Auteur Topic: De Gouden Televizierring 2011!  (gelezen 167332 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #760 Gepost op: 23-10-2011, 11:16:36 »
Tijd om vooruit te kijken en niet meer achterom.

De crew van RN zal weer een board gaan maken voor een nieuw seizoen WIDM. Laten we er met z'n allen weer iets moois van maken. ::ok::

Dit topic is dus vanaf nu niet langer sticky.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #761 Gepost op: 23-10-2011, 12:20:36 »
Laten nou net JOUW gemiste stemmen de doorslag hebben gegeven.


Gelukkig zal het niet kunnen stemmen geen van de programma's hebben benadeeld, want waar de storing was, zullen fans van alledrie de programma's hebben gewoond.

Tenzij de storing natuurlijk tijdens het programma optreedt (maar zelfs dan is niets met zekerheid te zeggen), zal het geen invloed hebben gehad op de einduitslag.

Ik zeg ook niet dat ze daardoor hebben verloren.  :P Ik baalde er alleen van dat ik niet via internet heb kunnen stemmen. Maar zoals ik nu net hierboven heb gelezen in de post van G-root schoot dat ook niet echt op helaas.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #762 Gepost op: 23-10-2011, 12:23:52 »
Ik baal toch nog een beetje, wat was het leuk geweest als we hadden gewonnen. Ik had ons al op die laatste rij zien dansen en springen en gillen ::rofl::. Iedereen had geweten dat wij mol-fans waren. Was nu al nauwelijks te missen, want zodra widm genoemd werd gingen wij joelen :P.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #763 Gepost op: 23-10-2011, 12:26:07 »
Ik baal toch nog een beetje, wat was het leuk geweest als we hadden gewonnen. Ik had ons al op die laatste rij zien dansen en springen en gillen ::rofl::. Iedereen had geweten dat wij mol-fans waren. Was nu al nauwelijks te missen, want zodra widm genoemd werd gingen wij joelen :P.

Dat viel me op tv ook al op  ;)
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #764 Gepost op: 23-10-2011, 12:26:44 »
BAh, ik heb een beetje een aftergaladip. Ik had echt niet nog zo'n drukke dag moeten plannen. K ik voel me echt dood nu.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #765 Gepost op: 23-10-2011, 13:26:48 »
Leuke foto's Lautjuh!

Jammer dat de mol niet heeft gewonnen, maar ach, het blijft gewoon het beste programma! Daar doet een ring of niet niets van af! (gelukkig heeft VI gewonnen en niet TVOH, maar dat terzijde...) Misschien een oplossing voor volgend jaar: aan de genomineerden verbieden op de dag van de uitreiking nog promotie te doen? Bij verkiezingen mag er officieel op de dag zelf toch ook geen reclame meer gemaakt worden?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #766 Gepost op: 23-10-2011, 16:12:03 »
"Televizier" heeft een hele set galafoto's op flickr geplaatst

http://www.flickr.com/photos/televizier/sets/72157627812125039/

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #767 Gepost op: 23-10-2011, 20:11:26 »
Eindelijk, na veel bloed, zweet en tranen: het Gouden Televizierring-item!

FOK! @ het Gouden Televizierring Gala

Met veel ex-Molkandidaten.
« Laatst bewerkt op: 23-10-2011, 20:16:21 door Lukie4, Reden: link werkend gemaakt »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #768 Gepost op: 23-10-2011, 20:42:43 »
Hilarisch, die opmerking van Chantal Janzen.......


Maar Horace heeft gelijk: volgend jaar gaan we ook niet winnen.

Je moet weten: Horace is een groot voetbalfan hoor, hij zou iets genuanceerder kunnen reageren op VI. Maar ik vrees dat ie gelijk krijgt.


Is het dan een oplossing om het uitzendschema te verplaatsen naar het najaar, zodat bijvoorbeeld de finale, of de ontknoping samenvalt met het Gala? Of wellicht een compilatie met hilarische en gedenkwaardige molmomenten uitzenden in de week van het Gala, het zijn maar suggesties.

Nee, ik denk het niet.

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #769 Gepost op: 23-10-2011, 20:45:48 »
Eindelijk, na veel bloed, zweet en tranen: het Gouden Televizierring-item!

FOK! @ het Gouden Televizierring Gala

Met veel ex-Molkandidaten.
Leuk filmpje! Vind Pieter-Jans antwoord 'ik weet nergens van' op de presentatorwisselvraag trouwens apart, had eerder een 'niets is wat het lijkt'-je verwacht.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #770 Gepost op: 23-10-2011, 21:03:39 »
Is het dan een oplossing om het uitzendschema te verplaatsen naar het najaar, zodat bijvoorbeeld de finale, of de ontknoping samenvalt met het Gala? Of wellicht een compilatie met hilarische en gedenkwaardige molmomenten uitzenden in de week van het Gala, het zijn maar suggesties.

Nee, ik denk het niet.
Misschien zou de Televizierring naar januari of februari kunnen... Het is immers een verkiezing van het 'beste' programma van het afgelopen jaar! En zo goed als alle verkiezingen vinden op zijn vroegst in december plaats!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #771 Gepost op: 23-10-2011, 21:17:52 »
De ring in februari zou raar zijn... Het is juist het beste tv programma van het afgelopen tv seizoen en het tv seizoen loop van september tm juni ofzo.. Dat de verkiezing loopt van begin september tot eind oktober is dus veel logische dan om t in februari oid te doen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #772 Gepost op: 23-10-2011, 21:34:59 »
Als volgend jaar The Voice en Ik Hou van Holland genomineerd worden, kan Wie Is De Mol mooi in de underdog positie, misschien ligt ze dat meer. En als dat niet werkt verzinnen we voor 2013 weer wat anders.  ;) Ooit moet het lukken!

Leuk filmpje Tinuzzz ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #773 Gepost op: 23-10-2011, 21:45:13 »
Op die manier is FC Twente ook landskampioen geworden, Daisy.


''Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn''........



.....alleen heeft dat wel 45 jaar geduurd.


Het moet eerder kunnen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #774 Gepost op: 23-10-2011, 21:51:07 »
Ooit moet het lukken!
Mee eens! Zolang WIDM nog op tv is, zullen wij - de molloten - er continu voor zorgen dat WIDM genomineerd is voor de Ring. Net zo lang totdat WIDM de Ring wint (want eenmaal gewonnen, mag je niet meer meedoen ;))
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #775 Gepost op: 23-10-2011, 22:05:13 »
Eindelijk, na veel bloed, zweet en tranen: het Gouden Televizierring-item!

FOK! @ het Gouden Televizierring Gala

Met veel ex-Molkandidaten.

Super filmpje!  ::ok::
Maar wat een arrogantie van Chantal..  ::niet-ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #776 Gepost op: 23-10-2011, 22:06:59 »
Super filmpje!  ::ok::
Maar wat een arrogantie van Chantal..  ::niet-ok::

Bedankt! :P

Over Chantal moet ik wel even uitleggen, want dat was tien minuten voor de uitzending. :P

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #777 Gepost op: 23-10-2011, 22:08:18 »
Mee eens! Zolang WIDM nog op tv is, zullen wij - de molloten - er continu voor zorgen dat WIDM genomineerd is voor de Ring. Net zo lang totdat WIDM de Ring wint (want eenmaal gewonnen, mag je niet meer meedoen ;))
WIDM forever! :D

Heinz en ik zaten dus in Keulen, en we wilden via internet stemmen omdat sms'en vanuit het buitenland duur is. Moest je 1 euro betalen voor 20 minuten internet en toen liep die site steeds vast natuurlijk. Dus uiteindelijk had Heinz 1x gestemd en ik niet. Ik hartstikke balen en toen ben ik toch via sms gaan stemmen. Heb nog drie keer gestemd en Heinz nog twee keer via sms! Hebben we toch nog ons steentje bijgedragen, ook al was het niet genoeg. ::trots::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #778 Gepost op: 23-10-2011, 22:14:22 »
Goed stuk bij DWDD was dat, wat ontzettend jammer dat het daarna toch nog net niet gelukt is. Vervelend om in het stukje van Tinuzzz weer een teleurgestelde Anton te zien.

Maar de leader voor serie 12 ziet er weer prachtig en fris uit, en het nieuws dat er al aan serie 13 (wow!) gewerkt wordt is natuurlijk fantastisch. Kansen genoeg nog voor WIDM.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #779 Gepost op: 23-10-2011, 22:32:05 »
Welkom terug, Heinz en Vveerraak, zijn jullie nog op en neer gaan rennen op die traptreden?


OT: ik stel voor om in plaats van te lobbyen, dan maar anti-reclame te maken, IETS moet toch werken?