Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 187432 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #220 Gepost op: 10-06-2011, 19:31:36 »
Ik zag net bij bouleveard William Spaaij die aanwezig was bij de trouwerij van Jim van idols.
Tevens zei (kw)Albert Verlinde dat Santegoeds zo zeker wist dat Jim en zijn vriendin op 10 augustus zouden trouwen.. zat hij ook weer mooi mis  ::rofl::
Ach, Santegoeds zegt werkelijk zo veel... En of er ooit iets van klopt? Niet al te vaak...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #221 Gepost op: 11-06-2011, 10:27:14 »
Dat kinderblokje bedoel ik, zo uit het hoofd Yvon, Milouska, Sanne, Pepijn, elk seizoen zit er weer eentje in (en vaak is het de mol ook), net als een radiopresentator maar.... dat is nu net die enige missende nu. Heb ook eens zitten speuren of er opvallend vaak een radiopresentator gevolgd wordt maar kon nog geen vergelijk vinden.

Liesbeth Staats is van het jeugdjournaal toch?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #222 Gepost op: 11-06-2011, 16:33:25 »
Liesbeth Staats is van het jeugdjournaal toch?
WAS van het Jeugdjournaal. Van 2007 tot 2011 presenteerde ze af en toe EenVandaag. Tegenwoordig heeft ze haar eigen tv-productiebedrijf.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #223 Gepost op: 11-06-2011, 20:33:09 »
Ik zag net bij bouleveard William Spaaij die aanwezig was bij de trouwerij van Jim van idols.
Tevens zei (kw)Albert Verlinde dat Santegoeds zo zeker wist dat Jim en zijn vriendin op 10 augustus zouden trouwen.. zat hij ook weer mooi mis  ::rofl::
Gister bij Shownieuws zei Santegoeds dat hij al wist dat ze gingen trouwen maar geheim gehouden of zoiets (zo interpreteerde ik het tenminste). Ook niet echt iets voor hem.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #224 Gepost op: 12-06-2011, 17:57:59 »
Ah, we krijgen een all star editie, duidelijk. ;)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #225 Gepost op: 13-06-2011, 17:25:12 »
Zo weer ff 12 pagina's bijgelezen, hahaha en ik heb me erg vermaakt met de reacties ::ok::

Wat is die Santegoeds ook een man he.. omdat ie wat bekende nederlanders heeft gezien, maar geen presentator moet het meteen iemand anders zijn die hij ook niet heeft gezien XD
Zo lus ik er nog wel een paar. Zo zou ik op grond van wat hij daar gezien heeft ook een conclusie kunnen trekken, maar ik zal em ff in spoilers zetten, want anders maak ik straks nog iets heel geheims bekend en hebben we weer ergens 12 pagina's op een of ander forum:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #226 Gepost op: 13-06-2011, 17:27:40 »
hmmm hoe langer andere "geheimen" bekend worden.... daarmee bedoel ik verdwijningen / pj niet op de buis / etc stijgt in mijn ogen het waarheidsgehalte wel :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #227 Gepost op: 13-06-2011, 21:12:01 »
Zo weer ff 12 pagina's bijgelezen, hahaha en ik heb me erg vermaakt met de reacties ::ok::

Wat is die Santegoeds ook een man he.. omdat ie wat bekende nederlanders heeft gezien, maar geen presentator moet het meteen iemand anders zijn die hij ook niet heeft gezien XD
Zo lus ik er nog wel een paar. Zo zou ik op grond van wat hij daar gezien heeft ook een conclusie kunnen trekken, maar ik zal em ff in spoilers zetten, want anders maak ik straks nog iets heel geheims bekend en hebben we weer ergens 12 pagina's op een of ander forum:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Als reactie op je spoiler": hij heeft in ieder geval ervaring met ballen  ::rofl:: (alleen of tie wat met cijfertjes heeft geen idee.. :P Dat kan je beter aan Aad de mos 21=5 overlaten)

Offline Muldvarpen2012

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #228 Gepost op: 14-06-2011, 18:53:54 »
Ijsland is gewoon een tussenstop en vandaar uit gaan ze naar het land van bestemming! Net als vorig seizoen tussenstop Houston! . Ze vliegen nooit rechtstreeks op het doel af, juist om ons op het verkeerde been te zetten!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #229 Gepost op: 14-06-2011, 20:04:12 »
Ijsland is gewoon een tussenstop en vandaar uit gaan ze naar het land van bestemming! Net als vorig seizoen tussenstop Houston! . Ze vliegen nooit rechtstreeks op het doel af, juist om ons op het verkeerde been te zetten!

Als het een tussenlanding is, kunnen ze hooguit naar Amerika of de VS vliegen, want op zoveel bestemmingen vliegt Icelandair niet. Dan vind ik IJsland als bestemming zelf toch een stuk aannemelijker.  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #230 Gepost op: 14-06-2011, 20:08:44 »
Als het een tussenlanding is, kunnen ze hooguit naar Amerika of de VS vliegen, want op zoveel bestemmingen vliegt Icelandair niet. Dan vind ik IJsland als bestemming zelf toch een stuk aannemelijker.  ::jaja::
Ook de andere maatschappijen vliegen alleen op Europa of de VS via Keflavik... (voor Faeröer en Groenland moet je in het andere vliegveld van Reykjavik zijn...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #231 Gepost op: 14-06-2011, 20:22:01 »
Als het een tussenlanding is, kunnen ze hooguit naar Amerika of de VS vliegen, want op zoveel bestemmingen vliegt Icelandair niet. Dan vind ik IJsland als bestemming zelf toch een stuk aannemelijker.  ::jaja::
ik neem aan dat je Canada bedoelt. Canada is iets aannemelijker dan Amerika (USA, dus), omdat daar volgens een aantal mensen niet met Nederlandse crew gewerkt mag worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #232 Gepost op: 14-06-2011, 20:28:03 »
O ja, sorry ik bedoel Canada :-[
Ook de andere maatschappijen vliegen alleen op Europa of de VS via Keflavik... (voor Faeröer en Groenland moet je in het andere vliegveld van Reykjavik zijn...)

Dat zou misschien nog kunnen, maar als je via een plaats vliegt, vlieg je meestal door met de maatschappij uit het land waar je de tussenlanding maakt, tenzij die maatschappij een alliantie heeft met een andere maatschappij maatschappij heeft, waardoor je doortickets kan verkopen.

(Tsja, ik kan ook eindelijk een keertje opscheppen :P)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #233 Gepost op: 14-06-2011, 20:35:20 »
Waarom zou je je vakkennis in dit geval NIET gebruiken, is alleen maar handig, soms. Toch?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #234 Gepost op: 14-06-2011, 20:40:17 »
O ja, sorry ik bedoel Canada :-[
Dat zou misschien nog kunnen, maar als je via een plaats vliegt, vlieg je meestal door met de maatschappij uit het land waar je de tussenlanding maakt, tenzij die maatschappij een alliantie heeft met een andere maatschappij maatschappij heeft, waardoor je doortickets kan verkopen.

(Tsja, ik kan ook eindelijk een keertje opscheppen :P)
Hebben er dan geen andere maatschappijen dan Icelandair vluchten met tussenlandingen in Keflavik?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #235 Gepost op: 14-06-2011, 20:48:09 »
Ik ga het mijn nichtje eens vragen. Die woont nu in Denemarken, woont samen met een Deen, die afkomstig is van de Faeröer, die zou het kunnen weten.


Moet ik het wel vanavond nog navragen, ze is nog een paar dagen terug in Nederland.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #236 Gepost op: 14-06-2011, 21:15:37 »
Ook de andere maatschappijen vliegen alleen op Europa of de VS via Keflavik... (voor Faeröer en Groenland moet je in het andere vliegveld van Reykjavik zijn...)
Naar Groenland ga je via Kopenhagen. Heeft mijn moeder vorig jaar gedaan en zit er op dit moment ook.
The British are not impressed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #237 Gepost op: 14-06-2011, 21:25:24 »
Naar Groenland ga je via Kopenhagen. Heeft mijn moeder vorig jaar gedaan en zit er op dit moment ook.
Zou kunnen, maar Kopenhagen (het andere vliegveld van die stad) is ook een mogelijkheid!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #238 Gepost op: 15-06-2011, 22:04:32 »
Citaat
artrooijakkers Baal ervan dat ik vanavond niet met mijn oud-collega's kan demonstreren voor het behoud van#at5 bij de#stopera. Want:#at5moetblijf

Kan hij niet mee demonstreren omdat hij momenteel op IJsland verblijft?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #239 Gepost op: 15-06-2011, 23:33:19 »
Echt een dikke DISLIKE als PJ niet presenteert. Grmbl. (mijn tactiek om dit soort geruchten te laten voor wat ze zijn ligt even in de ijskast).