Auteur Topic: De Gouden Televizierring 2011!  (gelezen 167345 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #720 Gepost op: 22-10-2011, 12:00:12 »
Was een geweldige avond, heb helaas niemand gezien.. Maar het was ZO DRUK! Echt niet normaal, om een biertje te kunnen pakken moest je zeker 4 minuten vooruit trekken.. Om door de menigte te komen, verschrikkelijk. Maar wel leuK! Alleen jammer jammer jammer dat we weer niet gewonnen hebben! Kreeg steeds de internetstand door via afbeelding, omdat ik niet kon stemmen via mn blackberry  :-\\ ::niet-ok::

En dacht dit gaan we winnen.. Niet nadenkend dat de telefoonstemmers niet waren inbegrepen..
Maar was een leuke show.. Alleen HEEL naar om te zien dat het gala geopend woord met de kleurplaat.. Mr Saunders.. Grotere reclame kan je bijna niet maken voor The voice.!

Ben toch stiekem wel blij dat VI heeft gewonnen en niet TVOH. Dat programma wordt misselijkmakend overal de lucht in geprezen en weet zeker dat TVOH-groep al dacht dat ze dit makkelijk gingen winnen. Nou dus niet..  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #721 Gepost op: 22-10-2011, 12:00:29 »
Jammer dat we niet gewonnen hebben. Eigenlijk is dat ook wel logisch ook, want Wie is de Mol is een prachtig programma, maar alleen als je het 10 of 11 weken lang volgt. En het vraagt nogal wat van je als kijker, het is dus niet voor iedereen. Voor de doelgroep is het een geweldig en fantastisch programma, maar voor mensen buiten die doelgroep is het echt helemaal niets. VI en TVoH vragen toch minder van je als kijker.

Jammer dat we de ring niet gewonnen hebben, maar Wie is de Mol blijft voor mij altijd het beste televisieprogramma.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #722 Gepost op: 22-10-2011, 12:05:45 »
Ik kwam niet op feest, ben jij er wel geweest?
Ik zag jullie nog wel staan. (Of in elk geval Laura, hoorde jij daarbij?)

IK was idd ook bij laura en vieffan ook. Wij zijn inderdaad op het feest geweest ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #723 Gepost op: 22-10-2011, 12:58:52 »
Jeetje, wat een avond weer!
Mijn derde Televiziergala en mijn derde grote teleurstelling. Dacht dat we 'm dit jaar zouden hebben, maar we hebben verloren met 700 stemmen (!).

Veel molmensen gesproken: Anton, PJ, Art, JP, Jan Kooijman, Anna Drijver, en twee nieuwe kandidaten: Marit en Liesbeth.
Het feestje was weer geslaagd, maar het was een mooier feest geweest als we eens hadden gewonnen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #724 Gepost op: 22-10-2011, 13:10:10 »
Volgend jaar ben ik erbij. Dan winnen we.



Bij deze beloofd.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #725 Gepost op: 22-10-2011, 13:13:39 »
Maar als WIDM volgend jaar genomineerd wordt, is dat de zesde keer in totaal, maar de vierde keer op rij ;)

Idd, dat bedoelde ik. Ik wist ook wel dat ze voor de 5e x genomineerd waren, maar nu 3e keer op rij...

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #726 Gepost op: 22-10-2011, 13:14:58 »
jammer... Hoe kon ik nou zo stom zijn om vergeten te kijken? Ik zat in de biebliotheek en opeens brande er een lichtje maar toen ik thuis was, was het al te laat. Ik heb me ook weer flink vergist, ik dacht bijna zeker te weten dat voetbal internationaal 3de zou worden en TVOH zou winnen  ::rofl:: en het feit dat widm 5 keer is genomineerd vind ik al knap. laat staan dat ze nog niet gewonnen hebben  ::trots::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #727 Gepost op: 22-10-2011, 13:21:23 »
Ik bedenk me nu: als WIDM volgend jaar genomineerd is, is dat voor de zesde keer. Volgens mij is dat dan een record! Want geen enkel ander programma is zovaak genomineerd geweest (komt natuurlijk ook omdat je niet meer mag meedoen als je de Ring eenmaal gewonnen hebt, maar toch).

WIDM lijkt nu dus de Anita Witzier van de Televizierring te worden. Maar Anita heeft de Zilveren Ster toch een keer gewonnen en dat gaat WIDM ook lukken!


Gesprek DWDD
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #728 Gepost op: 22-10-2011, 13:35:36 »
700 stemmen? Echt???

Always look on the bright side of life: We komen er elk jaar dichter bij!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #729 Gepost op: 22-10-2011, 14:07:57 »
En nog een leuke scoop: er was even sprake van een Allstars-seizoen 2 jaar geleden. Maar iedereen wilde daar aan meedoen. Het is toen toch afgeblazen.

Hoorde ik van Toine. :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #730 Gepost op: 22-10-2011, 14:09:17 »
Als VI gewonnen heeft met 37 procent, en WIDM ligt daar 700 stemmen achter, hoeveel zal bij een landelijke stemming dan staan voor 1 procent?

Gesteld dat die 700 staan voor 1 procent, dan zou dat betekenen dat de vervouding 37-36-27 procent is geweest.


Klopt natuurlijk niet helemaal, maar je kunt door die 700 stemmen wel berekenen dat The Voice of Holland zwaar verloren heeft, waar ze toch echt dachten dit op hun sloffen te gaan winnen.



Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #731 Gepost op: 22-10-2011, 14:13:01 »
Wie/waar is de bron van dat bericht van die 700 stemmen? Dit is wel heel treurig...
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #732 Gepost op: 22-10-2011, 14:13:56 »
Wie/waar is de bron van dat bericht van die 700 stemmen? Dit is wel heel treurig...

Ik hoorde het van JP, die het weer van iemand van de organisatie had gehoord (weet niet in hoeverre het echt waar is).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #733 Gepost op: 22-10-2011, 14:23:34 »
Weet iemand nog waar WIDM twee jaar terug eindigde? Toen was het verschil met de winnaar toch groter, en ik meen zelfs dat we toen derde zijn geworden?

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #734 Gepost op: 22-10-2011, 14:37:07 »
Geen idee, maar vorig jaar was het toch ook al 1% ? Ik geloof er geen barst meer van. Zeggen ze alleen zo dat we volgend jaar weer massaal gaan stemmen.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #735 Gepost op: 22-10-2011, 14:48:36 »
Vorig jaar was het verschil 1 procent, net als dit jaar.


Er staat me iets van bij dat WIDM in 2009 ver achter de andere twee zat, met nog geen 20 procent. Ik vergeet nooit het zure gezicht van Yvon Jaspers, toen ze wel met de zilveren ster, maar niet met de Ring naar huis ging.

Trouwens, Angela moet daar ook met een dubbel gevoel hebben gezeten. Had iedereen het haar in 2001 en 2002 nog zo gegund, nu bleef ook zij met lege handen achter. En moet je dan blij zijn, als bijvoorbeeld WIDM wel wint, terwijl je als presentatrice twee keer achter het net hebt gevist?

Er waren natuurlijk meer connecties. Jan Kooijman bijvoorbeeld. Die had 2/3 kans om de ring te krijgen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #736 Gepost op: 22-10-2011, 15:17:54 »
Mijn eerste foto!
Echt een superleuk gesprek met ze gehad! Art gaat ervoor pleiten dat ik volgend jaar eens mee mag doen met de mol. :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #737 Gepost op: 22-10-2011, 15:21:46 »
Ik ken niet alle deelnemers van 2012, maar ik mag aannemen dat dit Art, Lau, Liesbeth is?


Trouwens, Lau, hoe ging het dit keer met de gympen? Twee jaar terug gebruikte je Heinz en mij nog als steunpilaar om van schoeisel te wisselen, vlak voor we de rode loper bereikten......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #738 Gepost op: 22-10-2011, 17:30:53 »
Overigens. Behalve de teleurstelling van het niet winnen, vond ik de show op zich best leuk.


Ik ken veel mensen die afgeven op Ali B. alleen omdat hij van Marokkaanse afkomst is. Nou: qua uiterlijk zal ie niet veel kunnen verbergen, maar hij heeft toch ook laten zien dat ie een mooi programma kan neerzetten. Dat ik dat liever in de finale had gezien van VI, heeft niets te maken met het feit dat VI nou toevallig gewonnen heeft, maar dit terzijde. Hello Goodbye had er bijvoorbeeld ook niet in misstaan.

Er zaten leuke momenten in. En steeds maar weer met een knipoog naar Wie is de Mol. Er zijn namelijk inmiddels zoveel ex-deelnemers of andere Mol-medewerkers die momenteel in andere producties te zien zijn. Noem een Joris Linssen, noem Angela, Georgina Verbaan, Jan Kooijman niet te vergeten.

Wat ik met het laatste wil zeggen, is: Wie is de Mol is verweven met heel veel programma's, en is eigenlijk veel meer dan het tv-programma en de forums alleen.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #739 Gepost op: 22-10-2011, 17:48:32 »
Ik denk dat de notaris de mol is, want die zat op een bepalende positie. En ons maar laten stemmen...
;)