent zeker. De geruchten zorgen ervoor dat het meteen weer gezellig druk is op de forums over WIDM. Aan de andere kant is het best jammer dat het nu waarschijnlijk al is uitgelekt. Ook het geheim van het land en de kandidaten wil je eigenlijk zo lang mogelijk niet achterhalen. Vorig jaar bouwden de makers de spanning prachtig op door zelf vage beelden uit te lekken. Gelukkig zegt het niks over het spelverloop of wie de Mol is. Elk jaar duiken er trouwens wel geruchten op dat de Mol is uitgelekt, maar die hebben bijna elke keer de verkeerde Mol aangewezen en zijn dus totaal onbetrouwbaar.

@mollenvanger20: Art is niet gespot.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #55 Gepost op: 25-05-2011, 13:52:56 »
Niks mis met de namen hoor. Ik probeer alleen een beetje helder te blijven tussen de brei aan geruchten van Privé (staat niet bekend als de meest betrouwbare bron) door.

Achterdochtig zijn is soms goed en een slag om de arm houden al helemaal. Vind alleen dat je de nadruk legt op het feit dat het niet waar is terwijl het (in mijn ogen) voor 70 procent zeker is dat het wel zo is. Maar goed laten we het afwachten :)
When life knocks you down, fight back!

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #56 Gepost op: 25-05-2011, 13:57:43 »
@Maarten20: er zijn inmiddels zoveel programma's die over BN'ers in den vreemde gaan dat ik de kans dat dit over WIDM zou gaan helemaal niet zo groot acht. Juist bij WIDM zou ik het bijvoorbeeld vreemd vinden als er twee deelnemers apart van de rest zouden reizen.

Verder is Prive heel onduidelijk over wat er nou precies gelekt is. Kennelijk niet de namen, want ze hebben het van foto's af moeten halen (en hebben nog een tijdje gedacht dat Louis van G. bij de groep hoorde). Ook wist die bron de presentator dus niet te noemen.

Kortom: het kan, maar het kan ook heel goed niet. We shall see... eerder dan over een paar maanden gaan we het vast niet weten.

m0ll0m

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #57 Gepost op: 25-05-2011, 13:58:44 »
Spannend hoor.. ::oink::

Maar het kan nog helemaal niet van WIDM zijn, ik hoor JP nog iedere dag bij Lingo. ???


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #58 Gepost op: 25-05-2011, 14:27:35 »
Ik denk dat de 'tipgever' een toevallige reiziger is geweest die een groepje bekende Nederlanders heeft gekoppeld aan WIDM. Als het wel waar is, dan zullen ze alle afvallende deelnemers goed verstopt moeten houden, want het is logisch dat er nu in de gaten gehouden gaat worden wanneer ze weer in Nederland gespot worden. Dat zou ik persoonlijk het ergste vinden van dit uitlekken van de namen, want wanneer afvallers vooraf bekend gaan worden, dan houdt het plezier van het kijken naar WIDM op.

Ik heb het stukje niet gelezen/gezien, dus weet niet precies hoe ze gespot zijn, maar ik neem aan dat de programmamakers van WIDM een nieuwe groep kandidaten niet open en bloot bij elkaar laat staan op Schiphol.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS!)
« Reactie #59 Gepost op: 25-05-2011, 14:51:07 »
Ik hou gewoon alle opties open.
Het hoort bij WIDM dat er langzaam wat stukjes op de goede plaats vallen. Dit is alleen wel een beetje erg snel.
Hufnagel is niet mijn politieke stroming maar lijkt me wel een leuke man. De rest ken ik niet of nauwelijks dus zal vast goed komen.
Misschien moet de AVRO overwegen om ze als ze afvallen niet direct op het vliegtuig te zetten maar in een hotel in een naburig land onder te brengen. Dan wordt de laatste aflevering iets anders (ze zullen niet meer compleet verrast zijn) maar dan blijft het spannend voor de kijker.

Geen PJ dus Art is gewoon lekker doorredeneren vanuit één gezichtspunt. PJ was er niet bij, maar Art ook niet dus is eigenlijk gewoon onzin. Alles ligt nog open, het kan nog alle kanten op.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.