Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 185711 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #440 Gepost op: 3-09-2011, 17:33:03 »
PJ gespot op Mediapark,
vandaag.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #441 Gepost op: 4-09-2011, 11:12:04 »
Mmmm... hij is lang genoeg weg geweest om WIDM12 op te nemen. Heb je hem even gevraagd hoe zijn vakantie was?  ;)

Op zich vind ik het nog niet eens zo erg als Santegoeds gelijk had met z'n kandidaten, maar ik zou het toch écht niet leuk vinden als we nu wéér een andere presentator krijgen.  :-\\  Ik vond PJ het net zo goed doen...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #442 Gepost op: 5-09-2011, 22:28:56 »
Hoop toch echt dat WIDM doorgaat in januari 2012. Anders hebben we ook geen molfandag :\'(


Fort Boyard is voor mij een tegenvaller, al wordt de aflevering met de widmolkandidaten  natuurlijk wel een hoogtepunt ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #443 Gepost op: 6-09-2011, 17:00:41 »
Kan dat allemaal wel uit met Art? Na Lolazoektbrood al presentator dit jaar van Fort Boyard, Cash op zolder en TV Lab, vandaag twittert ie alweer over opnames Magikukussen, en dan vergeet ik wellicht al wat, zoveel programma's voor 1 presentator, past WIDM daar nog in?!?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #444 Gepost op: 6-09-2011, 17:39:28 »
Art is nog een jonge gozer, die kan wel wat aan ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #445 Gepost op: 6-09-2011, 21:13:02 »
Hoop toch echt dat WIDM doorgaat in januari 2012. Anders hebben we geen molfandag :\'(

Ik zeg altijd maar zo: "Liever geen molfandag, dan geen nieuwe wie-is-de-mol?-serie"

Zou trouwens ook raar zijn: wel een fandag, maar geen serie xD

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #446 Gepost op: 7-09-2011, 10:55:47 »
Art is nog een jonge gozer, die kan wel wat aan ;)

Overdaad schaadt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #447 Gepost op: 7-09-2011, 11:00:59 »
Ik vroeg net aan Art via Twitter: zijn er nog programma's deze zomer, die je NIET hebt gepresenteerd.


Kreeg onmiddelijk bevestigend antwoord...........

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #448 Gepost op: 28-09-2011, 16:30:44 »
De deelnemers zijn nu al wel zeker he, maar ik zag nog wat bevestiging toen ik de tweets van William doorzocht, vlak achter elkaar zat hij te twitteren met 2 oud-mol-kandi's:

William Spaaij
@
@Richardgroenend Billy Elliot voor een tweede keer?
4 Aug
William Spaaij
4 Aug
@miryanna1 regenen, zeker weten!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #449 Gepost op: 23-11-2011, 10:21:08 »
Ijsland? Maandag vertrekken? Lijkt me compleet uit de (as-)lucht gegrepen. Als er tientallen vluchten geannuleerd zijn, gaan ze een uitzondering maken voor de WIDM-crew?

Land van bestemming biedt overigens wel ongekende mogelijkheden, daar gaat het niet om, en ja, zoveel verdwaalde Nederlanders zul je er niet tegenkomen.

Wat me echter aan de genoemde deelnemers verbaast: tot nu toe heeft er nooit een politicus meegedaan, maar zou het dan nu de eerste keer zijn?

Aan de andere kant: zou de wens de vader van de gedachte zijn, en WILLEN we eigenlijk niet dat het nu al bekend is, WILLEN we niet dat Art de vervanger is van Pieter-Jan, en WILLEN we helemaal niet dat Louis van Gaal hieraan meedoet?
Haha Ijsland? Denk dan met Art als presentator samen aan 71 graden noord..
En vind de groep kandidaten zoals die oud politicus niet echt bijzonder voor WIDM..  :-\\

Maar HOOP echt niet dat Art Presentator wordt.. Echt niet.. Het is een oud winnaar en opeens presenteert hij de hele serie?  ???

Zou zo raar zijn dat het voor mij WIDM verpest..
Nou.... de telegraaf/prive is niet het toonbeeld van gedegen journalistiek... ga er maar vanuit dat ook dit nergens op gebaseerd is. Dit is voor een ander programma...

Sjonge... had-ie toch gelijk... en dat voor de telegraaf ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #450 Gepost op: 23-11-2011, 10:24:19 »
Sjonge... had-ie toch gelijk... en dat voor de telegraaf ;)

Tja, een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #451 Gepost op: 23-11-2011, 10:29:19 »
Tja, een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.
Hij had nu gelijk en heeft niet nog een aantal andere keren gezegd dat hij de kandidaten van wie is de mol 2012 gespot had... je vergelijking valt in het water m.b.t. dit artikel.

Hij had volledig gelijk (hoe vervelend ik dat ook vind ::rofl:: )

Trouwens.. als die kapotte klok op half drie staat op de dag dat we van winter- naar zomertijd gaan of omgekeerd... ::) (flauw ik weet het :P )
« Laatst bewerkt op: 23-11-2011, 10:32:05 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #452 Gepost op: 23-11-2011, 16:27:53 »
Dwaas, toegegeven: het is gewoon omdat niemand WILDE dat Santegoeds gelijk had.


Het ergste is, dat ik volgend jaar min of meer onbedoeld naar de lokatie ga, waar ze in mei/juni zijn geweest.

Ach, zo bijzonder is het niet. Ik ben ook in Spanje, Frankrijk, Italie, Schotland, Canada en Portugal geweest. De andere mol-landen (nog) niet, voor zover ik uit mijn hoofd weet.